/spanien/barcelona/forum/14104.aspx/spanien/barcelona/forum/14104.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2010-09-19 21:08
Pep visar ibland brist på rutin med sina beslut, älskar karln men ibland gör han bort sig.

Byt ut Messi tidigare för fan
Barcelona Bernie
Konstigt att det fortfarande dröjer, inga nyheter om Messi. Tittar man bara på hans kroppspråk så är det allvarligt, men det kan även vara en lättare skada och att Messi är bedrövad över det ändå. Vem vet, återser att se.
Barcelona Barca-nist
Hetfield- Megan Fox is a dude

lätt och säga så i efterhand, vem visste ujfalusi skulle vilja gå in i en sådan tackling!?
Real Madrid Alfredo di Zidano
2010-09-19 21:07
Ämne: Ämne: Abbe. ....
Jaha, okej men då var det jag som uppfattade fel, sorry!
Barcelona Larsson1333
2010-09-19 21:07
Ämne: Trots vinsten känns ....
Iniesta-villa-pedro i fram är väl det bästa nu med xavi, busquets, keita/adriano/jds/thiago typ bakom. Eller flytta ner iniesta och in med Bojan. Nästa anfallare är jeffren när han är tillbaka och sen rochina? Rätta mig gärna om jag har fel

Vi får hoppas att andra spelare stegar fram och visar framfötterna nu, visst kan man önska att vi hade haft en bredare trupp nu med en silva/özil/Robinho men Messi är ju ändå oersättbar så tveksam om det hade känts bättre
2010-09-19 21:06
Alltså den här skadan är otäck med tanke åp att det var en hård och ful hammarslag med spikdobbarna före. Det värsta skulle vara om det rör sig om en fraktur, som fotbollsälskare oavsett vad man tycker om Messi så är det här fult och fel och hoppas det inte rör sig om en fraktur.
Real Madrid Pierre El Rey - Mejor Club de Europa del siglo XX
2010-09-19 21:05
Mycket svårt att veta hur länge han kommer att vara borta men Messis händer för ansiktet tyder på något mer allvarligt än en stukning. Kan vara något i knät som är trasigt om det vill sig riktigt illa.

Räkna med 2 månader, men så behöver det ju absolut inte vara.
Barcelona Barca-nist
Alfredo di Zidano

Han menar nog de som svarade på ditt inlägg!
Barcelona Abbe.
Ämne: Abbe.

Skärp ....
Vet inte hur du missuppfattade det, men det var inte till dig. Självklart till pajasen som önskar någon att dö. Helt otroligt att man kan sjunka så lågt.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
Frågan är:

Varför måste Pep spela med Messi i 90 minuter när han kan stänga matchen genom att ta in Mascherano och Keita runt 80:e minuten.

Varför måste det alltid vara så jävla fint spel hela tiden, varför inte bara stänga matchen och låta laget få plocka hem 3 på bortaplan?
Äh, jag blir lite irriterad. Så korkat att slita ut dessa spelare.
Barcelona Bernie
2010-09-19 21:04
Än så länge så är det inget skrivet i spanska medier om Leo...
Barcelona Barca-nist
JustZlatan.com

Räcker det inte AB. snälla lägg ner Zlatan reklamen!!! trött på hans face på alla svenska tidningar
Barcelona Abbe.
JustZlatan.com

Helt fel forum. Helt fel.
Abbe.

Skärp dig med vadå? Vad menar du?
AndreD
¡Barça! - Crèma Catalana

Om jag inte ska kalla dig trög, varför kallar du mig nörd?

Btw, du är trög faktiskt.
JustZlatan.com
2010-09-19 21:03
www.JustZlatan.com - allt om Zlatan!
Barcelona Rambla~
2010-09-19 21:02
Ämne: Alfredo di Zidano
....
Men hur jävla dum i huvudet är du egentligen? Här ska fan inte önskas någons död. Vi skiter i hur förbannad du är. Det är så jävla omoget av dig.
Barcelona 1.70-ligan.
Jesper Christiansen i Elfsborg stukade foten och den svullnade upp. Detta skedde i bortamatchen mot Häcken för en månad sen och han är fortfarande inte tillbaka. Dock var den skadan värre än befarat, då man upptäckte en spricka i foten. Av messis kroppspråk att tyda så har Messi också något som har gått sönder i foten.. Fan, i sista j-kla minuten!! Är något av får vi väl bli glada om han är tillbaka före el Clasico. Men det kan också röra sig om något mindre farligt.. håller tummarna!
Barcelona Barcadinho.
Skit stövel Borbalan tillåt fult spel på ben gång på gång. Spelarna förstod att gränsen ligger mycket högt för att få gula kort. Det är så klart att någon kommer att skada sig till slut.
Förstorde hela glädjen från vinsten.
FcB - i motgång Och Framgång!

Gör du saken bättre nu? Det här är fotboll och sånt ingår, man ska ändå inte önska någon döden. Visst jag förstår att du är arg, det har hänt mig med Ronaldo, Kaka, Higuain m.m flera gånger och visst, jag blir också arg. Men du förstår väl principen?
Barcelona Abbe.
2010-09-19 21:01
Ämne: Alfredo di Zidano
....
Skärp dig nu.
Real Madrid REAL MADRID!
tyvärr tyckte jag skadan och på messi efter åt att det kan nog bli mer än någon vecka eller två.. riktigt fult av ufjalusi.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
Angående Messis skada, man får hoppas på att det är en "vanlig stämpling" som slutade med svullen fot. Sånna skador brukar inte vara mer än nån vecka om det bara är en svullnad vilket jag tror.
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-09-19 21:00
Alfredo di Zidano

Vet du hur arg jag är... När jag är arg säger jag saker, ändrar det till att hoppas han dör.
Barcelona Abbe.
2010-09-19 21:00
Ja, spontant känns det som ett par veckor.
Barcelona Pedrito
2010-09-19 20:59
Messi skadad är ju mardrömsscenariot...

Pedro - Villa - Iniesta blir ju visserligen ett världsklassanfall men detta är ju det värsta som kan hända.
2010-09-19 20:58
Jävligt synd att en sån grym spelare skadas på det här fula sättet. Alltid tragiskt när sådant händer i fotbollen för spelare i Messis kaliber. Men vad som är fulare än den tacklingen är att önska en oskyldig mamma till döden. Det är så lågt, fult och ohjärtligt.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
elbraco

När foten svullnar upp så betyder det (ofta) att det är något seriöst. När jag bröt benet så svullnade benet ordentligt och jag fick operera.

Åh, jag är så orolig för Messi.
Gunner - Kanouté
Bröt Messi benet? Hoppas inte.
Atlético addeh
Trots vinsten känns det inte bra på något sätt. Messi och Jeffren på skadelistan, vad har vi då för anfallare kvar?
Annons: