/spanien/barcelona/forum/1427.aspx/spanien/barcelona/forum/1427.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Maestro Xavi - Tito Etern
2016-02-06 15:43
Att City har krafter att värva Messi är nog det dummaste jag har läst på länge. Jag är inte förvånad att det sades dock...
Barcelona Blaugrana91
2016-02-06 15:40
[QUOTE=Blaugrana91]Ja fortsätt tro det, som sagt ni Cityfans kan ju alltid få drömma.... [/QUOTE] Och för att fortsätta så är City ett överskattat skitlag sett till dem summor man spenderat. Har inte bevisat ett dugg i Europa och att man vunnit PL säger inget då PL-lagen inte håller måttet.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
2016-02-06 15:36
[QUOTE=enkos]Nej city är inte ett skitlag.. De är ju liga tvåa, vidare i CL, ska spela liga cup final och är vidare i fa cupen. . Att man torskar en match betyder inte att man är ett skitlag. . Och ja City har krafter att värva Messi speciellt nu när Pep är tränare från sommaren [/QUOTE] Ja fortsätt tro det, som sagt ni Cityfans kan ju alltid få drömma....
Barcelona Junta Dimision
2016-02-06 15:27
@Rambla~:

Visserligen, men många experter som jag har läst om syftade på att han tog den enkla vägen baserat på den truppen de besitter, vilket jag tycker är helt fel. Argumentet de använde var att han borde tagit över United istället om han ville ha en riktig utmaning. Tycker United och City är i lika stort behov av en ombyggnad även om det finns bra mycket mer spets i dagens Manchester City gentemot Manchester United.
Barcelona enkos
2016-02-06 15:26
@Blaugrana91:

Nej city är inte ett skitlag.. De är ju liga tvåa, vidare i CL, ska spela liga cup final och är vidare i fa cupen. . Att man torskar en match betyder inte att man är ett skitlag. . Och ja City har krafter att värva Messi speciellt nu när Pep är tränare från sommaren
Barcelona Junta Dimision
2016-02-06 15:23
@100% AntiMadridista:

Tycker Pellegrini ändå gjort ett klart godkänt jobb hos City. Många av hans spelare är peakade och de är i behov av en stor generationsväxling. Sen gjorde han ett fantastiskt jobb med det begränsade Malaga han hade. Tror samma som dig att han tar över Valencia till sommaren, ja han eller Andre Villas Boas.
Barcelona Rambla~
Junta När jag skrev enkla vägen syftade jag mer på att de pengar i överflöd och kanske inte så enkelt att bygga om laget. Det lär ju underlätta att Pep i det närmaste kommer få in de han pekar på och att City mycket väl kan få för sig att betala nästan dubbelt av spelarnas marknadsvärde.
Barcelona Blaugrana91
[QUOTE=enkos]Att man är skit idag betyder inte att man blir det nästa år. . Leicester kommer bli mittenlag nästa år.. De har inte kraft att bli topplag som City.. ungefär som IFK Norrköping inte kan mäta sig med AIK Malmö och Göteborg trots att man vann ligan i år [/QUOTE] Värst vad du försvarar City nuförtiden.... Har inte heller påstått att Leicester är i toppen för att stanna, utan konstaterar bara att City är ett överskattat skitlag som kan fortsätta att drömma om spelare som Messi och Neymar.
Barcelona enkos
2016-02-06 15:22
@Junta Dimision:

Det kommer att fixas. . Det är gott tid kvar till sommaren. . Ledningen är inte desperata utan gör det i lugnt och ro och kommer till slut att göra ett bra jobb..
Barcelona 100% AntiMadridista
2016-02-06 15:20
Junta Det är folk som tycker illa om Pep som säger så. För Pelle har inte gjort nåt förutom att vinna en liga titel och åka ut i gruppen eller i bästa fall i 1/16 i CL. Det var bara i Villareal som han lyckades helt okej. Jag tror att han kommer att ta över Valencia till sommaren
Barcelona enkos
2016-02-06 15:19
@Blaugrana91:

Att man är skit idag betyder inte att man blir det nästa år. . Leicester kommer bli mittenlag nästa år.. De har inte kraft att bli topplag som City.. ungefär som IFK Norrköping inte kan mäta sig med AIK Malmö och Göteborg trots att man vann ligan i år
Barcelona Blaugrana91
2016-02-06 15:17
City är ett skämt och man tror på allvar att man ska kunna locka till sig spelare som Messi och Neymar. Fortsätt dröm.
Barcelona enkos
2016-02-06 15:17
@Junta Dimision:
Ja men om City vinner ligan trots allt sjunker allt i vatten och alla kommer hävda att det var ett vinnande lag han tog över. . City är också i liga cup final och vidare i CL samt fa kupén. . Men spelmässigt håller jag med , är förvånad att de är med i alla spel kvar
Barcelona DM1982
2016-02-06 15:15
[QUOTE=Junta Dimision]Sjukt att människor påstod att Pep tog den enkla vägen genom att välja City, han måste ju strukturera om hela truppen! [/QUOTE] Kommer bli massförsäljning av spelare till Kina. Så många miljarder som spenderas men med så tunt resultat.
Barcelona Junta Dimision
2016-02-06 15:11
Sjukt att människor påstod att Pep tog den enkla vägen genom att välja City, han måste ju strukturera om hela truppen!
Barcelona Davids3
2016-02-06 15:07
@enkos:

Jag tippar inte överhuvudtaget. Skulle du spela modig/rolig nu ?
Skäms att du hade fel istället :)
Barcelona Xaviesta
2016-02-06 15:06
Liunil Masse Tänkte samma där. En vacker dag kommer han, det står redan i stjärnorna!
Barcelona Rambla~
Barcelonistas Värva in Ed Woodward från United som direktör för att sköta förhandlingar som tex sponsorkontrakt. Dessutom slipper vi hans desperata jakt på Neymar till United. Två flugor i en smäll. :)
Barcelona Vampíro
Visst har City en oändlig plånbok men denna truppen är ganska svag. Förutom Silva, Agüero, De Bruyne och kanske Kompany så har de väldigt få spelare av den högsta kvaliteten. Lägg till Hart också som är en stark målvakt. Lär bli en stor rensning i sommar då de har ett gäng medelmåttor i truppen.
Barcelona Liunil Masse
2016-02-06 15:04
[QUOTE=Barca4life98]Rambla En mysfarbror är inte det vi behöver. Vi behöver en ledare som stjärnorna lyssnar på. [/QUOTE] X A V I
Barcelona enkos
@Davids3:

jadu, jag är en av de som trodde på att City skulle vinna, men du har alltså tippat en tvåa, grattis..
Barcelona Junta Dimision
Fan vad jag unnar Leicester detta! Ge Ranieri Ballon D'or.
Barcelona The black Messi
@Barcelonistas:

Han kommer få bygga om hela backlinjen åtminstone. Kommer inte vara helt lätt på en försäsong bara.
Barcelona Barcelonistas
2016-02-06 15:03
Pep vad var det för skitlag du valde? Du borde valt Leicester City.
Barcelona enkos
2016-02-06 15:03
Det här är som Real -Barcelona 0-4
Barcelona Davids3
2016-02-06 15:02
Vem var det som sa att Lester skulle ge bort förstaplatsen till City idag :) ??
Barcelona Rambla~
Haha, City ett skämt.
Barcelona Barcelonistas
Huth gör 0-3 mot Shitty!
Barcelona Barcelonistas
2016-02-06 15:01
Barcelona är idag världens största varumärke men trots det tjänar inte klubben mest pengar vilket man borde i själva verket göra. Anledningen till detta är att dom som styr klubben inte klarar av att utnyttja klubbens högsta potential när det gäller att dra in pengar. Klubben styrs också av inkompetenta människor som inte är tillräckligt smarta för Barca idag, med alla dom framgångar som vi skördat ska vi givetvis klara av att dra in mest pengar utan problem. Ett lag som Manchester United drar in mer pengar än Barca trots att dom sportsligt inte ens är nära oss. Men dom har människor som är kompetenta som är smarta. Både Real och Man United drar in mer trots det är dom inte nära oss rent sportsligt där har båda klubbarna failat rätt grovt när det kmr till att vinna titlar under en längre period. Våran klubb når sin högsta potential när det gäller det sportsliga vilket är det viktigaste för mig. Däremot bör man givetvis förbättra att dra in betydligt mer pengar för det kan man göra!
Barcelona Vampíro
2016-02-06 15:01
Haha 3-0 Huth igen! Ligatiteln!
Annons: