/spanien/barcelona/forum/14220.aspx/spanien/barcelona/forum/14220.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-09-04 22:01
Gonzalo Il Pipita - "Hombre"

Och ni är den lortiga tjejen som alltid kommer att vara lortig.
Barcelona Rambla~
2010-09-04 21:58
Sant Iker

"Btw hade perez velat ha Fabregas så hade han fått honom bara efter en ring signal."

Där har du nog fel. Floro har ringt flera gånger, så även Calderon, och fått samma svar varje gång.
Real Madrid Gonzalo Il Pipita - "Hombre"
2010-09-04 21:58
Ämne: Det är lika troligt ....
Hetfield

Du får det att låta som real aldrig satsat på sin akademi. Det har man gjort sedan 50 talet. Vissa perioder satsar man helhjärtan andra halvt. Sedan de där med hjärta för klubben är inget du kan känna på, spelarna som spelar där har inte kommit för att det finns skattjakt tävling på bernabeu. Utan dem har kommit för att dem är motiverade och verkligen vill spela för vår klubb. Se ronaldo till exempel.

Att du sedan jämför man city med real madrid visar att du inte har många hjärnceller. Man city är precis som tjejen i högstadiet som ingen tittade på för att sedan till gymnasiet plastik operera sig och skaffa sig ett par sillisar för att dra åt sig snygga killar. Real är tjejen som alla hingstarna ville göra "score" på. Tjejen är så attraktiv och sexig så att dem andra flickorna var avis för att hon fick hingstarna. En av dem tjejerna som var mest avis och snackade mest skit var barca. Tjejen skulle kunna göra allt för att ha den attraktionskraft som real.
Barcelona thiago alcantara
2010-09-04 21:57
Ämne: Ämne: Det är ....
ja du har kanske rätt men fabregas e ingen alonso eller benzema fab e från barca och dt vet du perez skulle få arsenal att accebtera bud men inte fabregas att gå till real framför barca
Barcelona Rambla~
2010-09-04 21:57
"och tydligt gick ut med att man ville satsa på gago."

Du var ironisk där va?

obbe

Cesc har redan valt, det gjorde han med den största tydlighet i våras i ett tv-program. När han lämnar, om han nu gör det, så finns det bara en destination. Du kan säkert gissa vilken.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-04 21:56
Gonzalo

Du tror att Gerrrard, Lampard och De Rossi ville till Real Madrid? Bara för att Perez har pengar i kassan så betyder det inte att alla vill till Real Madrid, det finns något som heter klubbkärlek, men jag förväntar mig inte att en maräng ska veta vad det är när 9/10 som spelar för er är legoknektar.

Sant Iker

Vakna, ni vann titlarna för att Franco tvingade alla andra att låta er vinna. Sluta lev i det förflutna, jag kan förstå att nuet är svårt för en maräng.

Sluta vara så pinsam, att du ens tar upp C.Ronaldo och Marcelo som exempel på klubbkärlek får mig att bli bajsnödig.

Såja, dags för dig att återvända till puertan där ni kan dunka varandra i ryggen över hur bra ni var, och hur många titlar ni vann när Beatles var aktiva.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-04 21:54
Hehe, stackars Pique hade det inte alltid så lätt i VM ;)
Barcelona ElTriplete
2010-09-04 21:47
Gonzalo

Ni har fem defensiva mittfältare, lycka till.

Gago
Khedira
Alonso
Diarra
Lass
Barcelona ★Sami★
2010-09-04 21:41
Vad fan ska Fabregas göra i Real Madrid? Finns inte en chans att han väljer Real före Barca.
Hell No!!!
Real Madrid Sant Iker
2010-09-04 21:41
Ämne: Det är lika troligt ....Där ser man igen du jämför oss med City det är ganska roligt om man tänker lite innan man postar.

Vi har mer cl titlar och liga titlar än er och City samtidigt även om city saknar cl titlar.Varför tror du det finns hjärta i real=?Vad gör Ramos,Marcelo,Higuain,Pepe,Ronaldo?

Tror du på allvar David villa och masken kommer ha 100% barca hjärta bara för de spelare för er`? Sluta vara arrogant du skämmer ut dig, eller så försöker du övertyga dig själv.

Btw hade perez velat ha Fabregas så hade han fått honom bara efter en ring signal.
Det som är ganska sjukt att ni har försökt få hem fabe som är från barca i 2år utan och lyckas men Perez blev preisdent och efter 2månader fick hem Kaka,Cr.Xabi alonso,Benzema.

Det handlar om att våran klubb är attraktiv och många spelare vill spela för oss.
Real Madrid Gonzalo Il Pipita - "Hombre"
2010-09-04 21:29
Ämne: Ämne: M ska b....
Tror du verkligen att mou och perez kommer gå all in på cesc nästa sommar?
Det tror inte jag i alla fall. Hade man velat ha ett etablerat namn på den positionen så hade man värvat någon av gerrard, shweini,de rossi eller lampard denna sommar då dessa var på tapeten. Istället värvade man khedira och tydligt gick ut med att man ville satsa på gago.

Nej cesc kommer till barca någon dag och hånglar med klubbmärket för att sedan sjunga tot el camp på camp nou. Det är hans dröm i alla fall.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-04 21:27
Det är lika troligt att Cesc går till Real som det är att Real skulle satsa på akademin.

Jag förstår inte skillnaden mellan Manchester City och Real Madrid, förutom kulturen så finns det ingen större skillnad. En hel drös med legoknektar (förutom Casillas) som skiter i klubben.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-04 21:27
Tror ni på riktigt att det finns en chans i världen att Cesc går till Real Madrid?
Barcelona Che Amme★
2010-09-04 21:06
Barca borde haffa Anelka rakt av.
Barcelona el Maestro!
2010-09-04 21:02
Ämne: el Maestro

Ja. Do....
Okej.
Barcelona Frodo
2010-09-04 20:55
el Maestro

Ja. Dock så gjordes bytet innan Holland reducerades till 10 man.
Barcelona el Maestro!
2010-09-04 20:44
Ämne: M ska bli spännande ....Jag tror att Perez och Mou kommer att ge sig på Cesc i nästa sommar. Mou gillar också Cesc och har velat värva honom till Inter tidigare.

Cesc kanske väljar att stanna i Arsenal. Det är ju ett bra alternativ det med.

Frodo:
Då så. Spanien spelade då med Cesc, Xavi, Iniesta och med en pivote när Spanien gjorde målet.

Edit: I och för sig mot 10 män då Holland fick en spelare utvisad.
Barcelona Frodo
2010-09-04 20:41
obbe

Möjligheterna finns för att du är här för att provocera. Har jag fel? Använd sunt förnuft för en gångs skull så kommer du att kunna svara på din egen fråga.
Real Madrid obbe
2010-09-04 20:37
M ska bli spännande att se vilken klubb cesc väljer när det bär av. Perez gillar ju såna spelartyper, så han kommer försöka.

Cesc och Xabi har ju också lirat tillsammans, så möjligheterna finns.
Barcelona Frodo
2010-09-04 20:37
el Maestro

Xabi Alonso blev utbytt. Busquets spelade alla minuter i utslagningsrundorna.
Barcelona el Flaco - I want that purple stuff
2010-09-04 20:36
Ämne: San Iker nicket var ....
OK, då ber jag om ursäkt för att jag tog upp det. My bad.
Real Madrid Sant Iker
2010-09-04 20:32
San Iker nicket var upptagen men det är Ot
Barcelona el Maestro!
2010-09-04 20:30
Ämne: Patrick

Som tack ....Den artikel är en klassiker.

Jag spetsar till stämningen ytterligare med följande citat av Cesc:

"Xavi, Iniesta and I can play together. In fact, when we played all three, Spain played at their best during the Worldcup." [publico].

Var det inte så att Cesc, Iniesta och Xavi var på planen i sista kvarten i finalen? Har för mig att Xabi Alonso var utbytt och satt på bänken.
Rätta mig om jag har fel. Eller var det Busquest som byttes ut?
Real Madrid obbe
2010-09-04 20:30
Heh vad ni tjafsar om småsaker med varandra. det är kul, visar att ni fortfarande har barnet inom er.

Vi tog CL titeln 98,2000,2002 på senare tid. men det är alltid lätt att missa. Om man tänker säsongen 99/00, os.v. i såna termer.
Barcelona el Flaco - I want that purple stuff
2010-09-04 20:27
Sant Iker/

Off-topic, men du är väl medveten om att i ditt nick så har du en katalansk stavning på Casillas smeknamn? Den spanska stavningen är San Iker, inte Sant.
Real Madrid Sant Iker
2010-09-04 20:22
Ämne: Ämne: Ämne....
Är det inte lite gammalt och kalla nån annan för minderårig? när i själva fallet eran forum blev stort när Z kom till klubben.

Jag följa laliga innan du visste ordet fotboll var men den diskunionen kan vi ta i pm om du vill.
AndreD
2010-09-04 20:18
Ämne: Ämne: Det end....
Haha snacka om yr. Du vet ju inte ens när ditt lag vann sina titlar. Ännu en p12 som blev supporter 2008 när real vann ligan.
Real Madrid Sant Iker
2010-09-04 20:12
Ämne: Det enda jag läste i....
Haha kan ni sluta vara enögda för en gångs skull=? kallar du våra cl vinster 1998-1999-2002 för stenålders titlar då är man arrogant och enögd.
Real Madrid Sant Iker
2010-09-04 20:12
Ämne: Det enda jag läste i....
Haha kan ni sluta vara enögda för en gångs skull=? kallar du våra cl vinster 1998-1999-2002 för stenålders titlar då är man arrogant och enögd.
AndreD
2010-09-04 20:01
Haha Mojito. Akta dig så "el Madridismo" inte tar dig nu :O
Annons: