/spanien/barcelona/forum/14161.aspx/spanien/barcelona/forum/14161.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid rooooobinhoooo
2010-09-11 21:22
abbe.

så klart ska barca ta 3 poäng. men vissa här inne tycker det är skandal att barca förlora. det ja vill förklara att det är ingen lätt match även om hercules är nykomlingar.
Barcelona pokke
2010-09-11 21:19
Gonzalo Il Pipita - "Hombre" Real Madrid

Ja för Özil hade petat Xavi eller Iniesta. Eller hur var det?
Barcelona DM1982
2010-09-11 21:19
Om ni inte har något för er borde ni kika på Cesena mot Milan. Cesena har precis tagit ledningen, precis som Hercules är de en nykomling. Sjukt bra stämning på läktaren.

@ Gonzalo Il Pipita - "Hombre"

Ärligt, tycker du att Özil skulle peta någon av våra ordinarie spelare? Pep tyckte väl att det var meningslöst att göra en bänkspelare av honom och håller med.
Real Madrid Gonzalo Il Pipita - "Hombre"
2010-09-11 21:18
Ifall Pep tittar på Real- Ossasuna så lär han ångra att han dissat Özil!
Barcelona Abbe.
2010-09-11 21:16
Ämne: tråkigt att ni under....
Att vara besviken över att Barça förlorar mot Alicante-laget med 2-0 på ett i princip fullsatt Camp Nou anser inte jag vara underskattning. Det spelar ingen roll vilka de värvat, på förhand ska det bara vara seger, sen kan man i efterhand diskutera om man förtjänade tre poäng eller ej. Idag gjorde vi inte det.
Barcelona DM1982
2010-09-11 21:15
Ämne: såklart totalflopp a....
Vi spelar CL på tisdag.

Real Madrid rooooobinhoooo
2010-09-11 21:13
tråkigt att ni underskattar hercules. ett bra lag som har gjort väldigt bra nyförvärv. de är bättre än va ni tror.
Barcelona Lusnos - A.Iniesta
2010-09-11 21:12
Ge upp ligan? Pojke, du missförstod mig nog inte bara lite grann utan ganska mycket.

Jag sa att denna säsong känns som en problemsäsong, jag vet inte varför men jag har bara den känslan.
Hade precis samma känsla om Zlatan när jag sa att han inte skulle passa in i Barca.

Men, hoppas jag har fel. Självklart kan man inte ge upp, efter 38 omgångar får vi se vilka som står som segrare.

/a
Barcelona Barca4eva
2010-09-11 21:08
Odjuret

Mascherano spelade från start, byttes ut efter första halvlek med ett gult kort.
Barcelona A.Gaudi
2010-09-11 21:07
såklart totalflopp att torska mot hercules, pinsamt är bara förnamnet. men efter att följt barca ett tag så kan man se att vi väldigt ofta får dåliga resultat efter landslagsuppehåll.

Jag gissar på att laget kommer gå ut hånat men taggat på onsdag och sedan krossa totalt i CL för att gå tillbaka till gamla vanor i ligan igen. Finns ingen anledning att gråta över resultat idag, ingen kommer minnas den här matchen i vår ändå.
Odjuret
Macherano (lär mig ju aldrig att stava hans namn så han är masken för mig...=)
Barcelona Abbe.
Synd att Osasuna släpper in ett mål när keepern gör en svettig räddning på första skottet.
Canaletes
2010-09-11 21:06
masken?
Odjuret
2010-09-11 21:03
Hur ställde vi upp idag? Spelade masken? Maxwell? Puyol?

Var det rubin klass på inställningen eller vad gick fel?
Barcelona Pep.G
2010-09-11 20:58
"Tror egentligen inte det är klagandet i sig som folk stör sig på, utan på att det loggar in massor och skriver ogenomtänkta saker "Zlatan kom tillbaka", "Då var ligan körd" osv.. saker som inte tillför något alls i forumet liskom."

Mycket bra, det är exakt det jag stör mig på också.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-11 20:52
westinho,

Jag håller med dig också! Självklart ska man få klaga på FCB när de spelar som idag. Sånna krav ska man absolut ha på ett lag med den truppen Barca besitter.
Tror egentligen inte det är klagandet i sig som folk stör sig på, utan på att det loggar in massor och skriver ogenomtänkta saker "Zlatan kom tillbaka", "Då var ligan körd" osv.. saker som inte tillför något alls i forumet liskom. Åtminstone är det det som jag stör mig på.

Men det är är helt OK att klaga i mitt tycke. Finns ingen anledning att stoppa huvudet i sanden likt en struts och tro att det inte finns problem att ta itu med.. Skulle Pep och de andra ledarna göra det samma hade det ju inte blivit någon förbättring.

Jag tycker Hamréns idé med att sörja i 24 timmar är klockren. Jag kommer dock nöja med att sura tills imorgon bitti, sen är det tags att längta till CL-matchen i veckan! :)

Pep.G,

Ingen fara! :)
Barcelona Pep.G
2010-09-11 20:52
westinho

Du får klaga, men klaga på ett vettigt sätt. Det är skillnad på hur man klagar. Konstruktiv kritik gärna.

1.70-ligan

Sorry om det verkade som om jag drog alla över en kam men jag menade vissa här. Hoppas dem känner igen sig.
Odjuret
2010-09-11 20:49
Hade tyvärr inte möjlighet att se matchen idag så jag får fråga här istället. Vad fan hände egentligen??? Vilka spelade? Vad gick fel?
Canaletes
2010-09-11 20:49
haha skillnad på Bernabeu och Camp Nou.
Madrid 0-0 Osasuna, busvisslingar
Barca 0-1 mot Hércules, ingen busvisslingar.

Tråkigt o läsa dem flesta kommentarer här, visa kan man helt inte förstå när dem skriver att någon ska avgå eller att säsongen är körd.

Madre mia de mi vida... *BIG FACEPALM*
Seriöst!! Hur tänker ni?! Första gången ni ser på fotboll eller? Sur på Zlatan gick? Arg på Pep?
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-11 20:47
Pep.G

Håller med dig, men dra inte alla över en kant. Vissa här inne har skrivet just det du säger också.
Barcelona westinho
2010-09-11 20:46
Ämne: Fan vad många det är....
Om man inte får klaga på Barcelona när de spelar uselt, när ska man då få klaga på dom?
Barcelona Pep.G
2010-09-11 20:44
Fan vad många det är som saknar vinnarmentalitet i det här forumet. Ni får Puertan att verka moget. Klagar på allt och alla som småbarn. Gör det bättre själva då om ni nu är så kunniga. Och alla ni Zlatanister, gå sug av han i Milano. Fan finns det inga vettiga människor som diskuterar fotboll här längre ? El flaco & co, var har ni tagit vägen ? Kommer tillbaka till Sverige efter 3 veckor i USA och ser att det är bara barn här nu. Ursäkta mig Red om jag har varit lite småful i munnen men någon var tvungen att säga det.

Sen så gick det inte bra i den här matchen men fan vad mycket sämre det har gått innan och ändå har vi gjort drömsäsonger, säsongen 08/09 någon ? In Pep we trust !
Barcelona Jekovsky
2010-09-11 20:43
krullo

Varnad och utbytt i halvtid. Gjorde inget större väsen av sig, men var inte direkt dålig heller. Borde kanske blivit utvisad.
amnesia
2010-09-11 20:41
Ämne: Ja herregud!

Vi ....
mm det där sammanfattar allt ganska bra. nu ser vi fram mot champions league ist.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-11 20:38
Ja herregud!

Vi är nog alla överrens om att Barca gjorde en minst sagt underkänd match ikväll. Och JA, vi har tappat tre onödiga poäng.
Men NEJ, ligan är inte körd för det. Återigen, vid Realvinst idag skiljer det 1p mellan lagen. Kanske kan det tom vara bra med ett sånthär "wake-up call" i början av säsongen.. vi får hoppas att Barca drar lärdom av detta. För så som de spelade idag kan det ju inte fortsätta. Men det tror jag nog dem vet om själva också.
Barcelona krullo
2010-09-11 20:37
Missade matchen. Hur var Mascherano?
Barcelona westinho
2010-09-11 20:37
Idag var det pinsamt att kolla på Barcelona. Jag blev tillochmed sur på Xavi, då har det gått för långt. Nästan alla var så nonchalanta idag, de såg så mätta ut.

Vi ligger under med 2-0 när det är 20 minuter kvar, och de fortsätter med sina sidledspassningar fram och tillbaka från kant till kant. _Precis_ som mot Inter.

Varför ska man vänta till det är 10 minuter kvar innan man går "all in"?

Obefintlig rörelse i anfallsspelet idag. Hemskt att se. Villa springer offside alla gånger han går i djupled. Messi går ner till mittfältet och hämtar boll.

Visst fan ska man få klaga på dom om de spelar så uselt som idag.
Barcelona Napao
2010-09-11 20:36
Ämne: Detta känns som säso....
Snubben ger upp ligan efter 2 matcher hahaha stackars dig tom jag blinda kungen tror på mitt Barca.
Barcelona Pedrito
2010-09-11 20:34
Jag trodde C Ronaldo var skadad? Aja.. Osasuna brukar bjuda bra motstånd dock.

Vilken grej av Hercules. Kanske något att räkna med i La liga år framöver.
Barcelona Barcanist `´ Jimmy Jump
2010-09-11 20:34
Onödigt./Mod

Skämt åsido.. det är endast en förlust, ingen som kommer ihåg att vi torskade mot Numancia första matchen trippel-säsongen? Dock var det här på hemmaplan och andra matchen, men ändå.
Det här var en väckarklocka för Guardiola och hela laget. Underskatta ALDRIG motståndarna!

Visca Barca!
Annons: