/spanien/barcelona/forum/13938.aspx/spanien/barcelona/forum/13938.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Alfredo di Zidano
2010-10-23 21:02
ElTriplete

Vi har mött dem, även om det var försäsongsmatch så är det REAL MADRID man möter, Hercules tar det som en CL Final ändå. Vi vann 1-3. Di Maria gjorde mål, Pedro Leon och Higuain.
Barcelona Gabriel_
2010-10-23 21:02
Alfredo di Zidano

Är du 89:a? Oj, du beter dig som en 95a:a typ. Föräldrarna måste vara jätte stolta!
2010-10-23 21:01
AndreD@

Jag säger varje år att vi kommer vinna trippeln, det är därför jag är madridista, jag älskar Real Madrid och jag tror på mitt lag. Men jag har inga problem med att erkänna andra lag som är bättre. Det är något fel annat, att heja sitt lag och erkänna. Jag har sagt länge nu i måånga år att barca har vart det bättre laget. Men sen Perez anlände så visste jag att inom en snar framtid kommer vi vara det bättre laget, vilket vi är idag.
Barcelona ElTriplete
2010-10-23 21:01
Alfredo di Zidano

Senast jag kollade har ni inte mött Hercules än. omg, vet du inte ens vilka lag Madrid mött? Lämna det här forumet, för ditt eget bästa.
Barcelona Gabriel_
2010-10-23 21:00
Alfredo di Zidano

Ok. Ni är bättre. Snälla gå tillbaks till ditt egna forum nu. Orkar inte med dig längre.
Barcelonistas
2010-10-23 21:00
alfredo

seriöst håll K***** alvarligt, du är bara här inne för o provocera.

Barcelona är ett mycket bättre lag än real 4 senaste mötena har de varit klasskillnad, och i cl behöver ja ens säga något? 6-7 år irad i åttondelsfinal. Medans vi är antingen vinst i cl eller i semifinal.
2010-10-23 20:59
ElTriplete

Vi slog Hercules bortaplan med 1-3. Ville bara påpeka det.
AndreD
2010-10-23 20:59
elbraco

Så är det varje år. Real Madrid är bäst! Real Madrid vinner La Liga! Real Madrid vinner Champions League! Real Madrid vinner El Clasico!

Det slutar som vanligt. Svaret på påståenda: Real är sämst, Real blir tvåa i La Liga, Real åker i åttondelen, Real förlorar med 2-6.
2010-10-23 20:58
Alkoholic@

Sluta dröm eller vakna bara. Real har bättre backlinje, tränare, målvakt, mittfält, ytterspelare, ytterbackar och anfall samt bänk. Vi är bättre på alla punkter jag vet inte vad ditt problem är. Under Barcas prime, när man vann trippeln var ni bäst i alla punkter och det kunde tillomed jag erkänna. Ni var även bättre förra säsongen. Men iår är vi bättre på alla punkter, varför blunda om saken när du själv är medveten om det? Vi är inga barn längre.
Barcelona ElTriplete
2010-10-23 20:57
Alfredo di Zidano

Jag ville bara påpeka att vi slog de 3-0 på bortaplan, visar vilken nivå de är på. Jag underskattar inget lag, bollen är rund, men kom inte hit och överdriv efter två mål av Ronaldo mot just Racing.

Ni må ha bättre och större trupp, men fanimej ingen bättre startelva.
Barcelonistas
2010-10-23 20:57
alfredo

ronaldo gör 2 mål mot racing kom igen, han är inte närheten av den överlägsenhet i dom stora matcherna som Messi,Iniesta,Eto. alla dessa har presterat och gjort mål mot toppmotstånd.

Ronaldo 2 mål mot ett skitlag och ni höjer han till skyarna haha, men ok han är väldigt duktig på att filma måste ja säga..
elbraco
2010-10-23 20:56
Alfredo di Zidano

Barca har vunnit de senaste 4 mötena och ändå påstår du att ni är bättre. Så mycket har väl inte trupperna förändrats, eller?
Barcelona Gabriel_
2010-10-23 20:56
Hahaha kan någon spärra pajasen för hans eget bästa, det är epic fail på varenda en av hans inlägg.
Barcelona Barcaholic
2010-10-23 20:55
Alfredo di Zidano

Ni är bättre på en position och det är målvakts postionen. Hur fan kan ni då vara bättre på alla punkter?
2010-10-23 20:55
ElTriplete@

Underskatta aldrig nån lag. Det är fel att säga "Ni möter Racing" "Vi vann över dem 3-0 bortaplan" men ändå klarade ni inte Hercules på hemmaplan, eller hur?
2010-10-23 20:54
Barcelonistas@

"spelar Barca ut sitt register så kör vi över madrid." FAIL igen. Vi har ett bredare resgiter än er. Mycket bredare trupp, bättre spelare pch bättre tränare. Oavsett hur mycket ni än spelar ut er register kommer ni inte spela ut oss. Vi är starkare än er i alla punkter. Jag vet att du inte gillar det, men det är så.
Atlético addeh
2010-10-23 20:53
Jag hoppas Pep ger Messi ledigt på onsdag, även om Leo själv garanterat vill vara med ha lekstuga mot Ceuta, vore det bästa att låta honom stanna henna. Villa, Bojan & Pedro behöver komma igång med målskyttet, samtidigt som Jeffrén behöver speltid också han.
Barcelona ElTriplete
2010-10-23 20:52
Alfredo di Zidano

Haha, du skämtar va? Omg, ärligt, är du ens värd min eller någon annans tid? Ni leder 3-0 mot Racing Santander, vi slog de 3-0 på bortaplan, och nu är plötsligt Ronaldo bättre än Messi för två mål? Okej, grattis. Ni har vunnit Trofeo de Racing Santander, fortsätt skryt med era så kallade "titlar". Kommer aldrig glömma fjanten som var här inne och skröt att ni vann Beckenbauer Cup mot Bayern på straffar.
2010-10-23 20:48
Alves, iniesta, etoo, messi m.m som var bättre än Ronaldo för 45 minuter sen, eller hur var det nu igen Barcelonistas?

Men sjääälvklart, jag tror också på jultomten :D
Real Madrid MadridistaN,
2010-10-23 20:45
Barcelonistas

Hur då tråkig menar du? Ni vanna med 0-2 och vi har 3-0 efter en knapp halvtimme i matchen. Du kan inte säga att du var objektiv när du skrev det där., sen är det en annan femma att du kanske föredrar det spelet Barca har som lag än det spelet som Madrid har, som är mer med fart och som jag föredrar.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-23 20:41
Barcelonistas.

Nej, kommer Barca bara igång tror jag vi har stor chans. Men nu måste fanimej Pedro och Villa börja näta snart.. okej att de spelar bra osv, men som anfallare behövar man göra mål för att ha sjävlförtroende. Och Barca behöver fler målgörare där fram än Leo Messi.

Man börjar ju bli lite orolig att Pedros andra år ska bli en enda stor reaktion efter hans första.
Barcelonistas
2010-10-23 20:34
1.70-ligan

vi är inte riktit i toppform, vänta bara tills villa, pedro har kommit igång och xavi börjar spela igen så kommer vi leka.

spelar Barca ut sitt register så kör vi över madrid.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-10-23 20:33
Villas oflyt börjar oroa mig, man kan inte förlita sig bara på Messi, spelare som Villa måste också känna att det är med i leken
Barcelona Barca-nist
2010-10-23 20:33
jag förstår inte dessa lag som åker till Madrid och försöker anfalla medans när de möter oss så ställer sig som buss framför mål!
Barcelona Rambla~
2010-10-23 20:32
Albiol, borde inte han fundera på sin landslagskarriär? Utan speltid lär han få svårt att behålla sin plats. Kanske dags att återvända hem till Valencia?
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-23 20:28
Jag räds inte direkt Madrids spel. Det som skrämmer mig är den disciplin Mourinho har infört i laget och det daktum att de nästan på samtliga positioner är fysiskt överlägsna oss.. vi måste prestera på topp mot Real, då kommer vi vinna. Annars blir det väldigt svårt.
Atlético addeh
2010-10-23 20:21
elbraco

Jo, självklart. Jag är bara i sådan extrem chock så tappade både tal- och skrivförmågan för ett ögonblick.
Barcelona Barca-nist
2010-10-23 20:18
offside mål ! då stänger vi av tv.n !
elbraco
2010-10-23 20:17
Hallå? Är det ingen som bryr sig om den viktiga nyheten, att Pinto hade sin vanliga frisyr igen!
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-10-23 20:17
lite från matchen : Tycker jag!

Valdes - Stabil tycker jag, inga problem
Alves - Ibland han kan göra jävligt bra inlägg sen vissa matcher inte.
Puyol - Han gör det bra, men ibland borde han hålla i bollen än bara rensa.
Pique - Bra match, Bra defensiv och mycket bra framåt

Sergio - Ida försökte han dribbla å sånt, det är inte hans sak,
Keita - Matchens lirare nr 2 , Så jävla grym
iniesta - Var mycket på vänster kanten , tycker faktis idag var en av hans sämre matcher

Pedro - Inte hans dag heller, måste börja utmana mer, han passar bara....
Villa - Otur snubben har jävlig otur. och kan han offside ?
Messi - känns som han är den enda som kan skapa chanser och göra mål.

Tiago - Tycker att Pep borde börja starta med han vissa matcher
Masken - Kommer in och gör sitt jobb
Bojan - Skulle kunna göra mål om han hade fått passen av alves!!
Annons: