/spanien/barcelona/forum/14113.aspx/spanien/barcelona/forum/14113.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona _RichiePuyol_
2011-01-06 21:04
@ tarrak

Tack.

Nämn inte min penis igen annars vaknar du upp med den i din mun.

Se acabo
Barcelona tarrak
2011-01-06 21:02
RichiePuyol

Jag har ju redan erkänt att du är den störste supportern. Du har vunnit. Grattis!

Anledningen till att så många reagerar är att El Flacos artiklar är väldigt uppskattade och för att vara på det svenska språket, unika. Nu är han nog större än att bry sig om din taffliga ursäkt till kritik, men bara tanken på att han ska tappa lusten att skriva fler för att någon självutnämnd supersupporter kommer in och skriver "wow vilken meningslös krönika" gör att man reagerar.
Barcelona _RichiePuyol_
2011-01-06 21:02
jag har ju fått en massa reaktioner och pajkastning så visst bryr sig människor om vad jag skriver.

Är alla här blood brothers eller?
En för alla, alla för en!

Krossa alla som ger kritik!!
Barcelona Rambla~
2011-01-06 21:01
Så mosad han blir. Haha, en skramlande tunna var verkligen passande. Kallar honom för tunnan i forts.
Barcelona _RichiePuyol_
2011-01-06 21:00
ok, jag är medgångs supprter om det får er att må bättre :-)

@Tarrak

Jag mäter den gärna med dig för du verkar verkligen bry dig.
PedroRodriguez
2011-01-06 20:59
_RichiePuyol_

Varför ens komma hit och skriva om du ska vräka ur dig hur dålig den är?....Du borde själv fatta att folk inte bryr sig om du tycker att den är så kass som du nu tyckte. Det är ingen som fjäskar tror jag utan man borde väl få ge beröm till en bra artikel eller....Grymt bra skrivet av el Flaco iaf!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-06 20:57
Det finns inget värre än en person med mindervärdeskomplex som behöver må bra genom att skryta om hur stor supportrar han är, när han i verkligheten bara är en obetydlig liten prick.

Tomma tunnor skramlar mest.
Barcelona el Maestro!
2011-01-06 20:57
Läser om att Betis vill spela första matchen på deras hemmaplan. Man har tydligen kalkylerat fram att det är bättre för Betis ekonomiskt om första matchen spelas i Sevilla. Man är rädd för att Barca ska avgöra kvarten på Camp Nou redan i första matchen vilket kan leda till att biljetförsäljningen inte blir så stort i returen.

Tycker att det vore bra även för Barca. Avgör matchen i Sevilla. Ge sedan yngre spelare chans att spela i returmatchen på Camp Nou.
Barcelona _RichiePuyol_
2011-01-06 20:56
det är just det jag försöker påpeka, klart att man inte behöver läsa men rubriken håller ju mellanstadieklass nivå och det ger inte en bra bild av en annars så lysande redaktion.
Barcelona tarrak
2011-01-06 20:56
Det säkraste tecknet på en medgångssupporter är att de tjatar om, just, medgångssupportrar. Verkliga supportrar behöver inte gå runt och hävda sig på det viset. Men visst "RichiePuyol" du är den störste culén av oss alla. Kan du ta din gigantiska internetpenis och gå och mäta den med någon som bryr sig?
Barcelona Rambla~
2011-01-06 20:54
_RichiePuyol_

Du om någon påminner verkligen om ett medgångsfans. Vilket du säkert också är.
Barcelona Barcadinho.
2011-01-06 20:54
Xavi har spelat mest matcher av alla spelare i klubbens historia igår efter matchen mot Bilbao. Till och med supportrarna på San Mamés applåderade för honom igår, samtidigt som de buade Iniesta.
Det är just därför el Flaco har valt att hedra honom med en artikel.

Sen är det så att många skriver här ideellt och därför kan man väl försöka uppmuntra folk istället för att trampa på en. Man kan åtminstone ligga lågt om det släpps dåliga artiklar då och då. Det är bara att välja att sluta läsa, istället för att läsa allt och muttra i varenda stycke för sig själv. Det har jag också gjort kan jag erkänna. Vissa artiklar har inte fallit för min smak eller jag ansog inte att de var tillräckligt intressanta. Då är det bara att klicla vidare på favoriterna. det finns mycket och läsa, inte bara om sport.

el flacos artikel var rätt intressant, tycker jag.
Barcelona _RichiePuyol_
2011-01-06 20:51
bara för att jag inte håller till på ett forum där folk försöker överträffa varandra i konsten att fjäska betyder inte att jag vände barcelona ryggen.
Internet är större än svenskafans.com, speicellt om man själv talar spanska
Barcelona _RichiePuyol_
2011-01-06 20:49
och jag försöker inte säga att el flaco är ett medgångs fan, men att såna där " naaaw, putte gull gull" texter bara lockar fram fler
Barcelona tarrak
2011-01-06 20:49
RichiePuyol - supersupporter, litteraturkritiker och debattör. Vilken renässansmänniska!
Barcelona _RichiePuyol_
2011-01-06 20:47
hahaha som sagt, det gick verkligen fram
Barcelona Basuuka
2011-01-06 20:47
RichiePuyol

Många här höll redan på Barca långt före deras nuvarande succé började. Det räcker att bara gå tillbaka till 2003, sluta vara bitter.

Det var en lysande artikel som gav lite mera information om Xavis ungdom som jag inte visse om.

Barcelona _RichiePuyol_
2011-01-06 20:46
när det inte finns någon xavi, messi eller iniesta kvar, när barcelona ligger tia i tabellen och inte spelar i champions league, ja då tror jag inte många kommer att vara kvar, men det är just då jag kommer att ovillkorligt visa min kärlek och stöd för klubben.

Jag ger kritik på det sättet jag själv tycker är mest passande, i det här fallet så skrev jag på det sättet för att kunna skapa en diskussion angående krönikan och det stack väl ganska många i ögonen men det funkade iaf.

Jag är helt enkelt trött på alla medgångsfans, speciellt alla som tillkom under zlatangate och allt vad det innebar.
Barcelona Rambla~
2011-01-06 20:45
"Det ska bli så kul att se hur många av er så kallade "fans" är kvar och skriver här överhuvudtaget då det inte går lika bra för Barca."

Och var någonstans var du när det gick dåligt för Barcelona om vi nu ska vända på det? Jag tror knappast det är någon här inne som kommer ihåg din närvaro här på forumet då.

Det kanske passar bra att dyka upp nu?

el Flaco

Lysande krönika som vanligt. Kudos! Keep them coming. :)
Barcelona tarrak
2011-01-06 20:44
RiciePuyol

Istället för att sitta och tala om för andra vad de ska skriva om så kan du väl ta och bidra med något själv? Du som både har ordets gåva och ger intryck av att sitta på en massa djuplodadande insikter. Alternativt så kan du bara strunta att läsa artiklar om ditt ömma psyke inte klarar att se förbi en rubrik.

El Flaco

Intressant och väl skrivet som vanligt!
2011-01-06 20:40
RichiePuyol

Fyfan, du är den värsta typen av människa, jag blir genuint äcklad av dig. Du har mage att vara dryg mot en person som skriver briljanta artiklar utan att få betalt. Ta ut tummen ur röven och skriv något själv istället.

På vilket sätt är "wow flacos krönika var meningslös" konstruktiv kritik? Vill du inte läsa den så klicka inte på den, så enkelt är det.
Jag tänker inte tjafsa med dig nu, det var sista gången jag svarar på dig då jag inte respekterar dig.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-01-06 20:39
_RichiePuyol_
Vad vill du komma fram till? Om den är så dålig och om du hatar Barca varför läser du den då? Vad är ditt problem?
Barcelona ElTriplete
2011-01-06 20:39
_RichiePuyol_

Ja, det ska bli kul. Jag tror rätt så många kommer stanna kvar. Vadå, tror du man plötsligt byter till Liverpool och lär in sig You'll Never Walk Alone direkt eller? Kan tänka mig att de flesta här inne har spenderat pengar på till exempel Barcelona-tröjor, Barcelona-halsdukar, en drös med saker associerade med Barcelona.

Ja, det är klart du får ge konstruktiv kritik men kan du göra det på ett lite mer vänligare sätt? Way to introduce yourself, "wow flacos krönika var meningslös".
Barcelona _RichiePuyol_
2011-01-06 20:34
och jag skiter i om el flaco är forumets chuck norris, man får väl fan ge konkret kritik om man känner för det och jag tror säkert att han kan ta emot det också utan att behöva skriva någon negativ kommentar angående min existens.

Det ska bli så kul att se hur många av er så kallade "fans" är kvar och skriver här överhuvudtaget då det inte går lika bra för Barca.
Barcelona _RichiePuyol_
2011-01-06 20:30
wow givande kommentar angående min existens.

Vad jag menar är att såna där snyfthistorier och må väl anekdoter börjar bli väl uttjatade nu.
Skriv något konkret istället som handlar om laget barcelona och inte om xavi hernandez mamma.

Eller så är det väl rubriken som gör mig irriterad, " vi står i evig skuld till Xavis mamma" jag menar snälla, come on
2011-01-06 20:26
RichiePuyol

Hela din existens är meningslös.

Man förolämpar inte el Flaco, han är forumets Chuck Norris.
Barcelona _RichiePuyol_
2011-01-06 20:18
wow flacos krönika var meningslös
elbraco
2011-01-06 19:59
Fick rysningar när jag såg Iniestas finalmål i VM-krönikan. Så sjukt stort!
Barcelona Basuuka
2011-01-06 19:53
Flaco.

Antagligen den bästa artikeln jag har läst här på SF. Tackar.
Barcelona Barcadinho.
2011-01-06 19:52
Riktigt starkt gjort ev Betis att vända underläget mot Getafe. Först förlust hemma med 1-2 för att vända borta i Madrid till 1-3.
Vi möter dem som bekant i kvarten. Det kommer säkert bli nära fullsatt med
50 000 skrällsugna på plats.

Hela den här omgången i Cdr är sjukt. Vilka målkallas.
Annons: