/spanien/barcelona/forum/13959.aspx/spanien/barcelona/forum/13959.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-01-13 22:59
Hetfield

Du glömde ju att han måste betala inträde till arenan först för att göra det ;) heheh
Real Madrid Bengan
2011-01-13 22:58
petersays, med tanke på pris och bojans historia förstår jag dig. Rent prestationsmässigt är det ju lite som pest och kolera. Visst både bojan och benz gör en bra match lite nu och då men allt för ofta finns det inte många ljuspunkter. Dock finns det ju någon form av talang hos båda spelarna och dom är båda unga så loppet är inte kört för någon av dom även om jag har svårt att se att varken Bojan eller Benz kommer slå igenom närmast tiden, iaf inte i de lag dom spelar i nu

Om vi inte lyckas hitta någon ersättare till benzema kan ni nog inkassera en 3:e titel redan innan higuain är tillbaka.
Barcelonistas
Jonken

cred till den här domaren?

han har "bara" missat 2 straffar och en solklar frispark innan deras 1-1 mål...
Barcelona petersays
"Men ramos hands är solklar och det kan ni inte blunda för!, jag har lcd tv hemma så jag kan omögligt ha sett fel."

Japp, 'bäst' TV avgör om det är rätt eller inte. Tur att det inte är så i verkliga livet. Bra att du sa mögligt också, kom precis på att jag har ett par frallor jag måste äta upp. *brer macka*
Barcelona Rambla~
2011-01-13 22:57
petersays

Kunde inte hålla med mera. Har hellre tom Jeffren än Benzema trots att han är en sämre spelare.
Barcelona Blaugrana91
Har inte kollat matchen mellan Real och Atletico, men vad står det? Real leder väl såklart...
Atlético addeh
Såg inte Di Marías filmning men det är verkligen skönt att de spanska domarna börjar varna spelare för sådana saker. Jag ska inte ljuga och säga att jag hade full koll på Di María innan han skrev på för Madrid, men nog filmade han inte lika mycket i Benfica som han gör nu. Är det något man förespråkar i den vita klubben eller vad är det frågan om?
Barcelona älskabarcelona
Atletico är alldeles för passiva i försvaret . Men ger Madrid allt tid att hitta luckor . Det är bara Luis som har varit på Madrid spelarna och pressat på bra. Ujfalusi är den mest passiva spelaren på plan så här långt .Offensiven sen är skandal från mittfältet och framåt . Man lyckas inte med nått! Men det är så typiskt Atletico mot Real .
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-13 22:56
Lägg en underårig flicka som målvakt, då jävlar hade Benzema sprutat in (hehe) mål.

Barcelona Jonken
2011-01-13 22:56
Måste bara säga att Di Maria är den smutsigaste spelaren jag vet. Har aldrig sett någon som filmar så mycket och dåligt! PINSAM! Skön match mellan Real och Atletico annars men det är väll lite väl mycket spel mot ett mål. Domaren ska få lite ros av mig iaf då ja tycker han knappt gjort ett fel i första halvlek. Det har varit mycket kamp men han har inte varit så petig som så många domare i Spanien brukar vara.
Barcelona Rambla~
2011-01-13 22:53
Atlético viker ner sig i försvarspelet. Då menar jag inte backlinjen i sig, utan tex ute på kanterrna där Juan Fran och Reys inte är bra nog defensivt. Tappar ju bollen hela tiden för att de ej är tillräckligt aggressiva när de ska hålla bollen. Sedan skulle de behöva en bättre mittfältare än Raul Garcia vars första touch är för dålig, han tappar därför boll när han får bollen för långt ifrån sig vid passningar. Därför kan Madrid ställa om när Atlético har mycket folk uppe. De hade behövt Thiago på mitten. Varför spelar inte han?
Barcelona petersays
2011-01-13 22:52
Jag har 10 ggr hellre Bojan är Benzema i laget. Av så otroligt många skäl att listan inte ens får plats här.
The Special Five
2011-01-13 22:50
Hade faktiskt inte haft något emot att ha Benzema i Barca, hellre honom än Afellay
Barcelonistas
2011-01-13 22:50
Bengan

Ok de kan vara en bedömnings fråga om situationen för aguero är straff det kan jag köpa.

Men ramos hands är solklar och det kan ni inte blunda för!, jag har lcd tv hemma så jag kan omögligt ha sett fel.

dom visade en repris 2-3 gånger.

jag enögd? sluta hyckla du kan börja med att visa ditt riktiga ja!
The Special Five
2011-01-13 22:49
Patetico är ju så jävla dåliga...Hade dom spelat såhär mot oss hade vi närmat oss tvåsiffrigt. Dom ser ju så seeeega ut
Barcelona petersays
2011-01-13 22:49
"Ok! Benzema passar verkligen inte in i Real. Tror han skulle passa perfekt i Seria A. "

Benzema? Jag säger Newcastle!
Barcelona .Sami.
2011-01-13 22:47
Benzema vilken grym spelare:)
Barcelona Skippstripps
2011-01-13 22:44
Ronaldo är ju i läskig form nu alltså, särskilt läskigt att marcelo och han verkligen hittat varann framåt. lite som messi och alves förut
Barcelona Pep the King
2011-01-13 22:43
Ok! Benzema passar verkligen inte in i Real. Tror han skulle passa perfekt i Seria A.
Barcelona el Flaco
2011-01-13 22:43
Trots att det står 1-1 är Madrid överdrivet överlägsna och det skulle förvåna mig mycket ifall de inte lyckas peta in två eller tre mål till innan matchen är över. Atletico får hela tiden rensa undan bollen i panik och komemr knappt över planhalvan.
Real Madrid C Ronaldo #7
2011-01-13 22:42
Barcelonistas

Den fjärde eller femte reprisen såg man klart och tydligt att bollen gick på benet... men det spelare ingen roll nu.

Gonzalez_Barca

Visst vill Mourinho att CR ska komma i skottläge och skjuta mycket eftersom han skjuter bäst i Real men om man är världens bästa tränare har man inte den taktiken...Real får inte igång anfalsspelet så värst bra ioch det är nog därför Ronaldo skjuter varannan minut den här matchen.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-01-13 22:41
350 miljoner med klausuler som gör att priset går upp till 400 miljoner kr.
Dani Alves.
400 mille
Barcelona Skippstripps
400mille
Barcelona Villa#7
2011-01-13 22:40
Såna där missar får man bara inte göra. Skönt att de endast har Benzema som anfallare.

Man såg på Mourinhos ansiktsutryck efter Benzemas miss att han inte är nöjd med honom. Skönt :)
Barcelona Pep the King
2011-01-13 22:40
Hur mycket kostade Benzema för Real?
Barcelona Skippstripps
2011-01-13 22:39
barcelonistas

kolla reprisen en gång till, bollen tar på ramos röv, däremot vevar han något orutinerat med armarna men de touchar inte bollen
Real Madrid Bengan
2011-01-13 22:39
Barcelonistas, men det måste ju även tas i beaktning att tom dom som håller på Barcelona här på forumet inte ens håller med dig och att du är känd som den mest enögda barcelona supportern i sveriges historia.

I normala fall krävs det mer för att få en straff även om det inte borde vara så och med tanke på vilket närkampsspel han släppt på plan är det ju inte ens i närheten av straff. Och visst jag kan gå med på att han inte filmar utan förstärker.
Barcelona westinho
2011-01-13 22:38
Mourinho < Guardiola

Jo det är precis det du har sagt. Gå tillbaka till puertan nu och skäms. Han reste sig upp direkt eftersom han visste att det var för tydlig filmning såklart.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-01-13 22:38
C Ronaldo #7

Vad är hans taktik då?

Det ser helt ärligt talat ut som all star team som aldrig spelat tillsammans som nu ska möta några grabbar i en street turnering. "gå ut och gör er grej".

Jag ser inga spelidéer, inga passningskombinationer. Bara spring spring spring.. Det jag försöker säga är att det inte kommer hålla i längden i CL..
Annons: