/spanien/barcelona/forum/13854.aspx/spanien/barcelona/forum/13854.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AndreD
2010-11-06 19:28
Pedro León

Vet faktiskt inte. Det enda jag vet är att han ville visa sin tacksamhet till Milan som ville förlänga trots hans skadebekymmer.
Barcelona NoGo™
2010-11-06 19:27
MÅÅLL! Nolito! 3-1.

Undrar om han blir kvar så mycket längre så som han spelar just nu.
Barcelona el Flaco
2010-11-06 19:27
Och där punkterade, förhoppningsvis, Nolito matchen med sitt mål. 3-1.
Pedro León
2010-11-06 19:22
AndreD, var det inte så att han bad om att förlänga kontraktet ett år och det året kommer han spela gratis (alltså att han spelar utan lön från och med det extra året han skrev på)?

Hetfield, Bologna-Lecce spelar just nu (inte världens roligaste match, men men) och Inter senare ikväll.
AndreD
2010-11-06 19:17
elbraco

Onyewu valde att spela utan lön för att han var skadad hela förra säsongen.
Barcelona el Flaco
2010-11-06 19:11
Hetfield/

Co-sign. Orka för tusende gången att ställa frågor om Zlatan. Har Fränden inte förståt att Zlatan inte är Barças problem längre?

Det värsta är att hon avslutar texten med att skriva "Ibland är det lätt värt att lägga tre timmar och taxipengar på att hänga på Barças presskonferenser.
Ibland lite mindre värt.".

Pep däremot måste ha tänkt "ibland är det värt att ta sin tid och svara på journalisternas frågor. Ibland lite mindre värt".
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-06 19:06
Förlåt, men Fränden är en korkad idiot och jag kommer aldrig förstå varför och hur hon har fått det jobbet. Hon får chansen att fråga en av världens största tränare viktiga saker, sen frågar hon om Zlatan har bråkat i laget....
Jag vill inte låta som en asshole, men det verkar som att den enda anledningen till att Fränden har fått jobbet är för att hon har blåa ögon och hyfsat söt. Hon kan inte skriva och hon sluddrar som en alkoholist.

Jag är så äcklad av journalisterna i aftonbladet som är ute efter att slicka Zlatans röv istället för att gräva fram riktiga artiklar, eller skriva tänkvärda och EGNA artiklar.
Tack och lov för Erik Niva, han får mig att tro på att det finns bra journalister. Fyfan.

Inte så konstigt att intelligenta personer får stå i skuggan när idioter styr och ställer.
Förlåt för OT, men jag är så trött på den enormt låga nivån bland media, tack och lov för svenskafans.
Nicname
2010-11-06 19:03
Cataloniaboy

Intressant. Vad kan då ha lett till att Zlatan var oönskad? :p
Barcelona Cataloniaboy
2010-11-06 19:01
Så här svarade Pep på dagens presskonferrens angående bråket mellan Zlatan och Onyewu. Se länktips.
Aipine
2010-11-06 18:59
Hetfield

Håller med. Fyfan vad tråkigt det är när man lägger de bästa matcherna på samma dag, trodde Lazio var ikväll och Madrid-derbyt också. Btw, så glömde du Liverpool - Chelsea när du nämnde matcherna införimorgon. ;)
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-06 18:56
Detta måste vara årets tråkigaste lördagskväll, finns absolut ingenting att kolla på som är hyfsat intressant.

Imorgon så är det: Lazio-Roma (Wow!), Getafe-Barcelona, Palermo-Genoa, Real Madrid-Atletico de Madrid. Längtar....
Barcelona el Flaco
2010-11-06 18:47
addeh/

Håller med dig, Tello har varit väldigt aktivt under de första 45 minuterna. Hans dragningar kanske inte alltid går hem, men han slutar trots allt inte försöka, utan utmanar sin back gång på gång. Kul att se. Helt klart en av de bästa spelarna i första halvleken.
Atlético addeh
2010-11-06 18:44
el Flaco

Inga problem. Välförtjänt 2-1 för övrigt, vänsterspringaren Tello har överraskat positivt på mig. Någon mer som lagt märke till honom idag? Riktigt fin teknik och spelförståelse.
Barcelona el Flaco
2010-11-06 18:43
FcB - I Motgång Och Framgång!/

Står 2-1 nu. Soriano gjorde alldeles nyligen mål från straffpunkten.
Barcelona NoGo™
2010-11-06 18:42
2-1!! Soriano på straff! Lite kul att det var Iago som fällde hehe
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-11-06 18:42
mål barca b?
Barcelona el Flaco
2010-11-06 18:41
addeh/

Den länken tackar jag för! Mycket bättre än den jag har kollat på.
Atlético addeh
2010-11-06 18:37
el Flaco

Nej, jag kollar på en halvtaskig stream utan kommentatorer överhuvudtaget. Det var den överlägset bästa jag hittade i alla fall. Se länk.
Atlético addeh
2010-11-06 18:35
Den ledningen varade inte många sekunder. Typiskt att Barcelona-bekantingen Iago gör målet också.
Barcelona el Flaco
2010-11-06 18:34
addeh/

Kollar du också på den där bedrövliga länken där en kille kommenterar matchen från sitt rum?

Och just där gör Iago Falqué kvitteringsmålet. Släkten är värst...
Atlético addeh
2010-11-06 18:32
Muniesa av alla tomtar ger Barça B ledningen. Grymt!
Barcelona el Flaco
2010-11-06 18:32
Oh shit! Vilken vänsterslägga av Muniesa! Snyggt mål.
Atlético addeh
2010-11-06 18:31
el Flaco

Det är inte alls någon omöjlighet. Med tanke på att Milito förmodligen kommer spela från start i mittförsvaret vilket gör att Bartra eller Fontás får kliva åt sidan, öppnar ju det för en annan B-lagspelare att starta matchen. Tiden får utvisa vem.
Barcelona el Flaco
2010-11-06 18:23
addeh/

Kan hålla med om att det är lite märkligt att JDS inte ens sitter på bänken idag mot Villarreal B, men jag har inte läst något om att han är skadad eller har skadekänningar ens. Vi får vänta tills på onsdag för att se om min teori stämmer och han spelar från start mot Ceuta.
Atlético addeh
2010-11-06 18:17
el Flaco

Det låter som en rimlig orsak, men ändå tycker jag det känns konstigt att han inte ens sitter med på bänken. Han reser ju åtminstone inte med till Getafe eftersom den spelartruppen presenterades tidigare under dagen, och han var som sagt inte något av namnen. Hm, mysko helt klart.
Barcelona el Flaco
2010-11-06 18:14
Frodo: "JDS sitter inte ens på bänken! Någon som har en bra förklaring till detta?".

Det kanske har att göra med att Barça har cupmötet mot Ceuta på onsdag och att han kanske kommer få spela då? Bara en spekulation dock.
Atlético addeh
2010-11-06 18:11
Riktigt intressant elva Luis Enrique ställer upp med idag faktiskt. Tredjemålvakten Masip, som förra säsongen inte stod en handfull matcher, får nu åter förtroendet mellan stolparna. Förmodligen har hans fina insatser mot Alcorcón förra helgen en stor del i detta.

Ska även bli kul att följa Víctor Vázquez idag som inte startat en enda match den här säsongen så vitt jag vet, om vi bortser från träningsmatchen mot det brasilianska landslaget.

Någon som hittar en duglig stream? Det är inget monsterutbud på det idag.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-11-06 18:10
Nån bra stream te barca b ?
Barcelona el Flaco
2010-11-06 18:00
Frodo/

På tal Barça B-Villarreal B så spelar Iago Falqué för mini-ubåten och det ska bli intressant att se honom ställas för första gången mot sitt forna lag sedan han flyttade. Synd att han inte stannade, men det hade väl mer att göra med att Luis Enrique föredrog lite mer fysiska spelare.
Barcelona Frodo
2010-11-06 17:47
Line-up: Masip, Montoya, Sergi Gomez, Fontas, Muniesa, Victor Vazquez, Romeu, Sergi Roberto, Tello, Soriano, Carmona
Bench: Mino, Ilie, Armando, Riverola, Nolito, Benja, Rochina

JDS sitter inte ens på bänken! Någon som har en bra förklaring till detta?
Annons: