/spanien/barcelona/forum/14200.aspx/spanien/barcelona/forum/14200.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Denyo
2011-02-05 20:31
Stream till matchen FC Barcelona - Atletico Madrid
just nu visas Villareal - Levante

Finns dock andra bättre streams på samma channels men dem har inte öppnat än.
Barcelona Trippeln
2011-02-05 20:30
Grabbar skippa tjafset ,det är matchdag och förhoppningsvis blir det en sprakande kväll för alla oss cules :) !

VAMOS!
Barcelona Messidinho_10
2011-02-05 20:29
Hoppas på show ikväll det sägs Shakirka är på plats också härligt härlgit!!
Valencia Bat
2011-02-05 20:29
Kan någon länka stream här till matchen när den börjar
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2011-02-05 20:27
Sicken jämmerlig kväll det är. Absolut inget intressant på TV innan 22.00.
Barcelona Denyo
2011-02-05 20:20
Barcelonito / Lucho Enrique 21

hetfield är kunnig angånde det han pratar om, han är ju lite av en beserwiesser som kör sitt attityds snack som han tycker är jätte hippt han är ju något av en idol här inne på forumet för alla småbarn som tycker han är cool när han kör sin rappa käfta stil. något tröttsamt ibland men du får se det med glimten i ögat ..
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2011-02-05 20:19
Nu håller Man U också på att förlora. Hoppas bara Barca inte åker ned i träsket.
Barcelonistas
2011-02-05 20:19
5 min tillägstid för sir alex...
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-05 20:17
Btw, satan vilket slag Bilbao är i för tillfället! Riktigt synd att Real inte möter dem förrän i April...
Barcelona Maykii
2011-02-05 20:05
Mr. No lifer Andreas - V.V [Barney S]

Har du något liv egentligen eller har du så tråkigt att du bara kommer in hit och driver lite?
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-05 20:03
Är också smått nervös inför ikväll. Atletico har spelat sisådär, men tvivlar inte för en sekund på vad de är kapabla till att göra när de har en bra dag... och jag tror de kommer ha en sån dag idag. Hoppas Barca vaknat på rätt sida!
Canaletes
2011-02-05 20:03
Ronaldo fyller 26 år idag! :D

hajjar ni? 2-6
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-05 19:57
Det vore så typiskt om Atletico gör årets match mot oss, de brukar mer eller mindre alltid höja sig ett par snäpp när de möter oss.

Jag hoppas verkligen att Afellay får mer speltid, så som han spelade sist så är han värd en chans.
Thiago Alcantara - Futuro Número #4
2011-02-05 19:55
Fan vad trött jag är på att varje dag höra, In med Pato han skulle vara skit bra här, In med Aguero, In med Kanoute, In med Neymar osv....

Det räcker med alla dessa värvningar och varför ska vi ersätta en spelare som knappt spelat nått denna säsong? Vi värvade ju Afellay för att Jeffren skadade sig hela tiden så ALLTSÅ är Afellay Jeffrens ersättare och i A-truppen. Om Jeffren lämnar ska alltså ingen ny in och om vi råkar ut för en skadekris som inte är så troligt då vi har många som kan spela på fler än 1 position så har vi världens bästa ungdomsakademi La Masia.

Vad ska vi med unga namn som Neymar till när vi har Gerard Deoulufe och Rafinha som är uppe i A-laget om några år. Vi har även Bojan som är ung som vi måste ha förtroende på. Så det räcker med alla offensiva värvningar för om det är något vi inte ska värva för tillfället är de offensiva spelare för de har vi gott om.

Det ända jag tycker vi ska göra i sommar är att ta upp Fontas som ersätter Milito och Thiago som redan har fått de bekräftat att han ska flyttas upp så är vi klara. Om Rosell tycker det är för riskabelt så in med T.Silva/Sakho isåfall men då får de kosta några hundra miljoner. Fontas tycker jag känns mer säkrare då vi sätt honom spela i både A-laget och B-laget och att han är med i U-21. Han vet hur hela vårt spelsystem är.

Ut: Milito och Jeffren
In: Thiago,Fontas

Vi går till och med i plus ekonomiskt.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-02-05 19:53
Och där har vi förklaringen...
Barcelona Okter
2011-02-05 19:53
Även Djourou skadade sig tidigare idag för Arsenal och riskerar att missa mötet mot Barca.
Atlético addeh
2011-02-05 19:52
Barcelonito / Lucho Enrique 21

"Jeffren, Nolito och andra B-lagsspelarna"

Hur ska man tolka det om inte så som jag gjorde det? Var inte min mening att låta kaxig eller dylikt, ville bara rätta eftersom det är väsentlig skillnad vilket lag man tillhör. Ber om ursäkt om du tog det på det viset & om jag rättade något som inte var fel från din sida.

Du får gärna beskriva min attityd här inne och förklara hur jag ska göra för att bättra mig.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-05 19:51
Barcelonito

Kan du ta ut pinnen ur röven är du snäll? Helt onödigt att dra upp mig helt i onödan.
Ingen har bett dig att läsa det jag eller någon annan skriver, lika mycket som jag försöker undvika allt du skriver.

Period.
2011-02-05 19:45
Och precis var är jag ute och cyklar? "Jeffren, Nolito och andra B-lagsspelarna"? Ja, låt Jeffren, Nolito och andra B-lagsspelare gå runt på den platsen. Har väl inte sagt att Jeffren är B- eller A-lagsspelare?

Är ganska trött på din och Hetfields attityd här inne. Sluta rätta folk och ständigt hålla på med andra.
Atlético addeh
2011-02-05 19:39
A.Gaudi & Luhco Enrique 21

Nu är ni ute och cyklar. Jeffren tillhör A-laget vilket betyder att han inte ens får spela i B-laget.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-02-05 19:35
Palla, 1003 euro om Osasuna vinner och 435 om Mallorca vinner, såklart det blir kryss :P

Aja, sånt är livet. (sista matchen i min nioling 182 oddsare)

O ja som trodde Barcelona spelade kl 20.00, vad ska ja göra nu i 2 timmar. Suck!
Barcelonistas
2011-02-05 19:13
att lag som newcastel och nu wolves vinner/leder mot topplagen har inget med att bottenlagen är bra i pl att göra. Utan det är snarare topplagen som suger helt enkelt.

En sådan match som tex scums spelar nu mot wolves hade barca ägd i 90 min.!!
Canaletes
2011-02-05 19:10
Alltså hur tänker ni som vill ersätta Jeffren med spelarna ni nämner?! geezus!!

Jeffren är bara i Barca för att han kom från canteran annars hade vi inte ens haft en till spelare i truppen.
Vi har redan spelare som kan spela den positionen som sitter på bänken. Bojan, Afellay och Nolito, så vad ska vi med en till?
Sen finns det flera intressanta i canteran.

Det bara bs rykten att Barca vill värva Pato, Sanchez etcetera. Det finns inte plats för dem hur bra dem än är. Sen kostar dem för mycket...
2011-02-05 19:08
Jeffren, Nolito och andra B-lagsspelarna kan väl få gå som Barcas 7:e val i anfallet efter Villa, Pedro, Messi, Bojan, Iniesta och kanske även Afellay. Finns ingen anledning att köpa en spelare för att täcka den platsen.
Barcelona A.Gaudi
2011-02-05 19:06
En b-lagsspelare lämnar klubben och vi skulle ersätta honom med en av brasiliens största stjärnor?

haha spelarna du nämner är inte direkt rotationsspelare.
Barcelona Blaugrana91
2011-02-05 19:05
Legolaz9

Om Jeffren nu lämnar oss i sommar så ser jag gärna att Sanchez, Neymar eller Pato kommer.

Raporterades för ett tag sen att Barca tydligen skickat ut scouter för att kolla Sanchez. Gällande Pato så ska ju vi tydligen ha någon form av "förtur" att köpa honom iom Zlatan försäljningen.
Sen gällande Neymar så ska ju klubben "tydligen" vara villiga att betala €60 miljoner för honom och Lucas Piazon...(ska dock tas med en stor nypa salt)
Canaletes
2011-02-05 19:04
Tror inte vi behöver ersätta Jeffren + att spelarna du nämner ska knappast sitta på bänken och spelar var 3-4:e match som inhoppare
Barcelona Legolaz9
2011-02-05 18:51
Vem skulle ni helst vilja se i Barca om vi nu ska ersätta jeffren, om man skulle vilja ersätta honom rakt av så skulle jag kunna tänka mig rätt många spelare som..
A.Sanchez som är grym i udinese,
J.Menez som är riktigt grym i roma.
M.Vucinic.
Neymar.
Pato.

skulle man vilja ha en annan spelartyp så varför inte en favorit som LLorente som kan vara svår att lösa.
Själv gillar jag Stefan Kiessling från bayerleverkusen som är storväxt och riktigt duktig i boxen. (stavning)

skulle vara lite kul å höra vad ni andra culés skulle vilja göra med laget om ni var lagledning för vårt kära barca!

2011-02-05 18:45
Glöm inte att Bayern ledde mot Köln med 2-0 och Köln vände till 3-2.

Jag hoppas inte att den här lördagen blir symbol för överraskningar. Jag gillar inte den tanken.
Barcelona Blaugrana91
2011-02-05 18:44
Vad har hänt med Arsenals forum? :D Ingen som skrivit där sen 17.50...Har dem stängt det? Haha, Kanske lika bra!
Annons: