/spanien/barcelona/forum/13931.aspx/spanien/barcelona/forum/13931.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-10-23 22:00
"Intressantast match ikväll. Real Madrid - Racing. Men inte så mycket för Canales skull om ni frågar mig. Utan snarare att Rosenberg och Kennedy får synas i svensk tv. Hoppas på bra spel från svenskarna och att Rosenberg äntligen får sätta en strut. Matchen kommer Real vinna enkelt ändå. 6-1 igen någon?"

Robert vet vad han pratar om. ;)
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
J_MADRIDISSTA

Kan det bli mera fail? Först så var du Barcafan som sedan gick över till ****.

Nu erkänner du att du är ett Poolfan? Spara inläggen tills du blir vuxen, sedan läser du dem om och om igen. Då kommer du inse vad ironi är för något.
Real Madrid Morteza - Ronaldo
Det är omöjligt att avgöra vem som är bäst av Ramos och Alves samt Messi och Ronaldo. Detta är en fråga om vilket lag man håller på enligt min mening.

Ramos var en av de främsta under VM med Spanien men i Real har han inte kommit upp i samma nivå. Alves är ett ärkesvin enligt oss maränger men som sagt, färgen på tröjan.

Ronaldo och Messi spelar på en helt annan nivå än alla andra fotbollsspelare, idag gjorde Messi två och Ronaldo fyra, nästa helg kan det vara tvärtom.
J_MADRIDISSTA
AndreD kanse för Xavi spelade inte sist mot Zaragoza och sen så undrar jag om du har sett fotboll på sistone eller om du sett özil hur han har utvecklats du går det ju dåligt för barca och bra för real så ja jag säger özil är hetare än iniesta för tillfället...
J_MADRIDISSTA
AndreD kanse för Xavi spelade inte sist mot Zaragoza och sen så undrar jag om du har sett fotboll på sistone eller om du sett özil hur han har utvecklats du går det ju dåligt för barca och bra för real så ja jag säger özil är hetare än iniesta för tillfället...
AndreD
2010-10-23 21:59
J_MADRIDISSTA

Ingen frågade.

FcB - I Motgång Och Framgång!

Jo, jag var lite skeptisk också ;)
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-10-23 21:59
vart kan man se Reals spel schema ?
Barcelona FC BARCELONA <3
2010-10-23 21:58
HAHAHAH jmadridista gå och göm dig, allvarligt talat du kanske tycker så men det är fan ren fakta att Iniesta är bättre än özil alla dagar om året. att ramos är bättre än alves vet jag inte om jag håller med om men aldrig i livet att khadira är bättre än keita
AndreD

Tror han är yngre än 14 faktiskt. Han ljuger bara på profilen ;)
J_MADRIDISSTA
allvarligt talat är jag innerst inne liverpool fan har jag alltid vart men nu snackar vi spanien och mellan åren 2005-2006 var jag riktig stor barca fan men sen så förstördes laget ronaldinho blev helt nerspottad från fansen samma med rijkaard och det är bara en av de anledningarna som jag helt sluta kolla på fotboll. men nu har jag mer och mer blivit real fan på grund av att min familj är real fans osv.
AndreD
2010-10-23 21:57
J_MADRIDISSTA

Xavi är för dålig så han får inte vara med, eller?

Özil hetare än Iniesta? Den var bra. Kommer aldrig vara, kommer aldrig bli.
AndreD
2010-10-23 21:56
På två av målen hade Ronaldo öppet mål, på det tredje var han en meter från mål, på det fjärde var det straff. Väldigt imponerande. Han är nog bäst i världen.
J_MADRIDISSTA
2010-10-23 21:54
Nu SKa JAG JÄMNFÖRA LITE HÄÄR!!!

Casillas Vs Valdes = Casillas

Ramos Vs Alves = Ramos

Pique Vs Pepe = allvarligt talat är Pique hetare just nu

Puyol Vs Carvalho = Puyol om nån såg på vm!

Marcelo Vs Abidal = Marcelo

Alonso Vs Busquets = Alonso.

Khedira Vs Kieta = Khedira

Di Maria Vs Messi = Messi

Ronaldo Vs Pedro = Ronaldo

Özil Vs Iniesta = Båda gillar jag skarpt men Özil är en aningen hetare just nu

Higuain Vs Villa = Ingen av dom är riktigt bra för tillfället men Villa är än bättre målskytt

Real Madrid REAL MADRID!
2010-10-23 21:50
Barcelonistas
som sagt vi är helt klart oense vem som är bäst, orkar inte skapa onödigt lång diskussion=)
AndreD
2010-10-23 21:50
FcB - I Motgång Och Framgång!

Han är bara 14. Som resten av träsktrollen.
Barcelonistas
2010-10-23 21:49
tro mig en me lite vett i skallen vet att pique är bättre än karate mannen pepe.
Barcelona FC BARCELONA <3
2010-10-23 21:49
TaimazBaltaev
ja det va jag hehe, my bad ;)
Barcelonistas
2010-10-23 21:48
nej men han var en stor del i försvaret, och även föra säsongen när vi vann ligan!
J_MADRIDISSTA

Där gjorde du bort dig ENORMT!
AndreD
j-madridista

Cooling.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-23 21:47
J_MADRIDISSTA,

Tycker inte man ska bli idiotförklarad för att man anser Alves vara bättre högerback än Ramos. Det är nog fler än jag som tycker han och Maicon är bäst i världen på den positionen.. sen är Ramos fantastiskt också, men jag anser Alves är bättre.

Och vad har det med att göra att jag tycker Abidal och Marcelo är lika? Skulle Marcelo hålla samma klass som Alves, eller vad menar du? Marcelo har förvisso gjort det bra i år, men han är inte ens nära att vara bäst i världen på den positionen. Inte Abidal heller. Lika!

Och alla andra som inte kan förstå hur jag kan tycka att Puyol/Pique är bättre än Pepe/Carvalho...
ni såg väl VM? Och i Barca spelar dessutom både Pique och Puyol med ett enormt hjärta. Jag skulle aldrig vilja byta ut dem mot Carvalho och Pepe.

Orkar inte diskutera mer, men sluta upp med att i princip idiotförklara en för att man har en åsikt som inte stämmer överrens med eran.
elbraco
J_MADRIDISSTA

Haha, du gick alltså från Barca till Real? Lätt att ta dig seriöst efter detta. not.
Real Madrid REAL MADRID!
Barcelonistas
orkar inte skapa onödigt lång diskussion, vi är helt klart oense vem som är bäst=)
AndreD
2010-10-23 21:44
Pique är topp 5 mittbackar i världen. Det kvittar vad ni säger maränger, så är det.
J_MADRIDISSTA
AndreD vet inte riktigt men jag varade bara som barca fan 1 år sen gissa vart jag gick??
Barcelonistas
REAL MADRID

nej han var med att vinna 6 titlar på 1 säsong, och varit en mur i dom senaste el clasicon.
J_MADRIDISSTA
bra sagt eltriplete
AndreD
2010-10-23 21:43
Finns det någon realfan som är över 13 år?
Real Madrid REAL MADRID!
2010-10-23 21:42
Barcelonistas
haha för att pique var med att vinna vm så är han bättre?
Barcelona ElTriplete
2010-10-23 21:42
Till er som säger Higuain gör fula mål: en målskytt ska göra mål, spela roll hur han gör dem. Och han har visst gjort vackra mål.

Till er som säger att Ramos har presterat noll senaste åren: såg ni VM eller? Ramos var briljant och han är där uppe med Lahm, Maicon och Alves.

Sluta vara så enögda, både Culés och maränger...
Annons: