/spanien/barcelona/forum/14186.aspx/spanien/barcelona/forum/14186.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2010-09-11 17:23
elbraco, ångest :P Själv kollade jag hela! haha

Riktigt go startelva! Ska bli riktigt kul att se Masken! Hoppas Bojan stänker dit den idag också!
Barcelona Sam
2010-09-11 17:23
Spännande elva.
Barcelona el Flaco - Animo a los 33!
2010-09-11 17:22
Inte oväntat att flera av de spanska VM-spelarna bänkas. Precis som rapporten Sport publicerade för några veckor sen handlar det om att de inte befinner sig i den bästa fysiska formen, med tanke på att de inte hann delta i försäsongsträningen.

Ska bli framförallt intressant att få se el Jefecito från start och även Adriano. Detta är brassens första match från start i tävlingssammanhang sen han värvades.
Barcelona VizzlA^^
2010-09-11 17:20
modigt pep!!..vamos!
elbraco
2010-09-11 17:20
Kul att man stänger av Everton Man U i 87e när det står 3-1...
Barcelona NoGo™ - Krkic #9
2010-09-11 17:19
Härligt med Adriano, Mascherano och Bojan från start.
Barcelona Unicef
2010-09-11 17:18
Underbar startelva!!!
Barcelona J.Gamper
2010-09-11 17:08
Hur ska ni kolla på matchen? Finns det någon bra stream?
Barcelona el Flaco - Animo a los 33!
2010-09-11 16:01
Ämne: Hur ligger det till,....Nej, Puyi kommer fortsätta spela för landslaget inom de närmsta framtiden. Åtminstone två år till EM i Ukraina/Polen.
Real Madrid Gonzalo Gerardo Higuaín
2010-09-11 15:54
Hur ligger det till, har Puyol lagt landslaget på hyllan eller?

Messi12SD
2010-09-11 15:54
Måste bara säga att jag mår illa av Roberto Mancini. Han berättar att Silva behöver tid för att anpassa sig till engelsk fotboll. Av de matcher jag sett Manchester City i början av säsongen har Silva varit en av de bästa, även om han inte varit så bra som han kan vara. I de senaste matcherna har han inte ens startat och hoppat in någon gång.

Jag förstår om Mancini inte vill spela honom mot t.ex. Liverpool i början av sin tid i England, något som han inte gjorde heller. Men nu lägger han honom på bänken mot Blackburn på hemmaplan. Om han ska anpassa sig så gäller det att han spela dessa matcher. Han väljer att köra Tevez som ensam forward, och startar med Shaun-Wright Phillips istället. Jag hoppas att Silva lyckas i England men om det fortsätter så här så hoppas jag att han kommer hem.

Om Mancini fortsätter att vara envis och spela Tevez själv som toppforward, så undrar jag hur Adebayor och Balotelli ska få speltid? Nu är Balotelli visserligen skadad, men han har ett fantastisk offensivt spelmaterial men väljer att starta med De Jong - Barry - Yaya Toure - Milner som mittfältare...
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-11 15:51
Är det bara jag som tycker att det är otroligt skumt att Manchester United forumet stängs så fort en av matcherna spelas, vad är poängen med forum då?

Man vill ju ventilera och analysera matchen när den pågår.
Barcelona kev
2010-09-11 15:38
vad är det som händer med man u? lol vilken match!!
Barcelona II Barça II
2010-09-11 15:11
Fan va gött att Canal plus sport 1 sänder matcnen. Tack för informationen. och mycket dåligt av Canal plus och införa Canal Plus Max. Hur girig får man va!!
Atlético addeh
2010-09-11 14:50
Enligt både Marca och el confidencial kommer startuppställningen se ut som följer:

Valdés - Alves, Piqué, Milito, Abidal - Xavi, Busquets, Iniesta - Messi, Villa, Pedro
elbraco
2010-09-11 14:41
Ämne: En annan skön video ....
har inte tänkt på att det alltid var Pique som gick ut på högerkanten och tog bort Ronaldo under den matchen...
Barcelona Vampíro
2010-09-11 14:29
En annan skön video med Piqué, längtar till nästa el Clasico.
elbraco
2010-09-11 14:20
Ämne: han är bara för grym....
Sjukt bra video! en av världens "modernaste" mittbackar. Sista klippet är härligt när Puyol kommer fram och kramar om Pique.
Bästa backparet Barca någonsin har haft!
Barcelona DM1982
2010-09-11 14:10
Ämne: Tjena jag och några ....
Kolla länktips för bra tips.

Barcelona Jekovsky
2010-09-11 14:05
Bara jag som tycker vi borde lägga allt krut nästa sommar på att köpa Reina? Han och Piqué i samma lag. :)

Skämt åsido, hoppas spelarna gör ett dagsverke ikväll och tar hem tre poäng. Gärna med marginal, så att JDS kan få göra ett längre inhopp.
ha
2010-09-11 14:01
Tjena jag och några polare tänkte åka tillbarcelona o kolla på en match. Skulle nikunna hjälpa mig hurjag lättast kommer dit och billigast. Vitänkte dra o kolla på Barca mot Sevilla
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-09-11 13:59
Pique är så jävla bra alltså!
Barcelona VizzlA^^
2010-09-11 13:50
han är bara för grym/skön våran Targetplayer;)
Real Madrid dire detrimental
2010-09-11 13:48
Ämne: Det senaste året har....
Välkommen till klubben! :)
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-09-11 13:26
Grattis Abidal!
Atlético addeh
2010-09-11 13:11
Ämne: Då passar denna magi....Fantastisk video. Gillar när man ser Andrés från en balkong med utsikt mot Camp Nou.

Hetfield/

Det är precis så det är, tyvärr. Att dessutom 99,9% av Sveriges befolkning tror att Pep Guardiola är boven till hela Zlatan-soppan gör ju inte saken bättre.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-11 13:02
addeh

Fascinerande vändning, man har gått från "Jaha, är du Barcelona supporter? Fantastiskt" till "Jaha, du är Barcelona supporter..."
Nästan så att man har lust att flytta bara för att slippa det här.

el Maestro

Man kan väl tycka att en journalist som får betalt för det han gör ska göra lite mer research innan man kallar en av världens bästa tränare för "pajas".
Barcelona el Maestro!
2010-09-11 12:59
Ämne: el Maestro

Jag an....Tack.
Läser artikel. Ser ingenting att reta upp sig på annat författarens användning av ordet pajasen Pep. Han får väl uttrycka sig som han vill. Ser inga problem med det.

Många är frustrerade i och med att de måste nu avboka sina planerade resor till Barcelona i höst.
Han kanske är en av dem. Zlatan finns ju inte längre i Barca.
Barcelona Rambla~
2010-09-11 12:55
Då passar denna magiska video bra nu. När man ser den så ökar kärleken till denna fantastiska klubb.
Atlético addeh
2010-09-11 12:47
Det senaste året har det börjat kännas riktigt "fult" att vara Barcelona-supporter. Jag ser ingen annan orsak än medias ständiga förvrängning av saker och ting till varför det är just så. Alla går emot klubben för tillfället känns det som.
Annons: