/spanien/barcelona/forum/14078.aspx/spanien/barcelona/forum/14078.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-09-21 00:16
Sara Carbonero(casillas heta flickvän) delade ut ett par kängor i en intervju,
Om cristiano: Han har alltid varit en egoist och individualist och madrid visste om det när de värvade honom.

Om ujfalusi: Man ser klart och tydligt att han var ute efter fotleden inte bollen med den brutala tacklingen, och det gör inte saken bättre att det var på Messi, som är halva Barcelona.

Verkar vara en klok tjej dock gillade jag inte det sista om att Messi är halva Barcelona, men alla har rätt till sin egen åsikt
Barcelona pat-w
2010-09-21 00:03
Någon som vet om Nina skrivit ngn krönika om att Mata vill spela hjälte i u-21 matchen?

var ju så jävla het på att dissa busquets
adil,
2010-09-20 23:59
Kviborg i dagens Eurotalk: "Barcelona och Real Madrid som alltid får kort upphävda av förbundet efter överklagan"

Eh, på den punkten ska han verkligen inte dra Barcelona över samma kamm som Real Madrid. Får vi någonsin igenom en överklagan? Så vitt jag minns är det bara hufvudstadsklubben som har den förmånen.
Barcelona Okkapokka
2010-09-20 23:57
Härlig video som fokuserar sig på våran mittfältstrio (Busquets, Xavi, Iniesta) och deras förmågor på planen. Sällan har jag funnit en mer passande låt till en video heller. :-)

Länktips.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-09-20 23:52
Han VÄNTAR barn, inte fått ett barn. Men han är ledsen över att nyheten har blivit offentlig och vill inte att hans privatliv ska störas.

Vilket år för Ini, avgöra VM och få första barnet några månader efter. Man unnar den killen precis allt :)
elbraco
2010-09-20 23:47
Ämne: Grattis Iniesta!

....
Grym video!
Hoppas Miniesta blir ett tillägg i La Masia om sisådär 10 år :)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-09-20 23:45
Ännu ett viktigt mål signerat Iniesta, för 9 månader sen. ;)
Barcelona Gonzalez_Barca - Hata Ujfalusi!
2010-09-20 23:35
Grattis Iniesta!

Se länktips :)
Barcelona LaSagradaFamília
2010-09-20 23:34
Har Xavi några barn?
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-09-20 23:31
Iniesta ska få ett barn? Snacka om att bebisen kommer lysa upp rummet när den kommer ut hehe. :)

Grattis Andrés!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-09-20 23:16
Grattis till Iniesta som väntar barn :) En liten Miniesta :D
Barcelona Khazal (- f.d Omarboy)
2010-09-20 23:15
Vet inte om någon har nämnt det, men det verkar som att Iniesta har blivit pappa.
@Barcastuff på twitter får man uppdateringar hela tiden, för den som vill. :)

Grattis Iniesta!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-20 23:02
Hetfield,

Håller med! Det var ett helt annat Argentina jag såg mot Spanien för någon vecka sen. Må hända att det bara var en träningsmatch, men ändå!
Tjänstefel av Maradona att utesluta spelare som de du nämner nedan ur en VM trupp.

Nej nu ska jag sova, godnatt.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-20 22:50
1.70-ligan

Fan heller, den där arroganta grisen ska satsa på att göra tv-shower med Fidel Castro istället. Låt Argentina vara, du förstörde något vackert och nu när Batista försöker reparera skadan så låt det vara.

Skönt att Zanetti, Cambiasso och G.Milito är i truppen. Nu återstår bara Riquelme.
Barcelona Barca-nist
2010-09-20 22:49
det sjuka är att det finns även 3D fotboll fast med Sky sport. Priset är lite mer än fantasi grej men coolt att se fotboll i 3D!

jag har testat Sky sport, som är en av de bästa när det gäller allt, men även där är priserna alldeles för höga.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-20 22:46
Länktips.

Stay away, Maradona!
2010-09-20 22:46
Vet inte, kanske de inte tycker att de behöver honom nu med Arizmendi? Lite synd, för Juan Albin är ju ett fantastiskt namn...
AndreD
2010-09-20 22:39
Ganska OT som inte handlar om Barcelona alls.

Vet någon var Juan Albín från Getafe tagit vägen? Inte med i Getafes trupp idag och inte med på skadelistan enligt inför-rapporten. Någon som har en blekaste aning? Hittar ingen information någonstans...
2010-09-20 22:38
Ni kan ju köpa kortet härifrån (al-jazeera), hur och om det funkar låter jag vara osagt. Jag funderar starkt på att satsa på det.

Anders Fredriksson (kommentator på canal +) får ju 1600-tals agrikultur att låta som världens parad.

Barcelona Barca4eva
2010-09-20 22:36
★Sami★

För vissa kanske men för mig laggar de bara och när de laggar fuc*** bilden totalt och det blir missfärgning...sedan blir det normal men så laggar det igen. Ser hellre ATDHE, funkat väldigt bra på sistone!

Ps Barca-nist

Håller med, har bara hört kommentatorerna från highlights men kan redan där höra hur tråkiga de måste vara.

Barcelona Barca-nist
2010-09-20 22:26
angående canal+ och laliga!

Befria er från det tramset(canal+ /Tv4 sport) och skaffa er Al Jazeera. Hellre hör man en arab skrika goaaaal i en minut än dessa dåliga kommentatorer och höga priser som man får betala!
var försiktiga med falska kort som inte fungerar. kolla upp sidan där ni köper kortet ifrån.
Barcelona ★Sami★
2010-09-20 22:23
Veetle är juh också en bra stream.
Barcelona Barca4eva
2010-09-20 22:22
Tycker faktiskt ATDHE streams har varit de bästa på sistone...ganska bra kvalité och nästan laggfri, jämfört med Veetle streamsen som har kvalitén men ***** ur.
2010-09-20 22:18
Det är väl inget fel att han säger "Vilja", både "Vija" och "Vilja" funkar ju med dubbel-L.
Barcelona NoGo™ - Krkic #9
2010-09-20 22:14
=FCBarcelona=-

Det står fel, han har inte någon skada på skelettet.
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-09-20 22:13
Tjena cules!
Läste precis att Messi har skelett skador i skaderapporten här till höger?

ursäkta om jag tar upp något som redan har diskuterats, men stämmer det ang. Messi eller är det skrivfel?
Barcelona NoGo™ - Krkic #9
2010-09-20 22:13
Var ju lite roligt nu mot Atlético när kommentatorn hela tiden sa David Vilja haha.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-20 22:09
Det enda som varit bättre med canal plus jämfört med fyran hittills är för-paus-och efternsacket! Förhoppningsvis blir även kommentatorerna bättre till de stora matcherna. Måste erkänna att Hussfelts håller högre klass än de som kommenterar hittills i år ;)
2010-09-20 22:07
Jag sa till alla när Canal + köpte rättigheterna:
Inte nog med att de tar hutlöst mycket betalt, deras kommentator får tv4 gänget att framstå som Carlo Zampa.

Jag säger det igen, koppla datorn till tv:n och kolla på det sättet.
Barcelona ★Sami★
2010-09-20 22:07
Ni kan juh streama på bet365. Dom har juh en bra bild.
Annons: