/spanien/barcelona/forum/14017.aspx/spanien/barcelona/forum/14017.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Yaya24
2010-09-30 12:38
Hittills är Villa mer flopp än Zlatan.
AndreD
2010-09-30 11:23
Men du fattar väl att jag skämtar ;)
Barcelona bobbi gruus
2010-09-30 11:11
tjoosan, här försöker jag lära mina små elever i grundskolan om ironi ;)
AndreD
2010-09-30 10:03
Ja eller hur :P Eto'o gör hattrick, PEP MÅSTE AVGÅ NU!!!!!!!

Skön logik.

Edit:

bobbi gruus

Tresiffrigt? Så du menar att barca kan vinna med 100-0? Det är nog ganska omöjligt faktiskt.
elbraco
2010-09-30 09:52
AndreD

Det roliga är att han kom på det nu med, sisådär 1 år efter transfern. AVGÅ PEP ;)
Barcelona bobbi gruus
2010-09-30 09:41
oavgjort på bortaplan i ryssland tycker jag är helt okej, danskarna kvar o där kan de faktiskt bli 3-siffrigt . . dock har jag en viss oro i kroppen efter alla de senaste möten mellan sverige o danmark som varit riktigt jobbiga.

förstår inte varför pep sätter busquets o masken från start i en sådan här match, keita som kan gå upp i planen o trycka hål på ryssarnas deffensiv o en mask som styr de deffensiva på mitten. anser att masken borde få så mycket speltid de bara går då jag tror han kmr att bli ovärderlig i slutspelet. kolla på pool idag där ingen kan täppa till tomrummet efter han . . sen har de ifs ingen busq ;)

Kul o se messi tebaka, verkar riktigt pigg och som ngn sa innan, alves behövde inte 4-5 uppvärmningsinlägg innan de började sitta, hääärligt !!
Barcelona ★Sami★
2010-09-30 01:13
Härlig match idag. Är nöjd med 1-1. Etoo vad ska man säga om honom? Han är Kung!!
Visca Barca
AndreD
2010-09-30 00:52
Den där Messidinho_10 verkar inte kunna mycket om fotboll som säger såna ord om Pep efter allt han har gjort. Co-sign på hela ditt inlägg annars hetfield.

Visca Taimaz!
Barcelona TaimazBaltaev (Barca-redaktionen)
2010-09-30 00:52
Vad ska man säga när man läser dessa lovord. Nästan så att man blir mållös.

Tack så innerligt mina kära culés. Era ord ger mig insipiration att skriva.

Keep up the good work här på forumet! :)
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-30 00:48
Förlåt, men om man verkligen menar "avgå" så är man väldigt, väldigt dum.
Om man tittar på vad Pep har gjort under sina två år (går mot 3 nu) så har han vunnit alla titlar som går att vinna under första året, och han vann ligatiteln och tog oss till semifinal där vi var millimeter från att gå vidare.

Hela saken blir ännu mer fascinerad pga. att vi spelade med en småskadad Iniesta under praktiskt taget hela säsongen (dvs. förra säsongen) och en oduglig striker. Lägg till att han har tagit fram två talanger som det inte pratades om , och gjort de till stjärnor (Busquets, Pedro).

Vad mer ska han behöva göra?
Jag håller inte med en hel del om vad han gör på värvningsfronten, men som tränare så är han har varit nästintill perfekt.

Jag vill också ta tid att tacka Taimaz för hans jobb, men framförallt han engagemang och passion för laget. Forza Taimaz (använda italienska uttrycket nu), Visca Taimaz funkar också :P
elbraco
2010-09-30 00:41
Vill också passa på att berömma Taimaz!

".. och kvitteringen satt som en kall öl en varm sommardag...."

"...Attans borde jag ha skrikt, men det var mycket grövre...."

Sånt som gör det roligt att läsa efterrapporten!
elbraco
2010-09-30 00:36
Var inte hemma för att se matchen men Van der Vaart verkar ha haft en händelserik afton.
1. Missa straff
2. Gult kort
3. Gör mål
4. Får sitt andra gula - rött.

Kul att det går bra för Eto'o för övrigt.
Barcelona Barca Barca
2010-09-30 00:32
Innan jag går och lägger mig vill jag ge beröm till TaimazBaltaev. Fortsätt så, vi uppskattar det.

För en god natt, kolla länktip.
AndreD
2010-09-30 00:31
"AVGÅ GUARDIOLA" är inte kritik. Det är något annat. Jag vet inte vad. Ilska? Avundsjuka?
Barcelona Okkapokka
2010-09-30 00:31
Visst ska Guardiola få sin kritik när den är befogad, givetvis. Precis som vem som helst. Men när det tas upp att han ska avgå på grund av en värvningsmiss så känns det som att man tar i lite väl mycket, och därav lika grova reaktioner.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-09-30 00:26
Att ge bort Eto'o var nog det dummaste guardiola kunde ha gjort, han borde ta sitt ansvar och skita fullständigt i sina "feelings" och låta Zubizarreta sköta värvningarna.

Sen måste jag bara säga att det är otroligt irriterande att se att visa vill halshugga dig så fort du kritiserar guardiola, INGEN är immun mot kritik, och förlåt om jag måste göra er besvikna men guardiola är inte Guds bästa barn,

Han är en mycket bra in-game tränare absolut, men han själv har sagt att han inte vill leva på att han har vunnit trippeln, då borde ingen annan göra det heller.

(kommer säker bli påhoppad av hardcore "pep-boys")
Barcelona F_C_B
2010-09-30 00:15
Eto'o har denna säsongen än så länge gjort 11 tävlingsmatch på 9 matcher.

Vilken jävla form han är. Lejonet
Barcelona NoGo™ - Krkic #9
2010-09-29 23:45
Gonzalez_Barca

Haha herregud vilket skott! Sjukt alltså.
AndreD
2010-09-29 23:35
Messidinho_10

Så han ska avgå för att han gjorde ett misstag? Hur iq-befriat är inte det? Ok, han suger på värvningar, men han är en av världens bästa tränare. Han vann trippeln för två år sedan säsongen efter att klubben var i sportslig "kris" med en tredje plats i ligen. Eller du hejade inte på barca då?
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-09-29 23:34
Försäljningen av Samu var nog den sämsta affären i Barca´s historia PUNKT!
Atlético addeh
2010-09-29 23:32
Bastos mål måste vara det snyggaste det här året, vilken träff!
2010-09-29 23:31
Messidinho_10 är avstängd tillsvidare.

Detta efter att ha använt otillämpligt språk innehållande svordomar, trots tillsägelse.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-29 23:29
NoGo™ - Krkic #9

Helt otroligt mål. Bastos har nog ett av världens hårdaste vänsterfot. (se länktips)
Barcelona Messidinho_10
2010-09-29 23:29
AndreD

Va i helvete är det inte du fattar, kolla här Pep sålde Eto eller gjorde sig av med honom och köpte in Zlatan som totalt floppade!!
Barcelona NoGo™ - Krkic #9
2010-09-29 23:26
Wow vilket mål av Bastos! Sjukt! Nån som såg eller?
AndreD
2010-09-29 23:17
Ja jag vet att det var ett misstag och otroligt dumt att byta bort Eto'o sådär. Det gör ont i mitt hjärta när han gör mål för andra lag. Men snälla, sig mig VARFÖR han ska avgå? Ge mig en orsak.

Sagrada Familia

Co. Sign på ditt inlägg

Edit: Taimaz, ville bara säga att du gör ett riktigt bra jobb här på barca-sidan. Din artiklar är världsklass. Forsätt så!
Fantastiskt att ni alla är så aktiva och diskuterar så många ämnen, även de ämnen som väcker starka känslor.

Det viktigaste är att hålla dialogen på en nivå där alla kan diskutera och åsikter blir framförda.

Börjar man svära och kalla en för namn är det bara en konflikt utan avseende på ämnet.

Tänk på det, även när folk provocerar.

Annars gör ni ett fantastiskt jobb här på forumet. Forum för vissa, ett andra hem för några.

Sedan är det ofta så att man bara vill säga något dumt. Så känner jag ofta. Då gäller det att vara kreativ. Se min länk.
Barcelona Sagrada Familia
Messidinho //

Kan inte du avgå från detta forum på livstid istället?
Barcelona Messidinho_10
2010-09-29 23:13
AndreD

snälla lägg ner för helvete, med facit i hand så var det ett misstag att släppa ETO och det ansvaret bär PEP och ingen annan.
AndreD
2010-09-29 23:09
Sorry Taimaz, jag blir bara så sur när någon bara snackar skit om pep sådär.
Annons: