/spanien/barcelona/forum/14219.aspx/spanien/barcelona/forum/14219.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
The Leader
2010-09-16 12:58
Zlatan ger blandande svar angående hans spark:

-Det var ett skämt, sa Zlatan, men sedan ändrade han sig:

-Han ska lyssna på vad jag säger, det var en markering, sa Zlatan och så lite lurig ut.

Förresten, läste ni om hur London-borna flockades när Messi var i staden?
Barcelona Pep the King
2010-09-16 12:54
Synd att Pep tackade nej till Özil. Özils favoritlag är Barca.
Barcelona ★Sami★
2010-09-16 12:02
Gonzalo Il Pipita - "Hombre"
Grabben är 13 år va fan. Låt han vara.
Real Madrid Gonzalo Il Pipita - "Hombre"
2010-09-16 11:56
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-16 11:10
Espanaboy

Du förstår väl hur dumt det vore av Viasat att visa de hetaste matcherna på tv10?
Poängen med tv10 är att visa "restmatcherna", men de riktiga jättarna kommer att visas i viasat.

Rätt så otippat att hela Viasat studion onanerade till Zlatan, och pratade i ungefär 2 sekunder om de andra matcherna.
Delarocha
2010-09-16 11:05
Espanaboy

Ehm, dina åsikter är ju högst subjektiva och bör väl således inte gälla som någon slags grund för sanningen som Viasat bör följa. Alla lag vill se sina matcher och Viasat vill tjäna pengar. Då är det väl självklart att dem väljer att lägga de populära matcherna i kanaler som folk kan betala för, därmed kommer de som verkligen bry sig skaffa dessa kanaler samtidigt som andra inte lika "heta" matcher lockar även om jag tycker Tottenhamn - Werder Bremen var helt galet bra.
Barcelona Espanaboy
2010-09-16 09:14
Är avstängd på puertan efter att ha nämnt världens bästa lag i ett inlägg. Barnsligt! När kan man börja skriva där igen?
Barcelona Espanaboy
2010-09-16 09:06
Ämne: Det är så typiskt at....
Håller med addeh. Det är ju faktiskt människor som inte har både Canal+ och Viasat för att det skulle bli j*vligt dyrt! Det skulle bli flera tusen i månaden! Hoppas Viasat inte fortsätter så här med att bara visa de bästa lagen(Barca,Chelsea,United,Milan,Inter) på Viasat. Förra CL säsongen visade dem ju alla Barcas matcher på Viasat. Bättre matcher på TV10, tack! Jag kollade varken på TV10s tisdags-sändning eller onsdags-sändning eftersom jag inte vill se skitmatcher som Bremen-Tottenham.
Barcelona Frodo
2010-09-16 07:12
Oha789

Så bara för att Zlatan är en douchebag av den värre sorten försöker du framställa Messi på samma sätt? Killen som Messi skojade med är en rolig joker i Barcelonas tränarstab. Både Iniesta och Pique örfilade honom på ett skämtsamt sätt och alla runtomkring skrattade åt det hela. Det går inte att tolka det som något annat än ett skämt.

Det är ett misslyckat försök från din sida att placera Z och Messi i samma fack då de i princip är varandras motpoler.

"Kärlek", "missförstånd"...right. Har inte skrivit något om händelsen tidigare men man blir ju trött på att alla ständigt ska försöka försvara Zlatan till varje pris, även om det är på andras bekostnad. Ta Zlatans spark som ett "skämt" om du så vill men jämför inte hans agerande och personlighet med Messis.
Barcelona Oha789
2010-09-16 06:01
och i samma match har ni en annan klipp där Messi fortsätter.

Tror inte den mannan blev så glad, Men ändå så är det någon typ av kärlek som dom visar till varandra.
Barcelona Oha789
2010-09-16 05:57
Jag tror denna klipp är något av vad man kallar kärlek i en trupp.. Jag tror Zlatan vill med denna typ av kärlek komma in i Milan.

Ronaldinho verkar en kille att gossa med, då tror säkert Zlatan att alla kan man gossa med, men jag tror han fick svar efter den blicken han fick av spelaren efter sparken.

Denna klipp vill jag påminna alla som snackar om Zlatans spark att det finns många spelare i världen som visar sin kärlek med att slås och irritera varandra, medans andra är mera vänliga och låter varandra vara,

Då menar jag många svenskar visar ju sin respekt och kärlek med, 3 METERS AVSTÅND, den vanliga svenska stilen. Medans andra som Messi och Zlatan visar med att iritera varandra.
Barcelona Oha789
2010-09-16 05:57
------------
Barcelona Viva la Pepa!
2010-09-16 00:51
Ämne: Ämne: Fan vad....
özil var absolut inte bra i u21-em. blev väldigt förvånad över att han var så bra i vm ett år senare
AndreD
2010-09-16 00:02
Så jäkla tunn är han inte, tycker hans kropp är ganska kompakt :)
Messi12SD
2010-09-15 23:38
Edit: Dubbelpost
Messi12SD
2010-09-15 23:38
Ämne: Läste precis att Mar....
Haha, precis det jag tänkt på. Han ser väldigt kort ut, men är egentligen längre än Messi (?). Beror väl på att han är tunn
AndreD
2010-09-15 23:24
Läste precis att Marin är 1.70 lång. Ser ju ut som högst 1.60!
Messi12SD
2010-09-15 23:17
Ämne: Müller är en bättre ....Jo, Muller är mer allround och kan spela på flera positioner, men det som Marin och Özil har är något Muller inte kan eller kommer få. De har något magiskt som utmärker de absolut största spelarna i världen, speluppfattning och teknik. Det är dessa egenskaper som oftast utser de bästa spelarna. Muller för mig känns mer som en hård arbetande målskytt som kan användas på flera positioner. Han kan och kommer säkerligen tillhöra bland de top 10-20 bästa spelare men Marin och Özil har, enligt mig alltså, något mer.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-15 23:14
Jag vet inte riktigt var jag har mitt Barca i år. Känns som att vi kan göra en sjuhelsikes säsong, likt den 08/09 där ingen kan stoppa vårt spel.

Men det kan också bli en reaktion efter alla framgångar vi haft och de faktumen att vi inte ändrat vårt spelsätt det minsta, samt den tunna truppen. Menar inte att Barca kommer göra bort sig, men inte nå ända fram liksom.. Hoppas naturligtvis på det förstnämda och gårdagens match tyder väl på det. Men å andra sidan tydde Herculesmatchen på det motsatta.. antar att vi får vänta ett tag innan man kan avgöra vilket det bär åt. Hur tror ni Barcas säsong blir i år?
elbraco
2010-09-15 23:10
Jag möter hellre ett starkt Arsenal än ett svagt Inter under Mourinho, eftersom Arsenal spelar Barcaspel och det passar oss perfekt. Har dom inte, likt oss, bollinnehav är de inget bra lag.
Och eftersom vi har bättre spelare och "djupare" taktik kommer vi alltid att gå vinnande mot Arsenal.
Barcelona Pedrito
2010-09-15 23:04
Müller är en bättre allroundspelare än Marin och Özil. Marin förretsen påminner om Messi! Inte bara sättet han spelar på men även utseende.
Barcelona pokke
2010-09-15 23:00
Någon som har haft kul och ändrat forumreglerna.
Barcelona Abbe.
2010-09-15 23:00
Ämne: Fast man vet ju inte....
Pep fick flertalet namn över tänkbara värvningar på sitt bord utav Zubizarreta. Ett namn var Özil, men Pep tackade som bekant (eller det kanske inte var bekant?) nej.
Messi12SD
2010-09-15 22:59
Ämne: Müller är kanske den....Muller har stor potenial men jag skulle inte räkna honom som den mest talangfulle. Både Özil och Marin (som vi bör hålla ögonen på) är mer teknisk begåvade och har helt enkelt större potenial, enligt mig.
Barcelona Ordem e Progresso
2010-09-15 22:57
Kan någon admin ändra "Forumregler" texten tillbaks till det normala?! Så det inte är den där kapade texten som just nu!
Real Madrid obbe
2010-09-15 22:57
Fast man vet ju inte med säkerhet att pep tackade nej till Özil,har han sagt det eller? Kan ju vara så att han ville ha honom, men vi han före och gav ett bättre bud, vem vet.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-15 22:56
Visca y Barca y Visca Cataluna:

Om Fabgregas kommer nästa säsong är han definitivt förlåten. Herregud vilken spelare! Nära att göra hattrick för Arsenal ikväll.
Messi12SD
2010-09-15 22:56
Ämne: Fan vad det blöder i....Nu i efterhand så ja, det är väldigt surt. Jag ville ha Özil eftersom jag vet vad han är kapabel till, det var inte bara VM-slutspelet som han var bra i (som de flesta tror). Han var riktigt bra i Werder under säsongen och U-21 EM 2009 i Sverige. Han har allt en 10:a behöver. Snabb, teknik, bra skott och fantastisk speluppfattning.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-09-15 22:47
Fan vad det blöder inombords att Pep tackade nej till Özil, fan!
Valencia rågi
2010-09-15 22:42
Barcadinho.

Samtidigt är det svårt för "mindre klubbar" att växa utan den ekonomisk hjälp och PR som deltagande i CL innebär. De blir ju bättre/större ju oftare de kvalificerar sig till CL.
Annons: