/spanien/barcelona/forum/14271.aspx/spanien/barcelona/forum/14271.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Börje
2010-08-29 18:02
Flyttar länken till länktips. Posta länkar där i framtiden, annars förstör det designen på sidan för vissa. Tack. /Mod
Barcelona Pep - FAIL
2010-08-29 18:01
Ämne: Tror inte Zlatan är ....
Precis! 10 av 10! Vi måste se hela bilden och inte bara se det man vill se.
Las Palmas TheWindOfPassion
2010-08-29 18:00
Hetfield- Megan Fox is a dude

Skrev jag detta någonstans...? Det jag menade var att Messi är mycket boll och målkär, han hade inte blivit sämre för att han passar en anfallskollega istället för att själv gå på avslut.

Zidane var ljusår bättre än den målkåte Lampard trots att den sistnämde gjort många fler mål.

Barcelona Smogen
2010-08-29 18:00
CR7-The King

"hur dumma är ni"?

Eh...även om Laporta ofta brukade ringa och fråga mig om olika övergångar hit och dit kan jag lova att Rosell inte gjort det denna gången. Tror varken jag eller någon annan här på forumet har särskilt mycket med försäljningen av Zlatan att göra, så tycker inte du ska säga att "vi" är dumma.

Köpet däremot, det är en annan fråga, då hade vi en omröstning här på forumet om vad vi skulle köpa honom för, sen var det bara att ringa Laporta. Det var tider det!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-29 17:59
Ämne: För oss som inte har....
Veetle.com
Atdhe.net
Rojadirecta.com

LÄGG IN DOM PÅ BOKMÄRKEN NU. Så man slipper såna här inlägg under säsongen, grabbar det är 2010 ni borde veta hur man streamar.
Barcelona Börje
2010-08-29 17:56
Ämne: Tror inte Zlatan är ....Så om rollerna var ombytta, Z hade gjort 45 mål, blivit vald till världens bästa och Messi flyttat. Hade du då kritiserat Z för att vara en egoistisk spelare och Pep vara en inkompetent idiot. Nä, jag tror inte det låtit så då. Då hade det låtit att Messi är en liten gnällspik som är avundsjuk på Z, och borde växa upp.
Blaugrana_Messi10
2010-08-29 17:54
För oss som inte har Canal+/DreamBox, vart kan man se matchen någon som kan skicka länk ?
Barcelona Giggity
2010-08-29 17:54
Ja, messi borde bestämt göra mindre mål så att Zlatan inte blir ledsen?!?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-29 17:51
TheWindOfPassion

Så Messi ska sluta spela fotboll för att Zlatan är en bortskämd fågelskrämma?

Bra logik.
Barcelona Frodo
2010-08-29 17:49
El Kaiser de Michoacán

Det är svensk medias försök till att försöka få Messi och de andra tongivande spelarna i laget att framstå som egotrippade mobbare. "Supportrarna" sväljer allt med hull och hår och kommer till slutsatsen att det är orättvist att spelare som vunnit multipla cl-titlar, vm- och em-guld får mer förtroende trots att deras prestationer på plan tyder på att de är förtjänta av all förtroende.
Las Palmas TheWindOfPassion
2010-08-29 17:49
Tror inte Zlatan är så hatad som mång aanser, de flesta rapporter tyder ju på att barcafans är riktigt arga på Barcelona samt Guardiola!

Ställer mig också frågande till varför folk blundar för Messi uppenbara egoism. Det är uppenbart karriärsdödande för en centertank att ha en boll och målkär spelare bakom sig.

Man gör inga 45 mål i Messis roll om man inte tar mer avslut än vad som är normalt...

Detta ändrar ju inte på det faktum att Messi är fantastiskt bra men att blunda för ovanstående är ju löjligt!
Barcelona Riiio!!
2010-08-29 17:40
Bojan tar nr 9 kanske efter silly season, alltså tidigast på onsdag. 4:an sparas till nästa år.... "den förlorade sonen" ;)
Valencia Maxen_Amunt
2010-08-29 17:40
Om ni inte har Canal+ och nöjer er med liverapportering från kvällens match kan ni alltid följa den på livekollen.se!(se länktips)
Barcelona Antonio Puerta
2010-08-29 17:37
Grabbar jag har en liten klurig fråga vi kan duskutera lite innan matchern på El sardinero mot santander, Nu när Zlatan har lämnar ifrån sig nummer 9 vem tror ni tar över detta nummer tror ni Bojan byter från 11 till 9 ?, dessutom är 4:an ledig vem tar den?. Själv tror jag att Bojan tar 9:an.

Diskutera gärna !
Barcelona el Maestro!
2010-08-29 17:24
Rummenigge var en mäktig gigant då. Vilken spelare han var. Kommer även ihåg honom när han spelare i EM och VM.
Barcelona Barcadinho.
2010-08-29 17:18
Ämne: Mönchengladbach lede....
Jag älskade budesligan för det på 80-talet. Typ två matcher per vecka var det för min del. Sjukt många mål, 5-3 var ett vanligt resultat, och snygga mål många gånger. Rummenigge visste också hur man gör en cykelspark mot mål, inte bara Ronaldinho.

OT - visst.
Barcelona petersays
2010-08-29 17:17
Kollar på City-matchen och blir bara mer och mer stärkt i min åsikt om att Tevez är en av de absolut bästa spelarna. HElt enkelt grym. Klass!
Atlético addeh
2010-08-29 17:15
Ämne: Jag undrar bara hur ....Nu befinner inte jag mig i staden, så det är en väldigt svår fråga att svara på. Även om Zlatan förmodligen inte är någon hjälte bland de katalanska supportrarna tror jag ingen känner samma hat mot honom som mot F*go.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2010-08-29 17:11
Till alla som anklagar Leo Messi för att vara ego så självklart är han det! Du gör för fan inte 45 mål på EN (!) säsong om du inte är ego. Men att det ska vara personligt mot Zlatan är ju den största load of crap jag har hört. Alla som såg Zaragoza-matchen där Zlatan brände läge efter läge (bland annat öppet mål) vet vad jag talar om. Messi ordnar en straff och pekar med en gång på Zlatan att han ska ta den i hopp om att öka svenskens självförtroende. Så mycket "hatar" Messi Zlatan.

Förövrigt gjorde Messi tredje mest assist i Barcelona förra säsongen efter Xavi och Dani Alves.
Barcelona A.Gaudi
2010-08-29 17:11
Jag undrar bara hur stämningen i barcelona är just nu. Är zlatan idag den mest hatade spelaren sedan figo tro?
Barcelona Barcadinho.
2010-08-29 17:10
Raiola själv får en viss procent av försäljningen så han är nöjd förmodligen, men hans klient går ner med ca 4 milj per säsong.
Zlatan förlorar pengar alltså från cirkusen.
Inte så bra egentligen av Raiola.
Atlético addeh
2010-08-29 17:09
Mönchengladbach leder borta mot Bayer Leverkusen med 6-3 (!). Ska tilläggas att det dessutom återstår en kvart av matchen. Riktiga tennis-siffror.

Detta har ingenting med Barcelona att göra, men visst får man lite 2-6 vibbar. :P
Barcelona VizzlA^^
2010-08-29 17:07
mycket om: om vi inte hade köpt ibra hade vi vunnit champions, om vi inte hade köpt ibra hade vi haft villa redan förra året, om vi inte hade köpt ibra så hade vi inte förlorat 500+miljoner, om vi inte hade haft ibra så hade vi haft en bättre harmoni i klubben, om vi inte hade köpt ibra hade klubben inte blivit våldtagen på detta sätt..

Filosofen pep.
Barcelona Barca-nist
2010-08-29 17:05
Jag hoppas Pep startar med Pedro, Villa och Messi så vi får se en snabbare anfall.
När jag ser att Lokomotiv Barcelona börja rulla igen så ska jag ta min stora öl och glömma hela Z historian. Hoppas ni andra gör det samma (förutom ni som fastar).
Barcelona Suñol
2010-08-29 17:03
BigDogshit
Barcelona Barca-nist
2010-08-29 16:59
Rambla~

flera gubbar (vilket jag är äldst) här du får säga vilken, för jag råkar hamna under din kommentar :)
Barcelona Rambla~
2010-08-29 16:54
Kan någon kasta ut gubbskrället nedanför? Gubben är ju värre än P12:orna som brukar vara inne och provocera.
Barcelona Barca-nist
2010-08-29 16:54
Pep - FAIL

För det första ditt namn låter otroligt konstigt om du är Barca-fan!
Pep har möjligtsvis gjort en del misstag när det gäller spelar-köp men att kalla de Fail är bara sjukt.
Arbetsvägran kan även innebära att säga emot sin arbetsgivare och inte göra jobbet vilket är även sitta på bänk ibland!
Du får jätte gärna bråka vidare i Milans forum.
Jag vet inte vad ni vill som skyddar Zlatan ständigt?
Barcelona A.Gaudi
2010-08-29 16:53
Jojje_

den dealen var dålig, men på papperet hade Zlatan potential såklart. Vi vann ju trots allt ligan och var mm från att nå finalen i cl med honom i laget så sportsligt var det ju ingen megaflopp direkt, det fanns potential liksom. Den här försäljningen däremot är något helt annat, den är så desperat usel att det faktiskt är historiens sämsta affär.

Raiola grisar sig till ännu en vinst.
BigDog
2010-08-29 16:51
Ja, det verkar inte komma så mycket annat än tramsigt, raljerande nonsens från dig, så vi tar och stänger av dig nu. Du får väl se det som ännu ett bevis på den hemska katalanska konspirationen.

Lycka till i Milan-forumet framöver! Red
Annons: