/spanien/barcelona/forum/13977.aspx/spanien/barcelona/forum/13977.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-20 19:47
Han väljer att köra med Mascherano och Busquets samtidigt och Maxwell som ytteranfallare, men han ger inte ynglingarna speltid...så mycket för att satsa på ungdomar huh?
Barcelona Pep - El Míster
2010-10-20 19:44
Verkar som det blir denna idag:

Pinto
Alves Pique Puyol Abidal
Mascherano Busquets Iniesta
Messi Villa Maxwell

Mycket underlig uppställning. Men allt enligt UEFA.com
Barcelona FC BARCELONA <3
2010-10-20 19:40
Håller med er jag skulle vilja se Pedro idag, skulle vilja att han gör ett mål. Jag hoppas också att Messi hittar tillbaka till målprotokollet där han hör hemma, det har inte riktigt lossnat för honom efter landslagsuppehållet
Barcelona Cataloniaboy
2010-10-20 19:40
Canaletes
Ha,ha,ha! Som den kämpe Puyol är, så tar han den med en nypa salt!
Atlético addeh
2010-10-20 19:29
Mojito

Håller med om allt i ditt inlägg, men vill bara lägga att jag gärna ser Bojan hitta nätmaskorna ikväll också, det skulle betyda oerhört mycket för honom. Även Pedro, som inte varit den målspruta likt förra säsongen, behöver komma igång med målskyttet.

Ska bli intressantare än någonsin att se vilken startelva Pep väljer att ställa på benen ikväll.
Barcelona el Flaco
2010-10-20 19:06
Canaletes/

Hahaha, det programet är en klassiker och Peps agerande på Puyol är episkt. "Take that, take that". :P
Barcelona Danne - Culé - 26
2010-10-20 18:51
Förlorar vi ikväll vet jag inte jag kommer ta mig till.. Lär få höra det av riktigt många polare. Nervös faktiskt
Canaletes
2010-10-20 18:50
Om ni vill skratta lite.
Kolla vad Pep gör på Puyol när han "skadade" sig under Valencia matchen :P

Spola fram till 06:31.

Från programmet: Lo que el ojo no ve. BÄSTA! :D
Barcelona Sam
2010-10-20 18:47
Mannen flippa inte.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-10-20 18:43
Det enda, förutom en seger, jag verkligen önskar i kväll är att MaraVilla får sätta en, gärna två bollar i nätet.

Vidare måste spelet lossna nu -ordentligt.
Tätare försvarsspel, högre bolltempo och press samt effektivitet när det gäller målchanser är väl kanske för mycket begärt, men laget borde åtminstone kunna fixa två av punkterna, eller hur?

Jag tror att masken får chansen från start i kväll, om det är bra eller dåligt låter jag vara osagt. Kan också räkna med att Abidal startar.
Sen får vi hoppas att Pinto tar chansen i Valdes frånvaro och inte gör några fatala misstag a la försäsongen.

Normalt sett borde FCK vara en munsbit, men den här säsongen tar jag inget för givet. Det blir kamp i 90 minuter, om inte Pep hittat ett sätt att stänga matcherna på.
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-10-20 18:39
samir el messi

Ålder på dig som inte heller kan någonting om Barca? Forza Barca?
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
Barcelona ElTriplete
samir el messi

Vilken tuffing, fortsätt slå grabbarna.
Barcelona ElTriplete
2010-10-20 18:37
samir el messi

Hoppas du skämtar.
Barcelona Sam
2010-10-20 18:28
Alves Abidal Pique Maxwell
Busquets Thiago Keita
Messi Villa Pedro

Följande startelva vill jag se ikväll. Ser gärna att Puyol, Xavi vilar. FCK borde vi kunna ta med rätt inställning. Ketia gör alltid ett enormt grovjobb, ser honom gärna mot FCK (eller Mascherano går bra, hans tuffa spelstil borde passa fint ikväll kanske?). Ni kanske undrar varför Iniesta inte är med, jag ser gärna att han vilar och sedan hoppar in i andra halvlek.

Man måste snåla med spelarna så att de inte blir slitna :)
Kanske lite för mycket manager tänk från mig nu, lär med största sannolikhet inte bli som jag skriver, men hoppas att folk alltid finner det kul att läsa meningslösa inlägg på ramblan :D
Barcelona Thierry14Henry
2010-10-20 18:20
Barcahjärtat
håller med dig fullständigt. ändå om valdes och xavi? inte kan spela så ska vi ändå kunna ta köpenhamn alla dagar i veckan.
Barcelona Sam
2010-10-20 18:18
Barcelona Barcahjärtat
2010-10-20 17:40
De blir en intressant match idag och se hur det går med spelet för barcelona och när de vinner... jag e jätte säker på barca seger inte för att jag underskattar köpenham men jag tror barcelona vill fortsätta vinna hela tiden och ha en mycket bra moral
Barcelona Thierry14Henry
2010-10-20 17:33
du kanske inte är en av de 95% som tycker så , men alla real fans ja känner , plus att jag har kollat i erat forum så skriver ni det här är vårat år blablabla . för mycket trashtalk i erat forum , efter varje år kommer en dundervärvning och då säger ni , detta är vårat år.

sluta ta allt för givet, inte ens cr kaka m.m har gett er en titel.
Barcelona The FC Barcelona
2010-10-20 17:29
vill bara säga att helgens match kommer inte visas på canal plus kanalerna.
den kommer att visas på canal plus fotboll
Real Madrid Alex.K
2010-10-20 17:27
Thierry14Henry

Alltså va? Ingen tar något för givet bara för att man råkar vara glad att man leder ligan och gruppen i CL.
Barcelona Thierry14Henry
2010-10-20 17:23
fyfan vad real fansen börjar överdriva bara för de leder ligan nu. de börjar fira och sånt , fattar inte hur dom kan vara så säkra på att dom kmr ta hem ligen detta året.. men så har de sagt sedan 2-6 förlusten.men efter varje år då säger dom , vi har kaka nu, detta året är det özil dom har, nästa rooney kanske?

real fansen borde sluta ta allt för givet när dom väl ligger 1a t.ex detta året, med 1 poäng ( efter ca 10 omgångar ) ..
Barcelonistas
2010-10-20 17:15
ahora

OCh? vem bryr sig att ni leder ligan jo ingen så drar tillbacks till puerta träsket nu. för ni kommer inte vinna ett skit.
Barcelona Cataloniaboy
2010-10-20 17:14
TV4 Sport har rättigheterna för Copa Del Rey även den här säsongen! På tisdag sänder dem Ceuta-Barça. Tyvärr börjar matchen 22.00, vilket även de andra Copa Del Rey-matcherna, som dem sänder gör. De flesta har ju ett jobb eller går i skolan...
Tråkigt att "El Grande" Valdés är borta ikväll. Man får ju hjärtstillestånd varje gång Pinto är nära bollen!
Barcelona Abbe.
2010-10-20 17:12
Haha, underbar video. Härligt att se Jonathan dos Santos afro som han bar back in the days :-).
Barcelona westinho
2010-10-20 17:08
-
Barca4ever1
2010-10-20 16:45
Ahora y para siempre, Real Madrid

Precis, ni leder ligan och cl. Dra tillbaka till Real forumet och se till att ronaldo inte gråter.
Barcelona el Flaco
2010-10-20 16:09
På tal om annat så har Hristo Stoichkov uppgett i en intervju med bulgarisk television att han håller för nuvarande på att förhandla med FC Barcelona om en roll inom klubben. Han sa att ärendet kan bli officiellt inom den närmsta veckan. Medierna spekulerar att Stoichkov kan komma att arbeta som tränare för antingen något av ungdomslagen eller kanske t.o.m. jobba under Pep Guardiola i A-laget.

Det hade minsamt varit något. Tänk att få se Pep och Hristo sida vid sida på tränarbänken. Sacka om good cop/bad cop.
Barcelona Messidinho_10
2010-10-20 16:06
Jaha där ser man så man vi har nobbat Rooney, vi är nog den enda klubben i världen att säga nej tack till en sån spelare.
Barcelona el Flaco
2010-10-20 16:05
Hetfield/

Lol åt "Monica Lewinsky utförde en viss tjänst för Bill Clinton". :P
Annons: