/spanien/barcelona/forum/14146.aspx/spanien/barcelona/forum/14146.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-09-11 21:35
Ge er nu, ni måste kunna acceptera att Barca faktiskt kan förlora även mot svagt motstånd någon gång. Även om Hercules gjorde det bra och använde sina resurser på bästa sätt.

Ibland vill det sig bara inte. Spelarna såg trötta ut och vi kan älta att Pep inte borde vilat Xavi, Pedro och de som nu startade på bänken. Jag tycker dock att han gjorde rätt i att bänka Xavi. Han är långt ifrån ifatt fysiskt ännu och med tanke på att CL starta nu i veckan känns det ännu mer rätt. Dock tycker jag att han istället kunde ha gett JDS chansen. Kanske istället för Keite eller Masche.
Messi12SD
2010-09-11 21:35
Har tittat på matchen mellan Cesena och Milan och Zlatan är väl en av de bättre i Milan, men han vill showa med bollen alldeles för mycket. Gattuso däremot, herregud vilken usel spelare. Varför han spelar kvar i Milan är en gåta...
Kixer
2010-09-11 21:34
Lusnos - A.Iniesta//

Zlatan hade väl ännu bättre lön hos er. Cesena x2 typ ;)
Barcelona 1.70-ligan.
Kom igen Osasuna!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
Gonzalo

Inte ens en naken Beyonce doppad i grädde skulle få mig på bättre humör just nu.
Barcelona DM1982
2010-09-11 21:32
Ursäkta mitt ot men nu ligger Milan under med 2-0 mot en nykomling (Cesena). Det kanske ger lite perspektiv på den här skitdagen.
Barcelona Lusnos - A.Iniesta
2010-09-11 21:31
2-0 Cesena, vad hände med drömanfallet som ska vinna CL? Oboy..
Real Madrid Gonzalo Il Pipita - "Hombre"
2010-09-11 21:30
Hetfield

Ähh kom igen, Ibra verkar få gurkan av Cesena. Får det dig på bättre humör?
Barcelona Abbe.
2010-09-11 21:30
Tyckte Mascherano gjorde en hyfsad första halvlek, eller ja, match då. Det gula kortet blev förödande för hans del, dessutom var han inte långt ifrån att dra på sig ytterligare ett gult.

Föga överraskande så var han utbytt när den andra halvleken drog igång.

Edit: Och där utökade Cesena på sin ledning till 2-0 mot Milan.
2010-09-11 21:29
Vart är alla MILAN fans nu? Ha ha ..

Ibrahimovic - Killen med högre årslön än hela Cesena.
Barcelona Barca4eva
2010-09-11 21:28
Odjuret

Som sagt hade han ett gult kort, så man ville nog inte riskera att få honom utvisad..men helt säker är jag självklart inte =P
Odjuret
2010-09-11 21:27
Barca4Eva - Tack! Varför byte redan i halvtid. Höll han inte måttet eller var det en skada?

Lusnos - A.Iniesta - jag har tyvärr samma känsla men jag gör mitt bästa för att försöka skaka av mig den. Tror att Real blir för svåra i år och är orolig över att vi inte har tillräcklig bred trupp för att gå hela vägen i CL när det blir tight i ligan. Hoppas verkligen jag har fel och att Pep sitter på massor med guldklimpar i kidsen som jag har dålig koll på. Tycker t.ex. dos Santos och Adriano var riktigt bra mot Milan.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-09-11 21:26
..och Alcorcon förlorar.
Barcelona Abbe.
2010-09-11 21:25
Det blev ett hyfsat nederlag för B-laget idag också. Förlust med 5-1 mot Cartagena. Benja gjorde Blaugranas enda mål.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-11 21:24
Kan den här jävla kvällen bli sämre? Barcelona förlorar och Roma ligger under med 1-3 med en man mindre.
Messi12SD
Özil är riktigt bra men han hade inte fått lika mycket speltid här med spelare som Iniesta och Xavi före sig. Han är oerhörd talangfull och jag tyckte att det var synd att han gick dit han gick, ville helst se honom i England.
Barcelona 1.70-ligan.
Jag tycker faktiskt också Pep gjorde fel som lät bli Özil. Nej, han är inte i samma klass som Xavi och Iniesta, men han är/var culé och har potential att bli hur bra som helst.. troligen väntar Pep på Fabregas och vill ge Thiago och JDS chansen att blomma ut i år, så tiden får väl utvisa om han gjorde rätt eller inte. Men just nu är det plågsamt att se Özil briljera i Real..
Real Madrid rooooobinhoooo
2010-09-11 21:22
abbe.

så klart ska barca ta 3 poäng. men vissa här inne tycker det är skandal att barca förlora. det ja vill förklara att det är ingen lätt match även om hercules är nykomlingar.
Barcelona pokke
2010-09-11 21:19
Gonzalo Il Pipita - "Hombre" Real Madrid

Ja för Özil hade petat Xavi eller Iniesta. Eller hur var det?
Barcelona DM1982
2010-09-11 21:19
Om ni inte har något för er borde ni kika på Cesena mot Milan. Cesena har precis tagit ledningen, precis som Hercules är de en nykomling. Sjukt bra stämning på läktaren.

@ Gonzalo Il Pipita - "Hombre"

Ärligt, tycker du att Özil skulle peta någon av våra ordinarie spelare? Pep tyckte väl att det var meningslöst att göra en bänkspelare av honom och håller med.
Real Madrid Gonzalo Il Pipita - "Hombre"
2010-09-11 21:18
Ifall Pep tittar på Real- Ossasuna så lär han ångra att han dissat Özil!
Barcelona Abbe.
2010-09-11 21:16
Ämne: tråkigt att ni under....
Att vara besviken över att Barça förlorar mot Alicante-laget med 2-0 på ett i princip fullsatt Camp Nou anser inte jag vara underskattning. Det spelar ingen roll vilka de värvat, på förhand ska det bara vara seger, sen kan man i efterhand diskutera om man förtjänade tre poäng eller ej. Idag gjorde vi inte det.
Barcelona DM1982
2010-09-11 21:15
Ämne: såklart totalflopp a....
Vi spelar CL på tisdag.

Real Madrid rooooobinhoooo
2010-09-11 21:13
tråkigt att ni underskattar hercules. ett bra lag som har gjort väldigt bra nyförvärv. de är bättre än va ni tror.
2010-09-11 21:12
Ge upp ligan? Pojke, du missförstod mig nog inte bara lite grann utan ganska mycket.

Jag sa att denna säsong känns som en problemsäsong, jag vet inte varför men jag har bara den känslan.
Hade precis samma känsla om Zlatan när jag sa att han inte skulle passa in i Barca.

Men, hoppas jag har fel. Självklart kan man inte ge upp, efter 38 omgångar får vi se vilka som står som segrare.

/a
Barcelona Barca4eva
2010-09-11 21:08
Odjuret

Mascherano spelade från start, byttes ut efter första halvlek med ett gult kort.
Barcelona A.Gaudi
2010-09-11 21:07
såklart totalflopp att torska mot hercules, pinsamt är bara förnamnet. men efter att följt barca ett tag så kan man se att vi väldigt ofta får dåliga resultat efter landslagsuppehåll.

Jag gissar på att laget kommer gå ut hånat men taggat på onsdag och sedan krossa totalt i CL för att gå tillbaka till gamla vanor i ligan igen. Finns ingen anledning att gråta över resultat idag, ingen kommer minnas den här matchen i vår ändå.
Odjuret
Macherano (lär mig ju aldrig att stava hans namn så han är masken för mig...=)
Barcelona Abbe.
Synd att Osasuna släpper in ett mål när keepern gör en svettig räddning på första skottet.
Canaletes
2010-09-11 21:06
masken?
Annons: