/spanien/barcelona/forum/14111.aspx/spanien/barcelona/forum/14111.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-19 00:31
Hetfield

Jag "gilla" det :)

Föresten, är det någon som vet när SF kommer att ändra sin design? Vart snack om de för ~2 veckor sedan, men inte hänt något.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-19 00:29
Ämne: Ämne: JAG LÄN....
Vi hade ju lekstuga med dom 2 matcher på Camp Nou, sen att de "förnedrade" oss med sin Chelsea taktik är en annan sak.. Sen så var Inter mycket bättre er spelmässigt de 3 första ligamatcherna förra året.

Och kom inte med snacket, aah vi har ny tränare aah ny spelsystem bla bla. Vafan sluta byt tränare då om ni alltid måste använda det som ursäkt för att ni spelar så uselt.
Barcelona Barca4eva
2010-09-19 00:28
Hetfield- Megan Fox is a dude

Som jag sade innan tycker jag det låter bra men samtidigt är det anus eftersom jag inte litar på att SF klarar av att ha sånt i systemet...men kanske de kan fixa det utan problem?

Bra och anus just nu haha =P
Barcelona Barca-nist
westinho

jag såg samma match men Ronaldo var av de sämsta på plan. Att han gjorde mål var bara tack vare någons rygg. det va det enda jag menade!
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
Ämne: el Flaco

Eller en....
Gilla/ogilla knapp har SF redan testat en gång.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-19 00:27
Jag tog upp det för 1-2 år sen, att man ska ha samma funktioner som i youtube där man kan ge tummen upp eller tummen ner till inlägg.

Om ett visst inlägg får X antal tumme ner så försvinner inlägget, eller den "döljs" så att säga. Det sparar en hel del tjafs och jobb för modd.

Om man skriver bra saker så får man tummen upp, det kan då motivera folk att skriva kloka inlägg istället för "one-liners" utan poäng.

Bra eller anus?
Barcelona Barca-nist
2010-09-19 00:26
Gud är störst! - Pep el rei!

ja bra förslag :)
tummen upp och ner typ!
Barcelona Barca4eva
westinho

Hahaha sant =P

Gud är störst! - Pep el rei!

Tror vi borde låta det vara så här hah, det blir nog för mycket för SFs system..tillräckligt med "problem" finns redan =P

Men det låter najs annars
Real Madrid Sant Iker
Ämne: JAG LÄNGTAR VERKLIGE....
Verkligen? sa ni inte om Inter också ni skulle ha lekstuga och vinna ? Juste glömde du att Inter förnedra er på San siro?
Barcelona westinho
2010-09-19 00:23
Ämne: "Här slår Ronal....
Jag undrar vad du såg för match? För den jag kollade på vann Real Madrid och Ronaldo gjorde mål.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-09-19 00:22
el Flaco

Eller en "gilla" funktion som på Facebook, som förresten är realistisk, kanske ett förslag för SF? Ibland så vill man bara trycka gilla på vissa klockrena inlägg istället för att skriva ett par ord. :)
Barcelona Barca-nist
2010-09-19 00:20
"Här slår Ronaldo till igen när Real Madrid vann"

Jag undrar vad de såg för match?
Jag tror inte ens Real fans håller med detta!
Barcelona Barca4eva
2010-09-19 00:12
MadridistaN,

Ingen aning faktiskt...men det kan ha med familjen eller något att göra.

Marcus grande Perez

När vi har både Maxwell och Adriano som ersättare borde det inte vara några problem alls =)
Real Madrid Marcus grande Perez
2010-09-19 00:12
Barca4eva

Abidal kan inte vara någon stor förlust efter er senaste match?
Real Madrid MadridistaN,
2010-09-19 00:11
Ämne: Marcus grande Perez ....
Vad menas med personliga problem? Ryckt ihop med Pep? någon lagkamrat? Eller familjetragedi?
Barcelona el Flaco
2010-09-19 00:11
Gonzalez_Barca/

"Inte imponerad av Madrid, inte ett dugg. Då säger jag inte detta för att jag är 100% Antimadridista, utan för att jag älskar fotbollen, men så som Madrid spelar så... ja jag vet inte vad".

Med Mou som tränare, vad förväntade du dig? :P
Tolken bryr sig nog inte om hur spelet ser ut på planen, så länge trepoängare fortsätter trilla in så är han nöjd. Vad supportrarna tycker vet jag dock ej. De är kanske också nöjda så länge de bara vinner ligan eller Champions League denna säsongen.

"[...] och en rödgrön vinst i valet".

Var fan finns en co-sign stämpel när man behöver en?!
Barcelona Barca4eva
2010-09-19 00:09
Marcus grande Perez

Jeffren är skadad samtidigt som Abidal inte spelar pga personliga problem.
Real Madrid Marcus grande Perez
2010-09-19 00:07
Har ni några skador inför morgondagen?
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-19 00:06
Inte imponerad av Madrid, inte ett dugg. Då säger jag inte detta för att jag är 100% Antimadridista, utan för att jag älskar fotbollen, men så som Madrid spelar så... ja jag vet inte vad, blir bara frustrerad av att se dom med sina misslyckade anfallsförsök som alltid slutar med desperata skott som hamnar 20 meter från målet (förvånade över att de hade 35 skott på mål mot Ajax?).

Sen så är det komiskt att se dagisbarnet Mourinho på bänken med sina ADHD-moments. Är så himla glad att Laporta valde Guardiola över den scumbagen.

Nej imorgon hoppas jag på en blåröd vinst mot det andra Madrid laget, och en rödgrön vinst i valet :)
Barcelona Rambla~
2010-09-19 00:06
Den där Griesmann är en riktig lirare.
Barcelona Barca-nist
2010-09-19 00:03
el Flaco

antingen har de stark vinnarmentalitet vilket jag tror också på eller så är real spelarna rädda för Mourinho som man kunde förstå!
Barcelona Barca4eva
2010-09-19 00:02
10 sekunder tidigare blåste domarn...inget stort fel enligt mig lol. Turlig vinst? Ja. Påverkar det mig? Nej. Vad har jag i tankarna? Matchen imorn =DDD
Barcelona Rambla~
2010-09-19 00:02
Man kan undra varför Madrid gjorde sig av med Capello? Jag menar, om en sådan här fotboll duger så gjorde han ju ett minst lika bra jobb och vann dessutom ligan. Märkligt.
Barcelona Barçainfluensa
2010-09-19 00:01
JAG LÄNGTAR VERKLIGEN TILLS VI MÖTER REA MADRID.... spelar dom som dom gör nu kan jag verkligen lova att det kommer bli lekstuga....
Barcelona el Flaco
2010-09-19 00:00
Ämne: Det finns nog inget ....
Det finns samtidigt inget annat lag i Europa med lika stark vinnarmentalitet som just Real Madrid. Skulle möjligtvis även lägga till Juventus, men efter Moggigate har de tappat, vilket är fullt logiskt.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-09-19 00:00
3-1 till oss imorn!!
Palla bry sig om hur det går för real. så länge vi tar( ska ta) våra poäng då vinner vi :)
Barcelona Rambla~
2010-09-18 23:59
Barçainfluensa

Äsch, domaren gjorde väl inget fel där? Det var någon sekund för tidigt. Inget att hänga upp sig på. Sociedad slarvade ju bort varje uppspel under extratiden ändå.
Barcelona Barca-nist
Barçainfluensa

Kom igen skyll inget på domaren. det kunde sluta hur som helst men visst hade Real tur att vinna ikväll.
oavgjord hade vart mer rättvist enligt opartisk åskådare.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
Några sånna matcher till, så får vi se Mourinho i närmsta mentalsjukhus kan jag lova er, haha!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-18 23:58
Marcus grande Perez

Välkommen in i värmen! Inte för att provocera men puertan är ibland så pinsam att jag får mensvärk (och jag är en kille, hör och häpna!).

Det kommer att bli årets match imorgon, vi kan räkna med många chanser och böljande spel.

Annons: