/spanien/barcelona/forum/13933.aspx/spanien/barcelona/forum/13933.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2010-10-23 18:37
kom igen barca!
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-10-23 18:36
Vad fan händer med försvaret när t.o.m. Villa måste gå ner och försvara, försvaret har varit under all kritik denna säsong
elbraco
2010-10-23 18:36
För er som behöver stream och har SopCast, scrolla ner till den som är på 991 kbps och heter Tunisia-Tv HD. Riktigt fin kvalité!
Barcelona Thierry14Henry
2010-10-23 18:34
fyfan vad roligt det såg ut när pique kolliderade med zaragoza spelaren haha!
Barcelona DM1982
2010-10-23 18:27
Det var väl frispark nr 587 som Alves sparkar iväg åt h-e.
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-10-23 18:22
Iniesta ncncnc hur kan man vara så magisk under så små ytor?
Barcelona Thierry14Henry
2010-10-23 18:21
alltså.... iniesta...... hur kan man vara så skicklig?
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-23 18:20
Pigg start av matchen. Ändå lite oroligt bakåt ibland, alla lag verkar utnyttja deras fysiska övertag över Barca. Men vi spelar ganska bra idag :) Messi verkar på spelhumör.
Barcelona Thierry14Henry
2010-10-23 18:12
pröva med att avinstallera sopcast sedan installera om det canaletes?
Canaletes
2010-10-23 18:11
Funkar SOPCAST för er??!!

Har haft problem med programmet i flera veckor nu!! skit irriterande :(
2010-10-23 18:03
Fixa Sopcast och kolla genom det. Mycket fin bild!
Barcelona GDS-17
2010-10-23 18:01
MQUC

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=92190&part=sports
Barcelona Emily
2010-10-23 18:01
Mycket bra stream
Barcelona basaric
2010-10-23 18:00
Sant Iker

Messi och Ronaldo har spelat i samma liga ett år. Dom mötte samma motstånd. Hur gick det? Messi vann båda gångerna med dom på plan tillsammans. Han gjorde mer mål än Ronaldo, han gjorde mer assits än Ronaldo och han vann ligan. Med landslaget då? Champions Leauge då? Jo, där kom Messis Barcelona längre än Ronaldos Madrid, och Messi gjorde även fler mål och fler assist än vad Ronaldo gjorde. Hur gick det i VM då? Jo, där kom Messis Argetina längre än Ronaldos Portugal. Så hur vi än vrider och vänder på det så har Messi lyckats bättre.
Barcelona GDS-17
2010-10-23 17:58
Sant Iker

Alltså ni RM fans är roliga... Enligt er försvinner Messi mot lag som har bra defensiv.. Hur många mål har gjort Messi mot er? Ska jag påminna dig några matcher??? 1. Hat-rick när han var 19 år. Sedan gjorde han två när vi vann med 6-2 på Bernabeu.. Jag vill inte fortsätta, det räcker.. Dock kan jag säga att han har gjort två mål till mot er som jag kommer ihåg.

Nu kan du påminna mig när CR gjorde mål mot oss... hahahaha så pinsama ni är
Barcelona MQUC
2010-10-23 17:57
ingen som har en bra stream till matchen?
Barcelona ElTriplete
2010-10-23 17:57
Sant Iker

Den dagen Ronaldo gör fyra mål i en kvartsfinal, den dagen Ronaldo vinner VM åt Portugal kan vi jämföra dem två.
Barcelona Bernie
2010-10-23 17:56
Vart kan jag följa Barcelona B - Huesca som startar nu kl 18.00?

Tacksam för svar.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-23 17:55
Seriöst, kan vi inte ha samma funktion här på forumet som när man ska kommentera artikeln, nämligen att man måste kunna svara på 1+7 för att kunna skriva. Om vi gör så då slipper vi automatiskt Sant Iker, jag tvivlar på att han vet vad 1+7 är lika med.
Barcelona Gabriel_
Sant Iker

Snälla sluta skämma ut dig. Dina argument håller inte. Vad fan har Ronado gjort för Portugal? Inte ett skvatt! Jag är helt säker på att Messi skulle dominera vilken jävla liga som helst, helt enkelt för det simpla faktumet att han är världens världens bästa spelare, by far dessutom!
Sant Iker

Haha du skämmer ut dig nu.
Real Madrid Sant Iker
2010-10-23 17:51
Den dagen när Messi leverar i pl världens svåraste liga och vinner cl /pl då kan vi jämföra han med Cr.den Dagen Messi vinner vm åt argentina då kan ni jämföra han med andra legender.sluta skämma ut er fan vi ser hur messi försvinner mot lag som har bra defensiv.Vi ser hur messi är världelös på frispakar nick mål.
Barcelona Sam
2010-10-23 17:48
Inget illa menat om folk som lägger ner tid och arbete på artiklar här men(!):

Kan ni snälla ta en kurs i textlayout eller likande? Texterna är ytterst pinsamma i anseende av layout och länsvänlighet. Jag syftar bl.a på den senaste artikeln "Inför: Zaragoza - Barcelona" men också andra som har dykt upp (också hos andra redaktioner). Saker att lägga märke till t.ex en äcklig trend där 'bold', 'kursiv' missbrukas helvilt.
Barcelona kompol
2010-10-23 17:39
stream Zaragoza - Barcelona
Barcelona Juan Gamper
2010-10-23 17:36
Juagado!

Men visst visar dem matchen på Canal plus Hd?
Barcelona Frodo
2010-10-23 17:29
Taimaz

Patrik Sjögren verkar vara den värsta sortens douchebag. Han producerar skitartiklar på löpande band och med lögner och felaktiga vinklingar för att få fler läsare. Det skulle inte förvåna mig om han snott texten härifrån. Det är inte första gången som "journalister" från Aftonbladet snor texter från skribenter från Svenskafans.
Barcelona Jugador
Som vanligt så pissar C+ på sina kunder med sport-paketet, de tror väl inte att kunderna beställer abonnemang för att följa Luxemburg Open?

4 veckor utan match och så betalar man 260kr/mån.. för ingenting.

Hade man inte varit bunden i 12mån...
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
Messi vs Ronaldo. Kan den här diskussionen åtminstone vänta till El Clasico?

Varför ska en spelare behöva byta klubb för att bevisa sin storhet? Han är världsbäst i Barcelona. Varför ska han behöva gå till en annan liga för att bevisa sig? Det är som att säga till en framgångsrik ekonom att han är duktig i Sverige, men kanske borde testa sin lycka i Asien för att bevisa sin framgång.

En rolig händelse i Madrid - Milan-matchen där Ronaldo var bland de bättre på plan så frågade den engelska kommentator sin expert:

"Who do you think is the best Messi or Ronaldo? And who would you like in your team?"

- For me it is Messi. He is above all the rest and... och precis då får Robinho bollen och publiken börjar att bua och exportkommentatorn hinner inte ens avsluta sin mening.
Barcelona Frodo
2010-10-23 17:23
Fille s

Det var inte Messi som lämnade CL-vinnare som Zanetti och Cambiasso hemma. Det var inte Messi som spelade med två yttrar (Di Maria och Maxi Rodriguez) som innermittfältare. Det var inte Messi som lät en division 1 spelare från England (Jonas Gutierrez) spela som högerback trots att han är yttermittfältare. Det var Maradona som gjorde det. Med de förutsättningar han hade, vilket var att spela i en Xavi/Iniesta roll , så gjorde han det bra och var helt klart Argentinas bästa spelare. Han var inte lika magisk som han är i Barcelona men han gjorde det bra utefter sina förutsättningar men folk hakar upp sig på den uteblivna målskörden trots att han inte spelade som en striker.

Dessutom är han individuellt sett den bästa spelaren i dagsläget. Det är svårt att bestämt hävda att en spelare inte skulle klara sig i en annan omgivning. Sätt världsklasspelare tillsammans med några allsvenska träben och de skulle inte heller få ut sitt max. Bra spelare trivs bäst med andra bra spelare. Se Torres situation i Liverpool för tillfället. När det är meningen att han ska få service av mittfältare som Poulsen och Lucas så är det svårt att få saker och ting uträttade.
Barcelona el Maestro!
2010-10-23 17:22
Officiellt startrelva:
Valdes, Alves, Pique, Puyol, Abidal, Sergio, Iniesta, Keita, Pedro, Villa, Messi

Jag tycker att det är en stark uppställning.
Annons: