/spanien/barcelona/forum/13869.aspx/spanien/barcelona/forum/13869.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2010-11-04 18:46
Bale..Pastore...och Gud vet vilka spelare folk drömmer om. Tänk mer på nyttiga värvningar som blir till användning, Adriano y Maxwell, istället för spelare som inte passar in i vår spelstil och vars drömmar blir krossade då de får bänka mycket och lämna/bli utlånade, Keirrison.

Håller med dig annars Hetfield.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-04 18:40
1.70-ligan

Vad ska Bale göra i ett lag som Barcelona? Bale funkar bara i lag som kör på kontringar, då får han bomba loss på kanten och slå in bollar på en stor tank i boxen. Vad ska Bale göra i ett lag som spelar "tika-taka" fotboll med anfallare som är under 1.80 meter långa? "Feeling" i all ära, men det är tack vare beslut med "feeling" som vi har en utlånad Zlatan i Milan och CL:s bästa målskytt i Inter (Eto'o) :P

Hela poängen med att ha Bale i laget försvinner direkt, låt snubben få prestera i ett par år till innan vi överhypar honom. Dessutom så är han från Wales, så för honom att lära sig spanska och katalanska är otroligt svårt, det är inte lätt för britterna.
Barcelona Barca4eva
2010-11-04 18:33
Raul Gonz Blanco

Vi har redan sagt att du inte får göra reklam för din blogg...

Sedan måste jag säga att den ser urusel ut.
Real Madrid Raul Gonz Blanco
2010-11-04 18:32
Checka rivalens blogg.
Barcelona Je m'appelle Samuel
2010-11-04 18:28
Lokmaninho ( Nr 1 )

Nej, jag undrade bara vad summan kan ligga på :)
Barcelona Messidinho_10
2010-11-04 18:26
Hahah grabbar gå in och kolla på länken, dem sänder SUPERLIVE
Barcelona Hyder
2010-11-04 18:23
Hetfield- Megan Fox is a dude

Håller med dig. Dessutom så ska man slänga ut minst en halv miljard för att få honom också. Det är ju absolut inte värt hur bra Bale än må vara. Spelare från dem brittiska öarna brukar ju sedan inte lyckas speciellt bra i Spanien. Inte för att jag tror på en eventuell flopp, im just sayin.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-04 18:05
Hetfield,

Jag bryr mig inte om att Bale är överhypad. Jag går på min "feeling" i detta fallet ;)

.. men vi får hoppas Afellay kommer i januari! Visst, han kan inte ersätta Xavi, men det är nog det närmsta storspelare Barca är beredda att köpa innan sommaren. Han kommer bli nyttig oavsett.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-11-04 17:54
Je m'appelle Samuel

Är det din *Kommpis* som undrar ? :)
Barcelona Essienesque
2010-11-04 17:35
elbraco - Vad är typiska Barca värvningar då? Ibra? Caceres? Henrique? Keirrison? Hleb? Nej tack till ''typiska Barca värvningar'' säger jag.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-04 17:19
Seriöst, jag är så trött på folk som gör smygreklam för sina usla bloggar där 90 % av det de har skrivit är direkt "kopiera, klistra in" metoden från andra sajter.

1.70-ligan

Bale? Nej tack. Jisses vad överhypad en spelare kan bli efter en lyckad säsong, av det jag har sett så är han otroligt endimensionell och han lär kosta en hel del.

Afellay? Ja tack, han är lagom ung och vi kan få loss honom för en liten summa. Problemet är att även om vi köper Afellay så har vi fortfarande ingen backup till Xavi.
2010-11-04 17:18
Hur mycket böter får man om man springer in på planen under El Clasicó?
Låt säga i 85e minuten.

OBS! Inget jag funderar på, vill inte bli bannad från Camp Nou men vad kan summan ligga på? 20 000 kr?
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-04 17:16
Dani Alves och klubben är nu väldigt nära varandra och snart lär brassen krita på för ytterligare några säsonger i Barca, enligt sport.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-04 16:49
elbraco,

Nej, men det är lite just därför jag vill ha honom i Barca. Eftersom han inte är en typisk Barca värvning. Bale skulle kunna tillföra en dimension till, och till skillnad från Ibra tror jag han verkligen kan det.
Det går inte att blunda för den raketutvecklingen han har haft det senaste året. Jag vill inte ha honom i Barca för några bra matcher mot Inter, utan för att jag tror det kan bli världens bästa spelare på sikt.

Men det förblir nog en dröm. Att Bale signar för Barca är väl lika troligt som att Zlatan och Pep blir vänner, typ.
elbraco
2010-11-04 16:19
Fan vad alla är kåta på Bale efter några bra matcher, han känns verkligen inte som en typisk Barca-värvning.

Raul Gonz Blanco
Det är förbjudet att göra reklam för sina bloggar och dylikt, dessutom var den värdelös.Tack och hej, tillbaka till Puertan med dig.
2010-11-04 16:17
Raul Gonz Blanco //

Har du lite läsare på bloggen? Läst reglerna?
Real Madrid Raul Gonz Blanco
2010-11-04 16:00
Mourinho om Fenomeno , också lite extra om filmningen från Ronaldo.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-04 15:41
Om man ska drömma hade jag sett att vi köpt Bale och Llorente nästa sommar, medans Afellay kommer i vinter.. :)

Att Afellay kommer i vinter ser jag som ganska troligt. Sen lär någon av de namn som Sport nämner dyka upp nästa sommar. Troligen Fabregas, även om jag tycker han blir överflödig om man köper Afellay vinter. Ser då hellre att man lägger Cesc pengarna på Llorente eller Bale. Men då snackar vi nog drömmar igen..
Blaugrana_Messi10
2010-11-04 15:23
Vill se Pastore och Gareth Bale i Barcelona, men drömma får man göra.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-04 15:15
Jag börjar mer och mer tro att vi verkligen värvar någon i vinter. Inte för att spanska pressen spekulerar om Afellay, Suarez,Bale och Pastore varje dag, utan för att Xavi inte verkar få bukt på sina hälsenor. Jag tror Pep har insett att det blir ett stort tomrum om Xavi blir borta länge i vår, och det kan mycket väl kosta oss både ligan och CL. Därför tror jag vi köper någon i vinter.
Barcelona Barca4eva
2010-11-04 15:09
Blaugrana_Messi10

Ja det har diskuterats förut och många ville ha det så men om det fixas vet jag inte
Blaugrana_Messi10
2010-11-04 15:02
Till MOD/RED

Kan ni inte fixa typ att det finns en bild på legender under ''Redaktionen'' osv?

Typ Cruyff(en bild) osv?

Som Puertan te.x
Peshmerge
2010-11-04 14:43
Herregud säger jag bara.
Real Madrid Gonzalo Il Pipita - "Hombre"
2010-11-04 14:29
addeh

Kungibra är Milanista, kolla hans profil.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-04 14:28
Man kanske bör överväga att spärra alla maränger rakt av? Tråkigt att de mogna maränger som tiittar hit då och då tvingas bort också, för det är faktiskt lite av tjusningen att även kunna diskutera (på en intellektuell nivå) med andra fans här på Les Rambles... men snart finns det tyvärr inte mycket att välja på.
AndreD
2010-11-04 13:46
Hmmm....är detta ett dagis jag kommit in på?
Atlético addeh
2010-11-04 13:24
Som sagt, nivån när en maräng kommer in här och påpekar saker är otroligt låg och det är helt förståeligt att många profiler och forumrävar numera inte syns till lika ofta. Gaah...
Barcelona Messidinho_10
2010-11-04 13:00
Puuww han verkar vara inlåst nu, så skönt...
Barcelona Barca-nist
2010-11-04 12:55
vad är detta??? har jag kommit in på lunarstorn eller???

Hejdå.. tills det är storstädat här!!!
PedroRodriguez
2010-11-04 12:54
Tydligen kom han hit för att provocera. han vill helt enkelt starta kaos mellan oss supportar så det skriker om det. Varför komma hit och försvara Zlatan från hela början ens? Aja, ignorera hans inlägg och argumentera om Barca istället.
Annons: