/spanien/barcelona/forum/14011.aspx/spanien/barcelona/forum/14011.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2010-10-09 00:00
Jaha ok en miss.
Real Madrid Alfredo di Zidano
2010-10-09 00:00
Jag sa SD-varning på addeh och inte Portugal. Du skriver personliga påhopp gentemot Portuguiser. Det han menar var väl att alla är bra utom portuguiser, det får väl ändå ses som rasistiskt?
Barcelona Barcadinho.
2010-10-08 23:59
Rivaldo_gudarnas gud :

"fuskande jude as" - Vad?

Menar du att muslimer, hinduer, buddister eller protestanter fuskar inte?
Åk och res lite mer i världen snälla du innan du drar dina kunniga slutsatser.

Jag tappade lusten att skriva om fotboll.
Fredag är inte en bra dag att komma hit ser jag.
2010-10-08 23:57
Alex.K

Exakt, även hederliga spelare som Raul fuskar ibland :) Jag vet inte varför addeh har något emot det.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-10-08 23:56
Alfredo di Stefano//

Va har portugiser med sd att göra? Om deras fotbollspelare beter sig som svin på och utanför plan betyder det att alla portugiser är svin då? Finns många portugisiska spelare som är fair play med likt carvalho rui costa eusebio etc.. Men i det stora hela är Portugal inget fotbollsland man förknippar med vårdat skönspel och sympatiska människorSen skulle det stå Judas svin. Det va jag som i al hast över iPhone blanda ihop uttrycken. En grov miss.
2010-10-08 23:56
1.70 @

Får ni Llorente så kommer ni förstöra honom :(. Eller kommer han bänka Villa?
Real Madrid Alex.K
2010-10-08 23:55
Alfredo di Zidano

Raúl gjorde ett handmål mot Leeds 2001 om jag inte missminner mig. Finns många som har gjort det och det är en mänsklig reflex vid vissa tillfällen. Även om man blir lite sur när någon gör det.
2010-10-08 23:55
Rambla-

Ja har fullt förståelse för er som har upplevt när Figo svek barca. Luis Enriques detsamma för madridistas. Men det är ändå fel att dra över alla portuguiser över en kant. Jag har aldrig sett Pepe göra något fel, okej misshandeln var stort FAIL men sånt händer. Higuain gick ut och smutskasta Barcelona sedan gick Pepe ut och Higuain för det och kallade honom "oproffsionell". Ronaldo är inte heller en äcklig svinaktig jude, många tycker att han filmar, men det gör väl Alves och 70% av alla fotbollsspelare eller hur?

Sen när jag ville bara påpeka om att fusk, misstag och sånt sker ibland, t.ex som Messi och Agueros handmål mot just Barca. Men addeh verkar känslig och väääldigt enögd. Förstår inte poängen bara.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-08 23:51
Det enda jag känner just nu är att ska vi köpa en forward i vinter - försök få hit Llorente!

Godnatt.
2010-10-08 23:50
De Rossi, Raul, Klose är en av dem som har gått fram till domaren och erkänt att det var handsboll. Rauls situation var inte handsboll utan det blev blåst för straff sedan gick han fram till domarn och sa, felakigt jag snubbla på bollen.
Barcelona Rambla~
Alfredo

Inte för att försvara något eller så, men det var nog inte religionen som han syftadfe på. Utan snarare om det svek en viss portugis gjorde sig skyldig till när han gjorde den förbjudna övergången år 2000. Svek, förräderi brukar ibland populärt förknippas med Judas.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
Alfredo di Zidano

Där har du målet som Raul gör med handen, så då är han ett svin..?
En dålig aktion gör en person dålig?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-08 23:49
addeh

De Rossi gick fram till domaren när han gjorde mål med handen en gång, han fick ett gult kort och alla var nöjda, så det händer väl :P *länktips*

Alfredo di Zidano

Mr.Gentleman Raul gjorde mål med handen en gång om jag inte är ute och cyklar, enough said.
2010-10-08 23:44
addeh@

Men det är helt rätt att kalla någon för svin bara för att han är Portugal, lite SD-varning på dig. Jag visste att du skulle ta åt dig, men tänk på andra som tar åt sig när man smutskastar portuguiser. Sen gillar jag att ni även drar in religion över det "äcklig jude" som någon här nedanför skrev. Haha sen är det jag som är korkad? LOL, stort L O L!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-08 23:44
publiken sjunger Inieeeeeesta, Inieeeeesta :) vart spelas matchen?
Barcelona Barcadinho.
2010-10-08 23:40
Snälla, starta inte en serie med idiotiska inlägg bara för att en enda här är i dålig humör. Titta och njut av fotbollen istället.
Barcelona lameG^
2010-10-08 23:39
Som jag skrev tidigare idag så är Adebayor på lån det bästa och tror att alla inblandade i den affären blir nöjda.
Atlético addeh
2010-10-08 23:39
Alfredo di Zidano du skrev precis det mest korkade inlägget jag har läst här inne på länge. Att kalla Messi för en arrogant svinaktig fuskare tyder inte på något annat än avundsjuka. Usch.

Visst, Messi gjorde ett mål med handen, men vilken fotbollsspelare hade gått fram till domaren och erkänt det? Tänk efter innan du smutskastar den ärligaste fotbollsspelare som existerar.
Barcelona Barcadinho.
2010-10-08 23:37
Och nickmål - Silva alltså.
Barcelona Rambla~
2010-10-08 23:34
Golazoooooooooo Silva
Rivaldo_gudarnas gud@

Taskigt av dig, isåfall är Argentina minst lika mycket arroganta, fuskare och svinaktiga. Både Messi och Aguero gillar och använda händerna i fotboll. :D
Barcelona DM1982
Golazo Silva.
Barcelona Rambla~
2010-10-08 23:32
Helt rätt att byta ut Villa, han har varit allt annat än bra. Så länge som han jagar det där målrekordet lär han inte vara sig själv i landslaget.

Jesus, smart av del Bosque och byta ut Llorente när det bara står 2-1. Suck!
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-10-08 23:32
Rambla//

helt rätt! Portugiser å fairplay går ihop lika bra som moder Teresa och hitler. Figo,Ronaldo,Abel xavier,pepe ,Mourinho etc... Listan kan göras lång av svinaktiga,aroganta,fuskande jude as som det landet producerat.

Sant iker//

drogba är 32 år. 400 miljoner ? Vem är det dom drömmer igentligen?

Barcelona Rambla~
2010-10-08 23:30
Jag kan inte förstå att Litauen av alla lag vågar gå fram med så mycket folk, och det i en bortamatch mot Spanien. Dessutom så gör de det ganska så bra. Puyol får ju flänga kors och tvärs i försvaret för att täcka upp för de andra försvararnas misstag eller när de ligger fel i positionerna. Det om något kanske är ett tydligt bevis på att Spanien i dagsläget knappast är i någon storform.
2010-10-08 23:30
Om vi inte hade Marcelo så skulle jag mer än gärna ha Coentrao! Håller med er vad ni anser om honom.

Mål Ronaldo, han är het just nu!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-08 23:29
Llorente gör det så bra, han utnyttjar sin storlek på rätt sätt. Det är SÅHÄR jag ville se Ibra i Barca..
2010-10-08 23:28
Rambla

*skämtade* ;)
2010-10-08 23:27
Barca4eva @

Ja, jag håller med dig. Tycker barca har ett otrolig tunntrupp, backlinjen, ytterbackar, yttermittfältet och anfallspositionen. Men jag är hundra procent säker om att barca inte kan knyta åt sig Llorente, jag skulle kunna kalla det för "mission impossible". Ni har precis värvat D.Villa för stora pengar, en Llorente skulle kosta minst samma summa, då varken Bilbao eller Llorente är intresserade för en försäljningen, inte än iallafall. Sen är det så också att Llorente vet om att han är äckligt duktig och befinner sig i utvecklingen, en bänkplats är inte vad han önskar sig.
Barcelona Barcadinho.
2010-10-08 23:26
Tyckte också att han tog alldeles för mycket med hårda ord, men orkade inte bry mig.
Petersays - du är kanske trött eller vad det handlar om.
Annons: