/spanien/barcelona/forum/13945.aspx/spanien/barcelona/forum/13945.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Cataloniaboy
2010-10-23 22:43
Vi är många som är missnöjda med Canal+Sport satsning på La Liga. Många har redan kontaktat Canal+ för att visa sitt missnöje. Många har hotat med att säga upp sitt avtal med Canal+. Jag ska kontakta dem nu på måndag. Ni som inte har kontaktat dem. Kontakta dem!!! Desto fler vi är som visar vårt missnöje och hotar med att inte förlänga vårt avtal med Canal+ eller säga upp avtalet, desto räddare blir Canal+ att förlora abomenanter. Det finns ingen som vill betala flera hundra i månaden och bara få en sportkanal! De har lurat oss rakt upp i ansiktet. De sa inför La Liga-säsongen att de skulle storsatsa på La Liga, men de sänder flera matcher på de andra sportkanalerna än på huvudkanalen. Kontakta dem!
/Cataloniaboy
elbraco
2010-10-23 22:39
J_Madridissta är alltså innerst inne Liverpoolfan, men föredetta Barcafan och numera Real-fan. Fast bara i Spanien då.

Sorry, var tvungen....
Barcelonistas
2010-10-23 22:37
gud är störst

helt otrolit va många missade målchanser, herregud!
Real Madrid Morteza - Ronaldo
2010-10-23 22:34
Tänkte kopiera in det jag skrev i vårt forum för en gemensam fiende, Canal+

Anal minus är ett jävla skämt, man bestämmer sig för att pröjsa 300 spänn i månader för att få se sitt lag och titta på andra matcher då och då. Istället får man streama skiten för att de har bestämt sig för att man måste betala ytterligare 150 kronor alltså ska jag behöva betala 450 kronor i månaden för skitkanalen som erbjuder sämsta möjliga kommentatorer och en massa ishockey och allsvensk fotboll på absolut sämsta nivå. Skäms de inte?

Jag ringde Com Hem och förklarade hur det låg till och hur jag kände mig lurad, de vidarebefordrade mig till Canal Plus som berättade om för mig att alla operatörer som säljer kanalen hade fått reda på att Canal + total kommer att säljas som utbud ungefär vid aug-okt. Detta fick operatörerna reda på den 10 maj! Snacka om att alla vi som beställde Canal+ blev blåsta.

Jag fortsatte gräva och kom fram till att vi som har abonnemanget har 2 val.

1. Reklamera via din operatörs hemsida och förklara problemet och hur missnöjd du är med det ena och det andra.
2. För er som har en Digital box som jag förmodar att majoriteten har, kan köpa en HD box som ger oss tillgång till Canal+ Sport HD som visar exakt samma matcher som Canal+Fotboll visar. Alltså kommer vi få tillgång till alla La Liga matcher som Canal+ kan erbjuda.

Hoppas detta hjälper...
AndreD
2010-10-23 22:32
Där har vi förklaringen! Började bli riktigt orolig för Villa en stund.
Barcelona FC BARCELONA <3
2010-10-23 22:31
Alla culés vad tycker ni om barcas prestation från dagens match? är det något ni skulle vilja se annorlunda på?
själv tycker jag att ibland så blir det för skojigt bland spelarna (visst måste man ha bra atmosfär bland lagkamtarerna) men jag tycker att när man leder med 1 eller 2 mål så måste man sätta dom chanserna man får och inte försöka med något snyggt ist. Jag tycker heller inte att målen har kommit igång än! men är ändå väldigt stolt över BARCELONA i alla dagar.

Vad tycker ni andra?
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-10-23 22:27
Okej på tal om att byta ämne. Ett youtube-klipp på Villa´s otur med målen den här säsongen. Ska du tortera Villa? Använd det här klippet. :D
Barcelona el Flaco
2010-10-23 22:23
Siababb_Madrid/

Co-signar dina två senaste inlägg. Jag är också trött på de ständiga kukmätningar mellan culés och madristas här inne på forumet. Sker detta bara på Internet, eller beter sig folk på det här sättet i verkliga livet också?
Atlético addeh
Okej, nu har det gått lite för långt. Jag uppmanar er alla att lägga ner denna diskussionen omedelbart, eftersom den ändå inte kommer leta någon vart. Supportrar tycker olika och det finns ingenting att göra åt den saken. Just respect it.

Ni Madrid-supporters som kom in hit och drog igång hela diskussionen - byt samtalsämne eller håll er till puertan.
J_MADRIDISSTA
Fille El Pipita det håller jag inte med om Både Pique och Puyol är bättre än pepe men pepe är inte långt ifrån
Barcelona Abbe.
2010-10-23 22:22
Det är alldeles för få som skriver "jag tror att ..." eller "jag tycker att ...". Istället är det "han är ..." och "jag vet att ...".

Alla har rätt till en åsikt. Alla bör även respektera en åsikt. Men se då till att det som skrivs är en åsikt och inte något annat.
Real Madrid -Fille- El Pipita
2010-10-23 22:19
Håller med om att Pique är bättre än Pepe, det får jag erkänna. Tycker Pique är en av världens bästa på sin position när han är som bäst. Dock har han gjort några avgörande tabbar denna höst.

Men! Pepe är bättre än Puyol tycker jag.
Real Madrid Sou_Ronaldo
FC BARCELONA <3 - Pepe kanske inte är snabbare en Pique ?
Pique är väldigt bollskicklig mittback med ett stort hjärta och väldigt stark positionsäker.

Pepe - Atletisk komplett back med en fantastisk förmåga att läsa spelet
Barcelonistas
Pique är världens bästa på sin position att säga pepe är bättre är ett stort hån. börja ni kolla på fotboll igår eller?
Barcelona Khazal (- f.d Omarboy)
2010-10-23 22:18
Men begränsa forumet för endast cules, herregud.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-10-23 22:15
Siababb_Madrid

"Om alla hade hållt sig till sitt eget lag o slutat upp med att skriva skit på andra lags forum så hade det varit mindre tjaffs."

Om det ändå vore så enkelt, tyvärr så förstår inte vissa att tänka lite innan man skriver gynnar oss alla.
Real Madrid Siababb_Madrid
2010-10-23 22:15
Alltså, sitter folk hemma och rankar "de bästa spelarna" i respektive lag? Har ni seriöst inget bättre för er? Det är fotboll förfan, skärp er
2010-10-23 22:14
Pepe är snabbare och kanske mer aggresiv än vad pique är. Men jag tycker att pique är mer en komplett mittback än vad pepe är. (min åsikt)
J_MADRIDISSTA
2010-10-23 22:13
Men shit vad alla Cules tar åt sig när jag tyckte mer om khedira än kieta det blev ju bara 6-5 till real det är inte så att jag sa att di maria va bättre än messi eller att carvalho va bättre än puyol
AndreD
2010-10-23 22:12
Hur man tycka att Pepe är bättre än Pique???? Jag fattar absolut noll!!!!!
Real Madrid Siababb_Madrid
2010-10-23 22:08
Alltså, jag har suttit och läst real madrid/barca forumet ett bra tag nu och nu har jag skaffat mig ett konto. Jag är real madrid supporter och det medför inte att jag ska komma in hit och jävlas med er, tvärtom, tänker ge barca lite credit för att de fortfarande spelar bra med tanke på att viktiga spelare inte är i form.

Men iaf, till saken nu då. Jag tycker ni som haft diskussionen med Alfredo di zidano ( barca och real madrid supporters) är riktigt barnsliga. Vad är det med er? Kan folk inte ignorera små barn eller? Om alla hade hållt sig till sitt eget lag o slutat upp med att skriva skit på andra lags forum så hade det varit mindre tjaffs.
J_MADRIDISSTA
2010-10-23 22:08
Eftersom ni barcafans är så enögda med vad ni läser så ska jag säga det igen det jag skrev nedanför....

Özil Vs Iniesta = Båda gillar jag skarpt men Özil är en aningen hetare just nu.

Jag sa inte att özil va bättre jag sa att jag gillar båda men att özil har gjort lite bättre ifrån sig de senaste matcherna om ni kan läsa.
Atlético addeh
2010-10-23 22:07
J_MADRIDISSTA

"sen så undrar jag om du har sett fotboll på sistone eller om du sett özil hur han har utvecklats du går det ju dåligt för barca och bra för real så ja jag säger özil är hetare än iniesta för tillfället..."

Så du menar att den spelare som utvecklas mest för tillfället är den bättre? Hm, skön logik där. Då påstår du förmodligen att Thiago är bättre än Xavi, bara för den förstnämnde har utvecklats mest på sistone?

Känns som man borde ta en välbehövlig paus från detta forum i några timmar, tills Madrid-stormen lagt sig. Herregud vad patetiskt att ni maränger kommer in här och börjar jämföra våra lags senaste startuppställningar och dylikt.
Real Madrid -Fille- El Pipita
J_Madridissta

Sluta skriva här du skämmer bara ut dig ärligt talat. Sedan går det egentligen inte att diskutera med cules hurvida vilken spelare som är bäst eftersom vi madridistas alltid ser vår spelare som bättre samtidigt som cules alltid ser sin spelare som bättre. Typ.
Real Madrid Morteza - Ronaldo
Era diskussioner kommer aldrig ta slut men jag måste verkligen fråga om man har alla tomtar hemma om man påstår att Busquets är bättre än Xabi Alonso? Det är som för oss Madridistas som det är att påstå att Fernando Gago är bättre än Xavi vilket jag aldrig skulle påstå.
Real Madrid Sou_Ronaldo
Jämför ni efter form eller efter den spelaren som är mest komplett på sin position? Ifall vi tar det sistnämnda så är det inget svårt att jämföra

Valdes-Casillas = Casillas
Alves-Ramos = Ramos
Maxwell-Marcelo = Maxwell
Puyol-Carvalho = Puyol
Pique-Pepe = Pepe
Busquet-Xabi = Xabi
Xavi-Khedira = Xavi
Iniesta-Özil = Iniesta
Messi-Di Maria = Messi
Pedro-C-Ronaldo = Ronaldo
Villa-Higuain = Villa

Barcelona 6
Real Madird 5
Var inte enögda bara för man håller på ett lag
2010-10-23 22:06
snälla bara för att en spelare gjorde ett bättre vm än den andra så betyder det inte att han är bättre än den andra seriöst vakna upp och kom till verkligheten
AndreD
2010-10-23 22:05
Jag uppmanar alla, ignorera J_MADRIDISSTA.

Sjunk inte till hans nivå/ålder.
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-10-23 22:05
Barcelonistas

Låt honom vara, det verkar som att han vet vad han snackar om alltså.

Om 10 år så kommer du se honom jobba på aftonbladet.
Barcelonistas
2010-10-23 22:04
hahaha özil bättre än iniesta? ahahah seriöst detta är ett stårt hån mot fotbollen.

sen vem fan är khediera? bättre än keita? laaajvv
Annons: