/spanien/barcelona/forum/14172.aspx/spanien/barcelona/forum/14172.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona IlTriplete
2010-12-16 22:11
Hur fan kan ni förvänta er en massaker eller storseger i Camp Nou? Det finns inga lätta lag i Champions League, oavsett lottning kommer vi att få ett jobbigt lag i åttondelen. Längtar så oerhört mycket till lottningarna imorgon, både CL och EL.
Barcelona kev
2010-12-16 22:09
Själv vill jag helst hålla mig borta från Milan för jag har sett bågra av deras matcher och därmed tror att de är heta just den här säsongen. Dock VET jag att vi skulle krossa dem men without them putting up a good fight.

Jag vill ha Inter, precis som de flesta skrev, revansch, revansch. Tänk 5-0 till Barca på San siro!. % är den magiska siffran nu förtiden;)
Sedan vill jag har Arsenal. OOOh Arsenal. Villbara få tyst på deras fans för de krossar vi utan tvek.
Barcelona Sempre Culé
2010-12-16 22:08
@Namn: Forca_Blaugranas - Islam_Bosna Sänt: 2010-12-16 20:59;
Givetvis hade det varit helt OK att sponsra Pol Pot eller en Nordkoreansk stiftelse också. Eller? Och f.ö. hur går Qatars värderingar ihop med UNICEFs? Det är en fråga om vårt rykte. Vad vi står för. Vi kan väl inte bara låta sälja oss för pengar? Lite moral och etik måste vi väl ha?
Och hu rhade det låtit om Real MAdrid hade haft någon Fundación J.O.N.S.? Jag ser inte att vår ärorika klubb skall buga sig till den milda grad att alla våra fina värderingar skall ställas ppå spel!

@Hetfield- Megan Fox is a dude Sänt: 2010-12-16 21:19:
Varför kan inte jag säga min åsikt om detta? Och vad får dig att tro att jag är homofob? Är det OK att sälja sig till vad som helst? Varför inte till bin Laden iså fall? Han skulle säkert också kunna bidra med massor av pengar, men är vi inte värda något bättre?
Barcelona .Sami.
2010-12-16 22:08
Okej nu vet jag svaret! Jag själv skulle vilja möta Milan. Men ett lag jag inte vill möta är Inter. Dom har 2 bra anfallare Etoo och Milito. Som kan skapa problem. Och deras försvar är väldigt bra. De kommer väl köra bussen framför mål. Och då blir det svårt för Barca de vet vi senast vi mötte dom.

Men ska man vinna Cl ska man vinna över de svåraste lagen.

Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-16 22:06
Delarocha

Milan har tydligen gjort klar med Cassano, om då Zlatan och Cassano kan prestera bredvid varandra så kan de slå vilket lag som helst. De har dessutom en formtoppad Boateng och en Robinho som växer mer och mer.

Jag är dock tveksam på att de saknar en motor, deras motor är Seedorf men hans bäst före datum har gått sedan längesen. Ja det blev väldigt mycket OT, men vi synar ju potentiella motståndare i CL.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2010-12-16 22:06
Är det någon som vet varför det inte går att boka biljetter till Camp Nou på kortsidan ända längst ner? Är det någon supporterklubb som har hela den sektionen på båda sidorna eller hur fungerar det?
Menar där klacken står (flaggorna osv)

Barcelonistas
2010-12-16 22:05
Pedro rodriquez

Vi hade vunnit med 5-0,6-0 mot milan. kolla deras match mot real bland det segaste backlinje samt mittfält jag sett. Xavi,Iniesta,Messi hade joggat förbi dom.

Reals match på bernabeu mot dom kunde slutat 4-0,5-0.

Men milan har ett bra anfall och dom kommer ta hem serie a men cl håller dom inte riktigt för de här säsongen. det beror på att deras mittfält är för segt. Om du inte har ett bra mittfält i cl så kan du glömma cl.
Barcelona FC BARCELONA <3
2010-12-16 22:05
Alltså alla real supportrar varför komma in till rambles och prata skit och komma med massa dumma kommentarer om FC Barcelona. Jag behöver inte skriva mer än att vi har vunnit dom 5 senaste möterna, sedan har FC Barcelona förkrossande 16-2 i målskillnad! Detta är ren statistik, jag förstår inte att ni blunda för detta...
AndreD
2010-12-16 22:01
Andreas

Mottagningen, tunneln, yttersida-skruv-avslutet (nytt ord). Galet snyggt.
Barcelonistas
2010-12-16 22:01
Pedro Leon

Hyckleri som vanligt...

kolla eran artikel om el madridismo, elr inför cl åttondelen mot lyon, eller inför el clasicot på bernabeu 2-6 matchen där ni sa att ni hade 3 enkla poäng mot oss...

Ni är dom supportrar som underskattar bara och erkänna.
2010-12-16 21:59
Oh my god, såg ni målet i tv4 sport nyss?
Helt galet fint.
PedroRodriguez
2010-12-16 21:57
.Sami.

Jag tror helt seriöst vi skulle vinna Milan rätt så enkelt, Deras lååååångsama försvar skulle aldrig kunna rubba dagens Barca. Milan har i princip inte en enda kvick spelare förutom Pato som är långtidskadad. Mittfältet med de 'Siamesiska Tvillingarna' Xavi och Iniesta hade rullat ut Pirlo å co. En sak som är farligt med just Milan är att dom är oerhört rutinerade och DET kan vara den avgörande faktorn. MEN ett Milan skall absolut inte kunna slå ut Barca.

Storseger tror jag stenhårt på.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2010-12-16 21:57
Snälla snälla SNÄLLA redaktionen stäng forumet för alla maränger. Jag säger inte att alla är likadana , men de flesta kommer hit för att jävlas , lika bra att stänga den för de.
Sen jag förstår verkligen inte att de vågar vara här och slänga skit på oss efter vad som hände 29 november.
2010-12-16 21:53
.Sami.

Ja, jag tror vi skulle vinna över Milan och hoppas vi får möta dom.
Det enda laget jag inte vill lottas emot imorgon är Arsenal.
Barcelona Barca4eva
2010-12-16 21:53
.Sami.

Nej..tror Milan är ett sådant lag som viker sig mot bättre motstånd.
Delarocha
2010-12-16 21:52
Sami

Barcelona hade pulvriserat Milan i dagens form.
Pedro León | Spain: 504,030 km2 - no less, no more
Andreas - V.V [Barney S], du väljer att göra vad du vill. Men själv är jag av den åsikten att det inlägg du skrev är värt noll om du inte kan ge något exempel. Jag menar, om man skriver sådana påståenden och skriver på det sätt du gör, hade man ju kunnat förvänta sig några exempel från din sida. Fast det kanske bara är jag som är kräsen av mig...

Barcelonistas, "... de enda vi kan förvänta oss är oavsertt motstånd så kommer de bli en stor masaker på camp nou... mupp vid namn bögrell!". Jag är glad att Pep & Barcaspelarna inte visar upp samma arrogans & underskattning du visar!

AndreD, kan du inte komma med något annat än oneliners? :D
Barcelona .Sami.
Handen på hjärtat nu alla. Om vi skulle få möta Milan i Cl. Vad tror ni om matchen? Tror ni Barca vinner över Milan.
AndreD
2010-12-16 21:51
Är "pedro leon" igång igen?
2010-12-16 21:49

Så du menar att jag ska slösa min torsdagskväll med att sitta och leta igenom flera sidor gamla inlägg i både Puertan och Les Rambles bara för att du sedan ska skriva:

Det där har aldrig skrivits, Gud trollade dit dom.
Nej tack, tror jag avstår.
Barcelonistas
2010-12-16 21:45
Real Madrid CF= Mesta Mästarna

Haha shit du är fan succe....

Cl Lottning imon kl 12 viasat fotboll!

Inter,Milan,Roma,Arsenal,Marseille,Lyon är lagen vi kan ställas mot. Som ni ser är det alla topplag. Men de enda vi kan förvänta oss är oavsertt motstånd så kommer de bli en stor masaker på camp nou. Några lag som jag hoppas på i åttondelen är Inter vill ha revansch efter föra året, Sen har vi Milan där de skulle bli otroligt skönt att sätta ditt bögfelts milan på plats. Och arsenal behöver jag inte ens komentera där jag tror alla här vill slå ut dom pågrund av den arogans och en mupp vid namn bögrell!
PedroRodriguez
2010-12-16 21:44
Mesta Mästarna

Haha, du väljer och diskutera på rivalens forum, då vår du förvänta dig motstånd. Diskutera gärna men sluta tryck ner oss:)
2010-12-16 21:44
Real Madrid CF=Mesta Mästarna

Bra koll du har, trodde ni vann med 1-3..
Real Madrid Real Madrid CF=Mesta Mästarna
2010-12-16 21:42
det går inte ens o diskutera med er.
Andreas - V.V [Barney S], du talar i väldigt generella termer. Vilka fans exakt har skrikit "fusk alternativet domade Barcaspelare", "köpta domare", att Real är bäst i världen, att Messi är "en sopa jämfört med Ronaldo" osv.?

Vore kul om du kunde dra ett par exempel. Lösryckta påstående klarar vi oss utmärkt utan.
Real Madrid Real Madrid CF=Mesta Mästarna
Andreas-V.V

vad säger du? vi vann ju dem 3-0
Barcelona Larsson1333
2010-12-16 21:40
Andreas

Haha! Jag skrev exakt samma sak imorses, det är sjukt att det alltid är så!
PedroRodriguez
addeh

Hahahaha, KUNG E DU :)
addeh //

Haha, det var nog bland det bästa jag läst på flera veckor!
Keep em coming:)
2010-12-16 21:39
Är det bara jag som ser mönstret, speciellt de 2 senaste åren?

Vi krossar Real Madrid i El Clasicó, efter krutröken har lagt sig från matchen erkänner de flesta eller relativt många Madridfans att Barcelona är det bättre laget, att Ronaldo är sämre än Messi och osv..
Vissa fans vill dock inte inse detta och skriker tur, fusk alternativt dopade Barcaspelare eller köpta domare trots att de sistnämnda nog används rätt friskt i Madrid med tanke på hur många straffar och frisparkar i bra lägen dom får.

Under drygt 1 vecka är det tyst och lungt här på forumet och överlag tyst från vänner som håller på Madrid men för att sedan drygt 7-10 dagar efter krossen när Ronaldo drar in en frispark mot ett Spanskt skitlag och Benzema hänger dit en balja mot samma skitlag så börjar man förtränga den utklassning man fick emot sig för en dryg vecka sen, helt plötsligt är man bäst i världen igen, Messi är en sopa jämfört med Ronaldo och Khedira är bättre än Xavi.

Vad var det denna sjukdom kallades nu igen?

Juste, "1 veckas Alzheimers" - så hette den.
Annons: