/spanien/barcelona/forum/13876.aspx/spanien/barcelona/forum/13876.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Chipp_Kungen_Raul
2010-11-03 23:56
Mesut Özil "the next one"
Visst är det bra resultat...men jag tycker vi borde ändå få vinna och slå ut dem,då hade det kännts mer rättvisst.
Real Madrid Mesut Özil "the next one"
2010-11-03 23:53
Real fick 2-2 klart godkänd. Jag är nöjd och gruppsegern är vår.

Vi ha en viktig match på söndag lika bra att fokusera på det.

Förstår inte de som är upprörda av 2-2. Man ska vara nöjd.
2010-11-03 23:52
Rambla~
Asså jag tjafsar inte jag ville bara förklara för honom att ett mål milan gjorde inte var rättvis pga detta så förkännade vi att vinna men istället säger han att dem förkännade att vinna medans resten av världen tyckte annorlunda.
Barcelona Messidinho_10
2010-11-03 23:51
Barcelonistas

Skärp dig!
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
Men då var det ju ett farligt läge?
Barcelona Mrfaariis
braa artikel av TAIMAZ BALTAEV.
2010-11-03 23:50
Barcelonistas
Då har inte du sätt samma match om du påstår att di maria eller higges lägen inte var farliga när han tex försökte runda målvakten instället för sätta ditt den.
Zlatans lägen var inte vass...hans lägen blev farlig bara för casillas tabba och sprang ut för tidigt.
Vi ägde milan case closed alla vet om det i alla forum...men det är bara synd att enögda individer som dig inte kan se det.
Barcelona Rambla~
2010-11-03 23:46
Barcelonistas & Chipp_Kungen_Raul

Allvarligt, ta en titt på era inlägg. Vad är det egentligen ni tjafsar om? Frilägen, tur och otur hit och dit. Varför lägga ner energi? Madrid var det klart bättre laget, trots det är det svårt att vinna på San Siro. Speciellt i en CL-match.
Barcelonistas
2010-11-03 23:44
"Chip_Kungen_Raul"

Milan hade mer farliga lägen än er zlatans 2 lägen ska bara vara mål på. Och de ska ni vara glada för!

siababa

ja precis även om din jämförelse är helt galet.
Barcelona Je m'appelle Samuel
2010-11-03 23:40
Vad sitter ni och bråkar om egentligen? Haha, fan matchen är slut.
Den slutade 2-2, lägg ner.
2010-11-03 23:36
Barcelonistas
Så du menar att di maria inte hade frilägen då eller higge som snubblade?
Men endå tar jag inte upp dem...jag tar upp riktiga mål, och då menar jag inte mål som sker via offside eller mål pga att en viss pepe halkar och att sedan casillias gör tabbe.
Jag förstår att vi är rivaler men du behöver inte vara så enögd...dem flesta här inne till och med erkänner att vi borde vunnit varför kan inte du?
Barcelona Dani Alves=The King
2010-11-03 23:32
RobertHansson16 //

Hehehehe och du kan jätte mycket om fotboll.
Barcelonistas
2010-11-03 23:31
"Chip_Kungen_Raul"

Nej ibra hade 2 frilägen om han hade suttit dom hade dom vunnit med 4-2 milan
Barcelona Barcadinho.
2010-11-03 23:29
Pep gjorde likadant men det är ganska stor skillnad på betydelsen som det ena målet hade jämfört med det här.
Jag orkar inte med hans beteende, men det är en smaksak. Jag gillar galna tränare men jag tycker att han visar en viss orespekt för motståndarna. Det är så jag tolkar honom och var och en tolkar samma bilder på sitt sätt.

Såg ni t ex förra matchen när Ronaldinho blev utbyt. Mourinho gick och möte honom vid mittlinjen och gav honom en jäkla lång bamse kram som om Ronnie var hans eget barn. Lägg märke till att han inte gjorde det när matchen var slut, utan när Ronnie blev utbyt vid 75.e min och var besviken på sig själv och matchen. Han gick typ och tröstade honom, trots det att Ronnie spelar i motståndarnas lag.
Det är lite arrogans tycker jag, samt lite teater och sist lite falskhet. Ronaldinho orkade inte riktigt med det och Milans tränare blev nog en aning förolämpad.
Men igen, det är min egen tolkning. Vissa andra tyckte kanske att det är positivt.

2010-11-03 23:26
Khazal
Nej faktiskt inte, vinst till real 1-2 är ett välförtjänt resultat.
Barcelona Khazal
2010-11-03 23:21
Haha vilken match!! Hur mycket jag än vill se Real förlora så är 2-2 ett välförtjänt resultat!
Barcelona Je m'appelle Samuel
2010-11-03 23:11
Haha, jag har aldrig varit så glad över ett Real Madrid mål i hela mitt liv.
Det sista jag vill är att se Milan i slutspel, dels för att jag hatar Italiensk fotboll och vill att Zlatan ska total floppa (dvs missa slutspel för det är komedi)

Sen när Italienarna (som vanligt) började ligga kvar på planen och maska runt 90 minuten så bad jag en eller två böner till gud, snälla! Låt Madrid göra 2-2 nu speciellt eftersom Pippos 2-1 mål var offside med en halvmeter innan.

Sen när hjärnan själv Mourinho byter in Benzema och Pedro Leon och 2-2 sedan sitter brister ett enormt vrål ut på sportbaren, helt sjukt.
Trodde man inte kunde bli så här glad :D

Synd att Ajax torska men nu har ju även Auxerre chansen vilket blir spännande.

Mourinho är fan läskig, har ni sett hans effektiva byten?
Såg illa ut mot Herculés, byter sedan in Benzema och dom vinner 3-1 med 2 assist av just Benzema.
Börjar fan bli lite rädd för Mourinho, han är väldigt duktig.
Aja, nu har jag hyllat klart Madrid, nog för en månads tid.

DAGENS HÖJDPUNKT UTAN KONKURRANS: Folkets skratt (100 pers) på krogen när Christina fick en osynlig hand på näsan.

Därför måste jag avsluta med Visca el BARCA! =)
Barcelona NoGo™
2010-11-03 23:09
Canaletes

Hahah jag såg det, man skämdes ju själv hehe.
Canaletes
2010-11-03 23:08
HAHAHHA!!!

Såg ni mannen som intervjuade Wenger nyss?! Driver dem eller?
till och med Joel Santana pratar bättre engelska :P
Barcelona Barca-nist
2010-11-03 23:07
Det känns som Cristano har en sniperjägare som kollega .vid varje fall håller han sig i ansiktet och patetiskt nog går domarna på de varje gång.

Marcello är den nya apprentice ..finner inga ord för honom!
Real Madrid RobertHansson16
2010-11-03 23:05
Barcelonistas
Inte lika mycket tur som ett solklart offsidemål..
Barcelona TaimazBaltaev (red)
2010-11-03 23:05
Inzaghi, ingen kan fira ett mål som honom. En hyllning till legenden. Synd att han inte blev matchvinnare i kväll.
2010-11-03 23:04
Barca4eva
Det är inte så lätt att ta det lungt när man ser inlägg från såna som inte verkar kunna ett dugg om fotboll och är extremt enögda te.x Dani Alves=The King
Barcelonistas
2010-11-03 23:04
Robert

så om man gör mål i 93 min är inte tur? herregud..
Barcelona Rambla~
2010-11-03 23:02
Bländande fotboll? Knappast något Barca heller gör i dagsläget förutom någon enstaka match som den mot Sevila i helgen.
Barcelona Barca4eva
2010-11-03 23:01
Milan har tur med att få ett kryss, denna match borde Real ha vunnit faktiskt.

RobertHansson16

Förstår din frustration men snälla försök ta det lugnt =)
Sevilla bateni
2010-11-03 23:01
Rambla

Jag håller med om jämförelsen. I båda fallen borde matcherna ha dödats i ett tidigt skede. But hey, som neutral ska jag inte klaga. Galen underhållning för oss ;D
Barcelona Dani Alves=The King
2010-11-03 23:00
RobertHansson16 //

De klart man har flyt om man gör Mål 93, hehe är de vi som är enögda ??

Madrid har väldigt mycke flyt med sig även på bernabeu hade ni flyt. Ni pelar ju ingen bländande fotboll de ser väl du också..
2010-11-03 23:00
Barcelonistas
Men du såg tydligen inte Di Maria eller xabi Alonsos lägen? märkligt...
elbraco
2010-11-03 22:59
Hehe besätmde mig att inte kolla på Real - Milan men satan vilka resultat det blev idag. Milan lyckades hålla mot Real, Marseille spöade Zilina med 7-0, Arsenal sänks av självaste Eduardo och Ajax torskar mot Auxerre. Roma var illa ute mot Basel med, 3-2 till slut.
Det enda som är normalt är att Chelsea plöjer på och att Bayern vinner överlägset.

Kul att Chygo fick målet tillskrivet mot Arsenal :P betongfoten gör mål mot tekniska, snabba lirare.
Annons: