/spanien/barcelona/forum/14253.aspx/spanien/barcelona/forum/14253.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2010-08-30 19:46
Ämne: Kan inte låta bli at....På vilket sätt "rånar" vi er på Mascherano? Vi erbjöd en summa som Liverpool uppenbarligen gick med på, plus att spelaren själv ville komma till Barcelona. Vad är problemet?
Barcelona Lusnos - David Villa #7
Alltså, läs på Barcelonas hemsida, står så här:

"Ticket only
In the case of Champions League away matches members can obtain information on how to buy and collect tickets by phone 902 1899 00 (+34 93 496 36 00 begin_of_the_skype_highlighting +34 93 496 36 00 end_of_the_skype_highlighting from abroad). For certain high demand matches, the Club organises an online ticket application process exclusively for members. If demand exceeds ticket availability a draw will be held before a notary to allocate the tickets."
The Leader
Hetfield, varför skulle Zlatan anses vara en "pengarkåt opportunist"? Hade Zlatan varit så pengakåt, hade han ju stannat kvar i Barcelona och fått mycket högre lön...
Mafisen
2010-08-30 19:45
Kan inte låta bli att tycka det är lite poetisk rättvisa att ni går back rejält på Zlatan, efter att ha rånat oss på Mascherano. Synden straffar sig själv som man brukar säga.
Barcelona ★Sami★
2010-08-30 19:41
Bua dom åt han? När han skulle lämna planen.
Atlético addeh
2010-08-30 19:41
Nehe, det blev ingen kyss på klubbmärket. Där ser man.
Barcelona HugoBoss
2010-08-30 19:36
Ämne: iBarcai //

Ring B....
Har du fixat biljetter till Parkenmatchen? Eller pratar du om en match i Barcelona?
Barcelona älskabarcelona
2010-08-30 19:35
Ämne: Man har släppt bilje....Finns det nån annan möjlighet att skaffa biljetter till den matchen ? Jag bor lite för långt ifrån danmark för att kunna se alla matcher : P Nöjer mig med Barcas match , vill inte ha dom andra . Snällt ifall nån hittar lite mer information
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-30 19:35
Lusnos

Är det sant? Fan va bra, har en polare som kan flytande spanska då får man väl fixa det :) Hur mycket betalade du, och var sitter du?
2010-08-30 19:33
iBarcai //

Ring Barcelonas hemsida, jag lyckades fixa nu :)
Kommer hem på posten, dock lär du kunna prata Spanska för dom suger på engelska, fick låta polarn prata, haha
Atlético addeh
2010-08-30 19:32
Hetfield

Det är inte frågan om att Raiola inte gör ett bra och effektivt jobb. När Zlatan ville lämna Inter var det ganska tydligt då Raiola flera gånger uttalade sig om att svenskens önskemål om att lämna klubben, just för att vinna titlar. Det är väl ganska logiskt att fansen i sin tur blir besvikna då deras bästa spelare säger sig vilja lämna klubben. Jag förstår att han inte blir hyllad som någon hjälte, vilket han aldrig kommer bli, men stor del i detta har Raiola med alla sina patetiska uttalanden som i alla fall inte är helt nödvändiga.

Åh, nu börjar presentationen av Mascherano. Stream finns i länktips.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-30 19:29
Man har släppt biljettinfo på FCK's hemsida om matchen mot Barca.. Det verkar som man måste köpa ett paket med alla fc köpehanmns tre matcher för omkring 1200 danska kr för att kunna se barca matchen.. Säljer man inte slut alla paket, då kommer man sälja några biljetter indivduellt. Vilken dålig lösning
Barcelona ihefsu
2010-08-30 19:28
Ämne: addeh

Jag skyddar....
Att kalla Thuram och Cannavaro, som båda lämnat sina klubbar för att vinna titlar, för trotjänare är väl direkt felaktigt? Isf bör hr Ibrahimovic även ingå i denna fina skara.
2010-08-30 19:24
Har Mascherano presenterats :) ?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-30 19:24
addeh

Jag skyddar inte Zlatan (om det är någon som ville få bort Zlatan så var det jag), men faktum kvarstår att Raiola gör det han får betalt för.
Övergången från Ajax till Juventus var rätt så väntat då Zlatan var europas hetaste "talang".
Övergången från Juventus till Inter var inte Raiolas fel, det var att Juventus hade åkt ner och de hade inte råd med att behålla Zlatan. När trotjänare som Thuram, Cannavaro osv. flyr från laget, vad väntar ni er av Zlatan?

Övergången från Inter till Barcelona var ju för att Zlatan ville vinna titlar, sen gick det som det gick. I sådana fall så borde väl Zidane vara hatad i Juventus för att han drog till Madrid för att vinna titlar.

Nej, jag gillar inte Raiola eller hans sätt att bete sig, men it works!
Det är kanske lite synd att Zlatan kommer lämna fotbollsvärlden som en pengarkåt opportunist, men jag tror knappast att han bryr sig om det. Han kan ju bli en legend hos Milan om han vinner titlar.
Atlético addeh
2010-08-30 19:20
När ni ändå är inne på Zlatans pizzabagare till agent måste instämma med vad Jens Fjällström hade att säga om hela denna soppan under gårdagens studiosnack på Canal+.

Mino Raiola må vara en duktig agent som sköter sitt jobb. Men se på det ur en annan vinkel. Zlatan kommer aldrig kunna återvända till varken Juventus, Inter eller Barcelona som någon hjälte, snarare tvärtom. Hans övergångar har inte alls skett på något "snyggt" sätt. Vems fel är då detta? Jo, Mino Raiola. Även om han är en bra agent sköter han inte affärerna på ett snyggt sätt. Exempel på motsatsen är Henrik Larsson, som för alltid kommer ha en plats i varje Celtis- och Barcelona-supporters hjärta efter allt han gjort i de bägge klubbarna.
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-08-30 19:18
Hetfield

Jo, jag kom på det. Maxwell var väl en liten vilsen pojk som gick med på att få en kebabpizza om han skrev på för Raiola. :)
2010-08-30 19:16
Rambla

Jag förstod vad du menade, jag menar bara att Borell (italienare) prioriterar och charmas av andra saker. I Italien så uppskattas slughet och charm före intelligens (Berlusconi).

BlueRed

Hehe, kanske så. Maxwell har ju även Raiola som agent, och han är ju ödmjuk och tyst.
Barcelona ★Sami★
2010-08-30 19:15
BlueRed - I’m with Coco
Jo det är sant. Jag får väl ha tålamod och vänta. Eller som du skrev. Mascherano har kanske scenskräck:)
2010-08-30 19:13
Hetfield

Ja, det verkar ju vara en agent av Ibras smak. Beror väl på spelaren själv också. Vill han ha en agent som ser till att spelaren tjänar mest i världen, samtidigt som han skiter i vilken klubb han spelar för (det ska givetvis vara en storklubb), så är väl Raiola duktig.
Barcelona Rambla~
2010-08-30 19:13
Ämne: Rambla

Äh, han är....
Jag tror att du missade min poäng. Det har inte med Italien, korruption eller ras och göra, men strunt sammma.
Atlético addeh
2010-08-30 19:12
Hetfield & adil

Även om Milans mittförsvar håller hyfsad klass räcker inte det långt med ett par blåbärslirare som ytterbackar. Jag tycker dessutom Nesta passerat sitt bäst före-datum och hans skadebekymmer verkar aldrig få något slut.

Det jag försöker komma fram till. När det vankas tuffare matcher i CL tror jag inte Milan kommer ha mycket att sätta emot, trots sin starta offensiv.
2010-08-30 19:11
Rambla

Äh, han är italienare. Italien må vara fantastiskt, men faktum kvarstår att landet stinker av korruption och maffian styr det mesta.
Jag säger inte att Raiola är en bra person, men jävlar vad han är bra på det han gör.
Barcelona ElTriplete
2010-08-30 19:09
Där Thiago alcantara
Barcelona Rambla~
2010-08-30 19:08
Hetfield

Det är möjligt att han är. Det som dock är lite upprörande är att det finns personer som tex Borell, som hyllar och beundrar människor som Raiola när de uppträder som stora svin och utan det minsta spår av värdighet, klass eller stil.
2010-08-30 19:07
Sami

Det var ju likadant med Ibras. Tog ett tag innan allting satte igång. Det kommer. Eller så har Masken scenskräck. Vem vet.
2010-08-30 19:07
BlueRed

En agent ska 1. Se till att klienten för en hög lön och spelar i bästa möjliga klubben (Check) 2. Se till att han under processen tjänar mycket pengar (Check).

Han är en jävligt bra agent. Han må vara en irriterande fluga som säger irriterande saker, men han gör aldrig saker utan tanke. Jag är bombsäker på att snackade baja om Pep bara för att få bort Zlatan och tjäna ännu mer pengar på en övergång.
Barcelona ★Sami★
2010-08-30 19:06
Skumt att Mascheranos presentation inte har börjat än. Den skulle väl börja 7?
Barcelona thiago alcantara
kan nån skicka presetionen på macherano om dt finns länk
Barcelona ElTriplete
Varför kommer inte Masch ut?
Annons: