/spanien/barcelona/forum/14131.aspx/spanien/barcelona/forum/14131.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2010-09-18 18:04
Jekovsky//

Bra skrivet. Dessutom utvecklas olika spelare vid olika åldrar. Även klubben spelar in, hade Thiago tillhört t.ex. Zaragoza hade han rimligtvis fått spela mer i A-laget än han har fått i Barcelona där han måste konkurrera med Xavi och Iniesta.
Real Madrid Alfredo di Zidano
2010-09-18 18:03
Frodo@

Försök tvinga mig att gå till Puertan. :)

Jag har ett råd till dig... Du kommer inte lyckas.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-18 18:01
Jekovsky

He got owned! Tack.

Alfredo di Zidano

Lustigt att när Özil spelar för er så har han blivit nästa "hit". Lägg Thiago potential nu och Özils potential för 3 år sen så ser du vem som är vinnaren i det här sammanhanget.

Det är svårt att ta dig på allvar när du för ett par dagar sen envisades med att Pep inte hade tackat nej till Özil (trots att han fick upprepa det 100 gånger), sen kommer du ett par dagar senare och erkänner det klart och tydligt.
2010-09-18 18:01
Den tiden när jag stog målvakt för BP, var vi bäst i sverige. Sen åkte jag till Qatar. Men mina bästa stunder var självklart i BP.
Barcelona Frodo
2010-09-18 18:00
Alfredo di Zidano

Nu råkar det vara så att du inte kan någonting om fotboll så det bästa är att du tar dina djupa "analyser" till Puertan där det hör hemma. Förresten kanske du borde lära dig om hur man styckeindelar så att man kan ta dig på allvar istället för att alltid komma in hit och provocera.
Barcelona Lusnos - A.Iniesta
2010-09-18 17:59
Haha, Brommapojkarna..

Vi torskade med 11-1 en gång mot dom, det var dock ett jävulskt bra BP, tror dom var bäst i Sverige överlägset.
Barcelona Jekovsky
Alfredo di Zidano

Nu är det ingen tvekan om att Özil, Müller mfl. är bättre spelare än Thiago. Men Thiago är tre år yngre än Özil, hur bra var han för tre år sen egentligen?
Abbe

Ja, allt kan hända men REALISTISKT SÄTT så håller jag andra talanger före Thiago.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-09-18 17:58
Vi får inte glömma att hylla Fontás och Muniesa, båda var monster på planen!
2010-09-18 17:56
Hetfield

När jag spelade i Gothia cupen så hade vi besök från en kille från Barcelona. Han kollade på 87ornas match (BP) som då i den tiden var värsta laget och vi vann dessutom cupen. Snubben från Barcelona sa ni är ingeeeting det finns en kille som heter Leo Messi i Barcelona som är 87a som er (fastän jag är 89a som fick spela med 87or) snubben sa den där Messi kommer bli världens bästa spelare. Ingen visste vem Messi var, och kolla nu.

Spelare med extrem skicklig talang kan man se i försprång hur framtiden slutar. Özil är en sådan, Canales likaså och även Coutinho lite lätt. Jag ser bara en talang i Thiago men inte extrem skicklig talang ala Messi eller Özil, därför säger jag realistisk sätt så håller jag andra talanger före Thiago i rankningen.
Barcelona Unicef
2010-09-18 17:55
Ämne: Sumbuli89@

Int....
O Messi högst av alla! Punkt slut?
Fan vad roliga matcher de e o se!
Svänger som bara den i ett jäkla tempo!
Barcelona Abbe.
2010-09-18 17:54
Ämne: Jag sitter och kolla....
"Inte för att vara petig, men om 4 år är Özil, Canales, Coutinho, Muller, Hazard och Marin för att nämna några som kommer vara bättre och före Thiago i rankningen."

"Jag sitter och kollar på Barca's B matchen. Nolito och Soriano är extremt skickliga, så missförstå mig inte bara för att jag säger Thiago inte kommer vara en av världens bästa om 4 år för att jag personligen ser andra talanger större än honom. Men vi får se man vet aldrig. Quaresma var en större talang än C.Ronaldo om ni minns det. "

Motsägelsefullt? Först vet du helt bestämt att Thiago inte kommer bli något, sen helt plötsligt så kan allt hända, och man vet aldrig. Skrämmande.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-18 17:53
Tiden får väl utvisa vem som blir bäst av Thiago, Canales, Muller eller Özil. Mycket kan hända med unga spelare.. var inte Bojan en större talang än samtliga dessa vid 16 års ålder t.ex. ?
2010-09-18 17:53
Hetfield -

För att realistisk sätt så håller jag andra talanger före honom i rankningen.
2010-09-18 17:52
Jag sitter och kollar på Barca's B matchen. Nolito och Soriano är extremt skickliga, så missförstå mig inte bara för att jag säger Thiago inte kommer vara en av världens bästa om 4 år för att jag personligen ser andra talanger större än honom. Men vi får se man vet aldrig. Quaresma var en större talang än C.Ronaldo om ni minns det.
Barcelona Abbe.
2010-09-18 17:51
Ämne: Abbe@

Du bryte....
Nja, skulle jag inte kalla det. Det var mer ett medlidande från min sida, inget påhopp.
Alfredo di Zidano

Lägg av, hur vet du att Thiago inte blir större än de om 4 år?

Vem trodde att en dvärg som skadade sig så fort han sprang skulle bli världens bästa spelare (syftar på Messi)?
Barcelona 1.70-ligan.
Någon mer än jag som tycker Fontas påminner om Pique? Både utseendemässigt och på planen. Vilket är synd om han ska spela brevid Pique om några år. Hade varit bättre om han var en "Puyol-typ"
Barcelona Jekovsky
2010-09-18 17:50
Hetfield

Haha förvisso, i Jeffrens skadefrånvaro kanske Nolito borde få känna på lite A-lagsspel.

Kollade förresten lite i puertan, ett argument till att Kaká fortfarande tillhör världseliten var att han är omslagspojke för Fifa 11. Suck.
2010-09-18 17:49
Gud är Störst

Jag avgudar barcas talanger, missförstå mig inte. Jag tycker klubben Barcelona gör ett utmärkt jobb med sina talanger. Men jag är även realistisk.
2010-09-18 17:48
Abbe@

Du bryter regeln mot personliga påhopp just nu, visste du om det?
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-09-18 17:48
Alfredo di Zidano

Måste du ta upp jämförelser?! Jag är så trött på det här, låt oss njuta av våra talanger utan att behöva ha en Madridista som försöker förringa deras insatser tack!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-18 17:47
Hetfield,

Har det snackats om att flytta upp Nolito? Hoppas verkligen det, men jag undrar ändå om det blir så.. lite orättvist dock då jag tror han kunde göra det lika bra som Bojan , som får chansen gång på gång.. Men Nolito är ju ingen "ung talang".. (inget ont om Bojan)
Jekovsky

Jeffren skadar ju sig så fort han börjar komma igång och Bojan springer runt som en huvudlös kyckling när han är på kanten.

Flytta upp Nolito!
Barcelona Abbe.
Ämne: Sumbuli89@

Edit: Äh, ändra mig. Ignorerar istället.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-18 17:44
Thiago hade kunnat få A-lagskontrakt redan nu och vuxit till en stjärna.. men han behövs ju i B-laget också såklart. Och Nolito! För guds skull, låt killen få chansen. vi tackade nej till Robinho, låt Nolito backa upp anfallet istället. Är övertygad om att båda två hade vuxit ännu mer med värlspelare omkring sig :)
Sumbuli89@

Inte för att vara petig, men om 4 år är Özil, Canales, Coutinho, Muller, Hazard och Marin för att nämna några som kommer vara bättre och före Thiago i rankningen.
Barcelona Jekovsky
Hetfield

Jeffren och Bojan då?
Barcelona Abbe.
2010-09-18 17:43
Bodipo har haft det tufft mot firma Bartra/Fontás.
2010-09-18 17:41
Det är bestämt nu, flytta upp Nolito! Det är priceless att ha en sådan spelare att slänga in när motståndarna är slutkörda och vill låsa matchen.
Annons: