/spanien/barcelona/forum/14008.aspx/spanien/barcelona/forum/14008.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2010-10-09 22:51
el diablo

Emigrera från Europa då så slipper du allt som har med kontinenten att göra. Ingen kommer sakna dig.
elbraco
2010-10-09 22:49
Hahaha skratta hårt åt ditt inlägg Geethang. Så jävla surt att Gai lämnar.
Själv börjar jag numera bli lite irriterad över att Figo lämnade, vafan liksom?
Ryktet går att han är på väg till Real.

J*vla svikare!!
Atlético addeh
2010-10-09 22:49
el diablo

Jättekomiskt, verkligen... Vart vill du komma?
Barcelona el diablo
2010-10-09 22:45
lilla Uruguay 2 vm guld- Spanien 1 vm guld (mycket komiskt)
Jag snackar fotbollshistoria.. Spanien är ju löjliga att titta på i vm... de bryr sig inte så mycket som klubbfotbollen kom igen.. Finalen var hursomhaver TRIST.. två europa lag är inte det jag vill se i en vm final..
Atlético addeh
2010-10-09 22:41
Känns som el diablo vaknat på fel sida idag. Även om resultatet 1-0, som för övrigt är mer typiskt ett Italien-resultat, speglade inte det Spaniens matcher överhuvudtaget. Samtliga motståndarlag visste att Spanien är ett spelande lag och spelade naturligtvis därefter. Det är inget konstigt att lag som Schweiz stör spanjorerna. Med en bra defensiv och en buss på 10 man parkerad framför det egna straffområdet kan till och med ett så pass skickligt lag som Spanien få det tufft att skapa chanser.

Om du föredrar den antifotbollen som Holland spelade i VM-finalen tycker jag du ska söka dig till ett forum där karate diskuteras istället för fotboll.
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-10-09 22:25
el diablo

Hahaha jag skrattar åt alla dina inlägg dem är så roliga :).
Barcelona el diablo
2010-10-09 22:17
Geethang/ Hellre grisfotboll och fult spel än trist 1-0 fotboll som Spanien.. jag menar det mest underpresterande laget i fotbollshistorien vinner ett skräp vm i Sydafrika.. Holland hade varit bättre för fotbollen, därför hoppas jag även att Sverige blir avklädda av holländarna... Ingen big deal att iniesta gjorde mål han gjorde ju mål för fel lag för tusan..alltså ingen stor sak
Barcelona Abbe.
2010-10-09 22:12
2-1 Spanien.
Barcelona ElTriplete
2010-10-09 21:57
"sure iniesta gjorde mål i finalen men so what.."

So what? En big fucking so what. Ett VM-guld är so what? No big deal.
Barcelona ElTriplete
2010-10-09 21:56
Hyder

Co-sign. Fjantigt inlägg av eldiablo.
Barcelona el diablo
2010-10-09 21:55
Arryhojy// vad pratar du om?? Skönt att man e tillbaka här igen... Spanien är överskattat.. de vet alla.. sure iniesta gjorde mål i finalen men so what.. om fyra år kommer spanjorerna bli lika avklädda i Brasilien vm som en snygg BLOND MILF.. då kommer los "sudacos" visa världen vilka som verkligen är de som är bäst i världen på fotboll...
Barcelona Geethang
2010-10-09 21:55
el diablo

Är du 4 år gammal och precis lärt dig fotboll eller? Holland spelade grisfotboll. Tycker du att såna lag ska få vinna VM? Du blev säkert glad när Grekland med 10 backar tog hem EM?
Barcelona Geethang
2010-10-09 21:52
Barca4eva

haha... du skrev det av egen erfarenhet antar jag? :)
Barcelona Abbe.
2010-10-09 21:51
Spanien lirar just nu mot Kroatien i U21 play-off. Från Barcelona startar Bojan och Thiago Alcantara för Spanien. På bänken finns även Jeffren och Fontás.

Thiago stod för en lysande och helt underbar passning till Adrian som gjorde 1-0 för Spanien precis. Oj, så läcker passning!

Edit: Det dröjde inte länge tills kvitteringen kom, men Thiagos passning gör att jag fortfarande har leendet kvar på läpparna.
Barcelona Hyder
2010-10-09 21:51
el diablo

Vad är din poäng egentligen? Spanien vann VM för att dem var värda att vinna. Dem höll nollan i varje match från och med åtondelsfinalen. Dem gjorde förvisso inte många mål men vem bryr sig om man ändå spelar fint och vinner? TV10 är en kanal som alla borde få in (om man haft TV6 innan) om jag har förstått det rätt. Sedan känns det som att du överanvänder Caps-lock. Man kan få fram en poäng med ett resonemang utan att skriva allt med stora bokstäver som om vi gick på dagis hela bunten.
Barcelona Arryhojt
2010-10-09 21:44
el diablo !?

va fan pratar du om idiot jävel
Barcelona Barca4eva
2010-10-09 21:41
Geethang

Varnade dig =P
Barcelona el diablo
2010-10-09 21:38
FÖRRESTEN VAD HÄNDE MED CHAMPIONS LEAGUE I TV 6????!!! VA TUSAN TV 10(!) vem har den kanalen... my god... Det blir tametusan ingen fotboll någonstans numera i tv..
Barcelona el diablo
2010-10-09 21:36
Spanien hade bara tur i Vm finalen och i vm som helhet.. Värdelös final alltså..Holland skulle ha vunnit fianlen bara för att de har mer fotbollstradition än spanien i vm- sammanhang. Eller Uruguay som skulle vinna över de där Tyskarna..
Hade Spanien mött Uruguay hade de blivit krossade av dem. Minst gjorda mål genom alla världsmästarna genom tiderna kan Spanien skryta med... SKRÄP VM är det enda man kan säga om detta vm... Detta skulle bli Sydamerikas vm och inte Europas... Vuvuzelor, usla publiksiffror, ett vm i AFRIKA(!!!) BLAND MYCKET VÄRDELÖST MED DETTA VM...Brasilien-Argentina ville vi se istället i finalen...
Barcelona Geethang
2010-10-09 21:20
Canaletes

Vad är ditt problem!!!!??? Jag skiter i om han lämnade igår eller i somras. Vad fan spelar det för roll!!!??? Jag är ändå besviken över att han lämnat. Vad är det du inte förstår????
Canaletes
2010-10-09 20:58
Geethang.

Men han lämnade Barcelona i sommras! Vad är det du inte fattar?

Ditt inlägg du skrev: 2010-10-09 18:26, är no sense när han redan lämnade i sommras
Valencia Dero
2010-10-09 20:43
Jo, jag är rädd att det kommer skada Valencia ganska rejält faktist
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-10-09 20:38
Dero

Det är ju klart, han har ju sagt att Valencia finns i hans hjärta..

Edit: Men det skadar väl inte om han sätter dit ett par kängor på lördag väl ^^.
Valencia Dero
2010-10-09 20:01
Skåda sanningen.
Barcelona Sagrada Familia
2010-10-09 19:40
Wiho, Pato! =)
Barcelona Geethang
2010-10-09 19:39
Hyder

Jag tror inte på allt jag läser, jag har själv sett honom spela och min åsikt är att han är en otrolig talang som skulle kunna bli hur bra som helst. Din åsikt är att han inte är det. Inte så svårt att förstå mitt resonemang.

Och att Pep inte varit så lyckad med spelaraffärerna är det väl ingen som missat, eller? Men som jag redan skrivit så vet jag inte om det var han eller Luis som tog beslutet. De har säkert beslutat det tillsammans.
Barcelona Geethang
2010-10-09 19:33
Sant Iker

Är ni kända för era värvningar då? För att inte tala om alla tränarbyten.
Barcelona Hyder
2010-10-09 19:32
Geethang

Det som var klart i sommras var att Gai inte fanns med i planerna för Barça B:s Segunda-äventryr. Det är väll ändå det som räknas. Att han nu ska försöka ta sig igenom till en CIty-elva är egentligen irrelevant när du påstår att "Pep gör ännu en misslyckad affär".

Att du sedan tror att han är den nya Messí och i nuläget är bättre än Bojan är endast skrattretande. Tro inte på allt du läser. Hade han varit så pass duktig hade Luis aldrig släppt honom, var så säker. I ärlighetens namn gjorde han inga stora avtryck i Barça B om du jämför med många andra spelare som tagit sig igenom La Masía. Därav förstår jag inte ditt resonemang.
Barcelona Geethang
2010-10-09 19:29
Hyder

Jag vet inte vem det var som tog beslutet att sälja Gai. Det jag vet är att killen är en otrolig talang som skulle kunna bli hur bra som helst. Tekniken och snabbheten han besitter är det inte många som har. Man hade kunnat lånat ut honom istället för att sälja.
Barcelona Geethang
2010-10-09 19:25
Canaletes

Ingenting var klart i somras. Först igår skrev han på för City.
Annons: