/spanien/barcelona/forum/13976.aspx/spanien/barcelona/forum/13976.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2010-10-20 16:09
På tal om annat så har Hristo Stoichkov uppgett i en intervju med bulgarisk television att han håller för nuvarande på att förhandla med FC Barcelona om en roll inom klubben. Han sa att ärendet kan bli officiellt inom den närmsta veckan. Medierna spekulerar att Stoichkov kan komma att arbeta som tränare för antingen något av ungdomslagen eller kanske t.o.m. jobba under Pep Guardiola i A-laget.

Det hade minsamt varit något. Tänk att få se Pep och Hristo sida vid sida på tränarbänken. Sacka om good cop/bad cop.
Barcelona Messidinho_10
2010-10-20 16:06
Jaha där ser man så man vi har nobbat Rooney, vi är nog den enda klubben i världen att säga nej tack till en sån spelare.
Barcelona el Flaco
2010-10-20 16:05
Hetfield/

Lol åt "Monica Lewinsky utförde en viss tjänst för Bill Clinton". :P
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-20 15:56
soliman

Och tack vare vem är det att hon har en karriär, hmm?

Det är som när Monica Lewinsky utförde en viss tjänst för Bill Clinton, sen så blev hon helt plötsligt känd och fick en talkshow (visar väl IQ nivån på de flesta i USA).
Barcelona Messidinho_10
2010-10-20 15:42
Haha varför skulle inte Messi få starta en sån här viktig match, ge mig en bra anledning!!
Real Madrid soliman
2010-10-20 15:35
Addeh & Hetfield

Känner mig bara tvungen att slänga in en liten kommentar här. Såg att ni hade skrivit en massa om att Rooneys flickvän nästan enbart är tillsammans med honom pga pengarna. Sanningen är att de har varit ett par sedan de var ungdomar, så det där stämmer inte riktigt.
Barcelona GDS-17
2010-10-20 15:30
Min flickvän som brukar ha rätt när det gäller att gissa resultat för Barca säger att vi vinner bara med 2-1 mot FCK i kväll... vi får se, men jag hoppas så klart på flera mål utav Messi och co.
jeffren
2010-10-20 14:39
svar till:addeh

Inte direkt kontakt men har några kompisar som bor i Barcelona som i sin tur känner den och den osv

Men jag håller med dig,jag litar inte på Marca heller och mitt inlägg var kanske fel skrivet på det sätt jag gjorde

Hoppas verkligen att Messi startar helt klart,,,, krossa Köpenhamn
Atlético addeh
2010-10-20 14:25
jeffren

Hur vet du det? Har du direktkontakt med Leo eller? Bara för att Marca inte tror att Messi spelar från start betyder inte det per automatik att det blir fallet. Enligt både Sport och rac1 är Messi fullt spelklar och kommer starta matchen.
Canaletes
2010-10-20 14:23
jeffren

Du kan ändra ditt inlägg
jeffren
2010-10-20 14:10
utan menar jag sorry
jeffren
2010-10-20 14:10
Messi startar inte uten kommer endast få spela om det krisar sig
Barcelona Sagrada Familia
2010-10-20 14:07
4-0 idag hoppas jag på =)
Barcelona samir el messi
2010-10-20 13:56
mikel anttonsson tror för mycket att han ska stoppa messi ingen back i hela världen kan inte ens tror messi gör två mål och david villla en
jeffren
2010-10-20 13:45
Enligt Marca.com

Så startar Barca med följande Forwards

Iniesta - Villa - Pedro
Delarocha
2010-10-20 13:40
Tänk på att mer eller mindre alla de engelska spelarna som är inblandade i detta är personer som kommer från ruffiga white-trash / trail trash förhållanden i sin ungdom, det är inte direkt de mest stabila personerna, Rooney, Gerrard, Ferdinand, etc etc. Alla dessa är ganska mycket thugs eller whitetrash fortfarande och inte direkt så polerade individer på det sociala planet.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-10-20 13:23
addeh

Co-sign!
Atlético addeh
2010-10-20 13:19
Gud är störst! - Pep el rei!

Tro mig, kvinnor kan aldrig få för mycket av pengar. Är med tillsammans med en ful jubelidiot som sätter på prostituerade på sin fritid kan man inte vara annat än besatt av pengar.

I'm just sayin'...
jeffren
2010-10-20 12:54
Skit,,,, Valdes feber helvete
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-10-20 12:53
addeh

Har för mig att Rooney´s flickvän också är rik hon med. Hon jobbar inom tv och är dessutom modell (det har jag hört av vänner).
Barcelona AlexC
2010-10-20 12:31
Att köpa Rooney är ett stort no-no!

Han är engelsman. Han är dyr.
Atlético addeh
2010-10-20 12:28
Hetfield

Kanske också beror på att spanjorer i allmänhet är snyggare än engelsmän. Utan att låta gay så ser ju faktiskt David Villa trettio gånger bättre ut än Rooney, så Villas flickvän kanske inte enbart är tillsammans med honom för pengarnas skull. Precis som du sa, ser jag det som en självklarhet att Rooneys flickvän är tillsammans med honom bara för kunna leva som en lyxprinsessa.

Den kulturella skillnaden spelar nog också väldigt stor roll i detta. Både Spanien och alla sydamerikanska länder har en helt annan familjerelation än exempelvis britter, och jag tror detta har en väldigt stor betydelse.
Barcelona NoGo™ - Krkic #9
2010-10-20 12:08
Så länge Pinto inte bestämmer sig för att dra ut på en av sina dribblings räder så ska det nog inte bli några problem.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-20 12:08
addeh

Det är faktiskt intressant när man tänker på skillnaden mellan spanska spelare och t.ex: britter. Det är sällan man hör en spansk spelare vara otrogen med prostituerade kvinnor, medan man titt som tätt hör fransmän och britter ha lite för kul bakom kulisserna. Om man tar Villa som exempel, snubben är ju hyfsat snygg, rik och framgångsrik men "trots" det så är han trogen familjen och frun.
Antingen så har de bättre uppfostrade, eller så är de bättre på att dölja det.

Jag vet inte vad det kan bero på, kulturell skillnad? Jag tror personligen att spanjorer är mer nära med sina familjer, Xavi bor väl fortfarande med sina föräldrar (eller så bor hans föräldrar hos honom :P).
Jag försepråkar inte att man är otrogen, men Rooneys fru/flickvän är rena golddiggern,hon hade aldrig tittat på honom om det inte vore för pengarna.

Atlético addeh
2010-10-20 12:06
Ser hellre att Miño vaktar målet ikväll än virvelvinden Pinto.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-20 11:56
Pinto kan inte hålla fokusen uppe som Valdes kan. När lägena väl kommer har Köpenhamn stora möjligheter att göra mål. Dessutom är han kass på fötterna, så hela barcas spel kommer knaka pga det här..

Var det någon spelare jag inte ville skulle skada sig så var det fan Valdes!
Barcelona Sam
2010-10-20 11:48
Synd. Valdes har onekligen varit vår bästa spelare hittills.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-20 11:48
Förbannade jäkla skit! Nu är jag skitorolig inför matchen, Pinto är en säkerhetsrisk. Satan...
Barcelona Abbe.
2010-10-20 11:47
Valdés har blivit sjuk!

Pinto målvakt ikväll. Plötsligt känns tre poäng alltmer osäkert. Skämt å sido, det ska nog gå vägen i alla fall.

Edit: Miño kallas upp från B-laget.
Atlético addeh
2010-10-20 11:46
Ahora y para siempre, Real Madrid

Skulle vi köpa Silva skulle han inte konkurrera med mittfältarna, han skulle ta en plats som ytteranfallare. Det är där han hör hemma.
Annons: