/spanien/barcelona/forum/14088.aspx/spanien/barcelona/forum/14088.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2010-10-31 17:42
Thiago Alcantara^^ /

Nolito var det.

1-1 nu, flax mål.
Barcelona Thiago Alcantara^^
2010-10-31 17:40
Vem var det som la inlägget?
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-10-31 17:40
Nolito är Väldigt bra !!
Atlético addeh
2010-10-31 17:39
Samtidigt som Rochina gör 1-0 för Barça B får jag höra att både Kennedy Bakircioglü och Markus Rosenberg har nätat för Racing mot Osasuna. Kul att det går bra för våra svenskar i La Liga, kanske kan detta få lite uppmärksamhet i vårat avlånga land nu.
Barcelona NoGo™
2010-10-31 17:37
Snyggt mål av Rochina!
Barcelona El_Duderino
2010-10-31 17:36
Ruben Rochina 0-1 :D
elbraco
2010-10-31 17:19
tack!
Barcelona El_Duderino
2010-10-31 17:18
elbraco: På Rojadirecta brukar du kunna hitta gamla matcher, se länktips. Sevillamatchen verkar ligga uppe.
elbraco
2010-10-31 17:13
Sorry att jag tjatar men gamla Barcelonamatcher? Vill gärna se matchen mot Sevilla...
Kommer inte ens på vad man kan googla.
Atlético addeh
2010-10-31 17:11
Alcorcón - Barça B har precis sparkats igång och det är ett väldigt b-betonat lag Luis Enrique ställer upp med idag.

Masip - Montoya, Bartra, Fontás, Muniesa - Sergi Roberto, Romeu, Edu Oriol - Benja, Rochina, Nolito

Masip gör sin första ligamatch från start den här säsongen, det ska bl intressant att följa hur han klarar sig.

Stream finns i länktips.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-31 17:07
Reiziger

Det finns en utmärkt plats för sånt, det kallas för www.blocket.se. Gå in där och ha kul.
Barcelona westinho
2010-10-31 17:06
elbraco

det stämmer han stod i mål när han visslade.
Atlético addeh
2010-10-31 17:03
Oj, missuppfattning.
elbraco
2010-10-31 17:01
Har varit borta i helgen och hörde på radion att Pinto hade fått sitt straff för visslingen :P på radion sa dom dock att han satt på bänken men det stämmer inte va? Han stod väl i mål p.g.a. att Valdés hade feber om jag kommer ihåg rätt.

Sjukt skönt med en 5-0 seger mot självaste Sevilla med! Och David Villas måltorka är äntligen över. Är det någon som har en hemsida där man kan se en matchrepris?
Barcelona Barca-nist
2010-10-31 16:21
så nu har Barca dessa matcher kvar fram till El clasico

02.11.10 FC København--FC Barcelona
07.11.10 Getafe--FC Barcelona
10.11.10 FC Barcelona--AD ceuta
14.11.10 FC Barcelona--Villarreal
21.11.10 Almería--FC Barcelona
24.11.10 Panathinaikos--FC Barcelona

28.11.10 FC Barcelona---Real Madrid
Real Madrid Gonzalo Il Pipita - "Hombre"
2010-10-31 16:17
"Överskattade spelare i Real madrid är, Granero, Lass, Benzema, Arberloa, Marcelo, P.Leon och Kaká. Finns ingen överskattad spelare i dagens Barca tyvärr."

Får man fråga om du ens vet vad överskattad betyder?

Barcelona Sagrada Familia
2010-10-31 15:56
Gå in på livescore.
Italien, en match avslutad, Palermo vs Lazio 0-1
Pågår 5 matcher, halvtid i ALLA (totalt 1 mål)

Vilket skämt.
Peshmerge
2010-10-31 15:30
Överskattade spelare i Real madrid är, Granero, Lass, Benzema, Arberloa, Marcelo, P.Leon och Kaká. Finns ingen överskattad spelare i dagens Barca tyvärr.

BTW, finns det någon som är snäll idag och hjälper mig med en sida så jag kan ladda ner gårdagens match? Då är jag riktigt tacksam!
Barcelonistas
2010-10-31 15:27
jag tycker vi ska vila nåra spelare mot fck tex messi,xavi,Iniesta.

starta med bojan så han kommer igång, villa ska spela nu när han håller på att hitta formen, och även pedro behöver komma igång me målskyttet.

Och mittfältet Thiago me keita och masken.

Men Guardiola kommer nog ställa upp med bästa lag skulle jag tro.

CuleAK(F.d Robin.)

Benzema haha snacka om stor flopp!
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-10-31 15:07
På tal om överskattade spelare så nämnde han inte Benzema. Undra varför?
Barcelona emilio___
2010-10-31 14:58
ja vet jag är lite sen idag men, fyfan vad barca spelade bra. villa villa villa gillar spela mot se VILLA. Han gjorde både målen med vänsterfoten!
det spelar inte någon roll om barca vinner med 10 - 0 eller 2 - 0 bara de spelar sin patenterade konstfotboll som vunnit över så många fans i världen så räcker det :D:D:D:D:D märängerna tror vi fått luft men de fattar inte det är glädjen i barcas spel som tänder oss inte vinsten. när de vinner med 6 - 0 de bara 6 - 0 inget annat.
Man måste nogt bara vara en barca supporter för att förstå BARCAAAA ::D:D
Atlético addeh
2010-10-31 14:41
Redan idag har Guardiola presenterat den 19-manna trupp som följer med till Köpenhamn. Gabriel Milito har fått grönt ljus av läkarteamet och ingår i truppen, detsamma gäller Rúben Miño som åker med som reservmålvakt då Pinto är avstängd.

Truppen i sin helhet: Valdés, Miño, Alves, Piqué, Puyol, Abidal, Milito, Adriano, Maxwell, Mascherano, Xavi, Busquets, Keita, Iniesta, Thiago, Bojan, Pedro, Messi & Villa.
Atlético addeh
2010-10-31 14:35
Hetfield

Du kan vara lugn, jag spärrade precis den lille marängen. Förhoppningsvis kan vi få tillbaka den goda stämningen på forumet nu.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-31 14:34
Jag menar inget illa RED/Modd, men hur i hela friden kan ni låta "Ahora" skriva gång på gång när han 9/10 är ute efter att provocera med dumma uttalanden?

Enough is enough.
Barcelonistas
2010-10-31 14:19
ahora

hur kan busqets vara överskattad när han är ordinarie i bästa landslag och klubblag i världen.

din hjärna är lika stor som en amöba!
Barcelona Messidinho_10
2010-10-31 14:16
Ahora

Jag ställer mig och applåderar åt dina fotbollskunskaper.

Barcelonistas
2010-10-31 14:15
ahora

du kanske ska ta o kolla upp lite fakta innan du skriver sån här smörja. va fabregas gör? han bär arsenal på sina axlar, och de har han gjort dom senaste åren

Barcelona Gabriel_
2010-10-31 14:15
Ahora y para siempre, Real Madrid

Du innebär hur otroligt dum du låter när ett av dina argument till varför Fabregas inte hör till en av dom bästa eftersom han inte startar i landslaget? Xavi och Iniesta spelar på landslaget i Spanien. Ta vilken annan mittfältare i världen som du vill på dom positionerna som Xavi och Iniesta spelar på, den spelaren hade inte platsat just eftersom Xavi och Iniesta spelar där. Fabregas hade varit startspelare i vilket annat landslag som helst!

Så det är nog mer din dumhet som får applåder. *Applåderar*
Real Madrid "Granero y Higuain"
2010-10-31 14:13
Ahora y para siempre, Real Madrid

Hur fan kan man kalla Fabregas överskattad. Han bjöd på 19 mål och 19 assist förra säsongen. Dessutom vara han skadad rätt så mycket i fjol, han var inte heller i bästa slag under VM men det var ändå han som serverade Iniesta till målet.

Fabregas är så långt ifrån överskattad man kan komma.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-31 14:10
Ahora,

Är det någono Arsenal som kliver fram när laget som mest behöver det är det Arsenal. Han har gjort det hur många gånger som helst. Kommer ihåg förra året, då jag såg en match med Arsenal på TV:en med brorsan.. Fabregas hade varit skadad och startade inte matchen, men byttes i typ 60:se minuten och gjorde 2 mål så Arsenal vann.. Han är lagets stora ledare och den som kan lyfta laget. Lite vad Messi är för oss och vad Ronaldo är för er..

För övrigt är det pinsamt av dig att säga att Busquets är en överskattad spelare. Han är ordinarie i världens bästa landslag och klubblag, gör oerhört mycket nytta under matcherna, men får alltid stå i skymundan av Xavi/Iniesta på mitten. Skulle snarare säga att Busquets är en förbannat UNDERSKATTAD SPELARE.

Kaka, däremot. Även om jag gillade honom skarpt under hans bästa år i Milan går det inte komma ifrån att han inte presterat på 2 år. Ändå kom han topp 10 på listan som "världens bäste spelare" ifjol. Där har du en överskattad spelare.
Annons: