/spanien/barcelona/forum/14085.aspx/spanien/barcelona/forum/14085.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2010-09-21 23:19
Ämne: Ämne: Om inte....Ja, Reyes förmåga att falla enkelt var någonting man störde sig på. Jag blev även smått irriterad på David Villa som, inte bara den här matchen, blev avblåst för offside alldeles för ofta.

Edit: Pepe rött kort.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-21 23:19
Jag bävar verkligen för Arsenal i år alltså.. 1-4 borta mot Tottenham, utan massor av ordinarie spelare ( Fabregas, van Persie, Walcott, Diaby, Vermaelen, Squillacy, Clichy..)

Har gunners en sådan bred trupp i år? Trodde det var tvärtom ju..

Tro inte att jag gillar Arsenal, tvärtom. Kanske är det därför jag oroar mig över deras framfart :P
Barcelona Barca4eva
2010-09-21 23:17
Hur mycket offside var det där på Garcia? Såg inte ut som mycket men kan ej avgöra eftersom jag bara såg reprisen en gång...okoncentrerad =P
Barcelona Barca4eva
2010-09-21 23:15
Ähh man vet ju ändå själv vem som är den riktiga skytteliga vinnaren så =)
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-09-21 23:13
Fan vad tråkigt Real spelar
AndreD
2010-09-21 23:13
Sick räddning av Casillas! FAN
Barcelona Rambla~
2010-09-21 23:12
Ämne: Om inte domaren ser ....
Nu var det ju inte hands. Dessutom, alla hands är knappast frivilliga hands. Det är en bedömningssak från domaren.

Själv satt jag och störde mig på alla frisparkar Reyes fick med sig ute på kanterna när han inte skulle ha haft det. Han lägger sig väldigt lätt för att uttrycka det milt. Flera blev farliga frisparkar in mot mål.
Barcelona Frodo
2010-09-21 23:10
Barca4eva & Gonzalez_Barca

Ja, Messi och Ronaldo ligger på samma antal mål i Pichichi-racet. LFP gav målet till Pepe och i domarrapporten står Pepe som målskytt. Men Marca skyr ju inga medel för att hjälpa fram sitt lag och sin stjärna.

Jag tror att det var en liknande situation med Eto´o för några år sedan. Han fick målet av LFP men Marca vägrade ge honom målet ändå. Helt absurt...

Gonzalo Il Pipita - "Hombre"

Målet i klubbar som Barca och Real är att vinna titlar med en underhållande fotboll. Det spelar ingen roll om du eller de andra i Puertan försvarar defensiv fotboll men i Madrid så kräver de propaganafotboll. Capello hade två ettåriga sejourer i Real med tio år emellan. Han fick kicken båda gångerna trots två ligatitlar. Du kan intala dig själv vad du vill men fansen har redan börjat busvissla och de har större inflytande än vad du och de andra i Puertan tror.
Atlético Nilseman
Om inte domaren ser en sån självklar hands, är det inte lönt. Tråkigt, men sant.

Varför reagera mer, sen när har publiken någonsin fått sin vilja igenom efter att domaren har tagit beslut.
Barcelona Rambla~
Abbe

Första gågen de skrek efter straff var i första halvlek precis innan Messi startade kontringen som senare ledde till hörnan och Piques mål. Jag kollade reprisen och skottet tar tydligt i bröstet på Puyol.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-09-21 23:08
Det är något som inte stämmer... Om man redan har ett gult kort och ändå går in i en närkamp med armbågen först, då är det nåt som inte stämmer..
Barcelona Abbe.
2010-09-21 23:06
Ämne: Jo Iniesta också. Pu....
Betona "reagerat mer".
Barcelona Barca4eva
2010-09-21 23:06
CuléAndrés99

Härligt!
Barcelona Rambla~
2010-09-21 23:05
Nilseman

Nej det gjorde han inte. Bollen tog på Puyols bröst. Det roliga var ju när alla på Calderon skrek straff i kör 2 gånger när Iniesta täckte inlägg med utsträckt ben.

Slut ljug nu, det börjar bli pinsamt.
Atlético Nilseman
2010-09-21 23:05
Jo Iniesta också. Publiken reagerade. Ujfalusi slängde armarna i vädret när Puyi tog första med handen. Publiken skrek. Ujfa sköt igen. Puyol täcker igen, med samma hand.

Hände samma sak med Iniesta och publiken skrek då med.
Barcelona Barca4eva
2010-09-21 23:03
Papa Americano lolol
Barcelona Abbe.
2010-09-21 23:02
Ämne: Ämne: Carvalh....
Du menar inte Iniesta då? När han täckte inlägg i hörnet utav straffområdet där man aldrig fick se repris, vilket även betyder att du aldrig kan bevisa om det var hands eller inte. Dessutom borde väl publiken reagerat mer om den tog på handen, två gånger dessutom, tycker du inte?
Barcelona CuléAndrés99
2010-09-21 23:01
Det tog sin tid, men nu är drömelvan för 2000-talet här!

/Taimaz Barca-red.
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-09-21 23:00

varför sparkade real Capello om målet är bara att vinna??

ingen cule vill ha murinho. DET ÄR INGEN LÖGN så lugna ner dig me påhoppen här inne
Atlético Nilseman
2010-09-21 23:00
Ämne: Carvalho tar med han....
Haha ironin. Tror Puyol gjorde hands x2 på 10 sekunder senaste matchen ;)
Barcelona Rambla~
2010-09-21 22:58
Radical

Jag kan ju bara konstatera att du är totalt fel ute när du anser att Alves tackling är en ful tackling jämfört med den Ufalusi gjorde. Helt obregipligt hur envis du ska vara. Det är en löpduell och Alves är klart före. Du kan inte på något sätt jämföra den med tacklingen mot Messi. Messi har full kontroll på bollen, han är bollförare. Moral kommer för sent fram till bollen när Alves slår undan den. Det är tuff satsning från Alves helt klart, men han går tydligt på bollen och det är olyckligt att Moral kommer in framför Alves fot.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-21 22:58

Nu talar jag för mig själv, men skulle jag välja att vinna CL en gång i mitt liv, som vi gjorde 08/09 då vi spelade ut Bayern, Lyon, Chelsea där vi även tog oss vidare på ett sätt som gav mig en känsla jag aldrig kommer få igen oavsett vilket mål som görs, för att sen spela ut Man United i finalen. Eller att vinna CL 10 gånger i rad med uddamålsseger där det avgörande målet kommer på en fast situation. Måste jag välja mellan de så tar jag en CL titel varje dag i veckan.
Barcelona Pedrito
2010-09-21 22:57
Domarna fortfarande lika pinsamma!

PEREZ kanske tog sig ett litet motiverande snack med domaren.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-21 22:54
Barca4eva

Konstigt, enda gången jag hade problem med Veetle var i söndags när Barca spela mot Atl.Madrid, annars har det funkat felfritt.
Real Madrid Gonzalo Il Pipita - "Hombre"
2010-09-21 22:54
"Jag skulle inte ens ta emot Mourinho om vi fick vinna 10 CL titlar i rad. "

Ljug inte för dig själv är du snäll, målet med fotboll är att vinna titlar.

NEJ jag är inget stort fan av Mourinho, men kan han ge oss 1-2 år av titlar och sedan försvinna är jag nöjd, hur det än går till dvs.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-21 22:53
Frodo

Haha knas.. Så för tillfället ligger Cristiano och Messi på samma antal mål i pichichin enligt Marca trots att Pepe sa i en intervju att han fick målet, hahaha vilka skojare.
AndreD
2010-09-21 22:51
Kurdistan

Detta är exakt samma stream som på bet365. Den ligger någon sekund för till och med.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
Haha så jävla skönt o höra att Real blir utbuad av de egna fansen!
Barcelona Barca4eva
Gonzalez_Barca

Vet inte varför men har haft jäkligt stora problem med Veetle =P

Frodo

Seriöst?!
Barcelona Frodo
2010-09-21 22:50
Barca4eva

Pepe fick målet senare men Marca har fortfarande givit målet till Ronaldo. Gissa vilka som delar ut Pichichin? Marca...
Annons: