/spanien/barcelona/forum/14168.aspx/spanien/barcelona/forum/14168.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan.
1/14/2011 23:30
Nej, Dimenchelis ska nog inte vara några problem för Leo att runda. Däremot är jag lite rädd för Baptista, som sagt. Det är en kille som man aldrig kan släppa lös för han har enorma kvalitéer och kan närsomhelst blixtra till.

Men som Hetfield säger så har han inte spelat så mycket i Roma, så man undrar i vilket skick besten är i för tillfället.
Atlético addeh
1/14/2011 23:26
Dagens Hetfield: "Demichelis? Please brother..jag tror att Stalins skelett skulle kunna försvara bättre."

Kan inte annat än att hålla med, Demichelis är en riktigt överskattad back och jag är inte alls orolig att han på egen hand ska stänga igen försvarsluckorna i Málaga. Måste dock säga att jag tyckte han gjorde en bra match mot Athletic förra helgen, men det har absolut ingen betydelse.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
1/14/2011 23:20
Demichelis? Please brother..jag tror att Stalins skelett skulle kunna försvara bättre.

Sen har ju Baptista spenderat mesta av tiden på bänken i Roma, så jag undrar hur bra killen är numera.
Barcelona Puyol s.k. LEGEND!!!
1/14/2011 23:19
Meddelandet
Barcelona Joan Gamper 1899
1/14/2011 23:18
elbraco

Underskatta aldrig ett lag. Allt kan hända, sen har dom värvat rutinerade spelare.
elbraco
1/14/2011 23:14
Så länge dom har Demichelis som mittback är det väl lugnt...honom kan till och med jag springa ifrån.
Barcelona 1.70-ligan.
1/14/2011 23:06
Delarocha,

Jo, det kan jag hålla med om. Samtidigt har vi dem på bortaplan i maj...
Baptista blir onekligen en tillgång för dem, om han kommer igång. Han är en beast! Hoppas innerligt att han inte hunnit komma igång än dock.
AndreD
1/14/2011 23:03
Fy fan, får mardrömmar av Baptista. Brrrrr. Hoppas han inte har kommit igång än.
Delarocha
1/14/2011 23:00
1.70-ligan

Skönt att möta Malaga nu då. Inte en chans att de har hunnit spela ihop sig. Hade varit desto oroligare om man skulle möta dem senare i vår typ.
Barcelona 1.70-ligan.
1/14/2011 22:49
Är lite småorolig inför söndagens match. Känns som Malaga bara kommer att bli bättre för varje match som går och nu debuterar ju även Baptista...men bara Barca spelar som de kan bör det inte vara några problem.

Nästa helg åker jag för övrigt ner och ser Barcelona-Racing Santander :)
Barcelonistas
1/14/2011 22:21
Pique: Jag kan alla Ronaldos tricks

Klockrent!

Cl finalen i rom, pique döda ronaldo i den matchen, sen har vi 3 el clasicos som pique raderat bort Ronaldo. Hans insats i 1-0 vinsten i el clasicot där han matchade ronaldos speed inte världens enklaste grej direkt.
AndreD
1/14/2011 22:12
Sarda: "It was extraordinarily passionate. She was clearly taking the initiative. Her tongue went into his mouth and came out of his ear."

En journalist om Pique och Shakira. Sorry för OT, det lät bara så roligt :P
Barcelona Diar Iniesta Shekha
1/14/2011 22:02
RobertHansson16
Ja det är klart att han är. Han har vunnit guldbollen och sen ger han den till klubben. Det visar ju bra han är. Det är det största man kan vinna som spelare , det är inte många som gör det.
Barcelona Barcadinho.
1/14/2011 21:55
Dortmund gör tre mål på 6 minuter - vilket betyder 8 raka vinster på borta plan. Imponerade a la Barca klass.
Delarocha
1/14/2011 21:52
Dortmund spöar Leverkusen med 3-0. De har vunnit Bundesliga :P
Barcelona Gabriel
1/14/2011 21:52
Hetfield- Megan Fox is a dude

Hahaha *applåderar*
Barcelona comprende
1/14/2011 21:51
Hetfield- Megan Fox is a dude;

Säger detsamma
Barcelona comprende
1/14/2011 21:50
Seriöst vem bryr sig om vem som vann guldbollen mellan Messi,Xavi och Iniesta.
För mig kvittar det då det är 3 barca spelare och den hade kunnat gå till vem som helst utav dom. Jag ser det mer som en vinst för FC Barcelona, än som ett individuellt pris som Messi fick
1/14/2011 21:48
Pele är som den galna uteliggaren som folk undviker trots att han gapar och skriker. Han är den sista som ska prata om girighet och pengar då snubben gör reklam för allt och alla för lite pengar.

Jag tror att den mannen skulle göra reklam för slavhandel om han fick pengar för det.
AndreD
1/14/2011 21:46
Det är sammanlagt 19 tränare/spelare/journalister som har "röstat" på Xabi Alonso. Jag är 99% säker på att de röstade på Xavi. FIFA har återigen skämt ut sig. Jävla idioter.

comprende

Glöm inte hans sejour i New York Cosmos. Pengamjölkning om något.
Barcelona comprende
1/14/2011 21:40
Pelé har gått ut och kritiserat Ronaldinho pga hans val mellan Flammingo/Gremio.
Han tycker att Ronaldinho borde ha visat sin kärlek till klubben som han uppfostrades av(Gremio) genom att spela gratis.

Samma Pelé som la av med fotbollen för några år och började sedan spela fotboll för att han behövde pengar. Hycklare när han försökte mjöka hur mycket som helst från Santos
Barcelona Rambla~
1/14/2011 21:34
Sidney Sam, haha vilket coolt namn på en spelare. :D
AndreD
1/14/2011 21:29
Detta är ju helt sjukt med FIFA. Det är som att ge en rösterna till ett litet barn och få det att räkna ihop dem.

Finns det någon chans att FIFA gör en omräkning och ändrar placeringar?
Barcelona Cataloniaboy
1/14/2011 20:57
addeh
Man undrar om det ens var någon i FIFA som fick G i matte i skolan. Verkar inte så. Vem vet. Xavi kanske skulle tagit hem guldbollen annars...KANSKE
Delarocha
1/14/2011 20:51
Schmelzer.

Mycket bra. Och ung. Som alla Dortmunds spelare.
Barcelona Rambla~
1/14/2011 20:49
Jag har läst någonstans att Barca har lite koll på Dortmunds vänsterback. Minns bara inte vad han heter. Fast den kollen är nog i längre perspektiv, en spelare för framtiden om några säsonger.
Delarocha
1/14/2011 20:47
Hittade en bättre stream med engelska kommentatorer. Sky sports.
Delarocha
1/14/2011 20:44
Hetfield

Det är Dortmund som gjorde det så då ska ej vara något :)
1/14/2011 20:44
Haha, snubben kapade nästan bort hans lår och domaren gav honom en puss på kinden (jaja, överdrev). Tänk om de hade gjort så i La liga....
Delarocha
1/14/2011 20:43
RobertHansson16

Du tror att den här frågan kommer leda till något bra eller?

Rambla

Bender fick inget kort där va?
Annons: