/spanien/barcelona/forum/14102.aspx/spanien/barcelona/forum/14102.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-18 20:54
Milan-Catania

Barcelona NoGo™ - Krkic #9
2010-09-18 20:43
Lite ot kanske men kan Maxi sänka Milan månne? Det återstår att se. Man kan ju hoppas på en kycklingdans hehe
Barcelona Rambla~
2010-09-18 20:38
el Maestro!

Tränarna i de stora klubbarna i PL verkar vara untouchable. De kommer undan med hur mycket skit som helst verkar det som. Jag begriper tex inte hur domaren tar den skit Wenger höll på med idag. En spelare som applåderar så där hånfullt åker oftast ut.

Speciellt under matcherna. Jämför det med Spanien där Pep förra säsongen blev avstängd för att han hade mage att säga ifrån att domarna inte talat sanning i sin domarrapport. Han blev senare också bötfälld för att ha sagt sanningen. Trots att det finns bevis från tv-bilder vad han egentligen sade.
Barcelona el Maestro!
2010-09-18 20:32
Ämne: Ämne: Ämne....
Precis, håller med där. Man blir irriterad. Tänk om alla tränare har betett sig likadant.
Barcelona el Maestro!
2010-09-18 20:31
Ämne: Ämne: Heh, Ar....
Wenger borde egentligen inte hålla på med det där. Jag förstår inte att han inte får ett gult kort för det. Han är för gnällig vid sidan av planen. Han försöker att påverka domaren.

Cesc verkar ha fått en skada efter sitt turliga mål i början av matchen.
Barcelona Rambla~
2010-09-18 20:28
Ämne: Ämne: Heh, Ar....
Ja, det är annars makalöst vad Wenger kommer undan med från domarna. Han applåderar hånfullt och bugar tacksamt åt domaren när denne till slut enligt Wenger äntligen varnade en spelare i Sunderland. Bara där skulle han blivit uppskickad till läktaren. Pinsamt hur domarna inte verkar våga säga ifrån när han håller på.
Barcelona westinho
2010-09-18 20:26
Ämne: Heh, Arsenal tappar ....
Ja OM man njöt när man såg Wenger klaga på fjärdedomaren efter det målet, hehe.
Barcelona Rambla~
2010-09-18 20:25
Heh, Arsenal tappar seger efter 94:e minuten. Suck it up Wenger. :P
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-09-18 19:55
ElTriplete

Jo men han byttes in sista 20. :)
Barcelona Barca4eva
2010-09-18 19:38
Marängbråk inne i Les Rambles...=O
Real Madrid Alex.K
2010-09-18 19:33
Alfredo di Zidano

Hur kan du ignonera mig när du svarar på mina inlägg?

Nej nu har det inte blivit så mycket fotboll här inne den senaste tiden. Ber om ursäkt eftersom jag själv har bidragit med det.
Barcelona ElTriplete
2010-09-18 19:29
Granero y Higuain

Vem har sagt att han är fransman? Läs vad Criff skrev om och om igen tills du förstår. Han skrev "Undrao m de prata franska"
Real Madrid Alfredo di Zidano
2010-09-18 19:27
Alex.K

Även om du spottar mig i ansiktet så kommer jag låtsas att ingeting har hänt och fortsätta ignonera dig. Jag står Gud nära och jag är den sista personen du ska be om ursäkt till om det skulle behövas vad du än gör eller säger.

Men nu ska jag iväg. Hejdå. Tack för min tid härinne.
Real Madrid "Granero y Higuain"
2010-09-18 19:27
Alfredo di Zidano

Och det gör han alltså till fransmann? ok då vet jag.

Sen så talar ju alla andra i laget engelska så..

Gai Assulin, vad hände med han. Har för mig att han spåddes en lysande framtid och skulle signa a-lags kontrakt. Vart är han nu?
Barcelona ElTriplete
2010-09-18 19:26
Gud är störst!

Men han spelade väl match idag?
Real Madrid Alex.K
2010-09-18 19:25
Alfredo di Zidano

Jag har inte bett om ursäkt. Jag gör bara det när du har citerat mig göra ett personligt påhopp.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-09-18 19:24
Det är nu klart, Pep har valt Thiago som den 18:e spelaren i truppen som reser till Madrid. :)
Chamakh talar ändå Franska.
Real Madrid "Granero y Higuain"
Criff

Marouane Chamakh är från Marocko och inte Frankrike.
Barcelona ElTriplete
2010-09-18 19:21
Criff

hahahha. Fyfan
2010-09-18 19:21
Alex.K

Du behöver inte be om ursäkt, behåll dina ursäkter till dem som behöver det.
Real Madrid Alex.K
2010-09-18 19:20
Alfredo di Zidano

Citera mig där jag "hoppar på dig". Isåfall så ber jag om ursäkt.
2010-09-18 19:19
el Maestro

Jag har kollat upp fakta, men tydligen så stämmer inte det faktan jag har fått, ingen big deal då jag inte bryr mig så jättemycket om Rooney. All fakta här på jorden kan inte alltid vara sanna eller hur?
Barcelona Criff
2010-09-18 19:18
Undrar om dem prata franska eller Engelska på träningarna i Arsenal :P

Chamakh, Nasri, Sagna, Clichy, Diaby, Squilacci, Koscielny Fransmän.

Walcott, Wilshere, Gibbs engelsmän.

WTF liksom!?
2010-09-18 19:18
Eltriplete -

Håller med dig varenda ord, det är det jag har försökt säga om Messi men istället fick jag en massa personliga påhopp.
2010-09-18 19:17
westinho

Jag pratar inte skit, utan det jag säger är realistiskt. Som sagt, jag sa klart och tydligt att allt kan hända, men just nu är det lätt och säga att Özil är högre i ranknningen både nutid och 4år framöver än vad Thiago är, men som sagt ALLT KAN HÄNDA snälla försök få in det i huvudet. Jag säger det ännu engång för att göra det lättare för dig "ALLT KAN HÄNDA".
Barcelona ElTriplete
2010-09-18 19:16
Själv tycker jag Messi inte är en talang. Jag menar, han har talang men han har redan haft sitt stora genombrott, han är världens bästa spelare. Özil däremot spelade bra i Werder och gjorde ett bra VM, det gjorde GDS också för Mexiko. Men än har han inte bevisat sig själv som Messi gjort.
Barcelona Frodo
2010-09-18 19:16
Alex.K

Jag vet inte riktigt vad jag förväntar mig av matchen imorn förutom många mål. Jag brukar oftast inställa mig på en förlust när vi spelar borta mot A.Madrid men jag hoppas självklart på en vinst. Underhållande lär det säkert bli för den neutrale åskådaren.
2010-09-18 19:15
Eltriplete

Bra inlägg. Jag har haft ett par personliga påhopp från Alex.K och 2 andra härinne el Maestro är en av dem. Men det är redaköternas uppgift att sköta jag ignorerar bara och försöker prata fotboll. Vissa kanske inte gillar det jag har och säga men det stör mig inte.
Barcelona el Maestro!
2010-09-18 19:14
Ämne: el Maestro

Du ....
Ja, jag kanske var lite för hård där, men faktum kvarstår dock.
Jag påpekade bara att det vore bra om du kollade upp fakta först innan du hävdar saker. Det är väl ingen personangrepp?
Om du tar på det sättet, ber jag om ursäkt. Det var inte meningen;-).
Annons: