/spanien/barcelona/forum/14027.aspx/spanien/barcelona/forum/14027.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona VizzlA^^
2010-10-03 18:42
Bra elva men kan tycka att Sergio hade varit viktig att ha med, keita och masken är inte några grymma passningsspelare hade velat se någon av dessa mittfält istället:

--------------Masken-------------
------Iniesta-----------Thiago---

:
---------------sergio--------------
-------Iniesta-------keite--------
Barcelona Barcelona10Messi
2010-10-03 18:28
Tre poäng som gäller ikväll boys!
Barcelona Pep.G
2010-10-03 18:22
Massa tjöt om terrorism från USA och Israels sida men vem är det som är terrorist egentligen ? Mycket dubbelmoral i den här frågan men det är inget politik forum så vi skippar det.

Marcherano från start ? Härligt. Vi har inte sett hans bästa sida än men sanna mina ord, han är verkligen dem stora matchernas man.

Nu är det verkligen Bojans chans. Massa tjöt om att han inte kan spela på kanten, nu ser det som om han kommer att spela centralt. Ta chansen !

Messi tillbaka, superhärligt men klarar killen en hel match ? Inget pressande nu mot vår lilla trollkarl.

P.S VILKEN HÄRLIG FOTBOLLSSÖNDAG ! Tänk er om fotbollen inte hade existerat, hur hade mänskligheten klarat sig egentligen ? Haha
Atlético addeh
2010-10-03 18:18
Jag trodde du litade på ungdomarna, Pep. Även om det är patetiskt att klaga på denna offensiva startelva som säkerligen lyckas underhålla mig denna söndagskväll, hade jag gärna sett Thiago fått chansen från start. Grabben har visat flertalet gånger att han är redo för uppgiften. Nåväl, nu hoppas jag den gode Guardiola ger Thiago minst tjugo minuter, helst en halvtimme.

Det vore dessutom bra för Jeffrén, som ännu inte gjort ligadebut den här säsongen, att få speltid ikväll.

iTots units fem força!
Barcelona Sagrada Familia
2010-10-03 18:15
Sandro //

Skulle inte kalla det överdrivet, WTC, terrordåd i Madrid etc.
+ att länken jag skickade, dom hittade sprängmedel och allt i lägenheterna av dom gripna så visst blir man lite skärrad.
Men man ska inte gå och vara rädd såklart men för jävligt är det =(

Den som hade varit smart hade tippat på Blackpool idag, dom försöker spela fotboll (fegade dock efter 0-2) och ett dåligt Liverpool f.t gjorde att 10 ggr pengarna kändes givet att spela även om det var bortaplan, idag höll det.
=)
Barcelona Abbe.
2010-10-03 18:13
2-0 Cordoba.
Barcelona Trippeln
2010-10-03 18:12
Har inte skrivit här på ett tag men jag har varit inne och läst varenda dag så jag har lite koll vad som pågar härinne :)
Barcelona Trippeln
2010-10-03 18:11
Barça juega con: Valdés; Alves, Piqué, Milito, Abidal; Mascherano, Keita, Iniesta; Pedro, Messi y Bojan
Barcelona Abbe.
2010-10-03 18:09
Valdes - Alves, Pique, Milito, Abidal - Iniesta, Mascherano, Keita - Pedro, Messi, Bojan.
elbraco
2010-10-03 18:05
Nördhumor...
Barcelona Abbe.
2010-10-03 18:04
Muniesa utvisad också, till råga på allt.
Barcelona BarcaFTW
2010-10-03 18:03
Finns det inga streams :s? Har kollat myp2p och adthe.....

Wops kl e bara 6 :D
Barcelona DM1982
2010-10-03 18:01
Barca B ligger under i halvlek borta mod Cordoba.

Liverpool förlorar hemma mot Blackpool, helt otroligt resultat. Torres lär nog inte stanna kvar där särskilt länge.

Drogba har ett riktigt klassavslut mot Arsenal, han är het.

Nästan för mycket fotboll idag, har svårt att hänga med. Och då har vi Barcelona och Juve-Inter kvar.
Barcelona Sandro
2010-10-03 17:40
Sagrada Familia

Det här med terrordåd osv är överdrivet, de vill bara skrämma upp folket för att få igenom sina lagar osv, så ni kan vara lugna.. Fy fan 1500kr för en match, det är lite för mycket
Barcelona Frodo
2010-10-03 16:58
Någon som har lyckats hitta en bra stream till Barca B:s match? Matchen börjar om ca 5 minuter.
Barcelona Sagrada Familia
2010-10-03 16:52
Ni som är intresserade av biljetter till Köpenhamn - Barcelona kan ju PMa mig.
Ett företag säljer för 1195 danska kronor men det är fortfarande billigast som går att få tag på.
Biljetterna är i Barca klacken.
Dom fanns för 995 för några dagar sen men är nu alltså höjda till 1195 DKR.

Edit:
Alla har nog hört om terrorplanerna för Europa, förut när jag var i Barcelona så var det terrordåd planerat mot tunnelbanorna (se länk nedan)
http://svt.se/2.22584/1.1033700/terrordad_planerades_i_barcelona&lid=aldreNyheter_275234&lpos=rubrik_1033700

Vi såg massa "Swat-liknande" bilar i Barcelona hela vecka i stort sett och tänkte, wtf?
Sen när vi kom hem och såg att Barcelona var utsatt för terrordåd mot främst tunnelbanorna så fick man rysningar, speciellt eftersom vi spenderade väldigt mycket tid i just tunnelbanorna då dom är väldigt bra att använda i Barcelona för att ta sig fram.

Det jag vill komma fram till, eftersom Danmark är rätt utsatt och även Barcelona (av tidigare erfarenheter dårå) så kanske ett terrordåd riktas mot matchen i Köpenhamn? Stor människoskada dvs, nu kanske inte chanserna är så jättestora men fyfan, hatar terrorister.
Oftast vill dom ju förstöra stadssymboler men man vet ju aldrig.

Edit 2:
Min 500-lapp på Blackpool ser mycket bra ut, leder borta mot Liverpool i halvtid med hela 0-2. Oddsen var 10 ggr pengarna, sjukt enligt mig då Liverpool inte ser bra ut f.t

Mod: Lägg gärna in min länk i länktips, kunde inte göra så när jag editerade.

/L
Barcelona Barcanist `´ Jimmy Jump
2010-10-03 16:27
Hjärta!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-10-03 15:15
Hetfield- Megan Fox is a dude

Matchen sänds på Tv4sport också så du bara vet, om du nu har kanalen. :)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-10-03 15:11
Hoppas verkligen att Thiago får chansen från start ikväll, tror dock inte Pep kommer starta med honom. Kommer nog bli ett mittfält med Iniesta - Busquets - Keita, och anfallstrion blir nog Messi - Bojan(hoppas han får vara centerforward nu!) - Pedro.

Har förresten en härlig känsla att Bojan kommer göra en riktigt bra match, det behöver han verkligen. Hoppas att publiken är bakom honom idag och stöttar honom, det här är ett viktigt skede i hans karriär.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-03 15:03
Napoli-Roma

Fantastisk match.
elbraco
2010-10-03 14:18
Svennis ny tränare för Leicester. Hoppas det går bättre där än det gjorde för Notts County.
Atlético addeh
2010-10-03 13:28
Matchtruppen till matchen mot Mallorca är nu uttagen, och den bjöd inte på några större överraskningar. Utan Villa, Xavi & Adriano har Thiago & Nolito kallats in.
Barcelona Messidinho_10
2010-10-03 13:16
Alla biljetter är nog slutsålda, om du har tur så kan du få tag på nån i 2a hand, men då får du räkna med priset kommer vara över 2tusen typ...
Barcelona GDS-17
2010-10-03 12:34
Hej allihopa. Jag vill se match mellan barca och köpenhamn på plats och därför undrar hur jag kan få tag på biljetter billigast om dom nu finns kvar för jag vet att jag är lite för sent ute. Vad tror ni hur mycket kostar en biljett? För tips och sådant är jag tacksam.. mvh
Barça såklart!
2010-10-03 11:49
Barca4eva:

Varför skulle det störa oss? Han är sveriges största fotbollsspelare, har varit en del av Barça (där han delvis gjorde det bra)... Ser ingen anledning till att man skulle haka upp sig på ditt inlägg.

Grattis Zlatan!
Barcelona Barca4eva
2010-10-03 11:42
Vet inte vad ni tycker om Ibra, jag är en sån som varken har något emot eller avgudar honom...men idag fyller han år och jag grattar honom samt önskar han all lycka i Milan, ser ut som att han trivs där. Man vill ju inte att det ska gå dåligt för en av Sveriges bästa spelare.

Ursäkta om det stör vissa att jag tog upp det här men =P
Barcelona geriii
2010-10-03 11:18
Tjena grabbar

Jag säljer för närvarande två matchbiljetter till el classico i Barcelona den 28 november! Platserna är nedre kortsida.
Hör av er på pudenda@hotmail.com vid intresse.

Ha en fortsatt bra dag!
Barcelona Siempre Barça
2010-10-03 01:00
Etooooooooooo
Länktips: blaugrana.se/
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-03 00:49
Nu när Villa är avstängd så hoppas jag att Bojan får spela som striker imorgon så att han får testa på vingarna så att säga.

Jag håller tummarna att Nolito får speltid, jag bryr mig inte om han får ett par minuter men speltid behövs.
Sist men inte minst, jag hoppas att Thiago får minst 20 minuter imorgon.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-10-03 00:44
elbraco

Hehe ja Crackóvia är underbar :)
Annons: