/spanien/barcelona/forum/14071.aspx/spanien/barcelona/forum/14071.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2010-12-16 00:17
Pedro León

Tänkte inte ens kommentera det.Undrade bara när Xavi puttade Diarra, denne satt väl på bänken denna match. Då är det väl ett annat möte eller så har jag missat något.
Pedro León
2010-12-16 00:13
Mrfaariis, "För de Real spelarna gjorde under El Clasico var juu ändå skämmigt." - vet inte exakt vem du syftar på men Ramos kritiserade jag väldigt mycket. Bara att bläddra i mitt forums arkiv...

"Sen kommer du hit och påstår att det Real spelarana gjorde är ingenting jämnfört med Xavi.", jaså - gjorde jag det? Var då? :O

Och två fel blir inte ett rätt.

Barca4eva, så nu när du visat att du inte vet vad vi talar om är det bra om du inte heller kommer med några åsikter i framtiden om den här händelsen.
Barcelona Barca4eva
2010-12-16 00:12
Vilken putt på Diarra? Han satt ju på bänken..
Barcelona Mrfaariis
2010-12-16 00:10
Jag dömer ingen. Haha Xavis puttande ?? Snälla säg att du skojar med mig ?? För de Real spelarna gjorde under El Clasico var juu ändå skämmigt. Sen kommer du hit och påstår att det Real spelarana gjorde är ingenting jämnfört med Xavi. Efter allt Ramos gjorde så borde Xavi ha slagit till honom eller något. Då hade jag mått mycket bättre !!
Pedro León
2010-12-16 00:04
Mrfaariis, kan du utöka din argumentation? Det är ett diskussionsforum, vad menar du när du säger "dålig förlorare"? (Du sa samma sak till Hombre nedan, det enda du kan skriva av att döma, dessutom är det inget svar på våra inlägg) Specificera!

Vad har "talet 5" med Xavis puttande att göra? Var får du allt ifrån...
Atlético addeh
2010-12-16 00:03
Antonio Lopez

I Katalonien kallas det "El derbi Barceloní", därav rubriken. =)
Barcelona Mrfaariis
2010-12-16 00:01
Pedro León

Haha dåliga förlorare kom inte med sånt skit. jag säger bara talet 5 för det känner ni igen ;)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-12-15 23:57
Här har du bollen, du kan ha den lite nu eftersom du inte rört den under hela matchen... hahahahaaha... Legendarisk kommentar...
Pedro León
2010-12-15 23:54
Gonzalo Higuain - Más que un Jugador(Hombre), lägg till att Xavi helt obemärkt undkom kritiken efter att han puttade iväg den omtyckte M. Diarra. Fick ett gult kort, men knappt någon kritik...
Barcelona Napao
2010-12-15 23:53
Vart skrev jag att Barcelona spelarna vart helt tysta eller var duvungar ?.. Nej.
Men jag skrev det var kul och synd ingen har det på film.
Barcelona Barca Barca
2010-12-15 23:47
Gonzalo Higuain - Más que un Jugador(Hombre)//
Varför disskuterar du vem som sparka ner vem och vad som sa vad under el clasico? Kan inte vi disskutera spelet på plan? Målen? försvarsspelet ? anfallsspelet ? Va tycker du ? Eller ni real fans har kanske inte mycket att säga till om då ? med tanke på att dom ända gångerna ni vad med i "matchen" var när ni höjde handen på tränaren och spelarna.
Real Madrid Gonzalo Higuain - Más que un Jugador(Hombre)
2010-12-15 23:45
Hetfield- Megan Fox is a dude

Borde vara tydligare, mer oförtjänt skit. Nej Ronaldo är långt ifrån den spelaren som han målas upp i media. När Raul och Casillas även SAF pratat gott om honom så borde man väl fatta att allt om honom är överdrivet förstorat.

Mourinho snackade en del, men vad jag kommer ihåg så snackade han gott om Pep Guardiola inför matchen. Tyckte mig inte se han provocera mycket inför matchen.

Mrfaariis

Lugn pojken..

Dåliga förlorare? Ingen gillar att förlora med 5-0 kan jag säga till dig nu.

Nej Ramos gjorde agerande försvarar jag ej, men han har bett Xavi och Puyol om ursäkt och det var bara ett kort hjärnsläpp ala Pepe.

-Napao-

Pique sa ju själv att Real Madrid får fördelar av domarna, är inte det att snacka. Bojan, Messi och Busquets sa att Barcelona kommer att vinna. Så Barca spelarna var inte helt knäpp tysta.

Jag är bara ärlig av mig, kanske ni skulle försöka vara det också..

OUT!
Atlético Antonio Lopez
2010-12-15 23:44
Heter ert derby "El derbi Barceloní" eller är det redaktionen som varit fyndiga? Bara undrar, aldrig hört/sett det innan.
AndreD
2010-12-15 23:41
Gonzalo Higuain bla bla hombre

Ge exempel på några "fula knep" Xavi gör under matcherna.

Lol co-sign på Hetfield

Dessutom är det han själv som har gjort så att han har dåligt rykte, ingen annan.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-15 23:35
Gonzalo Higuain

"Jag försår att det har med Cristianos rykte att göra. Då måste ni hålla med om att han får mer skit än vad den genomsnittlige spelaren får."

Du fattar väl att du säger emot dig själv och att hela "Det är så synd om C.Ronaldo" propagandan fallerar redan där.
Barcelona Napao
2010-12-15 23:34
Efter all skit som kom från dom vita så är detta bara rätt och mycket roligt synd det ej finns på video.
Barcelona Mrfaariis
2010-12-15 23:32
Som Pique sa vi snackar inte inför matcherna.. Vi bevisar det på planen istället !!
Barcelona Mrfaariis
2010-12-15 23:30
Gonzalo Higuain - Más que un Jugador(Hombre)

Tyst med dig fan. Kom inte hit och snacka skit.
Kolla bara på era äckliga spelare som är dåliga förlorare. Vissa spelare från laget och Mourinho snackar skit inför varje match. Som jag skrev tidigare det Sergio ramos var fanimej dagisklass. Sen kommer du hit och påstår att det xavi gjorde var fel o sånt shiit. För Ramos försökte lavetta Xavi. Så Xavi gjorde helt rätt !!!
2010-12-15 23:27
Mrfaariis //

För en knuff mot Puyol som valde att rulla dubbelvarv?

Sparken var inte vacker att se på, men han fick sitt straff under matchen. Sker såna sparkar dagligen mot Ronaldo, men Messi är ju trots allt helig.
2010-12-15 23:26
Jag försår att det har med Cristianos rykte att göra. Då måste ni hålla med om att han får mer skit än vad den genomsnittlige spelaren får.

Xavi är i mina ögon ingen helylle, han har sina brister och han sticker under stolen med dem. Synd att det inte uppmärksammas hur mycket han klagar på domaren under och efter match. Dessutom så försöker han alltid med fula knep under matcherna.

Som sagt i mina ögon är Xavi långt ifrån den Xavi man hör i media.
Barcelona Mrfaariis
2010-12-15 23:25
Joo med tanke på det Sergi ramos gjorde så är det här ingenting. Asså det Sergio ramos gjorde var fanimej dagisklass. En dålig förlorare som går till och med på sina landslagspelare. Han borde ha blivit avstängd i minst 5 matcher. Men rättvisa finns för han är skadad nu !!
Barcelona Barca4eva
2010-12-15 23:18
Som AndreD sade, det har med Cristianos rykte att göra.
AndreD
2010-12-15 23:14
Det är väl klart att alla hade sagt så om Ronaldo? Han har gjort många saker som att hetsa upp publiken, kommit med kaxiga uttalanden osv. Säg en gång Xavi har varit lika arrogant som Ronaldo? Xavi gör det en gång, varför ska man vara sura då? Det har med Ronaldos rykte att göra.
2010-12-15 23:10
Säger inte att det är sant. Om det är sant så är det ändå lågt av Xavi då matchen är avslutad. MEN det jag vill komma fram till är att ni hade sagt "äckel, diva" dylikt om det var Ronaldo i artikeln till en Barca spelare.
Real Madrid elegantzidane
2010-12-15 23:08
Giggity

Kan det inte vara så att det SPORT skriver om Real är eventuellt felaktigt eftersom att tidningen är Barcelona baserad? Nu handlar ju nyheten om det egna laget och det behöver inte betyda att det är sanning, men mer rimligt än en SPORT - Real nyhet.
Barcelona Abbe.
2010-12-15 23:07
Gonzalo Higuain - Más que un Jugador(Hombre)

Det var i stridens hetta och det var ju befogat. Vad är problemet? Klockrent sagt.
Barcelona Giggity
2010-12-15 22:58
Hombre
Så detta är fakta nu? Om det är det så är det bara roligt ju.
Men vad som är ännu roligare är att läsa på puertan att SPORT aldrig skriver något som är sant.... fram till att dem skriver något som passar in i puertans egna lilla värld. Men det bästa är att läsa puertan fördömma SPORT till helvetet för att sedan gå loco över en grej som kommer från just SPORT.
Atlético addeh
2010-12-15 22:56
westinho/

Det stämmer, det var Puyol som beslagtog matchbollen efter slutsignalen, i alla fall den bollen som var sist i spel. Flera bollar används ju under samma match, och det är möjligt att Xavi lyckades sno med sig någon av de andra bollarna.
Barcelona westinho
2010-12-15 22:52
Där står "Xavi hade lagt beslag på matchbollen". Men jag vill minnas att Puyol tog matchbollen och gick runt med den under tröjan, är jag fel ute?

Gonzalo Higuaín

Jag önskar att det vore sant, men jag har svårt att tro att Xavi ska ha gjort så. =)
2010-12-15 22:47
Vad hade hänt om det var Ronaldo som sa dessa ord?

Hmm..
Annons: