/spanien/barcelona/forum/14250.aspx/spanien/barcelona/forum/14250.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-09-12 17:42
:O, Kan det vara så att Malagas storsatsning redan börjar visa upp sig? Eller är det Zaragoza som helt enkelt är alldeles för dåliga?

1-5 nu, Edmilson.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-12 17:42
Där gjorde Zaragoza ett mål.. Samma siffror som för förra säsongen när vi mötte Atletico Madrid :P
Atlético addeh
2010-09-12 17:40
Men vad är det som händer? 5-0 till Málaga på bortaplan mot Zaragoza, och matchen är inte ens 40 minuter gammal. Jösses vilken total överkörning!
Barcelona joninho__90
2010-09-12 17:40
haha zaragoza vad händer???
adil,
2010-09-12 17:35
Sjukt bra krönika!
Atlético addeh
2010-09-12 17:29
Håller med föregående talare. Daniel Olssons krönika var otroligt bra och träffade verkligen mitt i prick. Riktigt välskriven.
Canaletes
2010-09-12 17:29
hahah OMG!!! Zaragoza-Málaga 0-4 efter halvtimme!!!!!! :O

EDIT: 0-5!!!!
Barcelona Barcamartin
2010-09-12 17:07
Ville bara sticka in huvudet och säga att Gästkrönikan om kretsloppet var en av det bästa jag läst på år och dar! Grymt läsvärd! :D
Barcelona Smogen
2010-09-12 17:00
Kunde inte se matchen igår, så spelade in den och har just sett klart skiten. Jösses, jag har följt Barcelona i 10 år och sett några riktigt dåliga matcher, men undra om inte detta tar priset.

Ett anfall som står helt stilla, ingen rörelse över huvud taget. Ett försvar som var mer förvirrat än försvaret i mitt korplag, och vi tränar två gånger per säsong. och framförallt en tränare som totalt saknade förmågan att ändra matchbilden, eller att ta till en vettig plan B.

Hela laget borde skriva en offentlig ursäkt till fansen och i stora jävla versaler borde Pep Guardiolas namn stå.

Fortsätter vi spela så här är det Barcelona A som är i segundan nästa säsong.
adil,
2010-09-12 16:08
Ämne: Är det bara jag som ....
Igår vart man åtminstone rejält irriterad efter slutsignalen. Längesen man såg ett så tafatt Barca oförmögna att skapa något framåt. Messi såg helt plötsligt mänsklig ut igen. ;O

Det är bara blicka framåt som vanligt efter en förlust. Efter att ha dominerat världsfotbollen totalt i 2-3 år så får de lov att göra en sådan här match nångång antar jag.

Ett tag trodde man ju att vi inte kan förlora. Men "bollen är rund" klyschan tar alltid ut sin rätt förr eller senare. Till skillnad från dig är jag inte glad över förlusten, men visst är det bra att vi fick bita i det sura äpplet redan i andra omgången. En poäng framför eller bakom Real Madrid efter endast två spelade omgångar spelar mindre roll.
elbraco
2010-09-12 16:05
Kolla Bank & Nivas lilla inlägg om Pique. Det är ofta han har krigat sig blodig på planen!
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-09-12 15:36
Kan nån berätta för mig hur det gick för Pique igår?

bara jag som var orolig när man såg han ansikte täckt med blod för att bara nån minut senare se honom springa runt på plan som inget har hänt!?!
Barcelona tikitaka
2010-09-12 15:31
Lokmaninho ( Nr 1 )

vad kostar den? Och behöver man endast boxen då eller? ingen parabol?

Hur är den bättre? :)
Canaletes
2010-09-12 15:18
Thiago Alcantara^^
Där har du!! :)

EDIT: Bättre video:
http://www.youtube.com/watch?v=kTxSMH9l5rw
Spanien Rosicky#7
2010-09-12 15:16
Ämne: Rosicky#7

Precis ....
Juste så var det han hette tackar nu var den frågan löst.
Barcelona Thiago Alcantara^^
2010-09-12 15:12
Någon som kan länka highlights till Barca-B knattarnas match från igår?
Canaletes
2010-09-12 15:10
Rosicky#7

Precis som jag trodde så var det COCO!! hahaha :P
länk*
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-12 15:02
Jag tycker Abidal är en fullgod backup åt Puyol/Pique. Han kommer säkert få speltid på kanten också, men jag hoppas mycket på Adriano där. Tänk två stormande brassar på vardera kant..

Sen finns ju även Maxwell att tillgå och jag gissar att samtliga tre kommer få spela en del. Adriano kan ju även spela på Alves plats osv. Tycker backlinjen ser bra ut.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-09-12 15:02
tikitaka

Fixa Al-Jazeera Kortet istället :)

Bästa någonsin :)
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-09-12 14:59
Är det bara jag som e Glad för igår ?
att vi förlora ?

Nu kan spelare landa på fötterna igen, ja sa exakt efter att spanien förlora sin första match i vm!

Nu har dem mer chans att vinna Vm än förre ut! och ja säger så om Barca också! nu har vi mer chans att vinna CL å La Liga!!
Spanien Rosicky#7
2010-09-12 14:53
Tjena undrade vad vänsterbacken i Barca hette när ni spela runt bollen i 2 minuter mot liverpool borta i CL och Overmars avslutade anfallet.

Tänker på Philip Cocu men det kan inte stämma.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-09-12 14:35
Canaletes

Ja, ett par timmar efter bytte han rubriken till Barca-Knocken, hahaha. Härliga bittra journalister i Sverige.
Canaletes
2010-09-12 14:32
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Sen har jag för mig att pappskallen Patrik Sjögren tog bort sin rubrik. iaf svårt o hitta nu.

fan vad jag hatar den journalisten
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-09-12 14:27
Först hånar Aftonbladet Pep med: Saknar du Zlatan nu Pep? och en timma senare utses Zlatan som planens sämsta spelare för sitt Milan. Bra, aftonbladet ;) haha.
Barcelona Sentuary
2010-09-12 14:26
Abidal+mittback= big fail, fråga franska landslaget bara.
Canaletes
2010-09-12 14:15
Hetfield

Det är det han håller på med.
Läste en intevju med Abidal från Mundo Deportivo att Pep inte ville värva och istället satsa på Abidal som mittback

länk till intervjun ;)
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-12 14:01
Det känns som att Pep håller på att skola om Abidal till en mittback med tanke på hans ålder. Det var nog en av anledningarna till att ingen mittback värvades, tanken är att Abidal ska spela som mittback istället för vänsterback (tror jag).

Jag föredrar personligen Maxwell på vänsterkanten, men Abidal är ovärderlig när vi ska möta lag med starka offensiva krafter. Han är i särklass den bästa vänsterbacken, ja defensivt i alla fall.
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-09-12 13:46
westinho

Jag håller med. Abidal har inte imponerat som mittback när han spelat det ganska mycket på försäsongen. Tror dessvärre han kommer få va på den positionen många matcher i år p.g.a att vi har två andra bra vänsterbackar(Adriano, Maxwell) och bara tre mittbackar(Milito, P & P). Och med tanke på att Adriano gjorde en grym match igår och att Dani Alves är given i startelvan på högerbacken så kan kanske Adriano ta en ordinarie vänsterbacksplats.
Barcelona Casern
2010-09-12 13:44
What's up y'll?

har tänkt att köpa al jazeera sport , vet ngn om det finns en affär där man kan köpa den ifrån om inte känner ni till en trovärdig sida?

tacksam för svar
Barcelona Ravo
2010-09-12 13:41
Ämne: Tja, hade tänkt fixa....
finns väl inga nackdelar enligt mig, du får vilka kanaler du vill för ett bra pris. Bara att ha kanalplus är nästan dyrare än att ha dreambox.
Annons: