/spanien/barcelona/forum/14178.aspx/spanien/barcelona/forum/14178.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Naknooo
2010-09-11 18:59
xavi måste in nu direkt så vi får fart på spelet, ut med mascherano, in med pedro bojan har fått sin tid den här matchen.
Barcelona Abbe.
2010-09-11 18:59
Ämne: Någon annan som irri....
Haha, ja, det har man stört sig på en del i den första halvleken.

Har en stor tro på att laget vänder det här. In med Pedro och framförallt Xavi i princip direkt.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-09-11 18:58
Sentuary

Du, folk får uttrycka sina känslor här inne. Tycker nån att Mascherano har spelat dåligt så får han det, det är nog du som ska sluta klaga.
Barcelona Lusnos - A.Iniesta
2010-09-11 18:58
"Ja fattar inte vad han tänker med när han tog ut den 11an,ingen bra första 45."

Detta kan ju missuppfattas på alla håll och kanter.

"Ingen spelare bra, de första 45 minuterna"
"Ingen bra första halvlek" - vilket jag antar nu då att han menar.
Barcelona el Flaco - Animo a los 33!
2010-09-11 18:57
Förstår mig inte på de som är sura över att Pep bänkar Xavi. Hade man läst artikeln som Sport publicerade för någon vecka sen är det fullt förstårligt att Guardiola inte matchar alla spanska VM-spelarna direkt i inledningen av säsongen eftersom de är ännu inte 100% fit rent fysiskt. Därför är det logiskt att de spelarna som har deltagit i försäsongsturnén får fler speltidsminuter i den här fasen av säsongen.
Barcelona Napao
Ämne: Napao //

Ingen br....
ja han vart super bla då han höll på att kosta oss 0-2 mål och nej jag är inte blind.
Dani Alves.
Fan händer med Barcelona, hoppas detta är inget som dom tar med sig mot atletico nästa match för då lär de bli 0 p untan tvekan. Och ser inte ljust ut idag heller...
Barcelona basaric
2010-09-11 18:56
In med Xavi direkt, Pedro behövs också med tanke på att Bojan har varit bedrövlig.
Rambla~ //

Tänkte också det, såg jävligt billigt ut..
Barcelona Sentuary
Ämne: Förhoppningsvis byte....
Sluta vara så negativ, vadå Mascherano har inte haft en lyckad kväll? Han har skött sig, trots allt hans första match så sluta klaga.
Lusnos

Lär dig läsa, han sa laget har gjort en dålig första halvlek
Barcelona Gabriel
Behövs två byten nu direkt. Den första som måste bytas ut är Mascherano, inte för att han har spelat dåligt utan för att han riskerar att bli utvisad och det är det sista vi behöver nu när vi jagar mål. Den andra är Bojan, även om jag tycker att Keita spelat skit! Då tar man upp Iniesta på kanten, lägger in Villa i mitten där han ska vara samtidigt som man byter in Xavi och Busquets. Låt det gå 15 minuter, ändras ingenting byter man ut Keita mot Pedro, droppar ner Iniesta till mittfältet bredvid Xavi och låter Pedro spela på kanten.

Vamos, visca!
Barcelona Rambla~
Förresten, Mascheranos gula kort? Hur billigt var inte det? Han håller honom lite i armen. Det sker ju fan hela tiden på planen. Välkommen till Spanien Masche, här får du gult kort om du råkar nysa bakom domaren.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-11 18:55
Nu ska vi inte underskatta Hercules, de står rätt och försvarar bra. De är väldigt "fearless" och de vågar spela på kontringar. Kudos till de.

Jag kan inte släppa det med Adriano, det är så patetiskt att jag tappade aptiten.
Någon annan som irriterade sig på hur kommentatorn uttalade Piquès namn? Läs på lite om du nu inte följer spansk fotboll, du är får ju trots allt betalt för att kommentera matchen
Barcelona Pep the King
Guardiola skärp dig!!
2010-09-11 18:54
Napao //

Ingen bra första 45? Är du blind eller? Adriano har ju varit kung.
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-09-11 18:54
Nu så har dem dragit igång vattenspridarna ordentligt! Verkade ju vara snustorrt innan.
Barcelona Hyder
2010-09-11 18:53
Kommer Xavi in så är det i princip klart. Med reservation för att man inte fumlar i försvaret vilket man har gjort flertalet gånger hittils. Räkna med att Pep ger spelarna en rejäl tillrättavisning i omklädningsrummet just nu.

El Jefecito har varit bra hittils men jag skulle nog rösta på att byta ut honom i halvtid. Han har ett gult kort och var när på att få sitt andra. In med Busi och Xavi i halvtid och Pedro lite senare.
Barcelona Barca-nist
Bojan är på fel plats hela tiden. sant Pedro ska in och mer fart på bollen.
Hercules har samtidigt skickliga spelare, så dags och göra mål innan det blir mer kontringsspel.
Barçelonista!
Har någon en bra stream tll Barca B matchen? Blir till att dubbel kolla i andra..
Barcelona Napao
Ämne: Går inte att försvar....
Ja fattar inte vad han tänker med när han tog ut den 11an,ingen bra första 45.
Barcelona ★Sami★
Guardiola går på droger! Hur fan sätta Xavi på bänken. Åh! Förlåt men blir galen.
Barcelona el Flaco - Animo a los 33!
Adriano, come on son! Även om Trezeguet var uppe med armen så finns det ingen anledning att lägga sig ner på det där sättet. Tråkigt agerande med tanke på att hans övriga prestationer under matchen har hållit en hög nivå. En av de bästa under första halvleken. Skärpning i andra halvlek!

Annars har tempot rent generellt var alltför långsamt för att t.o.m. besegra ett så pass svag motstånd på pappret som Hércules. Iniesta har inte kommit in i spelet och Keite har varit slarvigt i passningsspelet.
Barcelona Barcelona10Messi
In med Xavi och Pedro i andra, Bojan har inget i en startelva att göra!
Atlético addeh
2010-09-11 18:52
Förhoppningsvis byter Pep in både Busquets & Xavi direkt i halvtid. Mascherano har knappast haft någon lyckad kväll, och känns inte långt ifrån ytterligare ett gult kort.
Barcelona Rambla~
Jag kan slå vad om att Trezequet hade fått rött kort om han spelat för Barca. Adriano är bara löjlig annars, stå upp för fan och spela vidare.

Sover Pep på bänken eller? Det är ju gåtempo. Hercules sen, det är ju pinsamt att bara släppa in ett mål mot det här laget. Ett mediokert lag på sin höjd. Det om något säger väl hur dåliga Barca varit i den här halvleken.
Barcelona Boixos Nois 81
Tack grabbar!!
Barcelona Barca4eva
Xavi petad

Ahahahahaha
Går inte att försvara Pep idag asså.. Han har ingen respekt för motståndarna alls ibland. Smart att ta ut Mascherano i startelvan direkt? Spelar Bojan istället för Pedro? Var är Alves? Messi spelar på alves position offensivt.. Förstår mig inte på karln ibland
Annons: