/spanien/barcelona/forum/13973.aspx/spanien/barcelona/forum/13973.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-17 13:09
addeh

Matchen finns på diverse torrentsidor, det är bara att söka på t.ex: google eller isohunt.
Barcelona Barcadinho.
2010-10-17 13:09
Hetfield –

Keita är en ”städare” och han är en viktig bit för laget. Busquets kan inte sköta allt ensam. Antigen Keita eller Mascherano, tillsammans med Busqi är grundstrukturen.

Thiago väger för lätt och har mycket kvar att jobba med för att kunna matcha den fysik som keita har. Han väger tom lätt i matcher med Barca B. Jag blev irriterad på honom några gånger, när jag såg att han inte jobbade för att vinna boll tillbaka, när han har tappat den till en motståndare. Han kan titta på en dvd på Keita om hur man ska reagera i sådana situationer.

Och på tal om frisparkar – han tog en frispark mot Mallorca strax utanför straffområdet till vänster och fick inte bollen upp överhuvudtaget, totalt slarvigt. Samma sak hände honom ett par gångar när han skulle lyfta ett inlägg, svaga inlägg som en tonåring utan kraft och precision.

Jag menar inte att han är typ en nolla. Han har en enormt talang, men jag vill inte att han ska leva mycket på attityd. Han ska jobba jäkla hårt, om han vill lyckas. Annas kommer han att hamna i något b-lag i PL eller så. Det känns ibland att han tappar koncentration pga nonchalant attityd, eller på gränsen till kaxighet.
Barcelona Barca4eva
2010-10-17 13:02
Addeh

I länktips finns massa olika nedladdningar, även torrent-nedladdning om du scrollar ner
Barcelona Barca4eva
2010-10-17 12:59
En halvtimma har gått sedan Cagliari - Inter matchen började, 0-0. Inter har mest boll o så men dålig kommunikation också, tror ändå de tar matchen. Egentligen gillar jag inte Inter men för Eto´os skull hoppas jag att han gör mål och vinner sin match.
Atlético addeh
2010-10-17 12:59
Oerhört skön och viktig seger igår. Missade tyvärr matchen pga förhinder, och skulle uppskatta om någon hade en länk till vart man kan ladda ner matchen.

Hyder

Mot Sporting och Athletic spelade inte ens Messi, så det kan väl ändå inte räknas.
Barcelonistas
2010-10-17 12:23
senaste 4 mötena på camp nou mot valencia 6-0 --> 4-0 --> 3-0 --> 2-1. 15-1 i målskillnad! detta i ligaspelet då.
Barcelona el Maestro!
2010-10-17 12:15
Ahora y para siempre, Real Madrid//
Han har mött blåbärslag och han har ändå tappat 4 poäng. Tänk dig om han hade mött Bilbao borta och Atletico Madrid, Valencia, Sevilla och så vidare så här tidigt i sin första säsong. Jag är säker på att tonen hade varit annorlunda då.

Den som lever för se! Jag är mycket nyfiken som sagt. Betyder inte att jag menar att han inte kommer klarar av att vinna mot topplagen.
Barcelonistas
2010-10-17 12:13
ahora

Milan kommer vinna mot er, ni har bara mött skitlag förutom, mallorca
Real Madrid Ahora y para siempre, Real Madrid
2010-10-17 12:09
el Maestro

Det va ett blåbärslag som skämde ut er med 0-2 på hemmaplan. Mourinho plockades in för dom stora matcherna och jag tror att vi är ännu bättre mot bättre lag, vänta tills Tisdag ska du se.
Barcelona tarrak
2010-10-17 12:07
Senast Barcelona vann utan att en disponibel Messi gjorde mål var vid 1-0 segern mot Inter. Bara under förra vårsäsongen hände det vid ytterligare fem tillfällen (Depor, Osasuna, Racing, Sporting, Sevilla (CdR)) så jag vet inte var du fått "din svit" ifrån. Detta är bara matcherna han startat, han gick mållös från ytterligare några segermatcher när han var inhoppare.
Barcelona el Maestro!
2010-10-17 12:04
Jag är så nyfiken på att se första gången som Mourinho testas i Spanien. Jag menar när hans Real Madrid möter ett på pappret starkt lag. Jag tycker att han har hittills mött blåbärslag. Kanske förutom Mallorca på bortaplan. Han har faktiskt haft tur med schemat med tanke på att han håller på att bygga laget i början av sin första säsong.

Den största utmaningen kommer väl nu på tisdag . Milan är ett lag som är kapabla att vinna både mot Barca och Mot Mourinho.
Barcelona Barçainfluensa
2010-10-17 03:43
gött med visst..
Real Madrid Gonzalo Il Pipita - "Hombre"
2010-10-17 01:57
Hyder

Pratar om matcher där han är disponibel och räknar inte med dagens match då det är en bryten "svit".

Hetfield

Du vet väl att jag inte räknar med dagens match?
----
Jag tror senast var November 2009 mot Real Madrid.

Kan ha fel..
Barcelona Barca4eva
2010-10-17 01:50
T.o.m den 14:e November kommer vi spela 2 matcher per vecka...skönt med mer fotboll! Slitage blir det nog inte om Pep agerar rätt.
Barcelona Barca4eva
2010-10-17 01:44
Mrfaariis

Har du provat med torrentnedladdning? Det borde gå snabbt
Barcelona Mrfaariis
2010-10-17 01:40
Men det går så jävla segt !!
Barcelona Hyder
2010-10-17 01:29
Gonzalo Il Pipita - "Hombre"

Idag, Gijon hemma och Bilbao borta för att ge dig ett par exempel.

Otroligt skönt att vi har spelat och vunnit på både San Mamés och Vicente Calderón samt Valencia hemma.
Viera_Marcelo
2010-10-17 01:27
Barca ser ordentligt på gång men no disrespect jag tror denna säsong kommer att tillhöra Real Madrid

Barca har i år en ganska tunn trupp och detta kan slita på spelarna på sikt medans Real har tack vare värvningarna av Özil, Khedira och Carvalho bredare trupp

2010-10-17 01:21
Gonzalo Il Pipita - "Hombre"

Ehm..idag?
Real Madrid Gonzalo Il Pipita - "Hombre"
2010-10-17 01:20
En fråga, när var det senast barca vann en match där Messi INTE var en av målgörarna?
2010-10-17 01:16
Om man ska vara positiv så kan man ju tänka att både Villa (den enda renodlade striker i världsklass som vi har) och Messi (världens officiellt bästa spelare) är aningen urform, så redan där har vi sparkapital. Lägg till att vi saknade Xavi, så allt ligger mer eller mindre på Iniestas axlar, tack och lov att han är stekhet just nu.

Jag stör mig på att Pep väljer Keita gång efter gång trots att han bidrar med väldigt lite förutom att springa sönder sig, jag tycker att en spelare som Thiago kan bidra mycket mer än vad Keita kan, t.ex: frisparkar (bara som exempel).
Det skulle vara kul om Pep gick tillbaks till gamla hederliga 4-3-3 där Messi får vara på kanten och strikern får vara just strikern , dvs. centralt.
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-10-17 00:59
Så jävla skönt att vi har vunnit över Valencia och Atletico!
Barcelona A.Gaudi
2010-10-17 00:41
men man måste ändå komma ihåg att vi vunnit mot ligans bästa lag inför den här omgången. Det är starkt och valencia har något bra på gång. Dom kommer nog vara betydligt bättre framöver än vad dom varit sedan dom vann ligaguldet senast.
Barcelona Barca4eva
2010-10-17 00:26
Mrfaariis

Vad var det som inte funka? Om du menar att min länk inte öppnades ordentligt är det för att Rojadirecta är lite trög..testa igen. Om du menar att nedladdningen inte funka så borde du pröva resten...
Barcelona Mangi
2010-10-17 00:22
@1.70

Håller med dig fullständigt om Guardiolas positionering av anfallspelarna. Vårt anfallspel blir alldeles för beroende av att Messi ska vara gud i varje match när han spelar centralt. Jag vill ha honom till höger och skära in från sin kant! På så sätt är han fortfarande målfarlig, men kan även bidra i passningspelet för andra!

Det verkar onekligen ha rubbat självförtroende hos bådde Zlatan och Villa när M ska spela centralt! Jag menar Villas bästa position är central striker och vi behöver ha fler spelare som producerar mål!

Tycker det är slöseri att spela Villa till vänster!

Mmn, jag är lite frågande till Guardiola, har sagt det förr och säger det igen.
Barcelona AzizWaysi
2010-10-16 23:58
Jag tycker att Iniesta har varit våran absolut bästa spelare iår. Kul att han har gjort mer mål än vad han gjorde förra året, Puyol också!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-16 23:51
Börjar bli riktigt irriterad på Pep när det gäller hur han formaterar anfallet Blir argare ju mer jag tänker på det.. Idag gjorde varken Villa eller Messi någon vidare bra match, men de enda gångerna de blixtrade till var när de befann sig på "fel" plats. Varför inte testa Villa som centertank och köra med Leo på kanten?
Barcelona Mrfaariis
2010-10-16 23:39
hallooo ????????
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-10-16 23:28
Varför känns de som att samtliga lag spelar bättre mot oss än vad dom gör mot Real?
Barcelona Mrfaariis
2010-10-16 23:22
någon annan länk tack. det funkade ej ju ???
Annons: