/spanien/barcelona/forum/14075.aspx/spanien/barcelona/forum/14075.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
1/20/2011 22:18
För er som inte ser så kan jag säga att Atletico haft betydligt mer boll första 15
AndreD
1/20/2011 22:18
Barcelonistas

Hur har de mage att snacka när de åkte på däng mot Ipswich(!!!!!!!!!!) med till större delen ordinarie lag? De ska nog se till att slå WBA, Newcastle och de andra nykomlingarna först innan de snackar.
Barcelonistas
1/20/2011 22:16
ok haha blev chockad där först, om det hade varit barca match hade man blivit galen.
Barcelona petersays
1/20/2011 22:15
Det var det äckligaste jag sett...Real maskar i trettonde matchminuten...
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
1/20/2011 22:15
Det kommer gå åt helvete för Atletico kan jag se redan nu. En kvart har gått och knappt en mål chans
Delarocha
1/20/2011 22:14
Kommer väl stå 2-0 till Real när sändingen ens börjar.
Barcelona Blaugrana91
1/20/2011 22:13
Måste Atletico göra 2-0 för att gå vidare?
Barcelona petersays
1/20/2011 22:12
Där skulle Ramos kanske ha haft sitt första gula.
Barcelona petersays
1/20/2011 22:12
Atletico har inlett första 10 bra.
Barcelona Android
1/20/2011 22:11
Barcelonistas

22:20 börjar sädningen.
Barcelona petersays
1/20/2011 22:11
Atletico har inlett första 10 bra.
Delarocha
1/20/2011 22:10
Barcelonistas

Sändningen börjar 22.20

För 8 personer i Karlskoga vill se när deras häst springer.
Barcelonistas
1/20/2011 22:09
Skulle inte matchen visas på tv4 sport det är fan häst race istället

marcelo viera

Det var just den artikeln han syftade på...
Barcelona .Sami.
1/20/2011 22:06
Stream atletico Vs real.
Barcelonistas
1/20/2011 22:05
Meddelandet
Marcelo Viera
1/20/2011 22:03
Barcelonistas

Behöver ingen synoptik, det är ingen krönika utan en vanlig artikel.
Barcelona Blaugrana91
1/20/2011 22:01
Gällande Alves nya kontrakt så kommer han om han accepterar det placeras i samma lönefack som Villa, Puyol och Valdes och kommer om jag förstod det hela rätt bara ha lite mindre än Xavi och Iniesta.

Det tycker jag han ska vara nöjd med.

Såg nu att addeh hann före ;)
Atlético addeh
1/20/2011 21:53
Dani Alves kommer om han accepterar budet alltså hamna i samma lönekategori som Valdés, Piqué, Puyol & Villa. Helt ärligt, han borde bara tacka och ta emot.
Barcelonistas
1/20/2011 21:44
Marcelo Viera

dra till synoptik och köp glasögon.

" Real madrid på väg mot undergång"

hur fan kan man inte se det?
Barcelonistas
1/20/2011 21:43
Pedrorodriquez

ja klart dom har chans att slå oss, men tycker bara det är roligt att folk drar allt för stora slutsatser av förlusten igår. gick in och kollade i arsenalsforum och där hade vissa fått ordenkligt med luft.

Det enda som kan stoppas oss från la liga och champions league iår är om vi åker på ett helvetes skador. annars kan jag inte se vem som ska stoppa oss.
Barcelona petersays
1/20/2011 21:36
Hoppet är det sista som överger människan. De Gea storspelar, Reyes filmar till sig ett gult på Ramos som sedan åker på en tidig utvisning efter en handssituation som dessutom leder till 1-0 på straff genom Forlan, Real protesterar och klagar vilket leder till dålig stämning i laget som tappar fokus. Matchen slutar 3-0, Real åker i vanlig ordning ur Copan och Atletico tar sin första vinst på Real på tjugo matcher.

Nu kör vi!
Barcelona Gonzalez_Barca
1/20/2011 21:31
Jag diggar denna Adidas reklam med Messi, tecknad ifs men ändå :)
Marcelo Viera
1/20/2011 21:20
Ser ingen krönika som har skrivits.
Barcelona el Flaco
1/20/2011 21:17
SPORT skriver nu att mötet mellan klubbens representanter och Alves agenter är avslutade och att bägge parterna gick därifrån utan att säga ett ord till medierna. Man ska ha erbjudit en förbättrad kontrakt till brassen, där man bl.a. har höjt andelen fast lön och variablerna, men samtidigt inte gått med på högerbackens krav på att ställas på samma lönenivå som Xavi och Iniesta. Dani Alves verkar ha sista ordet nu. Upp till honom om han tänker acceptera budet eller ej.
PedroRodriguez
1/20/2011 21:12
Barcelonistas

Arsenal kan absolut slå ut oss. I alla fall så undrar man ju hur hög intelligenskvot folk har ifall man fått luft i sig bara för Betis slog ett B-betonat Barça. De är väl medvetna om att Pep endast ställde upp med 3 ordinarie spelare eftersom vi hade en 5 - 0 ledning från Camp Nou? Dessutom var kombinationen mellan Seydou och Mascherano allt annat än bra.

Sen så har Arsenal absolut chans mot oss, förra säsongen gick vi vidare rätt så lätt efter Messis show på CN men iår är Arsenal bättre och mer taggade antar jag. Man ska aldrig underskatta ett lag, Jag tror de matcherna blir oerhört svåra och det är trots allt CL så ingen match blir 'A Piece of Cake'
Barcelona Mrfaariis
1/20/2011 21:04
Asså varför tjatar alla om förlusten. Det var en nyttig förlust för oss och plus hade vi gått för vinst så hade vi kunnat krossa dem. Alla tjatar som om det är världens undergång.
Barcelonistas
1/20/2011 20:44
haha arsleanal fansen tror dom har någon chans mot oss bara för betis vann med 3-1 mot oss.

seriöst hade vi gått ut för att vinna matchen imon så hade vi vunnit de vet alla om. vi är världens bästa klubb
Barcelona Blaugrana91
1/20/2011 20:37
Vad tusan är syftet med Realredaktionens senaste krönika??
Att dem ska försöka övertala hela världen (och sig själva?) om att allt är frid och fröjd i klubben? Känns en aning onödigt då alla vet att så inte är fallet...

Dock så kanske rubriken på krönikan var ganska passande trots allt, jag menar har man den filosofin som Real har att värva dyrast möjliga spelare istället för att försöka spela ihop laget man har så kanske man är påväg mot någon form av "undergång"?
Atlético addeh
1/20/2011 20:28
Delarocha

Tiago är mer av en klassisk tvåvägsspelare. Visst, han gör lite mål emellanåt och han är flera klasser bättre än Raúl Garcia, men någon playmaker, det är han inte.

Hetfield

Jag håller med, att de skeppade iväg Jurado var bland de dummaste klubben nånsin har gjort. Spanjoren är en framtida världsspelare och att jag förstår fortfarande inte hur de tänkte när de sålde honom. Att de ett halvår senare gör samma sak med Simão gör att smeknamnet Pátetico passar in ännu bättre. Nu har de visserligen värvat Juanfran som ersättare till Simão, och även brassen Elías. Problemet kvarstår dock att de fortfarande saknar en playmaker då ingen av dessa är en sådan spelartyp.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
1/20/2011 20:21
Jag kan fortfarande inte fatta hur de tänkte när de skeppar bort Jurado..come on, det är nästan så att de vill bli kallade för Patetico.

De saknar bra yttrar, de har väl bara Reyes som kan briljera då och då, sen så saknar de en playmaker som sagt, men Thiago är rätt så bra på att styra tempot.
Annons: