/spanien/barcelona/forum/1404.aspx/spanien/barcelona/forum/1404.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4life98
2016-01-10 20:08
Erik Satie Lugn nu, krossa dom? Hur vet vi vad som kan hända... Vi måste vara ödmjuka och sluta bry oss så mycket om Real. Inget illa menat på dig men ödmjukhet har alltid varit nyckeln för oss. Kom ihåg att vi var i Reals sits för ett år sen. Men vi har allt i våra egna händer den här säsongen. -------------------------------- Förresten vad tror ni kommer hända i sommar? Köper vi en mittback? Vad händer med Denis, Halilovic och Deulofeu?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Erik Satie
2016-01-10 20:04
Tycker det är roligt att Real blir bättre och bättre med Zidane. Det är alltid roligare att krossa real när de är i form. Inte bara för att det skulle vara en ordentlig värdemätare för Barcelona, utan också för att fallet från deras höga stol som fansen sitter på blir så mycket hårdare, och så mycket roligare för mig.
Barcelona Junta Dimision
2016-01-10 19:57
@FCB_Messi:
Kom tillbaka till träning precis från skada. Inte redo för match än, men snart så.
Barcelona FCB_Messi
2016-01-10 19:55
Någon som vet varför nolito inte är uttagen i truppen ens ?
Barcelona enkos
2016-01-10 19:38
Vill inte jämföra Benzema med Suarez men vill bara säga att Benzema hade varit ännu bättre målskytt om han slapp Penaldo då han och Bale måste hela tiden se till att passa penaldo och spelar därför inte avslappnad . Benzema dessutom skjuter aldrig straffar och hade han gjort det hade han varit Reals bästa målskytt. . Ja inte Suarez skjuter straffar och kunde ha gjort minst 40 mål i PL om ego Gerard lätt honom skjuta
Barcelona Stright outa Barca
2016-01-10 18:29
[QUOTE=ElRaval]Va?! Menar du att Kristian Borell inte skulle kunna ratta en Serie A-lag? [/QUOTE] hehe det är det jag menar det så enklare och peka och rita framför tv än att verkställa den på plan
Barcelona ElRaval
2016-01-10 18:16
[QUOTE=Stright outa Barca ]Gary Nevilles tränargärning i Valencia (än så länge) är ett bevis på hur mycket enklare det är att stå och tycka någonting som verkar klokt i en tv-studio än att få ett fotbollslag i praktiken att genomföra samma sak. [/QUOTE] Va?! Menar du att Kristian Borell inte skulle kunna ratta en Serie A-lag?
Barcelona wallmannen
2016-01-10 18:11
Angående Espanyolmatchen. Jag vill ha ett starkt lag på plan. Eventuellt kan Neymar få börja på bänken. Jag är rädd om hans benpipor...
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Rieiro
2016-01-10 18:09
@straight out of Barcelona Jo håller med dig om att de är mycket enklare än att leda, inspirera, lära och behålla kemin mellan spelare och tränare. Dock kan du inte bedömma honom förrän möjligtvis efter kommande säsong är slut. Han har inte fått värva enligt sin spelfilosofi och taktikförändringar tar tid att sätta.
Barcelona L.A.M Nr 10
2016-01-10 17:55
Lion24 Benzema tillhör absolut den kategori anfallare som tillför så oerhört mycket mer än bara mål och därför har jag alltid hållit honom väldigt högt. Att säga att Suarez, bara för att han råkar vara en bättre målskytt, är sämre i "spelet" är ju inte sant. Allt defensivt slit, alla avledande löpningar för att öppna upp för medspelare, alla mottag som target och alla assists är inte alls att medverka i spelet? Dessutom är Suarez bättre med boll än vad han har fått utrymme att visa i Barcelona. Svårt att glänsa när man har Neymar och Messi på varsin sida om sig. Detta är alltså inte riktat mot dig utan dessa jämförelser bestående av idiotiska argument som bara madridistas är bäst i fotbollsvärlden på.
Barcelona 100% AntiMadridista
2016-01-10 17:52
Hur vill ni ställa upp mot Espanyol? Jag vill gärna ha lite tuffare mittfälte med Rakitic Mascherano Arda.
Barcelona Visca MSN
2016-01-10 17:49
Det roliga är att för sex månader sedan så satt de och pratade om hur bra real skulle bli när "sopan" försvann och aguero skulle göra de bäst i världen. De satt hela förra året och snackade om att de behövde köpa in en ny 9a som var lika bra som suarez. Nu tycker jag vi ska ta och skita i deras pinsamma forum, de påstod liksom att casemiro var bättre än busquets. Man förstår att de som skriver där saknar någon/några hjärnceller när man läser detta. Tycker själv benzema är en grym spelare som hamnat i skymundan av Ronaldo. Tack för mig! Visca el Barca!!!
Barcelona Visca MSN
Det roliga är att för sex månader sedan så satt de och pratade om hur bra real skulle bli när "sopan" försvann och aguero skulle göra de bäst i världen. De satt hela förra året och snackade om att de behövde köpa in en ny 9a som var lika bra som suarez. Nu tycker jag vi ska ta och skita i deras pinsamma forum, de påstod liksom att casemiro var bättre än busquets. Man förstår att de som skriver där saknar någon/några hjärnceller när man läser detta. Tycker själv benzema är en grym spelare som hamnat i skymundan av Ronaldo. Tack för mig! Visca el Barca!!!
Barcelona Visca MSN
Barcelona Visca MSN
Barcelona Stright outa Barca
2016-01-10 17:48
Gary Nevilles tränargärning i Valencia (än så länge) är ett bevis på hur mycket enklare det är att stå och tycka någonting som verkar klokt i en tv-studio än att få ett fotbollslag i praktiken att genomföra samma sak.
Barcelona Barclasico
2016-01-10 17:37
Leo Messi in 2015: ------------------ La Liga Best Player La Liga Best Forward UCL Best Goal of the Season Copa del Rey Best Goal and MOTM UEFA Super Cup Final Man of the Match UEFA Best player of the Year ESPN Player of the Year Champions League Winner La Liga Winner Copa Del Rey Winner Uefa Super Cup Winner Fifa Club World Cup Winner Marca Best Player of the Year GOAL.com Best Player of the Year Globe Soccer Best player The Guardian Best Player of the Year IFFHS Best Player of the Year ESPY Awards Best International Athlete Lite uppvärmning inför imorn!
Barcelona Lion24
2016-01-10 17:10
Det roligaste som jag har läst på väldigt väldigt länge var jämförelsen mellan Suarez och Benzema på Puertan. Man får tycka vad man vill om vem som är bäst men dom säger att ''Suarez är en bättre målskytt men Benzema är en bättre fotbollsspelare, därför är Benzema bättre'' och jag respekterar den åsikten.Det roliga är: vad f*n har vi då sagt i alla dessa år angående Messi vs Cristiano, när det egentligen inte ens är någon debatt? När jag läste diskussionen angående Benzema vs Suarez så lät det som om det var en jämförelse mellan Messi vs Cristiano, fast där Benzema ''var'' Messi och Suarez ''var'' Cristiano. Få se, använder man samma argument som man gjorde när jämför Messi vs Cristiano som man gjorde med Benzema vs Suarez?
Barcelona Nemesis 10
2016-01-10 16:59
@Tiki-Taka:

Jag hoppas att Messi kommer med en helt galen kostym imorgon så att hatarna kan prata ännu mer om honom! En lila kostym med en pimp hatt hade nog gjort susen :D
Barcelona Liunil Masse
2016-01-10 16:44
Xavi: 90% of people watch football, only 10% understand it. Det kommer alltid finnas folk som tycker att Ronaldo är bättre än Messi, Benzema bättre än Suarez, Masche bättre än Piqué, Yaya toure bättre än Busquets osv. Bästa är att inte bry sig. Varför bry sig om va fotbollsokunniga folk tycker? Not worth your time.
Barcelona Tiki-Taka
2016-01-10 16:17
Lionel Messi has for the 6th time won the Ballon d'Or vote. He should be handed his 5th Ballon d'Or trophy tomorrow in Zurich. #fcblive Som vi alla vet så vann ju Messi år 2013 också, men en viss Blatter bestämde sig för att förlänga och ge priset till Penaldo haha. Ska bli så jävla skönt att se Messi lyfta den imorgon!
Barcelona Nemesis 10
2016-01-10 16:16
@enkos:

Stressar dom inte oss också om dom fortsätter att vinna? Tycker att man ska ta Atletico på stort allvar så länge dom är med i toppstriden!

Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-01-10 15:59
@Barca4life98:

Nu försvann mitt inlägg nånstans ute i rymden.
Jag har hejat på honom för att han slog genom i Barca under Pep. Men när han äcklar sig så som han gjorde mot Aubameyang. Fy fan säger man bara!

Skäms han inte ens?

Kom ihåg vad du läste det. Om Pep drar till City kommer Yaya vara en av de första som kommer att försvinna. Då syftar mer på hans spel på planen. Han har blivit så lat sen de vann den där liga titeln. Brassesyndrom!!!
Barcelona Joppe9
2016-01-10 15:55
Någon som har koll på biljetter? Är det svårt att få tag i biljetter till en match som mot Arsenal i CL? Och när släpps dom? Ser att vissa sidor redan säljer, är det värt att köpa dom? Om någon har lite koll kan hen väll dra iväg ett PM.
Tack på förhand
Barcelona Barca4life98
2016-01-10 15:38
Freeyourmind Det kan ju stämma, absolut. Men allmänt så gillar jag inte Toure's still. Han tror att han har blivit en superstar. Klagar på absolut allt när han spelar typ.
Barcelona enkos
2016-01-10 15:37
@Nemesis 10:

Jag hoppas att Atletico vinner och håller Real bakom. Jag är inte rädd för Atletico för fem öre men är fortfarande rädd för Real. Så viktigt att Atletico stressar Real ju längre de vinner
Barcelona Junta Dimision
2016-01-10 15:32
@enkos:

Ronaldo är på bollen sist innan Benzema sätter skottet, visst det var inte menat men det räknas som assist ändå just för att Ronaldo var sist på bollen. Ärligt talat skiter jag fullständigt i om Ronaldo får assisten eller inte, det är bara onödigt att älta över sådana saker.
2016-01-10 15:32
En liten grej!

Snälla låt cr7 vara ifred. Förstår inte ens varför ni bryr så mycket om han får en assist där eller här stället att lägga fokus på de som faktiskt försöker våldtar Barca. Nämligen spanska fotbollsförbundet och domarna som är deras soldater.
Vet inte om ni har lagt märke till hur domarna har slutat ge oss straffar och vinkar alltid offside. Alla vi kan ta ett misstag här och där men fy fan, det är 2,3 felaktiga offside och regelrätta straffar som de tar från laget i varje match.

Vi lägger inte så mycket energi på det när vi har vunnit matcherna men det händer varannan match.
2016-01-10 15:27
@Barca4life98:

Yaya slutade spela fotboll för 2 säsonger sen.
Det ni inte förstår är att Yaya känner på sig att Pep kommer till Man City och han kommer att slängas ut från laget med tanke på hans prestationer senaste 2 säsonger.

Han vill göra sig omöjlig så att han vill blir såld innan dess.

erkänn det ligger nånting i det
Barcelona Nemesis 10
2016-01-10 15:23
@Erik Satie:

Ronaldo gör rätt många såna typer av assist, han tar ju utan tvekan mest avslut i världen och ibland händer det att hans misslyckade skott blir till en assist då nån av hans lagkamrater snappar upp bollen och dunkar dit den i mål.
Annons: