/spanien/barcelona/forum/14201.aspx/spanien/barcelona/forum/14201.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2010-09-07 19:57
Vill även passa på att ge Gelnn Hysén en känga. Han ger ju fingret till svensk ungdomsidrott när han ställer upp i reklam för bet365. Jävla legoknekt.
Barcelona petersays
2010-09-07 19:56
Heywood
Ingen säger väl att han ska spela med spelare för att de kostar mycket pengar. Det jag säger är att Guardiola verkar skjuta från höften när han värvar. Han är alldeles för tjurskallig för att spela med Txikis värvningar och hans egna värvningar är under all kritik. Vi kan inte bara hur som helst låta Pep köpa spelare för en miljard (zlatan, hleb, chygrynsky) för att inom två år sälja alla för mindre än hälften. Det är vidrigt. Visst, alla värvningar kan inte vara lyckade men detta är under alla kritik.

Samtidigt har vi Caceres, Henrique och Keirrison ute på lån. Spelare för 300 miljoner som inte används eller ens ges chansen.

Betänk även att vi fick kaffepengar för Deco, Ronaldinho, Henry, Marquez m.fl.

Lägger man ihop allt detta så kan man inte påstå att Guardiola hanterat situationen bra.
Barcelona Lusnos - Av. Diagonal
2010-09-07 19:56
HAHA! Dunderfail på tifot.
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-09-07 19:34
petersays.

Du har din åsikt, men jag är av åsikten att det är Guardiola som bestämmer. Han vill ha en spelare, men det är inte han som sätter prislappen på spelaren som han många gånger har poängterat. Varför ska han spela med Zlatan bara för att han kostar si många miljoner och inte spela med Pedro för att han passar bättre in i laget?
Barcelona Visca_Barca
2010-09-07 19:26
Kan man se matchen via en länk ? stream ?
Canaletes
2010-09-07 19:03
Säkert länkats tidigare men FFS kolla Pintos nya frilla!!
Atlético addeh
2010-09-07 18:56
Matchen mellan Barça B - Brasilien tog precis slut, och resultatet skrevs till 3-0 för sydamerikanerna.
Barcelona Myrran
2010-09-07 18:51
Sam

Har TV10 S08 (Comhem, analogt) iaf.
Barcelona Sam
2010-09-07 18:46
Någon som vet vilken frekvens tv 10 ligger på? Orkar inte leta mig igenom hela listan.
Barcelona NoGo™ - Krkic #9
2010-09-07 18:44
Haha den där läckra varianten har vi sett förut, Thiago till Canales 1-0. Snyggt!
Barcelona Abbe.
2010-09-07 18:43
Ämne: Abbe

Han var tvek....
Stämmer, dock är han tillräckligt frisk för att spela och göra 1-0 :-).
AndreD
2010-09-07 18:41
Abbe

Han var tveksam till start p.g.a. ont i fotleden.
Barcelona Abbe.
2010-09-07 18:38
Ämne: Canales är skadad fö....
Så vitt jag vet så är han just nu på plan i matchen mot Polen?
Barcelona tikitaka
2010-09-07 18:38
Fick nyss reda på att canal digital inte har rättigheter till att sända kanalen.. riktigt dåligt!!
Sevilla Xerox
2010-09-07 18:37
Har någon startelvorna från matchen Barcelona B-Brasilien?
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-07 18:33
Ämne: Tja, den här kanal 1....Ja, gör en ny kanalsökning, du vet när man köper TVn så gör man en analog/digital sökning för att få tag på alla kanaler som man har tillgängliga. Har du com hem borde det funka bra.

Gonzalo Gerardo Higuain

Lycka till i åttondelen i CL ;)
Real Madrid Gonzalo Gerardo Higuaín
2010-09-07 18:33
tikitaka

Yes, det är en gratiskanal. Gör en kanalsökning eller starta om din digitalbox / utför båda delarna :)

Lycka till med ligasilvret ;)
Barcelona tikitaka
2010-09-07 18:32
Tja, den här kanal 10 är det en fri kanal eller? Väldigt tacksam för svar :)
Atlético addeh
2010-09-07 18:32
Det infaller ofta ett lugn över ett lag som har en stor ledning när det handlar om fotboll på denna nivån. Det är inte ofta, om aldrig, ett lag lyckas vinna tvåsiffrigt, trots att det på pappret borde ske betydligt oftare. En match som Liechtenstein - Spanien, borde minst sagt sluta med en tvåsiffrig seger för spanjorerna. Detsamma gäller exempelvis Sverige - San Marino. Sveriges spelare håller alla till i ganska kända klubbar ute i Europa, medan San Marinos största stjärna spelar förmodligen långt ned i det italienska seriesystemet.

Jag tror ni förstår min poäng.
Barcelona petersays
2010-09-07 18:24
"Att Guardiola som sin tid som tränare har haft märkliga värvningsval är ingen hemlighet, men det som man ska beundra är hans sätt att hantera misstagen."

Äh kom igen va? Vi har förlorat hundratals miljoner kronor och vart minst sagt osolidariska mot spelare som Caceres, Hleb, Keirrison och Henrique. Klubben agerar verkligen inte beundransvärt i dessa ärenden och jag tror absolut att klubbens goodwill tagit skada om alla turer kring spelare som behandlas som persona non grata. Inte minst för min egen del. Hoppas dom tar och skärper till sig och bestämmer vad som händer med alla spelare på lån till nästa säsong.
Barcelona Rambla~
2010-09-07 18:23
Ämne: Rafa, Thiagos yngre ....
Det stämmer bra det. Adriano och Henrique är inbytta för Brasilien.
Barcelona NoGo™ - Krkic #9
2010-09-07 18:21
Rafa, Thiagos yngre bror kom in om jag inte såg fel?
Barcelona Rambla~
2010-09-07 18:19
Ämne: Rambla

För att j....
Whatever you say...analysera på du bara. Låt inte mig störa. :)
Barcelona Oha789
2010-09-07 18:18
Rambla

För att jag kritiserar laget betyder inte att jag inte hadde förväntat mig detta..

Jag analyserar match bilden det betyder inte att jag inte hadde förväntat mig att Barcelona skulle ligga under och tvärt om leda matchen..

Jag säger bara vad jag ser av matchen och får så klart skriva vad som är fel med laget.. Man måste alltid säga det som är dåligt och bra.

Varför ska man spela en träningsmatch om man inte får kritisera laget, både bra och dåliga saker.
Barcelona Rambla~
2010-09-07 18:14
Barcadinho

Snarare ska Brasilien om de går för fullt lätt kunna vinna med tvåsiffrigt. Detta även om Barca B ställer upp med ordinarie lag.
Barcelona Rambla~
2010-09-07 18:12
Oha789

Visst, om kritisera laget och dess spel gör att du mår bättre, så för all del. Jag förstår bara inte vilka förväntningar du har på reserverna i Barcelona B. Om du tror att de ska föra spelet och dominera matchen lär du bli besviken.
Barcelona Barcadinho.
2010-09-07 18:10
Brasilien bör kunna vinna matchen med 8-0, utan att det ska kännas märkvärdigt. Ja, så stor är skillnaden mellan deras landslag och ett lag från segundan.
Det är typ som Spanien - Lichtenstein.
AndreD
2010-09-07 18:06
Canales är skadad för de som undrar...
Barcelona tarrak
2010-09-07 18:00
Man märker att kraven är högt ställda, när folk blir missnöjd över att B-lagets reserver inte klarar att stå upp mot brasilianska landslaget. :)
Barcelona Oha789
2010-09-07 17:55
Rambla

Ja jag har inte ifråga sätt vilka som spelar, Men jag förstår likt alla att dessa spelare inte är ordinarie i de riktiga matcherna.

Men jag får ju ifrågasätta lagets spel hur mycket jag vill så länge dom spelar som dom gör nu..

Bara för att Lucho spelar med icke ordinarie spelare betyder det att de abslut är fel att kritisera laget?

Annons: