/spanien/barcelona/forum/14180.aspx/spanien/barcelona/forum/14180.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2010-11-07 21:58
Fille s

ni har också en "sån skit" i erat lag.

Real Madrid Gonzalo Gerardo Higuaín
2010-11-07 21:58
Meddelandet
Barcelonistas
2010-11-07 21:57
Bengan

Vi är världens mest unika fotbollsklubb punkt slut.

Real? City? kommer alltid vara en gåta för mig hur man kan hålla på dessa pajas lag
Real Madrid geegiii - el Madridismo
2010-11-07 21:57
Je m'appelle Samuel //

"Vem har mest CL titlar på 2000-talet? "

Ehm, lika många ? ...
Real Madrid Bengan
2010-11-07 21:55
Trippeln, läs om hur barcelona tar emot pengar från uzbekistans diktator för att barcelona ska promota deras fotbollslag. Det är minst lika smutsiga pengar som ni använt till att bygga ett nutida lag, att ni dessutom har mage att ha en unicef logga på bröstet när nämnde diktator svälter sitt eget folk för att pumpa in pengar i sitt fotbollslag är för mig helt omöjligt att förstå. Och det här är 2007, inte ett halvt sekel bort

Islam Karimov får ju franco att se ut som en mysfarbror
Pedro León
2010-11-07 21:55
Je m'appelle Samuel, 40-talet och fyra lag? Gå och läs på...

Barcelonistas, källa på att Franco hade ett så pass stort inflytande att han kunde påverka Champions League, så att RMCF vann 5 titlar. Tack på förhand.

Fille s, "...garanterat en bonus på några miljoner för att kyssa klubbmärket i madrid också..." - HAHA, tror du på det själv? Seriöst?

Dani Alves=The King, Rambla och Radical har redan gett bra svar om Özil, VdV höll på Man Utd, Sneijder osäker (bryr mig inte heller, samma argument som Rambla och Radical tog upp ang. Özil gäller här)

Undrar förövrigt var moden är.
Barcelona Dani Alves=The King
2010-11-07 21:53
Madridista 4 Life! //

Hehehe vi är inget köplag de är mycket hjärta i vår klubb alla som spelar i vårat lag är ÄKTA cules. Men ni köper spelare utan vidare koll, Özil, Snijeder. Vander Vart är spelare som höll på Barca sedan barnsben.

Rätt så skämmigt att köpa spelare som gillar ärkerivalerna, de är tyvär ett riktigt köplag som beter sig på det viset.

Utan hjärta så vinner man inte,de har ni ganska mycket erefarenhet utav senaste 4 matcherna ni har mött oss. Lär bli 5 matcher i rad som ni förlorar, faan va sköönt de bliiir att se Mou's ansikte.
Barcelona Fille s
de vissar hur lätt özil låter sig köpas och helt ändrar sin åsikt för att någon slänger ut en säck med dolalr täcken på, garanterat en bonus på några miljoner för att kyssa klubbmärket i madrid också, jag tyckte om när villa gjorde de efter att varit trogen till valencia så länge och jag tycker inte om när özil gjorde de när de är tydligt att real inte precis var hans favorit klubb innan någon viftade med en check framför ögonen på honom.

Men å andra sidan verka ni ha många såna spelare i real och de är väl bra om man samlar hela skiten på ett ställe
Barcelona Trippeln
Radical - La Armada Blanca

Tack för ärligheten, som sagt Özil spelar i Real nu och mer än så är det inte.
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2010-11-07 21:52
Om Sanchez Flores hade varit smart skulle han ha ställt upp med en all-star team av pojklagen. Pojkarna skulle inte darra så mycket av skräck som a-lag spelarna gör
Barcelona petersays
2010-11-07 21:52
"Visa mig ett inlägg där jag vill ha Özil till laget, NEJ TACK!
Jag har aldrig velat ha Özil, dock är han rätt bra, det förnekar jag inte.
Men att jag vill ha han i Barca är inte sant. "

Men åh, hur hjärndöd är du? Jag skriver att jag gärna hade sett honom i laget. Det är ju tvärtom just DU som skriver att "vi" inte ville ha Özil och därmed tror att du för talan för alla fans. Jag påpekar att så inte är fallet. Tillbaks till skolbänken så att du lär dig konversera och argumentera.
Barcelona Je m'appelle Samuel
2010-11-07 21:51
Bengan //

Vem har mest CL titlar på 2000-talet?
Medans du letar fram svaret ska jag fortsätta äta mina chips..

Lev på era korrupta titlar från 1940 när det var 4 lag som deltog..haha
Barcelona Trippeln
Bengan

Snälla läs min profil om du vill veta hur ni fick era första 5 smutsiga cuptitlar.
Barcelonistas
bengan

ni vann 5 utav dom på 50 talet pågrrund av franco
Real Madrid Madridista 4 Life!
Haha, kom ihåg dina ord ang CL.
Jag svär om vi åker i åttondelsfinal, då ska jag ALDRIG snacka med er om Real. Förstår att ni blir sårade men..
elbraco
2010-11-07 21:50
Fille s

Your point being? Höj nivån lite här inne, snälla...
Real Madrid Leo.Leandersson=Madridistas
2010-11-07 21:50
Je m'appelle Samuel

fan vad gudligt inlägg synd att det inte finns någon gilla funktion!
Real Madrid Bengan
2010-11-07 21:49
Varför skulle man som madridsupporter ha någon sympati öht för Xavi? Som ni säger om han blir gammal och skadad i landslaget tar ju Fabregas över och det märks ingen skillnad.

Samuel, jo... vi måste ju väl åka i 8-del ungefär 20 år till i rad innan ni ens kommer i närheten av CL titlar
Barcelona Fille s
madrid: 0
lag från division tre jag inte ens minns namnet på: 4
alcaron? alcorcon?
Real Madrid Radical - La Armada Blanca
Bengan

Men ge dig, det stod på hans egna hemsida att hans favoritklubb var FC Barcelona, sedan togs det bort när han kom till oss. Vad spelar det för roll om hans favoritklubb var Barcelona? Tydligen så tyckte han inte om dem tillräckligt mycket så att han kände sig tvungen att tacka nej till Real Madrid.
Barcelona Trippeln
2010-11-07 21:48
Bengan

Kolla på Pokkes länktips,tack.
2010-11-07 21:48
petersays

Visa mig ett inlägg där jag vill ha Özil till laget, NEJ TACK!
Jag har aldrig velat ha Özil, dock är han rätt bra, det förnekar jag inte.
Men att jag vill ha han i Barca är inte sant.
Barcelona Rambla~
2010-11-07 21:47
Bengan

Vadå, tror du inte på oss? Tror du vi hittar på? Förresten, vad spelar det för roll. Nu spelar han i Madrid och kommer så göra i många år förmodligen.
2010-11-07 21:46
Madridista 4 Life!

Haha, ja vi väntar med spänning på när ni åker i åttondelsfinalen igen :D
Är det bara jag som tycker att det är samma visa varje år

"I år vinner vi CL, fan vad bra vi är"
Sen åker dom ut i åttondelen i alla fall, sjuk humor!

Nu ska dom vinna igen :)

Sätter mig med spänning ner och väntar på nästa "Akta er för El Madrisimo"
medans jag fortsätter kolla EMA och äta Sourcream & Onion :)
elbraco
2010-11-07 21:45
Madridista 4 Life

Kan någon spärra den här idioten?

Bengan

Det stod på hans hemsida innan han såldes. Det har funnits flera cachade sidor där det bevisades, annars tror jag en tysk tidning hade en bild på hans hemsida innan den ändrades. Orkar inte leta reda på den dock för jag vet inte vad den hette eller något sånt.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-07 21:45
Bengan

Han hade det i hans officiella hemsida, det är ingenting som någon har hittat på.
Barcelona pokke
2010-11-07 21:44
Bengan

Här har du.
Barcelona Fille s
2010-11-07 21:44
men stick va hur kan någon klaga på xavi kanske den bästa mitt mitten någonsin, håller du verkligen på madrid så borde du veta att dom vara tacksamma för att xavi skaffade vm och em guld åt dem!
Barcelona petersays
2010-11-07 21:43
Skärp er allihop nu. Beter er som barnungar och bara flamear.

"Vi ville dock inte ha "grodöga" och satsar på bättre spelare istället :) "
Hade gärna sett Özil i laget. Sluta fåna dig.

"Dessutom är Xavi snart 31 år, snälla bort med gamlingen."
Fortfarande världens kanske absolut bästa playmaker. Det vet du själv med. Sluta fåna dig.
Barcelona Piqué
2010-11-07 21:43
Je m'apelle Samuel

Ja du, hur kunde jag? Jag tar på mig straffen, men vad gör domarn.
Annons: