/spanien/barcelona/forum/14223.aspx/spanien/barcelona/forum/14223.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona c.mako
2010-08-30 15:47
Delarocha
tack för svaret.
Barcelona GeziiMelBarca
2010-08-30 15:42
Steaua/Bukarest.

Asså han e helt klart en av mina favorit spelare, men när han säger något sådant så sjunker han en bit.
Barcelona Czibor
2010-08-30 15:42
Tror Morhinou är den största vinnaren i spelet med Zlatan och hans flytt till Milan. Morhinou kommer klaga på att han behöver ett komplement till Hugain nästa säsong och redan då börja rycka i zlatan. Zlatan kommer i sin tur vilja gå eftersom Milan har en max två år kvar på topp med sina ålderstigna spelare. Hela soppan kring Zlatan har fått Pep att redan nu bestämma sig för att inte förlänga kommande år...o Barca står utan en bra tränare. Problemet blir då att Arsène Wenger får ta över Barca efter Pep (vilket han skulle vara sugen på tror jag), för han har alltid velat ha Zlatan som spelare i sitt lag. Är då inte lånet med köpoptionen ett tvång för Milan, finns problematiken att Zlatan återvänder till Barca. Men d tror jag inte, jag tror att Mourinho kommer gå ut o jaga Zlatan till Real, för att få ett lag (som han arbetat med i 1 år då)bli ännu starkare och en jobbig konkurrent till Barca! Min fundering om framtiden... Visca Braca!!!
Barcelona Steaua/Bukarest
2010-08-30 15:40
Ämne: Steaua/Bukarest

H....
Han är rolig denne Ibra..
Barcelona Rambla~
2010-08-30 15:38
1.70

Det finns en stor skillnad. Zlatan var Barca väldigt angelägna att bli av med, vilket knappast är fallet med Maxwell. Då han har ett kontrakt så stannar han i Barcelona. Det finns inte på kartan att Pep låter honom gå eller att ledningen går emot Pep. Maxwell har 1 till 2 säsonger kvar i sig. När vi har kramat ur det sista av honom, då är han väl 31 år, skeppar vi honom till Milan. Precis som vi brukar, ungefär som vi gjorde med den nu allt mer anonyma Zambrotta.
2010-08-30 15:38
Om Maxwell drar till Milan så borde Barca plocka in Chivu från Inter... Inter kan säkert tänka sig att släppa honom, de har flera bra backar.. Zanetti, Chivu, väggen, Maicon, Santon, Cordoba
Barcelona GeziiMelBarca
2010-08-30 15:35
Steaua/Bukarest

Han sa även att Milan är världens bästa lag ! innan han flytta dit sa han att han vill stanna kvar i världens bästa lag -- Barca !
elbraco
2010-08-30 15:35
Milan har faktiskt köpt en ung back, Papasthatopolous (stavning). Om dom bara ersatte Jankulovski med typ Vargas så hade dom haft en ganska bra backlinje. Nesta och Zambrotta med erfarenheten och Papa + Vargas som yngre krigare :)
Barcelona GeziiMelBarca
2010-08-30 15:34
1.70-ligan. Zlatan står bakom den " affären " ifall den går igenom vilket jag inte tror, eftersom maxwell är viktig för oss och även i peps ögon. men Z ville ju ha honom till Barca när han kom från inter å jag tror nog Zlatan vill ha honom till Milan nu. dom är ju trots allt bra kompisar ! men tror inte vi säljer maxwell, jag hoppas inte vi gör det iaf
2010-08-30 15:33
Zlatan menade nog historia... Han tänkte säkert på CL och den biten... Det är la bara Real som har lyckats bättre i CL???

Barcelona GeziiMelBarca
2010-08-30 15:31
" Milan är ett bättre lag än Barca " jadu det uttalandet fick Z att sjunka en aning i mina ögon.. !
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-30 15:31
Och dessutom vill de köpa Maxwell.. ärligt talat, Maxwell till Milan? Det kan bara inte gå igenom, han är viktig för Barcelona och en helt annan spelare än den han var i Italien. Vad tror ni? Finns det någon möjlighet att Maxwell drar?
2010-08-30 15:30
Milan kan vinna CL om det vill sig bakåt i defensiven... Men borde kanske söka sig efter en bättre back än efter en spelare som Robinho.
Man har ju klass i Pato, Zlatan och legenden.

Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-30 15:29
Undrar om Robinho verkligen är så nära Milan.. isåfall har de klätt av oss totalt den senaste veckan.
Barcelona AC Milan® Alexandre Pato
2010-08-30 15:24
Inter hade inte vunnit CL sen 1965 och ligan sedan 1989, när Zlatan kom vann Intger ligan första gången på 18 år 2007.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-30 15:22
Ämne: Zlatans pik: "I....
Nej det är faktiskt sant.. Innan han kom så vann dom ingenting. Inter köpte honom för en billig peng för att Juve blev nedflyttade till Serie B.. Zlatan van scudetto efter scudetto åt dom, sen sålde dom honom för rätt så mycket pengar. Det gjorde att Inter kunde köpa flera klass spelare, därför vann dom Champions League.. Så förstår inte riktigt varför du skrattar åt det uttalandet?
Barcelona R.Gaucho 10
2010-08-30 15:21
Om det ska vara korrekt på katalanska, heter det då, visça el barça eller visca el barça ? Alltså med både ett sådant ç i visca och i barca eller bara ett sådan ç i barca? tacksam för svar, nämligen viktigt, eftersom att det blir min tatuerings text.?
2010-08-30 15:19
Ämne: Zlatans pik: "I....
Zlatan har betytt lika mycket för Inter som Messi för Barcelona. Zlatan var en en STOR bidragande faktor till att Inter tog sin första titel på mycket länge, vilket gjorde att klubben fick lättare att värva andra bra spelare. Och när de sedan hade den perfekta mixen av spelare och tränare så vann de CL. Det var synd för Zlatan att han inte själv var med och stod där efter segern mot tyskarna.
Barcelona pokke
2010-08-30 15:19
vanbasten_9

Vem han vill var det eller? Varför fixar han inte Messi, Ronaldo, ett helt nytt mittfält och en målvakt?
Barcelona Rambla~
2010-08-30 15:16
Ämne: När Berlusconi vill,....
Varför värvar han då inte bättre mittfältare och ytterbackar. För som det är nu ser det väldigt segt ut på den fronten. Istället ska han ha flashiga och offensiva spelare. Det kommer straffa sig mot bättre lag än Lecce.
Barcelona el Maestro!
2010-08-30 15:07
Ämne: Ämne: Robinho....Ja, brorsan kan vara partiskt. Det har du säkert rätt i.
Barcelona NoGo™
2010-08-30 15:04
Ämne: Ämne: Robinho....Det är ett lån med en köpoption och Boriello kanske kommer att ingå i dealen, inte för jag tror det men men.
Real Madrid vanbasten_9
2010-08-30 15:02
När Berlusconi vill, så kan han hämta i princip vem han vill :)
elbraco
2010-08-30 15:00
Ämne: Robinho klar för Mil....Hur f*n kan Milan ha råd med Robinho?

El Maestro//
Det finns säkert någon regel om svågerpolitik i fotbollsvärlden med.
Barcelona el Maestro!
2010-08-30 14:40
"Luis Suarez (Ajax) is not an option because he can't take part in the CL and because his agent is Guardiola's brother."

Källa: twitter i cyper-rymden.

Va? Har Pep en bror som arbetar som agent? Har inte läst om det tidigare. :). Trodde att det skulle kunna vara fördel i sådana fall.
Barcelona El Seny #15
2010-08-30 14:29
Någon bra stream site som man kommer att kunna se Barca med bra kvalite? har tjackat ny dator så jag tänkte förbereda den på det bästa*S* tack på förhand
Visca ...................
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-08-30 14:29
Messidinho_10

Tack så mkt :)
2010-08-30 14:28
Zlatans pik: "Inter vann inget förrän de köpte mig"

HAHAHAHA, snälla Zlatan. Dom vann ALLT utan dig!
Barcelona Messidinho_10
2010-08-30 14:27
Ikväll kl 19.00 inför fullsatta läktare!!
2010-08-30 14:23
När presenteras Mr Mascherano?
Annons: