/spanien/barcelona/forum/14203.aspx/spanien/barcelona/forum/14203.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco - I want that purple stuff
2010-09-08 21:55
Angående Gai Assulin så genomgick han en knäoperation denna sommar och det är anledningen till att han är klubblös för stunden.

*Länktips.
Barcelona FCB_armin
2010-09-08 21:51
Delarocha

Har sett obegränsat många videor på nätet på honom. Han är hypad och det ska han förbli. Tycker att han har en enorm potential men ja, höll han inte så gjorde han inte det. Kom som en chock över att han släpptes och att han fortfarande är klubblös. Helt sjukt.
Delarocha
2010-09-08 21:47
FCB_armin

För han fick inget förnyat kontrakt. Herregud, har han egentligen visat upp något? Förstår inte den här hypen kring honom att alla ska tycka han är the next big thing. Det jag sett honom har varit totalt osynlig. Han är trots allt typ 19 eller något nu och inte ens varit ordinare i Barca B.
Barcelona FCB_armin
2010-09-08 21:41
Ge mig ett svar grabbar, hur i ******* kan Gai Assulin vara klubblös?!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-08 21:35
Robinho ska ha "briljerat" för Milan i deras match idag. Ska bli intressant att se hur han kommer vara iår.. flipp eller flopp?
Canaletes
2010-09-08 21:28
barca löver

Din video. Länk
Delarocha
2010-09-08 21:23
Vad är syftet med att göra en video där man visar fotbollsskor i en picture slide till smetig usel 2000-talsrock? Eller kom det något annat efter den första minuten? Stängde nämligen av.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-08 21:11
Ämne: Kolla in min video o....
En fråga bara... varför?
Barcelona Barca4eva
2010-09-08 20:54
Messidinho_10

Han är en P.I.M.P

=P
Barcelona Messidinho_10
2010-09-08 20:53
Vafan har Pinto gjort med håret hahha det ser förjävligt ut.
AndreD
2010-09-08 20:46
barca löver

Vad är meningen med alla dessa skor?
Barcelona Barca4eva
2010-09-08 20:41
barca löver

1. Lägg länken i länktips

2. Videon suger

3. Varför? Jo, under halva videon visas bilder på skor och sedan nåra bilder på messi o sånt...Väldigt najs

Ps. Är väldigt uttråkad och desparat, vill ha match NU
Delarocha
2010-09-08 20:32
Nej.

Real är lite bättre än de andra klubbarna i världen på allt.
Barcelona el Maestro!
2010-09-08 20:27
Ämne: Ämne: Jag fat....
Barca har nästan dubbel så många betalande medlemmar än vad Real Madrid har. Medlemsantalet i Barca är nu närmare 180 000. Det genererar inkomst det med.
barca löver
2010-09-08 20:23
Kolla in min video om barca på youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=w9QdI1qjJe8
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-08 19:44
Det viktigaste är ju att både Barcelona och Real Madrid får enorma tv-pengar, det är bl.a. därför båda lagen är så långt före andra i la liga.

Äntligen är de här bajslandskamperna slut så att vi kan få se lite ordentlig fotboll igen.
Barcelona Barca o Mort!
2010-09-08 19:20
Radical

Ni mer fans än oss? Haha. De enda fans ni har är ju era äkta fans + de som kommer varje år när ni köper en spelare. Vi har mycket mera medgångsfans som köper en barcatröja när vi tex vunnit Champions League. Framgång säljer tröjor och lockar fans, vilket ni inte har haft på några år.
Barcelona Barca o Mort!
2010-09-08 19:16
Glöm inte heller att de har massor med skulder.
Real Madrid Radical - La Armada Blanca
2010-09-08 19:13
Ämne: Jag fattar inte.. Hu....
Nej, vi säljer fler tröjor än er. Att vinna titlar generar inte rena vinster genom titelpengar då klubbarna betalar ut väldigt stora bonusar som äter upp vinstpengarna.

Däremot så har vi väldigt höga biljettkostnader (kan tänka mig att ni också har det), vi har reklam på tröjorna (något ni saknar), vi har mycket fler fans än er (vilket i sin tur leder till mer försäljning av merchandise), Real Madrids namn är värt mer än Barcelonas namn, sedan bokför vi säkert annorlunda jämfört med er.

Exempelvis så har ni bokfört saker som ska betalas över ett par år så att det ser ut som att allt betalas på en gång. Rosells ekonomer har helt enkelt gjort om er budget så att den ser sämre ut än den egentligen är, även om den ursprungliga budgeten var rejält luddig (ni räknade bland annat in inkomster som var väldigt osäkra).
Barcelona el Maestro!
2010-09-08 18:50
Ämne: Jag fattar inte.. Hu....Det där kallas för kreativ bokföring. Jag tror säkert att det beror på hur man bokför saker och ting(kostnader och utgifter från år till år) i detta fall och även i Barcas fall.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-08 18:50
tikitaka

Kom ihåg att för varje titel vi vinner måste vi betala ut en massa vinstbonusar till spelarna. Med tanke på alla titlar vi vunnit så har vi samtidigt förlorat en hel del pengar..
Barcelona tikitaka
2010-09-08 18:45
Jag fattar inte.. Hur kan real madrid gå i stort plus efter varje säsong trots att de inte vinner några turneringar? :S Det kan knappast vara tröjförsäljningarna, jag tror vi säljer fler tröjor än madrid men fortfarande är dem rikare och så spenderar dem minst 1 miljard varje år :S Någon som kan förklara?

Kan tänka mig att de pumpar in pengar svart från staten, men det kan ju inte redovisas...

Länktips!
Barcelona Unicef
2010-09-08 18:31
Hej! Någon som vet vad som hände med Gai?
Hittade han någon ny klubb?
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-08 17:30
"Barca och Juvuntus var överrens om Zlatan, men svensken själv nobbade"

Intressant, oavsett om det är skitsnack eller ej.

Dessutom sägs Inter vara sugna på att köpa Kaka. De vill väl köpa Milans gamla storstjärna nu när Milan köpte deras :P
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-08 17:24
Någon mer än jag som tycker det är lite underligt att Barcashoppen inte har fått in vissa nya produkter på tex fashion osv? Det finns ju fortfarande 09/10 års modeller kvar, och där är de mesta slut.
Atlético addeh
2010-09-08 17:20
Vid en intervju med Mundo Deportivo säger Abidal att Barcelona kommer bli hans sista klubb. Abidals kontrakt löper ut 2012, och om klubben inte vill förnya kontraktet då, säger fransmannen att han lägger skorna på hyllan.

"El Barça o me retiro"
Atlético addeh
2010-09-08 17:12
Ämne: Det är väldigt OT, m....
Tycker Dano på den bilden mest liknade en äldre version av Justin Bieber. Inte såg jag någon liknelse med Messi i alla fall. :P
adil,
2010-09-08 16:03
Delarocha

Det är inte logik heller utan så kallat tramsprat. Det är en fullt normal företeelse i fotboll att man skjuter eller går själv istället för att passa i vissa lägen. Lätt att vara efterklok sen och tänka att där borde man passat om man misslyckas med sin egen aktion.

Fan vad massa troll som sprider omkring sig negativa ordalag kring Messis beteende på planen och kallar honom för egoist. Man har hört skiten lite varstans vid det här laget. ;S
Barcelona Barca o Mort!
2010-09-08 15:55
Tycker LJ från prison break påminner mera om Messi :P I Brist på annan diskussion.
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-09-08 15:29
Hetfield- Megan Fox is a dude

Ser absolut inte ut som Messi O.o
Annons: