/spanien/barcelona/forum/14024.aspx/spanien/barcelona/forum/14024.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AndreD
2010-10-03 00:02
Finns denna också.
AndreD
2010-10-03 00:02
Gud är störst! - Pep el rei!

Varsågod!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-10-02 23:48
Messidinho_10

Han skriker "Håll käften!" till Puyol för att Puyi ropar "KEITEE!" mitt i en presskonferens.

Salcini

Precis! När Ronaldinho lämnade Barcelona, så var det också som en nyckel för Messi. Då var det han som skulle kliva fram och ta över efter sin vän. Finns en utmärkt krönika om det här, minns tyvärr bara att det var på Fotbollskanalen.se. Hoppas att någon annan kan länka till den.
Barcelona Barca4eva
2010-10-02 23:42
Messidinho_10

Det står i beskrivningen att Keita säger Callate, vilket betyder ungefär håll mun eller något liknande
Barcelona Messidinho_10
2010-10-02 23:17
HAha va fan säger Keita här??
Barcelona Salcini
2010-10-02 23:17
Gud är störst! - Pep el rei!

Du nämner precis det jag antog skulle hända i Milan när Zlatan gick dit. Det kommer antingen vara Zlatan som är bra, eller Ronaldinho som är bra, Zlatan måste vara en stjärna och ha ett anfall som kretsar kring honom för att vara bra. Det var det som var felet i Barca, han kunde inte rätta sig efter att Xavi och Messi skulle vara de styrande. Samma sak med Ronaldinho, som nu har offrats för att Zlatan skall kunna vara ledaren den sista tredjedelen.

Scenariot är ganska likt Barca's höst förra säsongen, Zlatan gör det helt ok, Messi var mindre bra och hela Barca var mindre bra. Man blev lite beroende av Zlatan. Sen under våren så tog Messi saken i egna händer, Barca blev bättre, Zlatan blev sämre...

Vi får se hur länge det håller
Barcelona Messidinho_10
2010-10-02 23:08
Någon som har sett den här underbara videon, La Masia the Future!?!
Barcelona Siempre Barça
2010-10-02 23:02
Xavi är en riktig spelmaskin. Från augusti 2006 fram till den senaste VM-finalen har Xavin spelat 258 matcher på 48 månader.
Under de här fyra säsongerna spelade Xavi 139 av 152 matcher som var i La Liga. Han spelade 35, 35 och 35 matcher under de tre första säsongerna och 34 matcher den senaste säsongen. I Champions League har han bara missat en enda match under den här tiden, totalt har det blivit 42 spelare matcher. Den match han missad var returen mot Stuttgart den 17 mars, på grund av skada .
Atlético addeh
2010-10-02 22:55
Först Bastos vänsterkanon och nu Pirlo's drömträff. Snacka om fotbollsporr. :P
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-02 22:42
Valencia-Athletic Bilbao
Barcelona Khazal (- f.d Omarboy)
2010-10-02 22:04
Zlatan är het, men han skulle satt ett av sina frilägen. Men herregud vad har hänt med Robinho och sist men inte minst vilket jäkla mål av Pirlo!
elbraco
2010-10-02 21:44
Känns som Hussfeldt jizzar på alla Milans lägen just nu :P
Barcelona FCB_armin
2010-10-02 21:41
Tror att Hussfelt jizzade i sina pants på Antoninis läge...
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-10-02 21:33
Ronaldinho verkar ha påverkats (negativt) av Ibra´s ankomst, det är bara att titta på matchen mot Lecce (då Ibra presenterades efter matchen), Ronnie total dominerade ju. Han kanske inte känner att han är den stora stjärnan längre, även om jag fortfarande tycker det. För att man ser verkligen en helt annan Ronaldinho. Men men, man kanske inte ska spekulera allt för mycket, det är trots allt rätt så tidigt på säsongen än.

Vampíro

Haha, lite roligt var det att se han faila 3 gånger på ett friläge.
Barcelona Vampíro
2010-10-02 21:24
Hur fan kan man missa tre frilägen på 2 sekunder? Det hade räckt för honom att nysa på bollen för att göra mål, uselt.
elbraco
2010-10-02 21:22
verkligen! Milan spelar riktigt bra, bara Robinho som inte håller måttet. Ibra är ju on fire!
2010-10-02 21:12
elbraco

You can bet your ass I didn't!
Mamma mia, årets mål!
elbraco
2010-10-02 21:11
Herregud, Andrea Pirlo!!
Hetfield du missade inte målet va?
AndreD
2010-10-02 19:17
Inte för att vara petig, men det är Athletic och inte Atletic :)
2010-10-02 19:06
Villa/Silva

Valencia och Athletic Bilbao brukar vara roliga att titta, jag är särskilt förtjust i Pablo Hernández (Valencia) och Muniain (Atletic Bilbao).
2010-10-02 18:52
Özil drömde om att få spela för oss, gissa vart han spelar nu?

Just saying.
Barcelona DM1982
2010-10-02 18:49
Angående Pastore, tydligen ska det vara en dröm för honom att spela för Barcelona.

Det är en bra spelare men vet inte om det är något som skulle tillföra något till Barcelona som vi inte kan fylla på från ungdomarna.
Barcelona Khazal (- f.d Omarboy)
2010-10-02 18:40
Hur kan man ha missat denne Pastore? Är det någon som kort kan berätta någonting man inte ser på youtube?
Barcelona Tritranquilo
2010-10-02 18:29
Pastore är en canales typ .
Med tanke på vad han kostar så är han grymt överskattad finns flera bättre fotbollsspelare/talanger. Att vara bra i serie a och vara bra i la liga är en annan sak. Pastore är en bra fotbollsspelare fast inte för vara en nr :10 i dem större lagen.
Valencia Villa/Silva
2010-10-02 17:47
Hetfield//

Valencia mot Bilbao lär bli en höjdar match. Vi brukar alltid ha riktigt underhållande matcher mot Bilbao.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-02 17:41
Goda nyheter! Ser ut som att både Thiago och Nolito kommer finnas med i Peps trupp mot Mallorca. Thiago var väl ganska väntat, men Nolito var en desto roligare överraskning. Även om han kanske inte får spela imorgon såär det ändå kul att han får vara med A-laget. Jag tror han har större potential än Jeffren, och som jag tidigare sagt, kan blomma ut ordentligt med de spelarna han har omkring sig i A-laget.

Hetfield,

Hehe jo jag såg det sen :P Då är det väl knappast troligt att Pastore kommer ifall man köper Cesc. Men fungerar han inte i anfallet också eller är jag ute och cyklar?
2010-10-02 17:40
1.70-ligan

Pastore är CM/offensiv mittfältare, men sak samma :P.

Fyfan vilken tråkig fotbollsdag, finns absolut ingen match som är någorlunda intressant, möjligen att Milan kan vara roliga att titta på.
AndreD
2010-10-02 17:39
På tal om el Flaco och Pastore. Visste ni att Pastore brukar kallas el Flaco?

Hetfield.

Tycker nog Bastos har lite vassare vänsterbössa :)
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-02 17:23
Hetfield,

Vi får hoppas Rosell och co tittar mot Sicilien ifall det beslutas att klubben behöver en offensiv mittfältare/forward till. Dessutom har Pastore något som ingen anfallare i Barca besitter - längd ;)
2010-10-02 16:30
Gonzalo

Nja, Riquelme är väldigt, väldigt stillastående. Pastore är betydligt rörligare än Riquelme, jag skulle väl påstå att han är blandning mellan Kaka och Zidane.

Jag håller med, kan inte expressen sparka den där pengarhoran Birro och anställa el Flaco? Jag skulle börja läsa expressen om det vore så.
Annons: