/spanien/barcelona/forum/13881.aspx/spanien/barcelona/forum/13881.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Peshmerge
2010-11-03 15:59
Just nu är Bale mycket bättre än alla dessa vänsterbackar och kommer vara det framöver också, Abidal, Evra, A.Cole, Clichy, Cicciko, Marcelo och Coentrao.

Han har ju bevisat. Hattrick mot Inter borta som vänterback. skulle någon av dessa backarna jag skrivit ner där uppe kliva fram för sitt lag när dem ligger under med 4-0 och göra 3 mål på egen hand, nästan 4. Eller hemma igår två assister. Tack vare han dem krossade mästarna. Han hade lekstuga på vänsterkanten mot världens bästa högerback. Maicon!
Real Madrid RobertHansson16
2010-11-03 15:50
Barcelonistas
Japp:P det var det jag ville komma fram till, jag vet många spelare som egentligen är bättre än Bale , men just nu är han bäst på sin position:)
Barcelonistas
2010-11-03 15:47
Robert

ok just nu är han förmodligen bäst på sin positon. Nöjd?
Barcelonistas
2010-11-03 15:35
Sist vi vann en cl match på borta plan var mot dynamo kiev 1-2 till barca sluta det. sen i slutspelet så vann vi inte en borta match i cl vi kryssa mot stuttgart,arsenal, och förlust mot inter i semin tack vare benquerenca.
2010-11-03 15:34
Barcelonistas
att jag Återigen måste förklara, det är inte bara i 2 matcher han har varit bra, han har varit jäkligt bra hela den här säsongen, men det vet väl inte du du har väll bara sett tottenham 2 gånger den här säsongen. Och återigen: Jag säger att han för "tillfället" är bäst på sin position, inte att han har varit eller alltid kommer att vara utan för "tillfället"! Och förresten Kan du vara snäll och säga mig vilken vänsterytter som "just nu" är bättre än Bale?
Barcelonistas
2010-11-03 15:28
Robert

sluta höj han till skyarna bale är en bra spelare men världens bästa på sin position är han inte. klarar han av att spela så här under 1 säsong så kan man kalla han världens bästa på sin position inte för bara 2 matcher LOL
Barcelona Vampíro
2010-11-03 15:16
Tycker personligen att Gareth Bale är en riktigt grym spelare, bäst på sin position eller ej han har varit otroligt duktig sedan årsskiftet och han är en starkt bidragande orsak till att Spurs gått så bra i i ligan under både våren och hösten. Hoppas för Tottenhams skull att de lyckas behålla honom då de verkar ha något stort på gång.
2010-11-03 15:16
Barcelonistas
Vad spelar det för roll om han överpresterar just nu, han är väl fortfarande världens för "tillfället" bästa ytter? Dessutom ska jag säga dej att det är inte bara Inter matcherna han har dominerat i år, Han har vart så här bra nästan hela säsongen!
Barcelonistas
2010-11-03 15:12
Barcakadabra

Håller med mot dom mindre lagen har de inte sett så jätte bra ut men när vi möter bra lag topplag så kör vi över dom. jag tror barca går mer för resultat i dom flesta matcherna nu för att sen sätta in formen när de drar ihop sig i la liga och Cl. den här säsongen är Cl väldigt viktit och den ska vi vinna.
Barcelonistas
2010-11-03 15:07
RobertHansson16

Mer överskattad spelare går inte att hitta han gör 2 bra matcher mot inter och är redan världens bästa på sin positon HAHAHAH.

vem som helst kan se att bale förtillfälet överpresterar tro mig om ett par veckor är han sitt vanliga ja ett träben.
Barcelona Barcakadabra
2010-11-03 15:06
Jag brukar inte skriva här egentligen men känner att jag måste skriva en sak till alla dem som tvekar på årets trupp.
SLUTA KLAGA HELA JÄVLA TIDEN, BYT LAG OM DU INTE ÄR NÖJD MED SPELARNA VI HAR, FÖR DET ÄR DAGENS BARCA!!

Visst gör guardiola konstiga grejer ibland, men han är väl mer kunnig i sitt jobb än vad vi är på det? det är lätt att vara efterklok.
Men helt seriöst ska ni tvivla på en tränare som förmodligen gett er era bästa barca år någonsin? Ha tålamod för fan

VI ÄR FC BARCELONA; VI ÄR KUNGAR, OCH ALLA LAG VILL SLÅ OSS NU!

Men våra spelare är inga robotar som man bara trycker på en knapp så är inställningen till varje match likadan. Nej så är det inte, vissa matcher kommer det inte funka helt enkelt, brist på motivation, underskattning, spelare som väntar på att andra spelare ska göra det osv.
Dem som tro vi ska vinna varje match är retards ..

Vi har varit favoriter i alla turneringar vi medverkat i dem senaste 7 åren typ, hur jävla lätt är det då att gå in med 100% rätt inställning till alla matcher?? spec mot blåbärslagen. Rubin, fck, hercules, mallorca, inget av lagen hade haft en chans om de varit slutspel det handlat om.

Förstår inte varför vissa ska hålla på och klaga på truppen för, började ni kolla på barca iår eller? Vet ni inte att det riktiga barcelona träder fram när motståndet är av högre klass? eller hur förklarar ni att vi vunnit mot sevilla, atl madrid, valencia atl bilbao redan iår för att tappa poäng mot hecules, fck, rubin och mallorca(även fast dem är "bra")
De va likadant förra året, dåligt spel i gruppen, mot rubin och kiev för att sedan spela ut inter, arsenal och vi våldtog real.

Jag är inte ett dugg orolig iallafall, för jag vet att när real madrid står på andra sidan gräsplanen i el clasico eller united i en semifinal i champions league. Då tänder våra spelare till och visar världen VILKA KUNGAR VI ÄR OCH ATT DE ANDRA FÖR TRÄNA LITE MER FÖR DEM HAR INGEN CHANS!!
Barcelona Rambla~
Tidningar påstår detta utan att kunna presentera några bevis. Jag antar att Sandros ord står mot vissa tidningars ord.
Barcelona Messidinho_10
Någon som vet om någon av våran spelare använder twitter? Isåfall skicka län!
2010-11-03 15:04
Wall - United
1.70-ligan.
skrev att Bale för tillfället är världens bästa ytter och vem som helst som har ett Iq över 50 fattar det, nämn någån annan som "för tillfället" är bättre?

Nicname
PedroRodriguez skrev att Lucio och Maicon är en av dom bästa på sina respektive positioner inte den bästa! Och säg mej vem är bättre än Maicon?

Hetfield- Megan Fox is a dude
Hur i helvete kan man vara överhypad när man gjort en sån säsong som Bale hitills gjort? Hade han spelat i Barca hade du sagt att han var bäst genom tiderna, löjligt att du inte kan se storheten hos en spelare bara för att han inte spelar i Barca...
Peshmerge
2010-11-03 15:04

Jag tror knappast att Barca tar tillbaka honom efter allt som hänt. Utan dem säljer honom nog direkt om nu som det sägs och står att Milan INTE är tvingade till ett köp. Eller om man säger Milan inte vill köpa honom så kommer Ibra tillbaka till Barca i juli och då kan Barca välja att behålla eller sälja.

Jag tror aldrig Ibra kommer att vilja stanna utan går direkt från Milan till en annan klubb om han, Milan och Barca inte kommer överens dock.

Även jag som gillar Ibra hoppas att han återvänder, men jag tror inte påt. :)
Barcelona Barca4eva
2010-11-03 14:59

Jag kan tro på det faktiskt men samtidigt tror jag att Milan faktiskt kommer köpa honom.

Om han återvänder vet jag inte vad som borde göras...om Milan inte vill ha honom, vem vill? Om man tänker på lag som han faktiskt skulle tänka sig gå till...antingen borde han säljas till City, om de nu skulle visa intresse och han accepterar det, eller så tvingas vi ha en 30-åring som kördes bort från klubben kvar. Ser inte ljust ut kan jag säga om Milan skulle backa ur.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-03 14:47
En sak som ingen har pratat om är att enligt vissa tidningar så finns det ingen klausul att Milan MÅSTE köpa Zlatan, vilket innebär att Zlatan kan återvända till Barcelona nästa år.

Hur mycket sanning ligger i detta, och hur ska man göra om Zlatan återvänder hem? Behålla eller sälja?
Barcelona Messidinho_10
2010-11-03 14:19
Kolla in bilden, fyfan Valdes är galen =)
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-03 14:16
Gareth Bale? Nej tack. Han är lika överhypad som Di Maria, snabb med otroligt endimensionell.

Tottenham kan och spelar kontringsfotboll, vilket passar Bale alldeles utmärkt då han har Crouch i boxen. Vad ska han göra i Barcelona där lilla Messi och Villa är i boxen?
Barcelona Gabriel_
2010-11-03 14:04
Yaya24

Vi har förstått att du inte tycker om Busquets nu men det skulle vara trevligt om du för en omväxlings skull skulle kunna komma in hit för att faktiskt bidra med något istället för att konstant upprepa ditt missnöje med Busquets.
Nicname
2010-11-03 14:03
Tillägg: Bale gav till slut upp. Och Maicon och Lucio är INTE världens bästa på sina positioner!
Wall - United
2010-11-03 14:02
1.70-ligan. - Bale världen bästa ytter?
Såg du inte Tottenham mot United?
Rafael stoppade honom exakt hela tiden. Han hade inte en chans.
Bara man läser på sin spelare, så klarar man det. Maicon hade tydligen inte gjort detta.
Barcelona Barca4eva
2010-11-03 13:49
Yaya24

Bara för att du inte gillar han behöver du inte komma hit o klaga..
Barcelona Yaya24
2010-11-03 13:47
Andre du är en pajas. jag gillar inte Busquets acceptera de bara.
Barcelona Skippstripps
2010-11-03 13:29
Ska valdes också bli avstängd i efterhand nu då?
en farlig spark i huvudhöjd känns som något mycker allvarligare och större brott mot fairplay än att vissla lite Pinto på ett fotbollsstadium som tar hundratusen pers?
Hur resonerar UEFA? Resonerar de överhuvudtaget? För upptagna med att räkna pengar kanske..
AndreD
2010-11-03 13:26
Bara ignorera pajasen. Fattar ni inte att han är här för att provocera?
Barcelona Abbe.
2010-11-03 13:25
Yaya24

Iniesta är inte katalan.
Barcelona Yaya24
2010-11-03 13:23
Behöver inte gå till överdrift. Men jag älskar Puyol iniesta och Xavi
Barcelona Messidinho_10
2010-11-03 13:22
Yaya24

Är det så konstigt eller när man spelar i Barca?
Barcelona Yaya24
2010-11-03 13:20
Katalankåt
Annons: