/spanien/barcelona/forum/14112.aspx/spanien/barcelona/forum/14112.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lusnos - A.Iniesta
2010-09-19 22:27
Haha, alla har blivit hjärntvättade att tro att SD är nya hitlers för att aftonbladet skriver det.

Inser ni inte att man måste "MINSKA/STOPPA" massinvandringen tillfälligt för att ta hand om de som redan finns här? Om man gör som Socialdemokraterna vill och bara proppar och proppar och proppar in med invandrare för att leva i misär + att dom får bidrag kommer göra så att Sverige blir ett U-land i det långa loppet.
PK-media btw, usch vad jag hatar dom, en stor fet våldtäkt på den svenska demokratin (som inte finns)

Jag är knappast emot invandrare, har väldigt mycket kompisar med invandrarbakgrund.
Dock kan jag inse att man måste ta hand med det man har och inte bara ösa in mer, det kommer bara straffa sig.

Vänta och se..

Jag har inte röstat för jag ska inte bo kvar i Sverige i många år till så för mig kvittar det, kanske töntigt att säga men jag orkar inte engagera mig men jag kan i alla fall se vart problemen ligger.

Sverige = U-land om (xx) år..

Tack för talan.
Barcelona Rambla~
2010-09-19 22:24
Hetfield

Rednecks finns tyvärr överallt.
Barcelona Essienesque
petersays - Kan inget annat än att instämma. Det här är bland de sämsta dagarna på länge. Hur fan lyckas SD med att vara ett större parti än vänstern? Skrämmande.

Atlético Wilshere#19
Ujfalusis tackling är vardagsmat för oss gooners. Diaby åkte bland annat på denna tackling förra helgen när vi mötte Bolton (och då ska ni ha i åtanke att det varken resulterade i frispark eller något kort)...

Länktips.

Men visst är det förfärligt att dessa tacklingar fortfarande förekommer i fotbollsvärlden. Skönt att det inte verkar vara så pass allvarligt med Messi som det kunde ha varit.
Real Madrid Raúl - Den bäste kaptenen
2010-09-19 22:23
Hetfield- Megan Fox is a dude

Håller med dig, katastrofalt.
Barcelona Espanaboy
2010-09-19 22:22
Ämne: Espanaboy //

Pedr....
Pedro är ju som bäst på vänsterkanten. Inte sant? Det är som att sätta Messi på vänsterkanten. Messi skulle bli en sämre spelare. Pedro är precis som Messi som bäst när han får gå in i banan och gå på avslut. Det såg vi inte minst mot Almeria förra året... Målet på Youtube finns här. http://www.youtube.com/watch?v=c1rrmal_EQI.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-19 22:22
Hur i hela friden kan SD få så många röster? Finns det verkligen så många idioter i Sverige?

Å andra sidan så valde USA Bush två gånger, och de ska vara "rollmodellen" i världen.
Barcelona petersays
2010-09-19 22:20
Messi skadad och borgarsvinen skålar i champagne för våra skattepengar. Inte direkt så att söndagen den 19:e september 2010 kommer hamna på min top tio-lista.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-09-19 22:19
Varför skriver ni om brutna ben hit och dit? om Messis hade brutit något hade de kommit ut för länge länge sen, plus så fick han av sig skon och strumpan, vilket inte skulle gå om något var brutet
Barcelona Rambla~
2010-09-19 22:18
Klart Pedro kan spela på högerkanten. Han kan spela på alla positioner i anfallet även om han gör sig bäst på kanterna.

För övrigt ska vi nog vara tacksamma över att Forlán var så blek i kväll. Honom i toppform och matchen hade kunnat sluta hur som helst gissar jag.
2010-09-19 22:14
Gunner //

Precis, det var Eduardo jag tänkte på när jag skrev texten.
Gunner - Kanouté
2010-09-19 22:13
Lusnos - A.Iniesta//

Som t.ex. Eduardo.
2010-09-19 22:13
Espanaboy //

Pedro kan spela på högerkanten?
Barcelona Khazal (- f.d Omarboy)
2010-09-19 22:11
På tal om annat så var det jäkla mäktigt när Iniesta fick så mycket applåder på väg ut. Fick lite rysningar.
Barcelona Espanaboy
2010-09-19 22:11
Hoppas Messi inte bli borta allt för länge! Utan Messi ser det väldigt tunt ut framåt. Vem ska spela på högerkanten om Messi blir borta några matcher? Ingen jag kommer på i allafall. Börjar Barca tappa poäng nu om Messi blir borta ett tag, kan ta det komma att avgöra resten av säsongen. Det är trots allt en av Barcelonas viktigaste spelare vi snackar om, om inte viktigast. Det var ju precis detta vi var oroliga inför säsongen. Truppen såg alldelles för tunn ut. Vad skulle hända om Messi blev skadad? Xavi, då? Det är tråkigt att sånt här skit kan komma att avgöra vilket lag som vinner serien. Om Barca skulle ha ett helt lag(vilket inget lag kommer ha) hela säsongen skulle ju Barca solklart ta hem titeln.
2010-09-19 22:10
Hoppas inte Messi blir rädd i fortsättningen, jag har sett spelare som brutit benen och blivit "dåliga" när dom kommit tillbaka för att dom helt enkelt blivit psykiskt rädda för att råka ut för samma sak igen..
Barcelona Barca4eva
2010-09-19 22:09
Hetfield- Megan Fox is a dude

Den är redan uppe :D

Tackar, tänk att jag aldrig har märkt att man kan ladda ner där fastän jag alltid tar streams därifrån...

Ps. Lol åt att det står Atletico vs Real på nerladdningslänkarna
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-19 22:08
Barca4eva

Gå in i länken, sen ser du "Download matches" , vänta bara tills Barcelona matchen läggs upp så kan du ladda ner.
Länktips: rojadirecta.org/
Barcelona Mrfaariis
2010-09-19 22:07
Ämne: Mrfaariis
Vart står....
http://www.svenskafans.com/spanien/barcelona/artikel.asp?id=372437
Barcelona Mrfaariis
2010-09-19 22:07
Ämne: Ämne: Braa ny....
http://www.svenskafans.com/spanien/barcelona/artikel.asp?id=372437
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-09-19 22:04
Ämne: Braa nyheter !!!! Ma....
länktips tack...
Barcelona Barca4eva
2010-09-19 22:03
Missade matchen då jag var och kollade på derby här, där det blev förlust :@, men härligt med vinst

Någon som vet var man kan kolla/ladda ner matchen?
Barcelona ★Sami★
2010-09-19 22:00
Mrfaariis
Vart står det?
PILMÀ
2010-09-19 22:00
Jag konstederade mig på valet hela jävla dagen, men nu bryr jag mig inte längre. :( Jävla äckel jävel Ujfalusi.

Bäst för honom om han inte hänger med Atleticos trupp i matchen på Camp Nou, annars jävlar. :S
Barcelona Mrfaariis
2010-09-19 21:58
Braa nyheter !!!! Max 15 dagar !!!
Barcelona Jr. Honken
2010-09-19 21:58
Kolla bara! Hur kan han ens protestera mot det röda kortet!
Lägg också märke till fansen som klappar om honom vid 01:00...
Barcelona NoGo™ - Krkic #9
2010-09-19 21:57
Man är alltid orolig när den där Ujfulasi är på planen. :/
2010-09-19 21:55
I bilden i länktips så ser man ändå hur illa det kunde ha gått, fyfan!

Ilska mot Ujfulasi nu alltså, ojoj kokar inombords..
adil,
2010-09-19 21:55
Det går ingen nöd på Barca om Messi missar 2-4 veckor. Låt detta inte vara en långtidsskada bara. Att Messi skulle gå och missa El Clasico tex, det vill man ju inte. För marängerna skiter ju bokstavligen på sig när han rör bollen.

Men om det visar sig vara så illa som det ser ut med Messi tycker jag inte vi för den sakens skull ska börja utbryta i panik. Då visar vi oss svaga, vi måste behålla lugnet. Låt folk babbla hur mycket de vill om hur mycket vi är beroende av Messi. Håll er bara lugna istället för att visa rädsla och bekräfta deras skitsnack. Jag är övertygad om att David Villa är fullt kapabel att ersätta Messi och hans målskörd under den tid det kommer att behövas.
Barcelona Rambla~
2010-09-19 21:54
Ju mer jag ser på bilden där Ujfalusi kapar Messi desto mer upprörd blir jag. Bollen har ju Messi redan petat långt framför sig och Ufo går in med dobbarna före mot Messis ankel.
Annons: