/spanien/barcelona/forum/14019.aspx/spanien/barcelona/forum/14019.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-12 14:02
Om det är så att Athletic Bilbao är redo att sälja Llorente så tycker jag att Barcelona ska ställa sig i kö, han är just den spelare vi behöver när matcherna låser sig.

Jag tror inte att Llorente går till Real Madrid pga. av att baskerna ogillar Madrid, så jag tror att Barcelona (Katalonien) har lite mer gemensamt med baskerna. Jag spekulerar bara, sen beror det på hur mycket Real Madrid kan ge för Llorente.
Barcelona Barcadinho.
2010-10-12 13:58
Han verkar få bättre med speltid den här säsongen, men aldrig riktigt starter unde alla hans senaste tre säsonger.

Han har varit Valencias eviga avbrtare.
Absolut inte en nykelspelare.
Barcelona Karlssoooon
2010-10-12 12:30
En Joaquin i Valencia är ingenting jag oroar mig över. Däremot den gamle Joaquin när han spelade i Betis, det hade jag varit mer än orolig över.
Vad hände egentligen när han kom till Valencia?
På Betis-tiden var han en ung spelare som spåddes lysande framtidsutsikter. Och jag måste erkänna att jag verkligen var orolig när Valencia värvade honom.. Synd på en så bra spelare.. Men han har inte lagt av ännu förvisso..
Barcelona DM1982
2010-10-12 12:15
Jag har inte riktigt koll på vilka som startar i Valencia nu men är Joaquin en startspelare? Han var inte det förra säsongen i alla fall. Men visst, en bra spelare som vi slipper möta.
Barcelona Cataloniaboy
2010-10-12 12:15
Yaya Touré berättar i en intervju med Radio Catalunya, att han vill återvända till Barcelona. Han säger att han lämnade Barcelona pga att #16 Sergio tog hans plats. Så om han lämnar City för Barcelona är det inte pga lönen. Han är ju Premier Leagues bäst betalda spelare...
Källa: Radio Catalunya, Sportbladet mf
Barcelona ★Sami★
2010-10-12 11:27
Joaquin kommer missa matchen mot oss. Bra för Barca.
elbraco
2010-10-12 08:01
Gabriel_

Stoichkov var det nog jag menade ja! Skön historia för övrigt :P
Barcelona Gabriel_
2010-10-12 03:20
elbraco & Canaletes

Cruyff har inte sagt det, men skulle kunna tänka mig att Stoichkov skulle kunna säga något liknande (vilket han iofs redan har) haha. Jag sa det och jag står för det.

Gonzalo Il Pipita - "Hombre"

Du och ditt val av lag är "epic fail".
Barcelona Gabriel_
2010-10-12 03:14
Minns när jag träffade Stoichkov på El Prat (flygplatsen) i Barcelona. Han är verkligen precis som alla säger att han är, riktigt arrogant och divig av sig in person, men ändå på ett skönt sätt. Går liksom inte att INTE gilla honom som culé. Sprang fram till honom och sa "du är Stoichkov!" varpå han snabbt och bestämt svarade "nej, det är jag inte!".

Jag: "Jo, försök inte, jag vet att det är du!"
Han: "Ok, det är jag"
(Tog upp papper och penna snabbt som tusan för att be om en autograf. Han vägrade att stanna under denna tid, fortsatte att gå i sin snabba takt och det var bara att gilla läget och springa efter honom. Fick min autograf tillslut)

Jag visste verkligen inte vad jag skulle säga men det första jag kom o tänka på var; "Stoichkov, kan du inte säga que el madrid es una mierda (att madrid är skit), vill bara höra det en gång av dig".

Han: "Nej!"
Jag: "Varför inte?"
Han: "Hehe, jag har redan sagt det så många gånger ;)"

Störtskön snubbe haha. I'll never forget it!
Barcelona westinho
2010-10-12 02:29
elbraco

Du kanske tänker på Stoichkov som verkligen inte sparar på krutet när han pratar om Real Madrid, även om han helst undviker att prata om dem.
elbraco
2010-10-12 00:20
canaletes

Nej jag vet inte, men det är någon sån gammal legendar som är känd för att inte spara på krutet när det gäller Real. Chansade bara på Cruyff :P
Barcelona Mrfaariis
2010-10-12 00:12
Pep the king.

Varför säger du så ?? Är du inte Svensk eller.

Klart att vi hoppas på Sverige !!
Barcelona Mrfaariis
2010-10-12 00:11
Yaya Toure vill återvända till barca !!!

Kan förstå honom !!
Barcelona Pep the King
2010-10-12 00:05
Kom igen Holland krossa Sverige imorgon!!
Canaletes
2010-10-11 23:37
elbraco

Tror du veerkligen Cruyff skulle säga nåt sånt? Det skulle bli världens kalabalik i Spanien isf hehe

Det verkar va Gabriel han själv som hitta på den iaf. Hitta inget på Google.
elbraco
2010-10-11 23:25
Var det inte typ Cruyff eller någon som sa det, eller är jag helt ute och cyklar :P?
Real Madrid Gonzalo Il Pipita - "Hombre"
2010-10-11 23:18
"There's a reason why only scumbags and assholes suceed in that club, Real madrid. The same reason why a sympathetic person like Kaka can't seem to fit in.
"

Försökte du vara klockren?

Skulle det vara ett försök att vara klockren så är det inget annat än epic fail på det.
elbraco
2010-10-11 23:16
Javiers design var snygg, tänker rösta på den imorron då det drar igång igen!
Barcelona Mrfaariis
2010-10-11 23:13
Grabbar har ni inte märkt att vi har haft svårt o fylla Etoos lucka ???
Canaletes
2010-10-11 23:05
Alves mål mot Ukraina
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-11 23:05
Kul med Sverige-landskamp imorgon, och Spanien, sen är det otroligt skönt att ligorna drar igång igen!
Allt snack om en ny anfallare till Barca som har surrat runt här under veckan, har någon från ledningen kommenterat detta? Annars kan man ju kallt räkna med att det endast rådde nyhetstorka hos den spanska pressen.
Barcelona Barcadinho.
2010-10-11 22:34
Men vilken skräll Skottland - Island 1-2 med några minuter kvar. U21

Synd att Sverige inte lyckats nå u21 em- slutspel. Schweiz var för bra.
Nästan samma gäng från Schwiez som vann VM för två år sen.
Många riktigt duktiga spelare.
Spanien har en tuff match imorgon mot Kroatien på borta plan.
Ett 2-1 resultat från första matchen kommer kanske vara för kort.
Hoppas att Bojan får en bra dag. Han behöver det.
Barcelona Criff
2010-10-11 22:33
Fan vad äckligt att Abraham bröt handen i matchen :( Hoppas han gör en snabb återkomst!
Barcelona Juan Gamper
2010-10-11 22:25
2 biljetter till salu. Cl matchen Barcelona - Fc Köpenhamn den 20/10 på Camp Nou.

Bra platser. Maila mig på kluivert_barc10@hotmail.com vid intresse.
Atlético addeh
2010-10-11 21:59
Dani Alves har återigen gjort mål för sitt Brasilien som just nu möter Ukraina i en träningsmatch. Varför kan inte duracellkaninen ösa in lika många mål i Barcelona som i landslaget?
Barcelona Barca4eva
2010-10-11 21:53
Javier´s var bra men jäkligt mörk =P Själv tycker jag att David´s toppbild passar mest men vet fortfarande inte vilken av de...
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-10-11 21:51
Jekovsky

Håller med om att Javier´s bidrag var bäst, toppbilden var riktigt fint men vänsterspalten sänkte betyget lite. Han fick min röst i alla fall.
Barcelona Jekovsky
2010-10-11 21:33
Hmm, tycker tyvärr inte att något av designförslagen är bättre än det nuvarande. Men det sista förslaget har ändå potential, men färgskalan är alldeles för mörk. Gör den ljusare och jag tror det kommer se strålande ut.
Atlético addeh
2010-10-11 21:32
Våra tre argentinska landslagsherrar - Messi, Milito och Mascherano - är nu tillbaka i träning med övriga spelare som inte är ute på landslagsuppdrag.

Skönt att de redan är tillbaka, men jag kan också tycka att dessa vänskapsmatcher är helt onödiga. Visst, en ny förbundskapten vill självklart lära känna båda laget och sätta sin prägel på det hela, men detta förstör bara för klubblagen. Helt ärligt, varför åka bort till Japan och spela en match av absolut ingen betydelse, för att sedan sätta sig på första bästa plan hem igen? Det sliter ju bara på spelarna, ingenting annat.
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-10-11 21:07
Med tanke på anfallsproblemet så har jag lösningen. Daniel alves! Haha killen öser ju in mål i Brasilien, varför inte pröva liksom!
Annons: