/spanien/barcelona/forum/13906.aspx/spanien/barcelona/forum/13906.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
The Leader
2010-11-01 01:37
Är det någon som vet vad låten heter? Har hört låten någonstans tidigare...
Barcelonistas
2010-11-01 01:04
Och här har ni andra halvlek mål + Chanser.
Barcelonistas
2010-11-01 01:02
Första halvleks mål + chanser mot sevilla
AndreD
2010-11-01 00:15
Det bevisar ju bara ännu mer hur pinsam förlusten var. Castilla kan vinna mot Alcorcon men inte a-laget.
Barcelonistas
2010-11-01 00:09
2-6 som lika gärna kunde slutat 2-10 om vi hade suttit våra chanser. Den matchen var i stort sett en final om guldet, båda lagen var i bra form men Barcelona var överlägsna den säsongen och krossade allt.

den sista el clasicot 07/08 där var ligan redan avgjord vad hade Barca att spela om liksom dom tog det som en träningsmatch.. Sen kunde vem som helst se att de var stort sett kris i Barca de året..
Barcelona Mrfaariis
2010-10-31 23:58
Steven.
Försöker du va rolig eller. Snälla någon om jag hade varit Real fans så hade fanime slutat snacka om fotboll. För Barca har skämt ut Real. Eller inte bara Barca.T.ex. Real union,Alcorcon eller Lyon. Jag kan räkna hela dagen !!
The Leader
2010-10-31 23:52
Hyder, hur ska du ha det egentligen? Förstod du vad Santiago Be ville få fram eller inte (det verkar så nu, även om du försöker vara diskret)?
Real Madrid Steven
2010-10-31 23:42
Vilket är värst, El pasillo eller en 2-6 förlust? mot ärkesrivalen
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-31 23:37
Med risk för att dra upp denna ständiga jämförelsen mellan Messi och Ronaldo. Marca har kommit fram till att Leo har varit effektivare än Ronaldo under säsongsinledningen, även om portugisen har gjort flest mål. Det säger ju förvisso ingenting om vem som är bäst, jag har redan min vinnare klar. Men ändå intressant statistik.

Godnatt!
Barcelonistas
2010-10-31 23:22
the leader

de gabriel säger är ju sanningen. real madrids a lag har mycket och lära från barca B.
Barcelona Hyder
2010-10-31 23:14
The Leader

Det har ni ju om du tänker efter? 4-0 i baken mot just Alcorcón säger väll allt. Ert A-lag kanske inte bara borde ta lärdom av Barça B utan även er Castilla. Komiskt nog.
The Leader
2010-10-31 23:09
Hyder, vad Castillas vinst har med att saken att göra? Tja, Gabriel_ skrev t.ex.:

"Roligt att se att vårat B-lag visar hur man vinner mot Alcorcón. Real Madrid har ett och annat att lära sig. Lol!"

Barcelona Hyder
2010-10-31 22:59
Santiago Be

Vad har det med någonting att göra? Förtår inte sammanhanget. Det borde väll säga mer om Real Madrids A-lag som åkte ut mot Alcorcón än vad det gör om Barça B som vann med 3-1 på bortaplan?
Real Madrid Santiago Be
2010-10-31 22:21
Inte för att störa eller nervärdera barca b's vinst men Madrid Castilla vann med 4 - 1 mot Alcorcon förra säsongen (I våras).

elbraco
2010-10-31 21:45
Tittar på Sevillamatchen i repris just nu eftersom jag missade den och måste säga att det var ett satans snyggt första mål Villa gjorde! Messis löpning mellan 2 spelare var inte heller helt fel.
Barcelona Ravo
2010-10-31 21:33
LaserBurken

Tack för din länk:) Jag tänker antingen på getafe elelr zaragoza i mars. Hittade ingen bra hotellsida i början det hotellet ser inte illa ut heller. Tack ännu en gång :)
Barcelona Barcadinho.
2010-10-31 21:31
Till min förvåning så ser jag att "jag" har tippat Getafe-Barca.
Det gjorde jag inte.
Konstigt, undrar om en av mina grabbar har knäckt mitt lösenord.
Barcelona Frodo
2010-10-31 21:29
Intressant fakta: Senast Barcelona B spelade i Segunda A var säsongen 98/99. Det laget innehöll spelare som Puyol och Xavi men laget åkte ner en division. Xavi spelade i och för sig halva säsongen med a-laget och vann även ligatiteln det året.

Barcelona B ligger för närvarande på en fjärde plats och allt tyder på att de kommer att hålla sig uppe denna säsong. Startelvan är väldigt ung (det är främst anfallarna som är äldre om man nu vill se 23 och 24 som gammalt) och det är förståeligt varför ledningen med Pep i spetsen har en stor tilltro till ungdomarna. Det finns många spelare med stor potential men tyvärr är det endast ett fåtal som kommer att kunna ta steget till a-laget.
Barcelona DM1982
2010-10-31 21:27
Getafe ser verkligen svaga ut. Känns inte så oroligt att möta dem nästa vecka, även om de brukar ställa till det för oss.
Barcelona LaserBurken
2010-10-31 21:26
Ravo //

Det beror ju helt klart vilken match du ska se? Fullsatt blir det ingen match förutom El Clasico, kan ev bli slutsålt mot Valencia (87 000) när jag var där sist inte ens då var det slutsålt så såvida du inte ska på El Clasico eller någon kommande CL semi eller nåt så är det lungt, kan dock hålla med att det är skönare att ha allt klart när man åker.

Angående hotell så föreslår jag att du går in på "booking.com"
Jag rekomenderar hotellet i länktips, det är skrivet som 3 stjärnigt men det håller högre klass än många 5 stjärniga enligt mig, utsikten är MAGNIFIK!
Kika in bilderna, hotellet har även 8.5 i SNITTBETYG av 939!!! omdömen vilket är jävligt bra.
Ligger mycket bra placerat till både Camp Nou och förbindelser.

Have fun.
Barcelona Ravo
2010-10-31 21:17
Behöver lite tips, har ni någon tips på vad som är det bästa. Att köpa biljetter från hemsidan sedan leta efter hotell? Flyget är inget problem men problemet är att jag inte vet vilket hotell som är bra o billigt. Har sökt på fotbollsres sajter men inget som intresserar mig direkt då biljetten är billigare om man köper den direkt från sidan.
elbraco
2010-10-31 21:13
Jahapp, då var Bilbao - Getafe avgjord efter 10 minuter. Bilbao lyckades bomba in ett mål på 25-30 meter och fick sedan en väääldigt tveksam straff efter att Muniain fällts och straff dömts i 11:e minuten.
Barcelona Barcadinho.
2010-10-31 20:56
Alla lag som hör till toppen bakom the big two har tappat poäng den här omgången.
Valencia, Villarreal, Sevilla, Espanyol och nu Atletico.
Det bäddar inte särskilt gott - det blir samma visa igen.

(Piatti - mycket fin teknik och en bra känslig vänsterfot).
Atlético addeh
2010-10-31 20:37
Fernando Gago-King of Madrid

Det är ju ändå din förtjänst att nivån är som den är, och som jag ser det har ingen brutit mot någon forumregel.
Barcelona älskabarcelona
2010-10-31 20:26
Är det någon här inne som vet ifall man kan se Barcas träning i morgon eller vilket hotell dom kommer bo på ?
Barcelona LaserBurken
2010-10-31 20:12
Cataloniaboy

Googla det. Du kommer få massor av träffar, jag lovar på heder och samvete.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-31 20:06
Fernando Gago

Det har kanske något med att du skrev...?
Real Madrid Fernando Gago-King of Madrid
2010-10-31 20:05
Barcelonistas
Tack:). Nu får ni gärna höja nivån här, liknar lunarstorm/dagis lite. Igonorera mig och mitt namn nu:).

Hetfield- Megan Fox is a dude
Jo men man behöver ju inte komma med personpåhopp och kommentarer/meningar som man lärde sig skriva när man gick i ettan.
Barcelonistas
2010-10-31 20:01
fernando gago king of madrid

haha komiskt nick du har kan inte bli mer fail på det :)

ja men varför kommer du in hit och börjar provocera direkt!? har du inget vetigt att skriva som bidrar med en vetig disskusion som man kan diskutera så låt fuking bli!
Barcelona Rambla~
2010-10-31 19:54
Vi kommer aldrig kunna ha meningsfulla diskussioner med maränger här inne om det hela tiden ska komma in maränger och försöka provocera, samtidigt som de som kommer in och inte har för avsikt att provocera blir provocerade av oss culés. Varför ska diskussionera hela tiden handla om vem som är bättre av två spelare, vem som blev förnedrad och avklädd av samma motståndare osv? Det leder ju som sagt ingen vart.

När det gäller Boixos Nois och ultras så ser man allt oftare en annan falang på Camp Nou (bakom gol nord) som inte alls förknippas med våld så som Boixos Nois. Nämligen Almogàvers. Det är egentligen en penya, vilket för övrigt även Boixos Nois är. Se länktips.
Annons: