/spanien/barcelona/forum/13899.aspx/spanien/barcelona/forum/13899.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-27 00:05
Rambla

Jag vet att folk kommer att dunka i bröstet och skydda Keita nu, men jag tycker att det är dags för honom att försvinna. Sen kommer vanliga argumentet "ja men han springer mycket bla bla bla", nog fan finns det bättre spelare där ute som fyller samma funktion.
Barcelona Messidinho_10
2010-10-27 00:04
Ähh skit match, men vem bryr sig, huvudsaken är att man vinner. Sen att ingen av jr tog chansen kan man diskutera..
Barcelona Rambla~
2010-10-27 00:04
Jag förstår att Pep inte vill spela Puyi och Abidal. Då har han redan användt två B-spelare som mittbackar. När Jeffren tyvärr skadade sig var Nolito det naturliga valet. Den enda han kan byta ut mot JDS är då Thiago. Om vi nu ska vara ärliga, så vill vi ju alla se honom få speltid, eller hur? Dock så försvarar det fan inte Keites slöa inställning i kväll. Kolla på Mascherano, han som är van vid större matcher hade 100%-inställning under hela matchen.
Barcelona Larsson1333
2010-10-27 00:00
Rambla

Ursäkta mig, visste inte detta :) men kan bara instämma, keita ser lika oangegerad ut som jag gör när jag dämmer f99.

Men kul att se bartra framförallt, även maxwell stabil som tusan och thiago blixtrar till ibland
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-26 23:59
Är rätt besviken på matchen. Tycker ingen riktigt tog chansen av de jag hade hoppats på. Visst glimtade de till då och då men varken Pedro, Bojan eller Thiago gjorde någon vidare match. Visst, det är en annan sak när man spelar med de bästa spelarna, men jag hade hoppats på mer. Till en början såg det riktigt lovande ut, fram till Jeffren byttes ut egentligen.

Inte heller Nolito gjorde direkt en bra match, Tyvärr blir det nog ingen karriär i Barca för honom, det var i alla fall känslan man fick idag.

Det fanns dock två st jag tycker överträffade mina förväntningar: Fontas och Bartra! Dessa herrar kan känna sig nöjda med sin insats ikväll.

Förlåt om man låter negativ, men är bara väldigt trött och besviken. Vet att man inte kan dra för stora växlar av en match, men jag hade hoppats att några spelare skulle få en självförtroende-boost ikvälll. Nu letar fortfarande Bojan, Pedro och de andra efter formen. Och Thiago som jag hoppats på gjorde kanske sin sämsta match i A-laget.
Barcelona Criff
2010-10-26 23:58
Tror det sena bytet mot Dos Santos egentligen inte ens skulle komma, men med tanke på hur slut Thiago såg ut på slutet så blev det så till slut ändå.
Tror Dos Santos får 90 minuter på hemmaplan.
Barcelona Rambla~
2010-10-26 23:57
Hetfield

Det är väl klart att han har större kvaliéer än så här. Dock inte matcher som denna tydligen. Däremot är han ovärderlig i vissa typer av matcher där han dödar ytor och tar bort spelare ur matchen. I kväll var det tyvärr bara alibispel för hela slanten från honom. Det gör mig förbannad ja. Då kan likväl någon annan få chansen att spela istället.

Fan vad jag lider med Jeffren. Går det att ha mer oflyt? Han såg verkligen rapp ut i steget i kväll.
Atlético addeh
2010-10-26 23:57
Trots en kassaskåpssäker vinst tror jag inte Pep var så nöjd med matchen. Det hade verkligen behövts ett mål från Bojans fötter, men vad hände? Jo, istället försämrade han sitt självförtroende och misslyckades med i allt i avslutningsväg. Han kämpade och slet som vanligt, och passningsspelet var det inget fel på.

Aja, skönt med en seger i alla fall. Eloge till B-lagspelarna, förutom Nolito som alltid ska trockla en gång för mycket.
Barcelona Barca-nist
2010-10-26 23:55
matchen är snart slut, Barca vinner med minst sagt B-betonad laguppställning men mycket att fundera på för ynglingarna.
Jag tror inte keita och andra ordinarie spelare skulle göra lika usel match annars om de skulle känna sig trygga som vanliga matcher.
+ Vinsten
+ Maxw
+ Tiago
+ Inga ordinarie skador

- Jeffrens skada
- Bojans måltorka
- Keita springer runt som en vilsen....
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-10-26 23:54
Rambla.

Vem tyckte var sämst i matchen nu igen? :-)

Du verkar verkligen koka, men jag förstår dig. En av dem rutinerade i FC Barcelona i dagens startelva och han spelade en fotboll som en yngling borde göra. Så tråkigt och så lätt. Han har väl större kvalitéer än så?
Barcelona Rambla~
2010-10-26 23:53
Larsson133

Pep får inte byta Keite mot JDS när 4 B-spelare redan finns på planen. Sådana är reglerna. Då får han byta ut Fontas, Bartra, Thiago eller Nolito.
Barcelona Rambla~
2010-10-26 23:52
Jag hade gett Keite en avhyvling efter matchen. Så oengerat får det fan inte se ut. Han verkade ju totalt ointresserad under 90 min.
2010-10-26 23:50
Det är så jävla idiotiskt att det ska vara dubbelmöten så här tidigt in på Copa del Rey.

Förstår faktiskt inte vitsen med det.
Barcelona Larsson1333
2010-10-26 23:47
Pep, det är fan inte olagligt att göra byten innan 85. Kul för jds att en keita som bara passar bakåt får 90 min menas han själv får sitta bänk i stortsett hela matchen
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-10-26 23:47
Vilken usel halvlek, så trist att se.
Barcelona Geethang
2010-10-26 23:46
Essienesque

Du måste skoja! Tycker du verkligen att Bojan håller klassen i världens bästa lag? Han är så dålig att han inte ens skulle platsa i Real Madrid.
Barcelona Rambla~
2010-10-26 23:45
Vad är det för fel på Keite i kväll? Han vägrar ju att spela framåt, vänder hela tiden bakåt. Så tröttsamt.
Barcelona Barca-nist
2010-10-26 23:42
Nolito är inte blyg den killen heheh
skönt att han tror på det vilket Bojan saknar
Barcelona Essienesque
2010-10-26 23:42
Snacka om att överdriva Bojans situation. Nu ska han säljas? Ni är fan skämmiga..

Senast i våras spelade han riktigt bra fotboll, under en två månaders period. Men nej, tydligen har han inte gjort mål sedan hans debutsäsong.

Skärpning, han har spelat bra idag. Synd att inte ribbträffen eller friläget resulterade i mål.
2010-10-26 23:40
In med Puyol i slutet så att publiken kan få något minnesvärt med sig hem.
Canaletes
Hahaha. Skönt de måste va för Puyol o värma upp när man är så nära publiken..
Barcelona LeoMessi10
Måste va någon som håller mig med i att Bojan måste säljas, utveckligen stannade för 3 år sen. Han blir ju INTE bättre..
Barcelona Rambla~
Gud är störst

För att byta in JDS, måste han ta ut en spelare från B-laget. Jag tror heller inte att han vill riskera Puyi och Abidal i den här matchen. Han vill säkert ge Thiago 90 min.
Barcelona Rambla~
2010-10-26 23:39
Jisses Bojan, snacka om att vara helt under isen när det gäller sjlälfortroende vid avsluten. Hela tiden göra det krångligare än vad som behövs.
Barcelona Geethang
2010-10-26 23:38
Oj vad dålig Bojan är. Han måste verkligen bort från Barca. Hur mycket hjärta han än har för klubben så håller han inte klassen.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
Nej, Bojan är ljusår från Pato.
Barcelona Larsson1333
Bartra är kung! Om två år är det han och pique som gäller!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
Jag förstår mig inte på Pep just nu, varför inte ge t ex Dos santos lite speltid?!
Barcelona Barca-nist
matchkvalitet har sjunkit rejält!

men herre gud Bojan. Ta chansen
2010-10-26 23:35
Är det bara jag eller känns det som att Nolito verkligen vill göra allt för att Guardiola ska få upp ögonen för honom?

Fyra ligamatcher kvar till El Clasico.
Annons: