/spanien/barcelona/forum/13892.aspx/spanien/barcelona/forum/13892.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Jocketheman
2010-11-02 21:30
Delarocha

Men snälla nån. Om jag går upp i en duell mot dig, till exempel, och jag går upp med foten och sparkar iväg bollen, sen träffar jag dig i ansiktet. Du menar alltså att inte jag har gjort något fel då och att spelet ska fortsätta?
Real Madrid Real Madrid (L) "riktiga" Ronaldo
2010-11-02 21:25
Jag är 19 år, vad har det med saken att göra? Det är likadant som att jag ska skriva vart du kommer ifrån.
Fattar inte hur du kan dra in att jag är Real Madrid fan och säga att jag har en skruv lös. Bara för att jag håller på Real, är jag dum i huvudet då eller?

Man ska inte få gå in i situationer hur man vill. Valdes borde iallafall fått gult kort, men enligt mig rött som sagt.
Barcelona L.Messi - / - 10
Ja
Real Madrid RobertHansson16
Stream till matchen?
elbraco
2010-11-02 21:24
Real Madrid (L)

Ja, om regelboken säger så. Det är väl det vi har diskuterat hela tiden?
Frisparken kom ju till för att vi hade bollen i ägo då Valdés var sist på den, och spelet pausades för att N'doye var skadad. Om jag inte har helt fel.
Barcelona Dani Alves=The King
2010-11-02 21:23
Real Madrid (L) "riktiga" Ronaldo //

Folk tycker olika, vissa tycker att de va rött andra inte. Deal with it, hur gammal är du seriöst??

Du är en Madrista dessutom, ska du komma in hit och säga till oss va som är rätt och fel. Har du en skruv lös eller ..
2010-11-02 21:22
Kan någon vara snäll och länka en bra stream till matchen?
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-11-02 21:21
Om inte Mascherano kommer in snarast så är det något fel, busquets är helt under isen denna match, och varför spela Iniesta som ytter när Pedro är frisk. Iniesta är en boll skicklig spelare men saknar snabbheten för att spela på kanten och snälla spela Villa centralt
2010-11-02 21:21
Delarocha

Menar du mig? Jag har aldrig skrivit en drömelva, aldrig. Sök på mig i Reals forum och kolla om du vill. Dra inte alla över en kant bara för att 12 åringar skriver nya drömelvor varje dag
Delarocha
2010-11-02 21:19
Kan inte du gå tillbaka till ditt forum och diskutera vilka ni ska värva i januari? Göra lite drömelvor kanske.
Barcelona Sam
2010-11-02 21:19
Usch vilket slarv!!
2010-11-02 21:18
Så om vi säger att Bosse och Nisse springer mot bollen båda 2 och Bosse kommer med en karatespark och träffar bollen sen sparkar Nisse i huvudet, ska Bosse få frispark då eller? 1-1!!!! :)
elbraco
2010-11-02 21:18
så länge varade det...
Delarocha
2010-11-02 21:16
Sluta försöka påverka min åsikt om en situation jag precis tittat på själv. Jag tycker vad jag tycker och oavsett vad ni skriver tänker jag inte ändra min åsikt.
Jag tycker inte situationen är så jävla farlig, ja det är möjligt att jag är partisk. Men då inte situationen har hänt åt motsatta håll så kan jag inte säga något.

Mål, Messi. Härligt.
elbraco
2010-11-02 21:16
Jocketheman & Real Madrid (L)

Om Valdés träffade bollen först så gjorde han inget fel enligt regelboken, eller hur?
Ska domaren ge ett sympatikort då för att han råkade träffa fult?

GOOOL MESIIIIIIIIIIIIII!!!
elbraco
2010-11-02 21:14
Det roliga är att alla gick lös på att FCK var bättre än Barca de första 15.
Hade dom fortsatt som dom gjorde då hade dom legat på planen av utmattning efter 45 minuter. Matchbilden kommer ändra sig mer och mer till den vi brukar se...
FCK är ju astaggade på att slå Barca på hemmaplan, och så som dom kämpade då så kommer de ta ut sig väldigt snabbt helt enkelt. Inget att oroa sig för.
Jocketheman
2010-11-02 21:13
Delarocha

Valdes sparkar honom i ansiktet. Visst, det är säkert inte avsiktligt, men ändå. Det är otroligt klantigt att gå upp sådär vårdslöst med fötterna och knäna i luften. Klart Valdes vill få bort bollen, men det är fortfarande så vårdslöst av honom.
2010-11-02 21:13
Då skulle du förmodligen ha blivit hur.... * Förmodligen ska in där... Sluta vara så dryg, sluta försvara barcaspelare när dom gör något fult
Delarocha
2010-11-02 21:12
Bra att du vet hur jag hade reagerat. Varför ställa en så dum fråga om du redan vet hur jag reagerat?
2010-11-02 21:10
Delarocha

Om det hade varit Köpenhamns målvakt som gjorde likadant på Messi, hur skulle du ha reagerat då? Då skulle du ha blivit hur förbannad som helst och vilja ha utvisning på målvakten för att han medvetet skadat Messi.. (tog Messi som exempel bara)
2010-11-02 21:10
Delarocha

Om det hade varit Köpenhamns målvakt som gjorde likadant på Messi, hur skulle du ha reagerat då? Då skulle du ha blivit hur förbannad som helst och vilja ha utvisning på målvakten för att han medvetet skadat Messi.. (tog Messi som exempel bara)
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-11-02 21:09
Jag hade inte blivit förvånad om Valdés hade fått rött kort. Spelar ingen roll om det inte var meningen, det kunde ha slutat riktigt illa, det ska minst vara gult på Valdés, och att Barcelona fick frispark är ett mysterium
Barcelona Dani Alves=The King
2010-11-02 21:09
Hetfield- Megan Fox is a dude //

De är de som är Pep's svaghet han fattar inte när han har fel. Sen är han jävligt sen med att förstå när någon spelare suuuger.

Busquets lär ju få spela hela mtchen han borde fan ta ut honom. Som straff för alla misstag under första kvarten!!!
Delarocha
2010-11-02 21:08
Jocketheman

Det är möjligt att det hade blivit, men betyder det att det ska vara utvisning? Jag tycker inte situationen var så jävla farlig som ni tycker men det är bara jag som påstår att jag har rätt, ingen behöver tycka som jag. Jag tycker inte dt ska vara rött kort, end of story.
Jocketheman
2010-11-02 21:06
Delarocha - Säg att det hade hänt i mittcirkeln mellan två utespelare och den ena träffar bollen först men sedan träffar han precis som Valdes träffar N'Doye. Tror du inte det hade blivit utvisning på honom då?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-02 21:05
Ta det lugnt, Valdes menade inte att sparka ner honom, han ville bara skydda sig själv.

-----------

Seriöst Pep och hans jävla formationer, varför kan du inte bara spela med Villa centralt och Messi på kanten? Vad är syftet med att ha Messi centralt och Villa på högerkanten när inget händer?

Var är syftet med att ha Iniesta på kanten när han aldrig skjuter när han väl dribblar förbi?
ARGH!
Nicname
Delarocha: Jo, han går in mer vårdslöst än De jong..
Delarocha
Konstigt då att kommentatorerna knappt talar om situationen mer. jag tycker inte det ska vara rött kort, det är en oturlig situation och att ge gult kort bara för att är ju bara att göra ytterligare fel typ.

2010-11-02 21:04
Stream någon?
Iniesta=El Genio
2010-11-02 21:04
Fyfan, det var det VÄRSTA jag någonsin sett.....hallå? hallå? Det är ju frilägesutvisning direkt? hallå? han kommer ut med knäet rakt i ansiktet på killen och så får fcb frispark? hmmm.....storlagen köper domare....hmmm. FYFAN vad lågt.
Annons: